İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Golf_CAN

Sayfa: [1]
1
Merhaba arkadaşlar, başka bir sorundan dolayı forumu inceliyordum da bu sayfadaki bazı bilgilere kendi aracım üzerinden ekleme yapmak istedim.


1) Golf4 ün ( yokuş aşağı olmamak kaydıyla ) 220 yapması imkansız.

2) 5. viteste devir kesici mevcut değil. Düşük viteslerde var.

3) 4000 devir sonrasında (5.viteste) devir saati ve hız göstergesi paralelliği bozuluyor. Yani paralel gitmemeye başlıyor.

Herşey bir yana 190 yapmış zaten daha ne yapsın. Eğer daha düşük hızlarda bir hantallık, gaz yememe gibi bir durum olsaydı kesinlikle problem var denebilirdi. Ama burda bir problem olacağını sanmıyorum. Sadece şunu söyleyebilirim, LPG bakımına gittiğiniz çok olduysa ondan olabilir. Gaz ayarları kısılmış olabilir ve de LPG filtresi tıkanmış olabilir. Özellikle LPG filtresi çok etkiliyor aracın gidişini.

Aracım Golf 4 2001 Comfortline, 1,6 SR 8V AKL motor, Atiker Sıralı sistem LPG takılı.

1 - Gerede -  İstanbul yönünde yokuş aşağı benzinde 210 ibresini geçti, 220 'ye ulaşmadı. Hızlanmışken LPG'ye aldım, durum aynı. 213 civarında takılıyor, birşeyler engelliyor.
2- Kesici yok deniyor ama yol da araba da müsait olmasına rağmen ben gaz verdikçe motor fren yapıyordu. Sanki bir ayağın gazda diğeri frende gibi düşün. Birşeyler engel olmasa araba daha da gidecek.
3- Bu deneme esnasında devir saati görebildiğim kadarıyla paralelliği bozmadı, bozduysa da az miktar bozmuştur.  Ama şimdi üzerinden 10 gün falan geçti, devir saatinde uyumsuzluk var, devir hızdan biraz daha yüksekte. 5. Viteste, düşük ve yüksek hız/devirde durum aynı.


2
Golf IV / Ynt: 1.9 TDI 180 bg araç 460.000 km
« : 23 Mart 2015, 14:19:28 »
Ne oldu, aracı aldınız mı? Merak içinde bekliyoruz. Günler oldu haber yok. :)

3
Golf IV / Ynt: Golf IV - LPG Değeri (Güncel)
« : 23 Aralık 2014, 10:48:00 »
Yakıtın son durumu aşağıdaki şekilde.
Atiker kullanıyorum, 20 kuruş şehir içi yakan arkadaşı tebrik ediyorum, çok şanslıymış.

4
Golf IV / Ynt: Golf IV'te sert vites geçişleri
« : 26 Ekim 2014, 02:14:19 »
mussel adlı üyenin bahsettiği mekanizma resimdeki olabilir.

Bende de vardı buna benzer bir sorun, sadece bu mekanizmadaki plastik kısmı değiştirerek çözüldü sorun. Hâlâ kemikli ama kaba kuvvet istemiyor geçişler.
İlk resimdeki plastik 10 TL,  işçilik için ayrıca ücret ödemedim, salıncak burçları balatalar diskler vs. değişirken aradan çıkarttık.
Google'da "golf 4 vites plastiği" diye aratırsanız fiyat olarak da fikriniz olur.  Bir sebeple ustaya gidip aracı lifte kaldırdığınızda aradan çıkarırsınız.


5

Maşallahları eksik edenin tekerine taş dokunsun, karteri kasise çarpsın, katalitik konvertörü bozulsun vs vs vs :D

Keşke sonuna kadar okumasaydım.

Maaşallah :)

6
"Çocuk kilidi" sisteminin kendisi akılcı bir fikir, ilk kim bulmuş, ilk hangi yıl kullanılmış bunlardan bahsetmiyorum. Ama çocuk kilidi olan kapıların dışarıdan açılmamasının mantıklı bir izahı yok, normal kilit olmuş oluyor öyle, ne içeriden açılıyor ne de dışarıdan. Adı "çocuk kilidi" olan şey içeriden açılmaz, dışarıdan açılır. (Tabii kapılar kilitli değilse.)


7
Golf IV / Ynt: GOLF 4 TDI severlere
« : 25 Eylül 2014, 14:48:37 »
Arabanın içine hiç dokunmadınız mı? 11 yılda bu kadar temiz mi kalabilmiş içi? Gerçekten çok özenli bir kullanıcıymış önceki sahibi.
Kazasız belasız günlerde kullanın, nazar değmesin.

8
Normalde çocuk kilidi olan bütün araçlarda çocuk kilidi aktif iken içeriden açılmaz ama dışarıdan açılır.

9
aracın bir özelliğimidir nedir anlamadım ama durum şu

sağ arka kapının çocuk kilidini açıyorum, yola çıkıca kapıları kilitlemek için tuşa bastığımda o kapı içeriden de kilitlenmiyor kilit butonu sabit duruyor

Normal mi ?



Sadece çocuk kilidi aktifken mi oluyor?
Normal şartlarda tüm kapıların kilit çubuğunun içeri gömülmesi lazım.

10
Golf IV / Ynt: Golf IV - LPG Değeri (Güncel)
« : 23 Eylül 2014, 16:51:42 »
Merhaba arkadaşlar,

Forumu 1,5-2 ay gibi bir süredir takip ediyorum. Üyelik işi biraz geç oldu.
Golf 4 2001 Comfortline 1,6 SR 8V AKL aracım, Atiker Sıralı sistem LPG ile aldığım sonuçlar bu şekilde.
4070 kilometre'nin yaklaşık 2100 KM'si Trabzon-İstanbul gidiş-gelişi,
Yaklaşık 1000-1200 KM'si de İstanbul- Ankara gidiş geliş.
Geri kalan Yaklaşık 1000 KM ise;
Trabzon şehir içi, ( köyler,yaylalar,) İstanbul şehir içi (işe git-gel) şeklinde gerçekleşti.

Uzun yolun yaklaşık 3000 KM olduğunu varsayarsak ve uzun yolda 22-25 kuruş arası yaktığını hesap edersek (ölçümlerime göre) şehir içindeki 1000 KM lik sürüş, ortalamayı önemli ölçüde arttırmış.

Benzinde cesaret edip deneyemedim ama şehir içi 35-40 LPG ile yakmaya devam ederse ve benzinde de 45-55 kuruş arası yakarsa ben LPG'yi sökerim arkadaş!

Bu arada, bu bir excel tablosudur. Buradaki veriler aldığım yakıtları, aldığım km'leri, aldığım benzinlikleri ve aldığım lpg fiyatını tek tek yazarak ortaya çıkmıştır.


Sayfa: [1]