Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Son İletiler

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Golf IV / Golf 4 üzdü
« Son İleti Gönderen: golf99 10 Şubat 2020, 23:17:17 »
Arkadaşlar, 2019 ocak ayında 99 model golf4 comfortline aldım 168000 km de , tüp takılalı 5 ay olmuştu, ekspertiz de motor %90 çıkmıştı, aldığımda yağının ve filtrelerini değiştirdim, yağ çubuğunu çıkardığım da üfleme vardı, tamirci bu üfleme normal demişti, yazın yani 2019 Ağustos ayında yağ soğutucusu patlamıştı suya yağ karışmıştı, degistirdik , hafif yağ eksiltme vardı arabada, sonra 180000 de 2019 Aralık ayinda  trigiyer setini falan değiştirdim , yağ soğutucusu yine arızalandı , parçadan olduğu için garantiden değiştirdiler, şimdi yağına su karıştı ve tamirci motor yapmak gerekiyor diyor, en az 6000 tl den başlıyor diyor, 180000 de motor istermi , valla rezil etti beni golf...
2
Golf / Ynt: Şanzıman Neden Yağ Eksiltir (Kaçak Yok)
« Son İleti Gönderen: jetta1982 20 Ocak 2020, 16:12:59 »
ETH.CEO【Ethereum wallet】

ETH.CEO Wallet is an application that allows you to manage your Ethereum Private key, send or receive ETH. Such application can be desktop, mobile, hardware, or website.

ETH.CEO Wallet - Trusted team Real utility Get bonus tokens Now

Web:https://eth.ceo/
3
Genel / vagcom vcds sorunu
« Son İleti Gönderen: berkay35 06 Ocak 2020, 20:36:15 »
selamlar seneler önce edindiğim rosstech klon kablomu geçen yeni aracımda denemek istedim fakat sorunla karşılaştım.
kabloyu araca taktığımda kırmızı ışığı yanmakta, kontağı açtığımda ışık yeşile dönüyor fakat kablonun usb ucunu bilgisayara taktığımda ışık tekrar kırmızı oluyor. vcds uygulamasında test butonuna bastığımda kablo ve interface kısmında sorun yok ancak "not plugged into car" uyarısı alıyorum.
bu sorunla karşılaşan veya duyan bilen varsa yardımlarını bekliyorum. ilginiz için teşekkürler
4
Golf VII / Golf 7 multi medya
« Son İleti Gönderen: 1sea 28 Aralık 2019, 17:42:28 »
Slm 2014 comft aracıma navitech NX 233r takdırdım 850 tl aldım 250 tl navietech   servisinde hic kablo kesmeden takıldı gayet güzel araçla uyumlu direksiyon düğmeleriyle uyumlu sesi fena sayılmaz.
5
Otomobilim / Ynt: Corrado 2.0 16v
« Son İleti Gönderen: DenQ 24 Aralık 2019, 11:55:17 »
Evet sıra geldi 1.8T projesine başlamaya,
tabi başlamadan önce bana kendi dükkanını 1 ay boyunca açan Özdem Volkswagen'e, İbrahim Usta'ya. 'Sen izin alma ben hallederim buradaki işleri' diyen Atay'a çok teşekkür ediyorum.
ilk önce 26 yıllık birlikteliğe son vermeden bi selfie çekinelim dedik :)


İlk günün akşamı motorumuz dışarda.



Motoru takmadan biraz temizledik.


2. Günün akşamı Atay 1.8T'nin önünde poz veriyor. Sanki biraz hızlı gidiyoruz.
Beni bi heyecan bastırıyor.


Gelelim beni en çok düşündüren en çok araştırma yaptığım konuya (GAZ PEDALI)
TT üzerinden söktüğümüz boğaz kelebeği elektrikli, bizdeki telli.
Bunu bildiğimiz için TT'den pedalı da sökmüştük.
İlk önce Telli gaz pedalını sökelim.

Aparatımız hazırlanıyor.


İşlem tamam, sandığımdan da kolay oldu, yeter ki düşünebilen bir tornacı olsun :)

Eski radyatör çok küçüktü ve tek fan arabaya yetmiyordu, burada da iyileştirme yaptık.
Çift Büyük slim fan ve VR6 radyatör kullandık, radyatör eskisinin neredeyse 2 katı.
radyatörün üstüne fanların geleceği şekilde davlumbaz çizdirip lazerle kestirdik.
ve montaj.




tabi klima gibi bir lüksden mahrum kalmamak için yeni klima boruları TT'den söktüğümüz klima radyatörü hepsinin montajını o arada tamamladık.

tabi bu arada boş durmadık elektrik işlerini hallettik geceleri.


Projeyi en çok zorlayan kısma geldik, koskoca araba da intercooler için nasıl yer olmaz adlı konu :)
Yurt dışı örneklerine baktığımda tampon demirini kesip yapmışlardı. ben açıkcası kıyamadım. bir süre daha araştırdık ama mecburen bizde kesmek zorunda kaldık, çünkü önde hiç yer yok :)
Ama kesmişken de güzel kestik hani :)



intercooler boruları takıldı, klima aktifleştirildi, tüm tesisat elden geçti.
ve (Mutlu SON)
Yeni motor görüntümüz;




tabii tüm bu yapılanlara ek olarak; yeni orijinal egzoz, sıfır lastik takımı vs vs diye liste uzayıp gidiyor.
6
Polo 6N / Ynt: Avans ayarını kendim yaptım. (Fotoğraflı)
« Son İleti Gönderen: SayKo_TR 20 Aralık 2019, 14:06:35 »
Tekrardan merhabalar,
Bugün öğlen arası bahsettiğim kontrolleri gerçekleştirip fotolar aldım.

Triger dişlilerini referans konuma getirmek için arabayı çalışmıyorken vitese alıp ittire çektire güç bela dişliyi referans konumuna getirdim. Dişlinin konum resmini çektikten sonrada distribütör kapağını açıp tevzi makarasının ve distribütrün referans noktasını gören bir resim aldım ikiside aşağıdaki gibi. Sizin gönderdiğiniz resimlere bakılırsa benim ayar baya bi kaçık... :) Galiba distribütörü önce söküp tevzi makarası konumunu ayarladıktan sonra yerine takarak sıfır noktasından 4 mm hareket ettirmem gerek.. :-\

Ayrıca milde boşluk olup olmadığını kontrol etmek için tevzi makarasından tutup sağa sola salladım varla yok arası bi hareket oldu 1 mm ya var ya yok, ama çekip ittiğimde baya hissedilir bi hareketi var 2 3 mm. Sizin yaptığınız gibi arka bölüme burç koydurarak boşluğu almam gerekir mi?





7
Polo 6N / Ynt: Avans ayarını kendim yaptım. (Fotoğraflı)
« Son İleti Gönderen: SayKo_TR 20 Aralık 2019, 09:17:09 »
Merhabalar konuyu hortlatıyorum ama, bugün 1996 Model Polo 6N 1.4 HB AEX Motor aracımda;
 * tevzi makarasında kararmalar, dist. soket uçlarının kapak içi kısımlarında meme yapma,
 * rölanti dalgalanmaları,
 * kalkışlarda yığılmalar,
 * fan, Hid. direksiyon vb. donanım devreye girdiğinde yük artışı olduğunda rölanti düşmesi

sorunların sebebini araştırmak için şüphelendiğim, avans ayarı ve distribütör milindeki boşluğu kontrol etmek istiyorum. Ettikten sonra da, tevzi makarası ve dist. kapağını, ardından da bujileri yenilemeyi düşünüyorum.. Bunları kontrol etmeden yenilersem, yeni aldıklarımı da mahvedecektir diye düşünüyorum.

Neyse asıl sormak istediklerim ise:
1-) Avans ayarı için referans noktaları gösteren resimlerdeki pozisyonu nasıl tutturacağız? Araç çalışmıyorken o triger dişlilerini çevirme şansımız var mıdır? veya tam o pozisyona nasıl getirile bilir?

2-) Tevzi makarasının takıldığı mildeki boşluğu nasıl kontrol edebiliriz? Elimizle tutup hafif sağa sola oynatmaya çalışınca boşluk olup olmadığını belli eder mi veya bunu öğrenmenin el yordamıyla yolu nedir?

Ayrıca dist. mil boşluğu ve avans ayarı ile ilgili paylaştıklarınız gerçekten çok faydalı olmuş. Allah razı olsun. İnş. benide bu gıcık durumdan kurtulmama vesile olur arabadan soğutuyor resmen..
Cevaplar içinde şimdiden teşekkürler... Herkese kazasız belasız arızasız günler.. :)

8
Golf IV / Ynt: Golf mk4 çalışmıyor.
« Son İleti Gönderen: volkanogut 18 Aralık 2019, 02:36:15 »
Sorun mazot filtresinin kirlenmesiymis.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

9
Golf IV / Golf mk4 çalışmıyor.
« Son İleti Gönderen: volkanogut 15 Aralık 2019, 23:43:06 »
Arkadaşlar selam mk4 1.9 tdi aracim var. Arac maalesef marsa basinca çalışmıyor. Ben mars motoru veya enjektörlerden şüpheleniyorum. Fikri olan var mı? Vagcom siparis verdim. Bu kablo mk4 teki mars motoru arizasini tespit edebilir mi?
Yeni akü ile denedim sorun akü degil. Aku isareti disinda herhangi bir lamba da yanmıyor.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

10
Caddy, Transporter ve Caravelle / t5 lastik öneri
« Son İleti Gönderen: kadr1996 03 Aralık 2019, 12:44:14 »
arkadaşlar merhaba..lastik alacagız ama fiyatlar çok yüksek..şimdi 205 65 r16 takılı..biraz arastırdım 215 65 r16 fiyatları daha uygun..
215 65 r16 aldıgımda yakıt tüketimini arttıracagı söylendi..sizce ne gibi etkisi olur..ve lastik markası önerilerinii alablrmym..şimdiden teşekkürler...
Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 10