İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - bherdush

Sayfa: [1] 2 3 4 5
1
bakım yaptırdığınız servise gidin , cihaz takıp düzeltirler . sorun yok . saygılar .

2
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: erken servis..
« : 28 Kasım 2012, 19:18:52 »
servisinize gidin , düzeltirler . araç , uzun süre km yapmazsa ve 1 yıl gibi zaman geçtiysede yazar serviz 3000 diye . bin km sonra serviz 2000 yazar .

3
gaza basınca , motor , daha çok güç üretmeye başlayacaktır doğal olarak . ve motoru turbo denilen zımbırtı besler . turbo devreye girince , ıslığa benzer bir ses çıkartır ufaktan . bu turbonun devreye girip , motora gereken beslemeyi yaptığının ispatıdır . bunda bir sorun yok . bu gayet normal bir durum . her araçta var bu ses . siz aracı , normal giderken ve teyp kapalı olarak dinlediniz sanırım . yoksa o sesi duymak biraz zordur . ufaktan ıslık çalar sadece .. yinede kuruntu yaparsanız bir sevise gidin , baktırın .. turbonun ömrünü uzatmak için , ve arızaya düşürmemek için , uzun yolculuklar sonrası motoru stop ettirmeden 30 saniye civarı arabayı stop etmemenizdir .. uzun yol şöförleri , mola verdiklerinde , araçlarını hararetleri olsun olmasın , 5 10 dakika stop etmezler . aracın çekişinde ve dumanında bir sorun yoksa , sorun yok demektir ... saygılar ...

4
aynı sorun bendede var 1 aydır . hiç dert etmedim . mekanik bir sorun , şamandıradan kaynaklı . 10 bin km de bir gidiyorum servise , o zaman baktırırım  >:D

5
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: t5 yardım lütfen
« : 07 Eylül 2012, 22:10:22 »
öncelikle geçmiş olsun . bu olay , elektronik devrelerin zamanla bozulmasından kaynaklanıyor .bnmde ayna düğmesi , iki tarafı birden çalıştırıyor şu sıralarda .  üst servis  lambasıda kafasına göre yanıyor sönüyor arada .. yani aracın beyni karışıyor .ecu denilen olaysa ; elektronik control ünitesi ..ecunun görevi , motora uygun yakıt ve hava akışını sağlamak . siz , iyi bir elektrikçiye gidip , aracın ecu sumudur , edu sumudur , onu yeniden programlattıracaksınız ..sıradan bir servis değil tabiki , elinde uygun donanım ve yazılım olan elektrikçiler .. araç beynine , yeniden program atılacak yani . ufak tefek değişiklerde yapabilirsiniz bu sırada . ama orjinaline sadık kalmanızda fayda var .. hiç canınızı sıkmaya gerek yok , oktay kardeşimiz size adreste vermiş . kaliteli bir özel servisse sorununuz en kısa zamanda hallolur . hayırlı yolculuklar ...

6
geçmiş olsun .yetkili servis çok çekmiş gerçekten . seyite katılıyorum .acil özel servis e gitmenizi tavsiye ederim .yetkili sevrisin 1500 tl çıkardığı masrafı , özel sevris 650 tl çıkardı . ve şunuda ekledi sağolsun ; onu da etmenize gerek yok .  devam edebilirsiniz . ve ben 3 senedir devam ediyrum ..saygılar ..

7
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: T5 Yağ eksiltme.
« : 02 Eylül 2012, 13:32:47 »
slmlar . 1998 model , 2,4 t4 ,toptancı arabası . panel . aracım km si , 520,000 bin . orjinal km bu . ve aracın kupası berbat . araç çok hor kullanılmış , ve sadece arıza yaptığı zaman servise gitmiş .. ve bu 2,4 , 520,000 bin km gitmiş . gerisini siz düşünün .. bu araç hala gidiyor ... :D

8
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: turbo ve klima koprasörü
« : 25 Ağustos 2012, 21:47:13 »
hayırlı uğurlu olsun .allah kazasız belasız yolculuklar nasip etsin ... vw en doğru seçim bence . saygılar ...

9
öncelikle geçmiş olsun . erol 26 kardeşim , bnm şahsi kanaatim ; ben sıfır kanko veya dopla alacağıma , sıfır fiyatına  ikinci el caddy i tercih ederim . turbo ıslık sesi , her araçta vardır . bnm araçta aldım alalı var . 2009 da 2004 model  t 5 aldım . turbo , çok hafiften ıslık çalar . bunun hiç bir mahsuru yok , önemli olan , araçla uzun bir yoldan geldiğinizde , aracı bir dakikaya yakın stop etmemenizdir . bunun kuralı budur benim bildiğim kadarıyla . klima kompresörü patladı demişsiniz . klimayı belli aralıklarla çalıştırmak , klimanın ömrünü uzatır . bu sorunda her araçta başınıza gelebilirdi . baskı balata sorunu ise , bildiğim kadarıyla , baskı baltalar kanserojen madde içerir . akıllı volkswagen de tutmuş , balatalar yandığı  koktuğu zaman , millet kanser olmasın diye , bu maddeyi katmamış balatalara . bu madde olmadığı içinde , baskı balatalar kısa süre içinde tükeniyor . ama 2008 ve ya 2009 dan sonra eski sisteme dönmüş . ben herşeye rağmen yinede volkswagen diyorum . çünkü verdiğimin karşılığını , fazlasıyla aldığıma inanıyorum . saygılar ,hayırlı yolculuklar .


10
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: T5 Yağ eksiltme.
« : 06 Haziran 2012, 10:22:16 »
selamlar . her 10 bin km de bir araca normal bakım uygulanır . 20 bin bakımda ise , mazot ,  hava  , polen ve YAĞ  filtresi değişir . bu yağ filtresi değiştiğinde ise , araca normal olarak , bir miktar yağ fazla konulur . çünkü , yağ filtresinde ki yağ , filtre ile söküldüğü için , yeni takılan yağ filtreside , bir miktar yağ çeker . uzun lafın kısası yağ filtresi sökülünce , bir miktar yağ fazla konulması lazım . sizin sorununuzda bundandır . düzenli olarak bakımları yapılan bir araç , 400 bin veya 500 bin km görmesi lazım . sanmıyorum ama , bitik motorlar da yağ eksiltir . ama yağ yakan araçlar , siyah duman atarlar . siz yinede yağ olayını takip edin . saygılar .

11
selamlar                              .trigerin  kopmasının  kaçak  mzaotla ne alakası var onu çözebilmiş diilim . triger ya 100  bin km de , yada 5 senede bir değişmesi lazım . kaldıki , kaçak mazot konulan aracın öncelikle , mazot  filtresi şişer , ve araç arıza var diye ikaz lambası yanar . turboya etkisi olurmu bilmiyorum ama , motora zarar verir . reno magene ile bi komşunun başına geldiydi bu olay . mantıklı düşününce , turbonunda motorun bir parçası olduğu düşünülürse , torboyada zarar verir doğal olarak . ama triger in kopmasının mazotla bi alakası olduğu kanısına katılmıyorum kanaatimce .  Ve 1,9 motorlar , hem yakıt tüketimi açısından , hemde vergilendirme açısından , 2,5 lere göre çok daha avantajlı , vede bakım maliyeti açısından . ama 2,5 motorlarda doğal olarak daha güçlü . ama en çok tutulanlar 1,9 lar . araba ilanlarında zaten 1,9 motorla 2,5 arasında hiçbir fiyat farkı yok . ben 4 seneye yakındır 86 lık kullanıyorum , hiç te şikayetçi diilim . 86 lık lar için denilen ; yok kupaya az geliyor , yok gitmiyor ,, gibi kulaktan dolma bilgiler , sadece şehir efsanesi . eğer araca 1 ton yük atıp , taşımacılık nakliyecilik yapacaksanız , 2,5 derim ; ama ; nakliyecilik yok , kafama göre takılırım derseniz , 1,9 . saygılar . :tamamdir

12
Polo 6R / Ynt: POLO 6R TÜP TAKMAYA NİYETİ OLAN VARMI ???
« : 16 Mayıs 2012, 17:27:00 »
inanamıyorum bu araçların bu kadar yaktığına . onun içindirki dizel araç , penzinli menzinli tanımam . bende 2004 transport var . benim araç bile bu kadar yakmıyor ya  :D  e dizel alın kardeşim sizde . dizel ,  benzinli kadar masraf açmaz , çok yakmaz . bu araçların ortalaması 4 litre civarı . mimarali rumuzlu kardeşimede katılıyorum . yetkili servislere muck muck öptürmeyin kendinizi . 10 liralık yağa 35 lira . ilk bakımda iki bijon sıkıyorlar , bi motor kaputunu açıp bakıyorlar , bi çuval fatura çıkarıyorlar . >:D  sıralı sistem e devam derim ben . biladerinde 1.4 astrası vardı . ilk zamanlar az yakıyor diye tüp taktırmadı .ısrar ede ede taktırdı sonunda . yarıdan bile aza düştü yakıtı . şimdi 4x4 honda  hrv si var .alır almaz sıralı sistem . araç 10 bin kilometre sonra tüp masrafını amorti edecek . 10 bin kilometre sonra yarı yarıya kardasın .  saygılar . :tamamdir

13
değerli volkswagen kullanıcıları . transportera 3 seneyi aşkındır biniyorum . değiştireyim , mersedes vito aliim dedim kendi kendime. 111 cdi lere baktım , fiyat hemen hemen aynı sayılır . 2200 motor 130 beygir , cdi motor . düz motor , torbolu diil . cdi imiş . birde arkadan itiş . aracı epeydir inceliyorum . birde ortalama yakıt tüketimine bakiim dedim . ama ne mercedes benz türkiye ( mersedesin resmi sitesi ) nede herhangi bir forumda , ortalama yakıt tüketimi yok . mersedesin resmi sayfasında bile , hayret verici olsada , ortalama yakıt tüketimi , yok .araç hakkında her türlü bilgi varken , ortalama yakıt tüketimi verilmemiş . bu bence mercedes in ayıbı . araç kaliteli olsada , eksik bilgi var . inanamadım ya , 2 saatir ortalama yakıt       tüketimini arıyorum ,  YOK YOK YOK . transportere devam . anlaşılan transportedan fazla yakıyor . sadece biri yazmış ; oda tahmini .. 10 veya 12 litre diye . mersedeste olsa , tahminim transporterın eline su dökemez. bilgi olan varsa , ve paylaşırsa sevinirim . saygılar . :tamamdir

14
hiçbir firma , satışı yapıldıktan sonra , bir ürün arıza yaptı diye , direk değiştirme yoluna gitmez . öncelikle ,arızanın giderilmesi için sevrise yöneltir . onun içindir ki yetkili  servisler vardır . servisler bağlı bulundukları  firmanın talimatlarını uygular . eğer ürün 3 kez aynı hatayı tekrarlar , ve üründen faydalanılamadğının testipi yapılırsa o zaman değiştirme yoluna gider . garanti kapsamı koşulları , garanti belgesi , veya garanti şartnamelerinde belirtilmiştir . burada , aracı alan kişi , haksızdır demiyorum . bir çuval para vermiş , araç arıza yapmış . ama maalesef prosedür böyle işliyor. ve şunuda belirteyim ki , yetkili servisler , piyasanın çok üzerinde rakamlarla hizmet veriyor . ve  kalifiye eleman sıkıntıları var . çünkü bu tür servisler çalışanlar , usta olup işi kaptıkları zaman , özel sektöre geçiyorlar . ve kanaatim odurki yetkili servislerden  daha kaliteli hizmet veriyorlar . ve daha ucuza . anti parantez ; böyle bir firmaya yetkili servis olabilmeniz için 1,5 milyon dolarlar gibi paralar gerekliymiş . kısaca ; ne kadar ekmek , o kadar köfte .

Sayfa: [1] 2 3 4 5