Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - STAK67

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 346
1
Otomobilim / Ynt: 2001 Golf 3.5 Cabriolet Restorasyon
« : 02 Eylül 2018, 23:40:13 »





















2
Otomobilim / Ynt: 2001 Golf 3.5 Cabriolet Restorasyon
« : 02 Eylül 2018, 23:37:21 »
Bu arabayı ilk gördüğümde toplama sanmış, özel seri olduğunu duyunca da çok şaşırmıştım.
Çok güzel bir seçim, motoru, donanımı ve düşük km si ...iyi denk getirmişsiniz.
Bitmiş halini bekliyoruz...Kazasız- cezasız sürüşler.
Teşekkür ederim :) Artık bitirdik biniyoruz.

Ömürlük :sevgi:

 :sevgi: :(Y):


3
Otomobilim / Ynt: 2001 Golf 3.5 Cabriolet Restorasyon
« : 08 Haziran 2018, 00:26:24 »
Teşekkür ettim. Normal Araç almak kadar basitleştirilmiş olay. Bende araştırma yaptım size yazdıktan sonra sadece kağıt kürek var biraz. Bakalım Bugun istediğim bir araç ihaleye çıkıyor kocaelinde olduğu için gidip göremedim. Kaçtan gidecek merak konusu
audi mi yoksa? :) 2.5tdi var bir tane :D bende gözüme kestirdim ama teklif verecek durumda değilim.

4
Otomobilim / Ynt: 2001 Golf 3.5 Cabriolet Restorasyon
« : 06 Haziran 2018, 23:19:18 »
Hayırlı Olsun Hasan Ali Hocam.Techte Konunuzu Gördüm Maşallah Kupon Bir Araç .Bende Gümrükten Araç Almayı Düşünüyorum . İzlenen Hamleler Hakkında Bilgi Verirseniz Sevinirim
Güle Güle Keyifle Kullanmanız Dileğimle

Teşekkür ederim :) öncelikle tasiş e-ihale uygulaması üzerinden üye olup, alacağın aracın belirlenen bedeli üzerinden %10 teminatını halkbanktan yatırman gerekiyor. Teminat bedeli yatırıldıktan sonra kapalı usul teklif veriyorsun. Araç ihale sonunda sana kalırsa verdiğin teklifi ve üzerine eklenen damga vergisini tekrar halkbank'tan yatırıp uygulama üzerinden ödeme yapıyorsun. Sonra evraklarını müdürlükten alıp aracını otoparktan çıkarabiliyorsun :) Sonrası emniyetten standart plaka işleri.

5
Otomobilim / 2001 Golf 3.5 Cabriolet Restorasyon
« : 03 Haziran 2018, 00:14:26 »
Merhabalar. Yaklaşık 2 ay önce gümrükten aldığım golf cabrioleti sonuda boya aşamasına getirebildik :) Aldığımdan bu güne kadar deneyimlerimi paylaşacağım. Araç 2001 model 110hp TDI. Donanım seviyesi de bagaj etiketinde highline olarak geçiyor. Gümrükte 8 sene yattığından dolayı her yeri elden geçmelik olmuş :) Gümrükte ilk gördüğümüz hali bu şekildeydi:











Buda almaya gittiğimizdeki hali:






Alım satım işleri bittikten sonra önce evin garajına çekip sanayi masraflarını denkleştirmek için 1 hafta beklettik.


 Ardından ikinci defa çekiciye yüklenip şaşmaz Özdem Volkswagen'e bıraktık.







 Umarım tekrar çekiciye yüklenecek işi olmaz :D İlk iş bir akü takıp aracın kilometre bilgisini öğrenmek ve marş denemek oldu :) ilk hareketler bizi mutlu etti. Araç 74.000KM'deydi ve tek marşta çalıştı. Ahanda bu da videosu:

[video=youtube;aulvwx6lXm4]https://www.youtube.com/watch?v=aulvwx6lXm4[/video]
https://www.youtube.com/watch?v=aulvwx6lXm4


Yıllar sonra ilk bakımında tüm sıvıları, triger seti, kayışları, filtreleri, disk ve balataları, silecekleri, ön takımdaki tüm kauçukları, tabandaki havalandırma plastikleri amortisor kafaları ve aracın lastikleri değişti. İlk turuda bunlar değiştikten sonra attım. Diğer cabrioya göre biraz fazla konforlu geldi bana :)









Bakım işleri bittikten sonra bu sefer kendi ayakları üzerinde eve getirdik. Ufak çaplı temizlik yaptık. Ardından muayene ve plaka işleri için koşturmaya başladık.













Muayeneyi tek seferde hallettik. Ardından emniyete evrakları verip 3 harf 3 rakam plakalardan nasibimize düşeni aldık :)



Tüm bu koşturmaca sırasında kahrımı çeken aslan parçasıda arkada :)

Plakaların montajını yaptıktan sonra kaporta boya için araştırma ve para ayarlama safhasına geçtim. Bu sırada yaklaşık 3 hafta kadar bu şekilde gezdim :)





Şimdi kaportası elden geçti ve boya safhasında. Maalesef sol arka kısımda bir miktar macun vardı :) Orası kaportada bizi biraz uğraştırdı ama mevcut hali içime sindi. Astar boyası atılıp yoklama macunu çekildi ve astarın kuruması için 15 günlük dinlenme molasında.













Muhtemelen bayramdan sonra boyası yapılmış olacak :) sonrasında da iç döşemede elden geçmesi gereken yerleri var. En son olarakda deri boyası yaptırıp binmeyi düşünüyorum. Deri boyası konusunda yardımcı olabilecek birileri varsa çok memnun olurum.

6
Otomobilim / Ynt: 1988 Golf mk1 Cabriolet
« : 14 Aralık 2017, 13:30:29 »
Uzun zamandır konuyu güncellemiyordum. Bu yaz yaklaşık 20.000km yol yaptık :) İstanbul Vag Event'e katılmak için 6 araç Ankara'dan yola çıktık. Gece çadırda kaldık ve ertesi sabahtan :


Buluşmadan birkaç görüntü:




İstanbul dönüşü iş güç koşturmacasından yapamadığımız tatil için 1 haftalığına Amasra'ya gittik. Cabrionun keyfini en çok bu yolculukta çıkardım sanırım. Giderken ormanın arasında etrafı görerek dinleyerek gittik. Fotoğraf konaklayacağımız yerde olduğundan üzeri kapalı :D


Tatilin ardından yine iş koşturmacası başladı tabii. İzmir Enternasyonel fuarında boyamak üzere 1 haftalığına İzmir'e gittim. İzmir güzeldi hoştu ama Ankara'yı özledim 1 haftada. Ankara sınırına gelir gelmezde durup bir hatıra fotoğrafı çektim :)


Koşturmalı geçen bir yazın ardından bizimki hayatındaki en önemli görevlerinden birini yerine getirdi :) Gelin arabamız oldu. Kasım ayında yapmamıza rağmen konvoyda hayal ettiğimiz gibi üzerini açabildik :)





benimki hariç 2 cabrio daha vardı. Üzerini açınca onlarda beni yalnız bırakmadı tabii.



Güzel geçen yazın ardından kışa hazırlık yapıp çirkin ama kullanışlı hale getirdim. Yaza kadar bu şekilde duracak. Yazın ne olur ne biter bilmiyorum :)






7
Otomobilim / Ynt: 1988 Golf mk1 Cabriolet
« : 14 Aralık 2017, 12:42:13 »
allah kaza bela vermesin kardeşim cok guzel maaşallah nazardegmesın
Teşekkür ederim abi :)
Atom'un cabrio  ::) 8)
aynen :) ta kendisi

Dizel motorlu almayı düşünüyorum tavsiye veya yönlendirme varmı? Teşekkürler


Sent from my iPhone using Tapatalk

Benimkide dizel motorlu. Yakıt anlamında çok iyi fakat cabrio için biraz gürültülü. :)

8
Otomobilim / Ynt: Volkswagen T3 Bus D Projesi
« : 29 Mayıs 2017, 23:21:07 »
pleksi işçilikleri çok güzel olmuş oski. eline sağlık. ekranı çalıştırmanı bekliyoruz :)  ::)

9
Otomobilim / Ynt: 1988 Golf mk1 Cabriolet
« : 23 Mayıs 2017, 16:12:58 »
Çok diri duruyor maşallah. Kazasız belasız kullan, hayırlı olsun  :tamamdir

teşekkür ederim. daha iyileri sizin olsun :)

10
Otomobilim / Ynt: 1988 Golf mk1 Cabriolet
« : 15 Mayıs 2017, 22:49:54 »
hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın
Teşekkür ederim. Daha iyileri sizin olsun :)
Hayırlı olsun, süper görünüyor...canlı görmek lazım...
Teşekkür ederim. Bir gün buluşmada denk geliriz inşallah :)
Hayırlı olsun Hasan Ali.
Güle güle kullan.
Teşekkür ederim Serhat abi. :) sağolasın.

11
Otomobilim / 1988 Golf mk1 Cabriolet
« : 12 Mayıs 2017, 20:12:24 »
Merhabalar. Üniversiteye ilk başladığım sene, öğrenci evinin duvarlarına fotoğraflarını astığım ve yıllardır çok istediğim Golf1 Cabrioyu sonunda aldım. :) Birkaç aydır biniyorum. 2011'den beridir takip bildiğim ve takip ettiğim bir araçtı. Yakın arkadaşım Devran Golf mk2sini satıp mk1 cabrio alacağını söyleyince hemen aklıma geldi. Ama sahibi satmaz dedim. İstanbul'da bir cabrioya niyetlendik. İstanbul'da ki arkadaşım satış için bizi uzunca bir süre oyaladı. Bu sırada Devran yolda bu cabrioya denk gelip satılık mı diye sormuş. Bu vasıtayla gidip müşteri olduk. Anlaştık, biraz meşakkatli bir süreçten sonra aldık. Devran daha satışı aldığımız gün bunu sana satıcam Haso dedi :) Biliyordu çünkü ne kadar istediğimi. Söylediği gibi de oldu. Cabrioyu aldıktan birkaç ay sonra bana satıyorum aracı, sana vereyim dedi. Önce cabrioyu aldım. Devran yeniden mk2 aramaya başlayınca da bendeki mk2yi ona verdim :) gecikmeli bir takas oldu. Ama iyide oldu.

İkisininde bende olduğu sayılı günlerden:




Mk1'in gümrükten çıktığı ilk zamanlardan fotoğraflarını da sevdiğim bir abimden aldım:




Tentesi gümrükten girdiği günlerde Almanya'dan getirtilmiş. İyi ki öyle yapılmış. Gerginliği ve kumaş kalitesi çok iyi.


Araç karmann quartett modeli. İçi ve dışı aynı renkte. Karmann serisinin tamponları sanırım gümrükte araklanmıştı. Devran aracı alınca ilk işi karmann kit bulup takmak oldu. :) Araca ömründe yapılan en büyük iyilik sanırım.

karmann kit takılmadan önce tamponlar ince tip, dodiklerde marşpiyesiz olan siyah plastiklerdendi.
 

Karmann kit ile birlikte ön tarafada tek farlı kromlu panjur takıldı.


BBS RM012 jantlarıda takıp güncel haline kavuşturduk.






Buda birlikte ilk fotoğrafımız :)


Acil boya bakımına ihtiyacı var :) Bir kaç ufak eksiğini giderdikten sonra fazla kurcalamadan binmeyi düşünüyorum. Orijinal görüntüsü yeterince hoşuma gidiyor :)

12
Bora / Ynt: BİR METİN HOCA KLASİĞİ DAHA...
« : 17 Nisan 2017, 17:15:35 »
Far yikama ve otomatik yukseklik ayari olmadigi icin gecmiyor. Ya far degisikligi ya da h7 halojen ampul degisimi ile geciyor ustad. Halojen ampulle gecme ise cift reflektor farda kesin ama tek reflektorde gecende gecemeyende duydum.

görüntü ve aydınlatma muazzam ama :) yedek orijinalleri evde tutmak lazım o zaman her ihtimale karşı :)

13
Polo 6N2 / Ynt: 6N2 2000 Model İç Kapı Tutamağı Kırık
« : 05 Nisan 2017, 23:15:07 »
tamda aradigim yer :)... arkadasslar bende ic kapi tutamagi ariyorum malesef sag tarafi komple kirdim :( nerden bulurum yada elinde olan cikmaci arkadaslar varmi

Bulabilirsiniz parçacılarda. Orijinal çıkma istersenizde çıkma parça satanlara sorabilirsiniz. İllaki vardır.
https://golfoto.sahibinden.com/ polo parçalamış mesela bu linkteki.

14
Polo 6N2 / Ynt: Araç Su Eksiltiyor
« : 05 Nisan 2017, 23:13:47 »
kışın antifreeze koymadıysanız suyu donmuş ve contayı yıpratmış olabilir. Muhtemelen piston içerisine su alıyor contadan.  :tamamdir yakamadığı suyuda egzoza veriyor.  su eksiltmesinin sebebi odur. üst kapak sökülmesi gerekebilir malesef.

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 346