Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: 1983 model Sciroccom otomatik vites ve problemli kim yardım edebilir  (Okunma sayısı 12321 defa)

Merhaba arkadaşlar 1983 model Sciroccom var arabamı ilk gorduğum an hurda gibi durmasına rağmen aşık olup aldım ama yaşından dolayı baya hırpalanmış olduğundan tadına hiç varamadım son 2 senedirde şanzıman sorunundan dolayı canım arabamı kullanamıyorum neden derseniz şanzıman otomatik ve ben ayvalıktayım burada hiçbir usta bundan anlamıyor izmirde ustalarla konuştum sok getir yapalım dediler kaça mal olur dedim 1000 ila 1500 ytl arası dediler bende bu para olsa tamam dicem belki amaa nerde bende başka yolar aramaya başladım tamirci bi arkadaşım bana duz şanzıman bul takalım dedi bende başaldım parça aramaya hurdaya çıkan bi golften pedal takımını vites kolu ve parçalarını soktum ama şanzıman ve volant yoktu zaten uzun zamandırda başka parça bulamadım sizden isteğim bana ucuz parça temin edebileceğim bana muşteri buldum aha geçirecem deyilde eski bir araba ama çocuk arabasını seviyo dur suna bi el atalım arabasını toplasın diyebilecek birilerinin telefon yada adreslerini verebilirseniz çok sevinirim tabi bole biri varsa  :) bu şanzımanı ucuza tamir edebilecek biri tanıyosanız oda olur şanzımanın problemi şu geri rahat geçiyo fakat ileri geçmiyo fazla gaz verirsen tak diye geçiyo bazen geçtikten sonra vites atmadada sorunyok 3 viteste sorunsuz çalışıyo ama ilk geçiş olmuyo işte nolur bana yardım edin arabamı gerçekten çok seviyorum onun evin onunde olece durması dokunuyo valla zaten komsular da kafa geçiyo artık bu kuş kafesimi ver hurdaya gitsin falan diye  ağırıma gidiyo yemin ederim inşallah burdan bi yardım gelir şimdiden çok çok çok teşekkürler saygılar Ayvalıktan Yasin 

Aramıza Hoşgeldin Yasin, İnşallah en kısa zamanda sorunların çözülür, Yardımcı olabilecek arkadaşlar önerileri ve bilgileri ile destek olmaya çalışırlar... İyi Forumlar.

Çevrimdışı corrado

  • amca
aramıza hoşgeldin yasin.
motor kodunu yazarsan araştırabiliriz.
veya sen aşağıdaki linkte türkiyenin her yerinden çıkma parça satan firma bilgileri var.arayıp sorabilirsin.düz şanzımana çevirmek için bu dediklerim en mantıklısıda odur herhalde.

Onarım Modu

üyelerimizden hurdacı nickli arkadaşlada irtibata geçebilirsin yardımcı olacaktır.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
hoşgeldin yasin,
otomoatik şanzumanı tamir ettirmek gerçekten zahmetli bir iş. yapman gerekeni atıf yazmış zaten. düz şanzuman için bizimde aklımızda olsun. çok geçmiş olsun. inşallah sıkıntılarını aşar iyi günlerde kullanırsın aracını.

Çevrimdışı escocem

  • street racer
düz şanzımana cevirmen hem maliyeti düşük olur hemde sürüş keyfin artar bence..atıf abininde dediği gibi hurdacı nickli arkadaşla irtibata gecersen elinde baya şanzıman varmış onun..kolay gelsin..

aramıza hoşgeldin yasin.
motor kodunu yazarsan araştırabiliriz.
veya sen aşağıdaki linkte türkiyenin her yerinden çıkma parça satan firma bilgileri var.arayıp sorabilirsin.düz şanzımana çevirmek için bu dediklerim en mantıklısıda odur herhalde.

Onarım Modu

üyelerimizden hurdacı nickli arkadaşlada irtibata geçebilirsin yardımcı olacaktır.
arkadaşım yardımların için çok teşekkur ederim hepsini aradım bi fikir sahibi oldum en azından ben şimdi sizden bir konuda daha yardım istiycem 4 ileri şanzıman 150 ytl baskıbalata ve volant ile birlikte 250 ytl olur dedi usta 5 ileri şanzıman 550 ytl baskı balata ve volant ile 750 ytl benim arabanın uzerindeki otomatik şanzımanın aynısı 800 ytl takma paraları işiniçinde yok kendi şanzımanını alacak olursam tabiki işçilik maliyeti düşecek duz şanzımanı takmak için 250 ytl işçiik istediler pedallar vites kolları falan uydurulacak işçilik artıyo dediler bu bilgiler ışıgında sizce hangi yolu tercih etmek daha mantıklı düz4 ileri düz 5 iler yada otomatik
şimdiden saygılar sevgiler    yasin
« Son Düzenleme: 01 Ekim 2007, 21:55:12 Gönderen: G60 »

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
böyle bı masrafa gırmısken ılerıyıde dusunerek 5 ılerı manuel bı sanzıman secmen ıyı olur..

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Beş ileri her zaman daha iyidir arabayı kullanırken arada biraz asılayım diyicen ama araba dördüncü viteste kalacak sıkılacaksın filan beş ileri yap otomatik vites büyük sehirde trafikte dur kalkta iyi ama ayvalıkta ne işine yarayacak ki dur kalk pozisyonun olmaz düz viteste kontrol güç herşey senin elinde bide böyle düşün, abi hem sciroccon var hakkını vermek lazım arabanın değil mi.... ;)
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

hiç düşünme,5 ileri manuel :tamamdir

anlaşıldı çoğunluğa uyalım
2 tane ön sinyal bulabilirmiyiz ben bulamadımda scirocco için

Çevrimdışı corrado

  • amca
ADRES:YILDIZ SANAYİ SİTESİ 2 BLOK NO 38 OSTİM--ANKARA
TEL:0312-385-90-51 CEP 0532-401-49-08--0542 822 69 79
SEMİH OTO


bir ara timur arkadaşımız sorduydu benzer soruyu
onun için araştırıp bu adreste bazı parçaları bulmuştuk.
büyük ihtimal hala ellerinde vardır.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Miodele gore degismekle beraber VW serisinde, ozellikle 80'li yillarda baslayan ve 90 larin sonuna kadar devam eden sistemde, 5 ileri duz sanzimanda, disli oranlarindan dolayi son suratinize 4. viteste ulasirsiniz. 5. yani "E" kodlu vites ise Economy'yi simgeler ve aracin yukset suratlerde daha az devir cevirmesini saglayarak yakit tuketimini dusurur. O yuzden 5 ileri vitesle daha hizli giderim fikri bence yanlis, fakat aradaki fiyat farki goz onune alindiginda, benzin fiyatlarini da dusunursek mutlaka 5 ileri tercih edilmelidir bence.

Saygilar

Miodele gore degismekle beraber VW serisinde, ozellikle 80'li yillarda baslayan ve 90 larin sonuna kadar devam eden sistemde, 5 ileri duz sanzimanda, disli oranlarindan dolayi son suratinize 4. viteste ulasirsiniz. 5. yani "E" kodlu vites ise Economy'yi simgeler ve aracin yukset suratlerde daha az devir cevirmesini saglayarak yakit tuketimini dusurur. O yuzden 5 ileri vitesle daha hizli giderim fikri bence yanlis, fakat aradaki fiyat farki goz onune alindiginda, benzin fiyatlarini da dusunursek mutlaka 5 ileri tercih edilmelidir bence.

Saygilar
genel de zaten son vitesler ekonomi içindir.çok güçlü olmadıkça hiç bir araba son viteste son hızına çıkamayabilir ;)
« Son Düzenleme: 08 Ekim 2007, 17:32:50 Gönderen: G60 »

böyle bı masrafa gırmısken ılerıyıde dusunerek 5 ılerı manuel bı sanzıman secmen ıyı olur.

katılıyorum bende  diğer arkadaşlar gibi. istanbula gelirsen hallederiz sorununu :tamamdir
« Son Düzenleme: 19 Ekim 2007, 03:50:50 Gönderen: TİMUR »
SCIROCCO  GTS MK2 1,8 8V