Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: vw golf gti 1,8 16v  (Okunma sayısı 11486 defa)

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
vw golf gti 1,8 16v
« : 03 Nisan 2008, 23:34:22 »
değerli arkadaşlar, kasım 2005 yılında satın aldığım ve o günden bu güne kadar gözüm gibi bakmaya çalıştığım arabamı satmam gerekiyor.
bilindiği üzere bu benim üçüncü mk2'im. satmamın sebebi, hayırlı bir iş için. :)
malum aile olunca biraz daha büyük ve kullanışlı bir araca ihtiyacımız olacak.  herkese teşekkürler.

http://www.sahibinden.com/vw_mk_ii_golf_gti_16vWQQaXQQ5166885WQQpXQQdisplayitem

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #1 : 20 Mayıs 2008, 12:46:59 »
fiyat düştü güncel

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #2 : 23 Haziran 2008, 10:28:41 »
güncel

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #3 : 23 Haziran 2008, 10:58:18 »
hadi ver elini abi :) tut :) kaça verion en son :)

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #4 : 23 Haziran 2008, 11:04:00 »
geçende verdiğim fiyat geçerli hala, temiz bir gti için çok değil:).

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #5 : 23 Haziran 2008, 11:30:21 »
geçende verdiğim fiyat geçerli hala, temiz bir gti için çok değil:).

buna katılıyorum

ahhhhhhhh askerlik olmasa
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #6 : 23 Haziran 2008, 12:21:58 »
hadi ver elini abi :) tut :) kaça verion en son :)

O sitedeki en temiz ve en ucuz gti lardan zaten araba..Tezat bi ilişki gereçekten fiyatının iyi olmasının yanında araba gerçekten çok güzel.İmkanın varsa kaçırma daha sorunsuzunu bulman zor.
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı OffLineR

  • Otomobil
    2001 Range Rover & 2016 C180
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #7 : 23 Haziran 2008, 13:11:46 »
Ne güzel bir GTI'dır bu ya.
Allah sahibine bağışlasın.

Mete Hocam sana da hayırlı olsun.
Öncelikle aile genişlemesi hayırlı olsun.
Sonra da hayırlısıyla kıymetini bilen birine arabanı satmak nasip olsun.
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #8 : 23 Haziran 2008, 13:20:15 »
üzerine trilyonda harcasan değeri belli, inşalah değerini bilen biri alır.
alanda dertsiz tasasız yıllarca biner kullanır.
tüm iyi dilekleriniz için teşekürler arkadaşlar:)

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #9 : 23 Haziran 2008, 14:13:52 »
nasip bakalım iş olayını ayarlayabilirsem mete abiyle anlaşcaz gibi duruyo :P

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #10 : 15 Temmuz 2008, 10:49:15 »
temmuz sonuna kadar güncel

Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #11 : 16 Temmuz 2008, 02:15:02 »
mete abi ile ben anlaşacaktım aslında, nasip değilmiş demekki. Atıf ebi ile anlaştık. ATıf ebi daha yakın geldi Ankaraya ;D :D

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #12 : 20 Temmuz 2008, 11:59:33 »
31 Temmuz 2008 tarihine kadar pazarlıksız son fiyat 8000 ytl.
1 Ağustos itibariyle satıştan kaldırılacaktır.

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • Volkswagen Motorsport
Ynt: vw golf gti 1,8 16v
« Yanıtla #13 : 21 Temmuz 2008, 22:35:03 »
Arabayı alacak kişi çok şanslı gerçekten özel bir araba. Değerini iyi bilecek birine gider inşallah.

Hayırlı Satışlar Mete Abi....
Volkswagen Motorsport