Gönderen Konu: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR  (Okunma sayısı 11649 defa)

Çevrimdışı polo34

  • İleti: 333
    • Profili Görüntüle
Cihazı amerikadan bir arkadaşa getirttim, fakat benim  farlar H1'imiş, dolayısıyla H1 xenon farı olupda H7 işine yarayacak bir arkadaş varsa takas ederiz, ürün H7, 6000K, Odel marka, CE, ISO, TUV belgeleri var, çok şık bir kutusu var, içinde röleye kadar herşey mevcut, aracıma takmak kısmet olmadı 330 YTL ...
istanbul mecidiyeköy, beşiktaş bana uyan semtlerdir...

http://img71.imageshack.us/img71/6510/img0007qt1.jpg
http://img360.imageshack.us/img360/9820/img0011om8.jpg
« Son Düzenleme: 01 Eylül 2006, 20:35:59 Gönderen: polo34 »

Çevrimdışı polo34

  • İleti: 333
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #1 : 03 Eylül 2006, 17:14:30 »
xenon dan vazgeçtim, chip yaptırıcam para lazım 300 YTL veren alır...

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #2 : 03 Eylül 2006, 20:21:01 »
H4 olsaydı kaçırmazdım,

hangi marka chip düşünüyosun, nerde yaptırıcan?

Çevrimdışı polo34

  • İleti: 333
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #3 : 03 Eylül 2006, 20:45:49 »
onno ustayla mailleşiyoruz, ondan bana gün vermesini bekliyorum, bendeki parçalara motora ait sorular sordu, dyno üzerinde benim araca özel bir chip yapacağı için bana ona yaptırmak daha mantıklı geldi....

avcılar men tuning garage da dyno ölçümü 10 ytl, oraya gittim, ölçtük aracı 61,5 kw geldi, sonra enjektör temizliği, lamda sensörü değişimi, sente ayarı, debriyaj teli değişimi yapıldı, 63,5kw geldi, sonra motoru yanıltıcı direnç kondu, hava sensöründe 42C ekranda 10C ye ayarlandı, sonra ölçüldü 66,1 kw geldi, adamlar chip lazım dediler, ilk geldiğinde fakir karışım varmış, arabada colombo+ss header+sebring+simota kit var, adamın tüm aletleri bosch marka, ama yazıcısı bozuktu :) çıktı veremedi, en son ölçümü de hazfızaya almadı, sabah girdim akşam çıktım, 63,5 kw geldiği zamanki değer hafızadaydı, max tork 163 nm çıktı, max hp nin alındığı noktada 150 nm göründü, orjinali 135 nm idi, 66,5 kw durumunda tork daha fazladır diye düşünüyorum, aracımın 3500 devir altında acayip güçö düşüklüğü var,( kat yerinde olmasına rağmen), 3500 sonrası ise gayet iyi hızlanıyor...5.vites 3000 deivirde 120km/h ile giderken araç hızlanmıyor, bayılıyor eğimli yolda, 4.vitese düşüp devri 3500 e alınca hızlanmaya başlıyor, daha da iyi olabileceğini gördüğüm için artık ikinci kez chip parası vermeyi göze aldım...çok direnmiştim ikinci chip parasını vermemeye (bende güncel olmayan ve teknik yetersizliklerden ötürü güncellenemeyen bir chip var)...
« Son Düzenleme: 03 Eylül 2006, 21:06:50 Gönderen: polo34 »

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #4 : 03 Eylül 2006, 21:31:04 »
hadi bakalım şimdiden hayırlı olsun yeni chipin,

5.vites 3bin devirde 120km/h ile giderken aracın hızlanmamasının en büyük nedenlerinden biride 5.vites in bi hayli uzun olması, aynı sorunu bende yaşadım aradığım şanzımanı bulduktan sonra şuan olması gerektiği gibi 5.vites 4bin devirde 120km/h görüyorum ve hızlanma bakımından arada çok ciddi fark var.

Çevrimdışı polo34

  • İleti: 333
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #5 : 03 Eylül 2006, 23:35:55 »
6. vites mi var diyesim geldi:)
kısa şanzuman mu bıuldun ? nasıl bir şey aldın? eskiye göre farklardan bahsedermisin ?

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #6 : 03 Eylül 2006, 23:58:30 »
benim durum biraz karışık normalde 1.4 101hp lerin vites oranları baya kısadır ama benimkinde farklı bi şanzıman vardı ve baya uzundu onun yerine polo 1.3 GT şanzımanı aldım oranları çok kısa, ilk 4 vites 1.4 101hp nin orjinalindende kısa 5.vites ise aynı oranda. Takması biraz zahmetli ama sonuç mükemmel tabi motor gücünü üst devirlerde veriyorsa. Eskiye göre hızlanması çok değişti özellikle ara hızlanmalar, vitesler çat çat bitiyor :), vites küçültme ihtiyacı hiç duymuyorsun.

Çevrimdışı polo34

  • İleti: 333
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #7 : 04 Eylül 2006, 00:08:52 »
polo 1,3gt tr de satılmış mı :) nerden buldun :)

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #8 : 04 Eylül 2006, 00:15:29 »
Kaçakçı oldu bu başımıza. ;D .Hurdacıda bulduk :)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #9 : 04 Eylül 2006, 00:20:22 »
Tr de yok bu arabalar belki 3-5 tane vardır ama rahatlıkla bulabilirsin şanzımanlarını bunları tırcılar yurtdışından getiriyor hurdacılara, bu şanzımanlara cıvatasız diyorlar(seninkinde 2 cıvata yeri vardır seçicinin düzgün takılması için) ve 6n şanzımanından nerdeyse yarı fiyatı daha ucuz ve 6n-6n2 şanzımanlarından daha sağlamdırlar.

Çevrimdışı polo34

  • İleti: 333
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #10 : 04 Eylül 2006, 00:27:41 »
senin araca binsem bende şanzıman diye hurdacıların peşinde koşarım artık :)
en iyisi uzak durmak ...

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #11 : 04 Eylül 2006, 00:38:27 »
 :) bencede hiç bulaşma baya uğraştırıyor şanzıman işi ama kolayını bulduk polo Gt ne güne duruyor. Bu foruma üye olan Duke nickli bi arkadaş daha takmış zamanında gt şanzımanını 6n e.

Ama colombodan sonra aracın yüksek devir çevirir hale geldi ise şuan üstündeki şanzımandan yüksek viteslerde bence verim alamazsın hatta naparsan yap turbo bile kurtarmaz o şanzımanı 5.vites 5bin devirde 200 yapıyodu, 6binde 240, 7binde 280 ;D  yani turbo için bile uzun bi şanzıman mübarek dizel şanzımanı. Kısa şanzıman gerçekten çok farkettiriyo, yaptığın bütün modifiyelerden tam anlamıyla verim almak istiyorsan bence şart. Bu benim fikrim tabi  ;)

Çevrimdışı POLO

  • İleti: 210
  • Volkswagen Türkiye
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #12 : 04 Eylül 2006, 21:39:51 »
yanlız bir konuyu atlamışsın polo6n lerde redline 5500de başlıyor yanikısaşanzıman bizim son hızı tamamen bitirir 160da filan biter herşey,ama bu araçlar 5500de 220km/h teoride hıza sahip bence şanzımandansa throttle,turbo gibi modifiyelerle bu son devrilere rahat çıkmak daha mantıklı,mesela ben şuan düz yolda 5000devirde 200ü rahat görüyorum

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sıfır H7 6000K Xenon Far kiti 330 YTL-H1 TAKAS OLUR
« Yanıtla #13 : 05 Eylül 2006, 00:30:12 »
yoo atlamadım redline 5500 tamam ama egzantirik ve chip ile güç bandı daha yüksek devirlere taşınmıştır diye düşündüm(6000-7000) yoksa performanslı kullanımda 5500 devirde vites değiştiriyosanız tabiki kısa şanzımana gerek yok, yoksa maksimum hızı geçtim 2.vites 60 3.vites 90 gibi hızlar görülür ve vites değiştirmekten araba hızlanmaz zaten:)