Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - atego

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 78
1
Polo 6N / Ynt: 8v - 16v yapma
« : 28 Ocak 2015, 16:15:00 »
8v e 16v kapak yapılır yapılmasına da masrafına 16v Polo alırsınız. Motor bloğuna göre baştan kapak imal edilmesi gerekir, tabi buna göre bir dünya hesaplama yapılacak, gerekli diğer parçalar imal edilecek vs.

2
Polo 6N / Ynt: 97 sportline 1.4 16V yardımlarınız!!!
« : 29 Ağustos 2014, 21:51:45 »
Benim aracım karışık kullanımda 7 litre civarı benzin yakıyor ama Ankara koşullarında. Sakin kullanımda 6 küsür litre, sert 9-10 litre. Lpg de benzin ile yaktığının 1.5-2 litre fazlası yakıyor.

3
Sohbet / Ynt: Doğu Turu 2014- Fotoğraflar- İzlenimler
« : 29 Haziran 2014, 22:14:24 »
gidek kanka ?  benimde canım çekti :D

Ne zaman gidiyoz bunalımdayım zaten :D

4
Sohbet / Ynt: Doğu Turu 2014- Fotoğraflar- İzlenimler
« : 28 Haziran 2014, 22:48:56 »
O tarafları gezmeyi çok istiyorum, ellerinize sağlık çok güzel yazmışsınız.

5
Hiçbir sorun olmaz 2 kez geçtim.

6
yağ buhar hortumunu uzatıp aşağı versek herhangi bi sıkıntı olurmu arkadaşlar 6n2 de  :t

Yanıt biraz geç oldu ama hiçbir sorun olmaz hatta yararı var. Boğaz kelebeğinin kirlenmesine yol açan %90 yağ buharı %10 dışardan gelen etkenlerdir. O hortumun emmeye verilmesinin tek amacı çıkan yağ buharını motorda yakarak çevreye yayılmasını önlemek.  Ben birkaç yıldır öyle dolaşıyorum, kötü görünmeyecek bir hortum ile polen filtresinden en uzağa olacak şekilde alttan veriyorum yağ buharını.

7
Polo 6N / Ynt: Boya Fiyat Arastirmasi
« : 23 Nisan 2014, 17:05:38 »
Maşallah çok güzel olmuş kazasız belasız kullanın :)

8
Polo 6N / Ynt: Gündüz ledi , gündüz farı , amerikan park
« : 15 Nisan 2014, 11:24:09 »
Alttaki turuncu ledli araç benim. O zamanlar sinyal verdiğimde karşı taraf anlayamadığı için böyle bir çözüm bulmuştum, parklarla birlikte yanıyor sinyal verdiğimde de yanıp sönüyordu. Eski tip şerit ledlerden yapıştırmıştım, şimdikiler gibi sönük yanmıyor ve arızalanmyordu. 2 sene yağmur kar devamlı kullandım sonra sıkılıp çıkarmıştım. Elektriğini sinyal ve parklardan almıştım ama nerden nasıl hatırlamıyorum :)

9
linkteki hesap makinesine göre cwx sanzıman  94 yapıyomus :( tammdır ben burdan bulurm sanzımanımmı cokkk saolnn

Rica ederim, sizin şanzımanda farklı dişli kullandılarsa buradaki hiçbir şanzımana uymayadabilir. Ama 105 civarı çok farklı bir hız değil, uzun yol ve şehiriçi için çok ideal bence. EQY kodlu şanzıman 103 km hesaplanıyor, belki de budur sizin araçtaki. Tüm viteslerde sabit devirdeki hızlarınızı bir kenara not alırsanız programla şanzımanı kesin olarak bulursunuz :)

10
etkanın basına otururuz sıkıntı yok kahwaltıyı sadece hazırlatmayalım hesabıda hafiften ç kardesımıze yukleyelım ne zamandır gelmıo ucuz kurtulmamalı ;)

Arabayı satınca gelememiştir yoksa uzak duramaz aslında :D

185-60-14 lastik var suan üzerinde :)

 5. vites 3000 d/d

CZG ve DCC 109 km
DCG, DDJ, DSQ, DXE, DXH, DKE ve EQZ  122 km
EQY 103 km

Program bu linkte  http://www.apexgarage.com/tech/gear_ratios.shtml

11
hacım sen gel bnm dukkanı ıslet bende fızık okumuştum ogretmenlıge devam edeyım hergun sattığım dışlıyı yada haftada bı sattığım sanzımanı benden ıyı kımse bılemez ha kahwaltıya gelirken haber wer bazen yapmıyoruz sonra lafı soylersın hanı kahwaltı dıye mahcup olmayalım we gelirken su bızım pasaklı Alper ç yıde getır dukkanda ısler bırıktı bı ıse yarasın ıse yaramaz çocuk:)

Onu almadan gelmem zaten :D Kahvaltıyı ona hazırlatırız :D Şanzımanlardaki dişliler aynı gibi görünse de farklı, katalog bilgilerinde de yazıyor, 6n kullanma klavuzlarında teknik bilgiler kısmında da yazıyor :) Aynı olsaydı zaten iki araba da 3bin devirde aynı hızda giderlerdi.

185-60-14 lastik var suan üzerinde :)

Bakıyorum şimdi

12
peki ben bu oranları belirli devirde yaptıgım hızlarla hesaplayabilirmiyim cok fazla secenek var :) tam net bulabilmek için

Lastik ölçünüzü yazarsanız ona göre bakabilirim :)

13
hayır iki sprotline biri 5.vites 3 bin devirde 90 yaparken benm aracım 5. vites 300 devirde 105 civarı yapıyor teknik bilginiz hakkımda süphem yok formda aynı cok benzer bi konu bunun farkının sportline ve normal 1.6 sanzızmanlarının vites  aralıklarıyla alakalı oldugu soylendi bende tamamen o bilgilere dayanarak böyle bişy sordm yakın olsak ugramak cok isterdim

Aee motorda birkaç farklı şanzıman kullanılmış, hepsi burada yazıyor. http://www.polomagazin.de/index.php?option=com_content&task=view&id=115&Itemid=87 Sizinkinde ya dişli farklı takılmış ya da farklı şanzımanlardan birisi takılmış :)

14
motorların farklı olduğunu bırının tek bırının cıft eksantrik bırı 100 hp tork farkı bırı 75 hp bırının grankı 8 ağırlık bırınınkı 4 ağırlıklı pıston kafalarının yanma haznelerı farklı ve bırı alımınyum dıgerı dokum blok olmasından olabılır mı arkadaslar :D :D :D :D :Dyoksa daha devam edeyım mı:) ulen ne taktınız sıkıntınız warsa gelın dukkanda bırlıkte ıcını dağıtalım anlarsınız o zaman aradaki farkı ;)

Motorlardaki eksantrik farkı verimliliği ve motorun karakteristiğini oluşturur. Kısaca güce etkisi var. Motordaki piston, malzeme vs gibi tüm farklılıklar da sadece gücü ve verimliliği değiştirir. Aradaki beygir farkı şanzımana ya da devire etki etmez. Afh ve Aee motorları ikisi de 3bin devir dönerlerken doğal olarak şanzımanın girişi de 3bin devirle döner. Ama dişli oranları farklı olduğundan çıkışları aynı devirde değildir. Aradaki hız farkının nedeni budur. Şanzımanların dışları aynı ufak farklılıklar dışında. Ama içlerindeki dişliler çap ve diş sayısı olarak farklılar. Ben de şanzıman topladım önceleri, okulda da ödevim şanzımandı :) Bu arada inşallah bir gün kahvaltıya gelecem içimde kalmıştı önceleri :D

Bu arada Aee motordaki şanzıman-dişli oranları yanlış bilmiyorsam      1- 3.455   2 - 1.955   3 - 1.250   4 - 0.933   5 - 0.740   Son dişli- 3.588

Afh de                                                                                             1- 3.455   2- 2.100   3-  1.45     4- 1.100     5 - 0.890    Son dişli - 3.880  


Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 78