Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - myagizozdemir

Sayfa: [1] 2
1
Golf V / GOLF V DSG 1.6 FSİ HAKKINDA
« : 06 Mayıs 2015, 18:58:43 »
Arkadaşlar merhabalar. Yakın zamanda golf 4 ümü satıp golf 5 1.6 fsi dsg'ye geçiş yapmayı planlıyorum. Siz golf 5 kullanıcısı olarak, görüş ve önerilerinizi bu başlık altında yazabilir misiniz ? İlk defa otomatik şanzımanlı bir golf'e sahip olacağım ve dsgnin performansına hayranım. Fakat başlıca sorunları nelerdir, nasıl kullanmak gerekir, aracı alırken neleri test etmem gerekir bunları bilmiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler. keyifli forumlar.

2
Genel / Ynt: DSG şanzıman kullanımı hakkında!
« : 04 Mayıs 2015, 18:13:56 »
golf 4 manuelden golf 5 dsg'ye geçiş yapma planımın olduğu şu sıralarda, bu yazı bana yol gösterici oldu. Size de hakan ustaya da teşekkürler, elinize emeğinize sağlık.

3
Golf IV / Golf 4 ön takım ve diğer sorunlar hakkında-
« : 28 Mart 2015, 20:10:28 »
Merhabalar. Aracım 2001 Golf 4. Yine her zaman ki gibi sıkıntının tam olarak ne olduğunu anlayamadığım türden bir problemle baş başayım. Araç 1.6 AKL motor benzin&lpg'li. Şöyle bir sıkıntı var, aracı hareket ettirip vitesi 2'ye atıp 40 km ye ulaşınca sağ teker sanki yolu tamamen kavrıyormuşta, bütün çukurlardan geçiyormuş gibi sallanıyor. Sağ teker çukura düşünce araç sağa atıyor, ama sol tekerde bu durum söz konusu değil. Direksiyonu tam sağ yapınca cık cık cık cık metal sürtmesi gibi bir ses çıkarması da cabası. Fren balata değişmesi gerekiyor dediler, sorun gitmedi gitmedi. Aksların içini yağlat gider dediler gitmedi. Ve aracın vitesi 2'ye atarken de zorlanma gibi bir durum söz konusu, gacırttt ! diye bir ses falan. Aracın lastiklerini değiştirmeden önce de sağ lastik daha çabuk aşınmıştı diğerlerine göre. Sizce sorun aksta mı yoksa başka bir şeyde mi ? Üstün bilgilerinizden yararlanmak istiyorum vw'ciler, şimdiden sağolun varolun.

4
Golf IV / Ynt: Gösterge değişikliği
« : 16 Aralık 2014, 19:05:30 »
Ben kafaya taktım bu işi, çıkma kadran bulup uygulayacağım. İlk etapta skc kodunu bulmak gerekiyor, bunu da vag-comdan bulabiliyormuşuz. Skc kodu olduktan sonra geri kalan işlemler basitmiş yabancı sitelerden okuyup çevirdiğim kadarıyla. (Şimdi farkına vardım, cybertronics isimli abimiz zaten detaylı anlatmış üstte ki cevapta) Hatta bu konu sabitlenirse çok güzel olur forum adına. Bilen biri çıkar ya da ben uyguladıktan sonra olumlu bir sonuç alabilirsem burda resimli anlatımıyla paylaşırım.

5
Golf IV / Ynt: Yeni bir sorunla baş başayım !
« : 16 Aralık 2014, 18:55:55 »
MurdeR kardeşim, önerin için çok teşekkür ederim. Sonuç olumlu. Başına böyle bir şey gelen üyelerimizin sorunu çözmesi için şöyle özet geçeyim. Sigorta panelindeki 5-6-14-38 numaralı sigortaları değiştirdiniz mi işlem tamamlanmış oluyor. İlk etapta araçta herhangi bir tahribat söz konusu olmaması için akünüzün + ve - kutup başını sökün. Söktükten sonra sigorta kutusunda yazmış olduğum numaralardaki sigortaları yenisiyle değiştirin. Kontağı çevirdiğinizde iç aydınlatmanızın, merkezi kilidinizin, elektrikli aynalarınızın, varsa sunroof'unuzun çalıştığını göreceksiniz.

6
Golf IV / Yeni bir sorunla baş başayım !
« : 15 Aralık 2014, 20:07:42 »
Bugün aracımın yanına gittiğimde merkezi kilidin kumandadan çalışmadığını farkettim, kapıyı anahtarla açtım oturdum kontağı çevirdim çalıştırdım, bir de baktım airbag lambası yanıyor. Sonra camı açmak istediğimde cam da açılmadı ne aşağı ne yukarı hiç bir tepki yok. Arabayı aldığımdan beri ilk defa gördüğüm kadranın ortasında kırmızı renkte arka bagaj kapağı açık bir araç simgesi bu da bonus hediyesi olsa gerek. Sigortaları kontrol ettim, hepsi temiz sağlam gözüküyor kesme yok. Fakat gel gelelim ki cam, merkezi kilit, iç aydınlatma hiç biri çalışmıyor. Ne yapmam gerekir, başına böyle bir şey gelen var mı ?

7
Golf IV / Ynt: Aracımdaki bir kaç sorun hakkında.
« : 15 Aralık 2014, 20:04:21 »
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Yağ değişimine gidip önerdiğiniz yağı koyacağım bir de öyle sonuçları yazacağım buraya :)

8
Golf IV / Ynt: Aracımdaki bir kaç sorun hakkında.
« : 07 Aralık 2014, 18:22:51 »
Aracın bakımlarını 10 bin km olmadan yaptırırım hep, tek bir vidası gevşesin hemen gidip yaptıran biriyim. Araba yaklaşık 1 senedir bende ve bir tanıdığımızın aracıydı bu, işin en ilginç tarafıda önceki sahibinin bir oto ustası olması ! Git gide böylesine mükemmel bir arabadan soğumaya başladım.

9
Golf IV / Ynt: Aracımdaki bir kaç sorun hakkında.
« : 02 Aralık 2014, 17:34:16 »
Arabanın yağ kapağını açtığımda böyle kötü bir manzarayla karşılaştım.


10
Golf IV / Aracımdaki bir kaç sorun hakkında.
« : 02 Aralık 2014, 12:50:37 »
Abilerim öncelikle herkese iyi akşamlar. Bir kaç ay evvel 2001 model golf iv trendline aracımın jantlarını boyamak için söktüğümde fren diskinin üstünde bir kablonun boşta olduğunu farkettim. Kablo bilerek kesilmiş ve uçları birbirlerine bağlanıp bir köşeye sokuşturulmuş vaziyetteydi. Aracımda fren hassasiyeti biraz yok gibiydi zaten, bende bu kabloyu gördükten sonra sorunun buradan kaynaklandığı kanısına vardım. Bir de arabanın vites geçişleri oldukça kemikli, öyle sıkıntılı ki debriyaja bastığımda vitesi 1'e atmak için akla karayı seçiyorum, 1den 2 ye atarken gacırt diye ses gelmeside cabası. Debriyaj balatası 20 bin km yapmış ya da yapmamıştır yeni sayılır, şanzuman yağı da 20 gün evvel değişti fakat vites halen sinir bozucu. Araç 152 bin kilometrede ve bakımlı bir araç fakat motorda yağ eksiltme problemi de var, araç yağ yakmıyor eksozdan görüldüğü üzere ama 1000 km olmadan motorda da bir damla yağ kalmıyor, ekle devam et usulü kullanıyorum mecburen. Bu konu hakkında fikirleriniz nelerdir, nasıl bir yol izleyebilirim ? Bir de istanbulda güven duyup gidebileceğim özel vw servisi ne yazık ki yok bir kaçından ağzımın payını aldığım için gitmeye cesaret edemiyorum. Özel servis tavsiyeleriniz nereler olur ? Kıymetli bilgilerinizi benimle paylaşabilirseniz çok mutlu olurum, teşekkürler. 

11
Golf IV / Ynt: Gösterge değişikliği
« : 10 Kasım 2014, 17:59:18 »
Bende de 2001 golf 4 trendline var. Kadran eski tip sanırım bendeki ortada yol bilgisayarı yok, immo 2 mi 3 mü inanın bilmiyorum. Pacificlerin üstünde gelen spor kadranlara aşırı bi hastalığım var, uygulamak istiyorum yeni tip kadranı fakat kadranı çalıştırabilirmiyim soketler birbirine uyar mı orasını bilmiyorum. Burada uygulamış saygıdeğer abilerimiz vardır elbet, olur mu olmaz mı bi bilsem hemen çıkmacılarda pacific kadran aramaya başlayacağım.. :)

12
Golf IV / Ynt: 1,4 TSI 140 HP
« : 23 Eylül 2014, 18:15:48 »
Rica ederim abi. Konfor olarak fark var diyorlar fakat bu durum Jetta için geçerlimidir inan bilmiyorum, onu da senin için öğrenmeye çalışacağım abi. Zaten golf 4 kullanıyoruz onlarda da torsiyon var, golf 4deki konforun biraz daha güncel hali olarak düşünebiliriz bunu.

13
Golf IV / Ynt: 1,4 TSI 140 HP
« : 23 Eylül 2014, 14:32:41 »
Gökhan abi, Jetta için aynı durum geçerlimidir bilmiyorum ama Golf 7 de böyle bir maliyetten kaçınma durumu olduğu açık ve net. Hatta aşağıda resimleri paylaşacağım şimdi bir incele istersen. Sırf süspansiyon farkı olayı yüzünden çoğu kişi dizel yerine benzinli motor tercih ediyor.  Lacivert araç torsiyon çubuğu taşıyan araç.



Bu araçta multilink süspansiyonlu tsi motor araç. Yalnız şöyle bir duyumda aldım, ücret farkı vererek multilink süspansiyon alınabiliyormuş 1.2 tsi ve 1.6 tdi'da.

14
Golf IV / Ynt: 1,4 TSI 140 HP
« : 23 Eylül 2014, 14:07:37 »
Aklıma gelmişken şunu da ekleyeyim. 1.2 TSi ve 1.6 TDi modellerinde süspansiyonlar golf mk4deki gibi torsiyon sistemiyle donatılmış ve yol tutuş, konfordan biraz yoksun kalmış, testler bunu gösteriyor. Tercihiniz 1.4 TSi 122hp veya 140hp olduğu takdirde multilink bağımsız süspansiyonlu bir araç almış olacaksınız ki bu size artı değer katacak yol tutuş ve konforda.  Google'da küçük çaplı araştırma yaptığınızda sonuçları göreceksiniz zaten, fotoğraf paylaşımı nasıl yapıldığını tam bilmediğim için görsel olarak anlatımda bulunamadım affola.. Son olarak 1.4 Tsi 122 hp'nin 0-100 km/h hızlanması 9.3 sn, 1.4 Tsi 140 hp ACT+DSG'ninde 0-100 km/h hızlanması 8.4 sn'dir. 140 HP'nin yakıt tüketimi 122'ye nazaran daha düşük bunuda not edeyim. 


Sayfa: [1] 2