Gönderen Konu: corrado  (Okunma sayısı 16385 defa)

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1828
  • Volkswagen Türkiye
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #14 : 10 Ekim 2007, 13:52:59 »
atıf abınınde dedıgı gıbı aldıgınız arakdas sıze en cok yardım edecek kısıdır.
elınde cıkan parcalar varmı ona sormak gerek

Logged

Çevrimdışı VWci

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1758
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #15 : 10 Ekim 2007, 19:55:11 »
mercedes supercharger larinin gladder dan daha saglam olmasi lazim...

ben senin senin yerinde olsam....1.8 T motor koyup ne g ladder ile ne de eaton ile ugrasirdim.

Çevrimdışı vrc 16

  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #16 : 12 Ekim 2007, 15:07:41 »
arkadaşlar internet te Redirection vers le catalogue diye bi fransız sitesi her türlü volkswagen parçası var.online satış yapılabiliyo.bi de anlayan biri lütfen corrado g 60 tamir takımı var orda 325 euro ya zannedersem benim araba için gereken tamir takımı o!

Çevrimdışı VWci

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1758
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #17 : 12 Ekim 2007, 16:30:41 »
hocam senin s/c g-lader mi yoksa eaton mi ?

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #18 : 12 Ekim 2007, 18:25:06 »
yine başa döndük.
sizin aracınızdaki kompresör eaton .mercedeslerde kullanılan tip.
normalde aracınız g60 fakat orjinal g lader sökülüp yerine eaton takıldığı için alacağınız tamir kitinin aracın bu haline faidesi yok.
ama kit g60 için .aracı orjinal g60 a döndürürseniz bu kit işinize yarar.
hala eatonmu g60 mı diye şüpheniz varsa motorun fotoğrafını koyarsanız fotoğrafa bakıp  araçta hangi tip kompresör olduğunu söyleyebiliriz.
kompresörün basmadığını söylemiş idiniz. basınç göstergesi ilemi denediniz yoksa araç gitmediği içinmi böyle bir kanıya vardığınızı ve araçtaki problemin tam olarak ne olduğunu sormışduk cevap verirseniz biraz daha yardımcı olacak fikirler çıkar.
normalde aracın ön tamponunun sol köşesinde hava soğutma radyatörü var hala yerindemi.yerinde ise kompresörden itibaren bütün bağlantı noktalarını ve hortumları kontrol etmeniz gerek
eğer kaçak varsa araç da ciddi güç kaybı olur.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı vrc 16

  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #19 : 12 Ekim 2007, 20:55:23 »
arabada eaton var bugün sahibiyle konuştum



Çevrimdışı VWci

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1758
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #20 : 12 Ekim 2007, 21:53:31 »
o zaman g-lader tamir kitleri senin icin uygun olmaz...sen bence eaton ile devam et. cunku eatonlar g-lader dan daha saglam ve sorunsuzdur.

Turbo da yapabilirsin fakat senin motorlarda eksoz ve emme ust uste yerlestirilmis belki o acindan sorun yasarsin.

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: corrado
« Yanıtla #21 : 13 Ekim 2007, 07:16:40 »
Dün akşam, Konya yolunda hafif makaslarken gördüm seni. ;)
« Son Düzenleme: 13 Ekim 2007, 11:47:13 Gönderen: G60 »
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı vrc 16

  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #22 : 13 Ekim 2007, 20:32:26 »
 ;D ;D ;D araba yüzündendir

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1828
  • Volkswagen Türkiye
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #23 : 13 Ekim 2007, 22:52:47 »
rahat durmuyor dımı hala :)

Çevrimdışı Sile-R

  • İleti: 193
  • ABF
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #24 : 14 Ekim 2007, 00:28:51 »
Yanlız şöyle bir durum var....SC dediğimiz parça böle zırt ve pırt modunda arıza vermemeli. Orj bile olmasa doğru montaj sorun çıkarmamalı.

Öncelikle sorunun sebebini araştırın. Mekanik bir arıza mı yoksa diğer internalleden kaynaklı bir sorun ardından charger cortlamış olabilir mi?

Daha sonra charger tamiri ya da değişimine başvurun. Doğru basınç, doğru setuplar...Allah ne verdiyse basalım uygulamalarından kaçının. Turbo vs de gereksiz olur. Bu araçları TR gibi ülkelerde orj muhfaza etmek hem ilerde satarken yüzünü güldürür çünkü bu tarz orj bir otomobil daha fazla para eder. Hem de senin başın ağrımaz, sağlıklı biner sorun yaşamassın.

Güle güle kullan Corrado G60 kimileri için bir ruyadır.
...

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #25 : 14 Ekim 2007, 10:30:55 »
Dün akşam, Konya yolunda hafif makaslarken gördüm seni. ;)

 :D :D :D
osman hafif maklas nasıl oluyor. bir ara uygulamalı öğretsen  ;D
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı Suti

  • İleti: 249
  • VW Tech
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #26 : 14 Ekim 2007, 12:33:46 »
makas falan yakışıyomu bu siteye :)

Çevrimdışı vrc 16

  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: corrado
« Yanıtla #27 : 14 Ekim 2007, 19:47:39 »
hala rahat durmuyo bende anlayamıyorum garip bi araba :Dbi de kimse bilmiyoya doğru dürüst yolda gören çakallar gelip yanaşıyo altında tipo tempra onları deli etmesi güzel oluyo :D