İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - adnanmust

Sayfa: [1]
1
Golf III / Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« : 08 Temmuz 2012, 23:50:15 »
tamam elinize sağlık, gerçekten iyi emek ve para var bu işte belli.
lakin tevazu forumda iyice kayboluyor, özeleştiri olarak yazıyorum bunları sadece sizinle ilgili değil. yanlış anlaşılmasın. herkes herşeyi çok iyi biliyor sonra da gerçekten bilen kişi bişeyler yazılınca ortam geriliyor. gerek yok.
ama araba gerçekten güzel beyler dağılalım...maşallah... :tamamdir

teşekkür ederim...bazı işler hakkında kulaktan bilgi ile eleştirmemek gerekli, araştırmak biraz kurcalamak aynı işlemleri yapmış olanların paylaşımlarından yararlanmak.... en önemliside emek harcanmış birşeye saygı duymak gerekli.... tabiki bende bu işi çok iyi bilmiyorum ancak ortalama bir bilgiye sahip olduğumda aşikardır....benden bu konuda tecrubeli arkadaşlarında benden küçük olsalar dahi ellerinden öperim...ancak aynı saygıyı bende beklerim.....

2
Golf III / Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« : 08 Temmuz 2012, 00:12:57 »
selam arkadaşlar ben bahsi geçen aracı sahibiyim.... seyitinde arkadaşıyım...seyin merso çok iyi helede 300 d ise turbolada neşelen biraz.babaya selamlar ellerinden öperim.....gelelim konuya....araç hakkında birkaç bilgisi olan arkadaş var... ancak bilgisizlikten hakaret derecesinde yorum yapan arkadaşlar bilmemek değil öğrenmemek ayıptır diyerek o arkadaşlara derslerime başlıyayım.....aaz ile iz yi karıştıran arkadaşta herhalde win 98 ile win 7 yi aynı zanneden bir beyinin sahibidir....araç 2010 da gümrükten alındı....çiziklerden dolayı bel altı boyandı....zamane gençliğin tuning diye nitelendirdiği benim ise dış kişiselleştirme diye gördüğüm dış görünüşünde birkaç değişiklik yapıldı.......jant, hella far ve sis, stop arka spoiler üçüncü stop v.s. arka spoiler için arka çam spoiler deliği için delikli arka cam değiştirildi....gelelim benim uzman olduğum alana....aracın motoru, izmir aydın otobanının 100 km lik bölümünü 200 km ile gittiği için birinci piston gömleği sıyırdı...istanbula geldiğimizde motor sökülerek 0.100 tabir edilen pistonla 2100cc ye yükseltildi...valfler t4 valfi ile değiştirilerek büyütüldü... piston yüksekliği bir çok ustanın korkarak yusuf yusuf ettiği en tepe noktasında 1 mikron yüksekliğe ayarlandı....bu sayede dizel hem sessiz hem daha fazla sıkıştırma hemde daha çok kompresyon sahibi oldu....emiş manifoldu arl motor kodlu pd 150hp manifolt ile değiştirildi bu sayede motor daha rahat nefes aldı....supersprint yağ pompası yağlama işini başarı ile tamamladı keza 1 saat 220 ile gitmesi gerekti...turbo pd 130 denen çift kırmızı turbo ile değiştirildi. ki bu orjinalin 3 kat büyüğüdür.... almanladan abt firmasından orjinal slotlu yeni programlı chipler getirildi...  şanzıman ff kodlu daha fazla tork oluşturulan motora takıldı.....egr ve konvektör iptal edildi.....1z ve afn motor arasında sadece pompa enjektör ve turbo farkı vardır...geri kalan herşey aynıdır...etkada bakabilirsiniz...bakabiliyorsanız   :)  1z de olan 9mm elemana sahip 996 pompa ajm 115hp için üretilen 10mm elemana sahip 408 pompa ile değiştirildi...   pp357 olan 90 lık enjektörler pp520 pd 130 enjektörleri ile değiştirildi....almanyadan özel seri sacsh debriyaj set getirtildi...  vs.vs. ön takım, akslar ve bilyalar dahil yenilenerek 220 de bile ip gibi gitmektedir.....son olarak 2 ay önceki bulgaristan seyahatimde racaro koltuk, ve sıfır tavan döşemesi ile otomatik cam ve ayna işlemleri yapıldı....vag com programı ile takılan yeni parçalar adapte edildi….  kısmet olursada bu hafta dijital klima takılarak satıştan kaldırılacaktır....yadigar olarak kapalı garajımdaki yerini alacaktır.....son değişliklerle bosch diesel serviste dynoda 430 nm tork ve 172 hp üreterek bosch ustalarını hayrete düşürmüştür......hepinize saygılar.....ha 1z ve afn kodlu golf 3 ler içinse denilebilecek pek birşey yok.... bu muhteşem güzellikteki karosere konulmuş en iyi dizel motorlar....yakıtını merak edenler için istanbul trafiğinde km de 22 kr... şehirdışı 110km ile 18 kr harcamakta.....

3
Satılık / satılık mk2 için mk3 ön konsolu
« : 21 Şubat 2007, 13:20:09 »
arkadaşlar satılık mk2 için mk3 ön konsolu almanyadan ithal ambalajında .bunun yanında orta gövde (dirsek dayama bölümü ile birlikte) mk3 kilometre paneli bütün kumanda düğmeleri vites kolu mk3 direksiyon simidi..mk 2 lerdeki ön konsol sabitleme kulaklarına birebir uymakta mk2 için yapılmıştır...yeni tip araçlarda olduğu gibi konsol plastikten imal değil suni deri kaplıdır.siyah,gri rekleri var

ayrıca bilenler bilir golf2 rally modelindeki x zenon düz farlar vardır on panjuru ile birlikte onuda temin edebiliriz...
-çamurluk üzerindeki çıtaların ince ve geniş modelleride var..
-ince tamponların altlarındaki geniş çıta.

-mk 2 için mk 3 ön konsol paketi :.......................................................825 euro
-mk 2 rally modeli ön x zenon farlar ve panlur(siyah renkte):...................... 280 euro
-mk 2 için çamurluk çıtaları  4 adet ...........dar model:80 euro.....geniş model: 105 euro
-mk 2 ön tampon altı geniş çıta...........................................................45 euro

teslim etmek 15-20 gün arası sürebilir dikkatinize....



4
Satılık / satılık 89 model golf 2 1800cc
« : 20 Şubat 2007, 11:24:12 »
arkadaşlar istanbulda satılık 2005 gümrük çıkışlı metalik füme renkte 89 model yeni voltran lpg sistemi uygulanmış ruhsata işlenmiş. vergi borcu bulunmayan , 1800 cc monoenjeksiyon 115 hp ,kaportada sadece çizik yüzünden 2 çamurluk boyanmış, açılır tavan,127 bin km de,araç standart durumda yapılan yenilemeler: debriyaj takımı,frenler yani disk+kampana+balata,merkezi kilit,silindir kapağı açıldı ve sübaplar+sübap kayıtları+yağ keçeleri değişti,yeni monoenjeksiyon kafası takıldı,debriyaj teli,yeni mekanik direksiyon kutusu,tavan döşemesi,ats cup 15 inch jant takıldı,lastikler ön:185 55 r15 arka:195 55 r15,yağ değişimi yeni yapıldı triger ve v kayışı yenilendi , şarj dinamo bilyaları değişti,ön panjur önceden tek farlıydı orjinal gti çift farla değişti ( kırmızı çerçeveri) 2.el gti şanzımanı alındı içindeki 4 adet bilya ve keçeleri değişti.dinamometre takıldı,araç monoenjeksiyon olugundan dolayı karbüratörlerde olduğu gibi lpg den benzine geçmek için bir müddet benzin çekmesini beklemiyorsunuz.sıkıştığınız anda full enjektörlerde olduğu gibi bir düğme vasıtasıyla benzine geçebiliyorsunuz .yakıt durumu ise araçta simit depo var 47 ytl ile şehiriçinde 300 km şehirdışında 410 km geçiliyor.lpg sistemi ne karbüratörlü nede full enjektörlü arada kalan bir sistem çok iyi çalışıyor monoenjeksyonun ne olduğunu bilenler bu konuda hemfikirlerdir.araçta daha birsürü değişiklik vardır fakat aklıma gelmiyor şimdilik.aracı araştırmak isteyenler 34 DS 6034 plankadan sorgulayabilirsiniz...fiyata gelince gümrükten çıkarmam + ruhsat masrafları 8000 ytl ye geldi yapılan değilkiklerle pazarlıksız 9000 ytl ye satıyorum.... bana [email protected] adresinden msn ile ulaşabilirsiniz... fotoğraf henüz yok olunca koyucam ..

5
Golf II / Ynt: lütfen okuyun önemli bilgi!!!!!!!!!!!
« : 15 Şubat 2007, 14:52:19 »
bulgaristanda motor değiştirmek epeyce organizasyon işi tanıdığım olmadığı sürece yapman çok zor ..oradan araç alıpta türkiyeye sokmaya kalkınca vergileri dail aynı fiyata geliyor...yanına tek kalan adam gibi hasarsız araç alıyorsun ....üzerine konulan motorunda ruhsata işlenmesi 1500-2000 ytl arasında ama mecburen fatura olmadığından bir kısmı legal bir kısmıda illegal oluyor...

6
Golf II / Ynt: tekrar selam
« : 15 Şubat 2007, 12:23:26 »
tekrar merhaba arkadaşlar

arkadaşlar sanırım yalnışlık var.ben araçtaki değişiklikleri türkiyede değil bulgaristanda yaptım maliyetleride size aktarayım.1,9 tdi motor (golf 4 motoru) şanzımanı ve akslar ile dahil 1000 euro işçilik dahil,tabi 1000 ytl kadar aracın bulgaristana gitmesi için gereken evraklar ve sürücünün pasaport ve vize işlemleri...maddi durumada gelince türkiyede 8-10 bin ytl değerindeki gofl 2 ler bulgaristanda en iyi şartlarda 2000 euro civarında .. corradolarda 2500 eurodur..bizim burada golf2 için verdiğimiz parayla orada golf 4 alınabilir...ayrıca gümrükten araç almaya kalkacak arkadaşlarada akıl vereyim sakın denemeyin 4400 ytl ihale açılışıyla olan bir aracı trafikte sürülür hale getirmek vergi+plaka masrafları 7500ytl olur...söylemek istediğim diğer bir konu ise almanyada satılan golf 2 nin tüm modelleri için chargerlar var ...fakat egzos beslemeli değil egzatrik kasnağına bağlanan tipten ilginizi çekermi bilmem yalkaşık 800 euro civarında bu set ...ben 1,8lt aracıma(küçük kardeş) bundan taktım..size golfun resimlerini gönderemem plakasını bile saklasam üzerindeki grafiklerden araç tanınabilir.. taktığım motor aracın ruhsatına işlenmemiş durumda anlarsınız en son istediğim şey aracıma elkonması fakat büyük kardeşin resmini gönderebilirim iyi seyirler...

7
Golf II / lütfen okuyun önemli bilgi!!!!!!!!!!!
« : 14 Şubat 2007, 18:09:18 »
merhaba arkadaşlar

eski model vw lerin bu kadar beğenilmesi gerçektende güzel ben biraz size nazaran daha şanslıyım ...iki ülkede ikamet ediyorum ve türkiyede 89 golf gt 1.8 rp motor , bulgaristandada 92 corrado vr6 sahibiyim her iki araçta gerçekten çok güzel golf marka aracı 2005 yılında gümrüktn aldım o esnada 1.6 td motor vardı daha sonra motoru 1,8 gt ile değiştirdik almanyadanda egzantrik beslemeli turbo charger taktık dinamometrede 218 hp çıktı aracın hafif olması sebebiyle epey güzel oldu fakat türkiyedeki benzin fiyatlarından dolayı dizele geri dönüş yapmaya karar verdim. kısmet olursa haftaya almanyadan gelen kazalı seat leon fr motoruyla değiştiricam herhalde tatmin eder...bulgaristandaki maliyetler düşük olduğundan dolayı bunu gerçekleştirebiliyoruz türkiyede imkansızz...ayrıca şunu belirteyim forumlarınızı okudum golf 2 nin 1,9 benzin versiyonu yoktur sadece dizel 1,9 gtd versiyonu vardır,ancak 1,8 motora ilk rektefiye yapılırsa 100cc bir artışla 1,9 olur .... vr6 modelleri 2,8 lt 20 valftir turbo beslemesi yoktur.. ayrıca 1,8 monoenjeksiyon rp tipi motorların blokları sadece 8 valften 16 valfe dönüşüme elverişlidir,diğer tip motorlarda yağ ve su kanalları uymaz.... bir arkadaşta valf kapağının 4 mm alındığını ve valflerin kısaltıldığını yazmış bu imkansız zaten orada 7 mm boşlık var kalan 3 mm de valflerin hareketi imkansızlaşır diyelimki 4 mm alındı ve valflerde 4 mm kısaltıldı o zamanda benzin girişi ve gaz çıkışı için gereken boşluk valflerle yatakları arasında oluşmaz sakın ha o söylenen birim 4 mm yerine 1000/4 olmasın eğer böyleyse normal bir traşlanma yapılmış demektir....neyse uzun konular bunlar herzaman gerçeklerden yanayım ve olabilecek konular üzerinde dururum....umarum burada yine görüşürüz....

Sayfa: [1]