Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - fatihyasar

Sayfa: [1]
1
merhaba
aracınız atiker lpgli ise kontağı kapatınca çıkan ses muhtemelen lpg filtresinin değişim zamanının geldiğinin uyarısıdır.

2
Polo 6N / Ynt: Polo 6N Uyarı Işıkları
« : 03 Eylül 2014, 13:14:59 »
gösterge panosunun soketini çıkarıp tekrar takabilirsen, elektrik ilk geldiğinde ibreleri kalibre ediyor,
lambanın yanmamasına gelince, sanırım kart üzerindeki uyarı ledi arızalanmış görünüyor.

oldu olacak gösterge panosunun soketinin nerde olduğunuda sorsam  ::)

3
Polo 6N / Ynt: Polo 6N Uyarı Işıkları
« : 02 Eylül 2014, 14:52:43 »
normal değil,
kontağı kapattığında ibre tam aşağıya iniyor mu?
evet ibre aşşağı iniyor.

4
Polo 6N / Ynt: Polo 6N Uyarı Işıkları
« : 02 Eylül 2014, 09:55:01 »
benzin alınca ibre kalkıyor mu?

evet ibre kalkıyor ve benzin tam ibrenin sonunda değil kırmızıda bitiyor. bu normal mi?

5
Otomobilim / Ynt: mk1 ararken 6n bulduk
« : 19 Ağustos 2014, 13:49:23 »
LPG dönüşümü yaptırmadan önce motorun kesinlikle sorunsuz olduğundan emin olun. Daha sonra arızalı motora göre LPG ayarı yapılıyor ve çok fazla sorun yaşanıyor, forumda çok yaşadık.

LPG marka ile ilgili şu şekilde düşünüyorum, daha önce bir tartışmada yazmıştım. Sizinle de tartışmak isterim.
"Tabi ki LPG uygulamasında uzun yıllar sorunsuz kullanım isteniyorsa Kaliteli Ürün, Doğru Montaj, Hassas Ayar üçlüsüne dikkat edilmeli.

Bence kaliteli LPG kiti demek öncelikle kaliteli enjektör kullanan bir kit demektir. Çünkü yukarıda yaptığım alıntıda da anlatılan gibi LPG sistemi takılı araçlarda meydana gelen yakıt şikayeti,rolantide sarsıntı ,ani gaza yüklenmelerdeki teklemelerin temel nedeni de LPG enjektörlerinin doğru çalışmamasıdır.Piyasadaki hemen hemen tüm markaların (PRİNS ve BRC Hariç) enjektörleri selenoid valflidir ; enjektörün içinde bulunan yaylar belirli bir süre sonra sertliğini kaybediyor ve ilk günkü yakıt püskürtme oranları değişiyor ,ayrıca bu enjektörler yüksek devirlerde istenilen hıza yetişemediği için sürekli açık kalıyor ve gereksiz bir yakıtı yanma odasına püskürtüyor; bu ise hem bize yakıt şikayeti olarak hem de yüksek devirlerde istenilen oranda gazın yanma odasına püskürtülemediği için motor ömrümüze olumsuz etki ediyor.

Enjektör kalitesinden sonra gelen ikinci kalite etkeni de bence yazılımın otokalibrasyon yeteneği ve hassas ayara izin vermesi. Yani daha fare tutmayı yeni öğrenmiş, klavyede tuş arayan bir usta bile dönüşüm kitinin otokalibrasyon özelliğiyle ayar yapsa program bunu en fazla %5 hatayla düzgün şekilde ayarlayabilmelidir. Tabi ki iyi bir usta burada devreye girip yol testi yapıp LPG ateşleme haritasıyla benzini %0 fark olacak şekilde ayarlayacaktır.

Şimdi öncelikle piyasada benim bulabildiğim sadece 3 tane kit elektronik enjektör kullanıyor. Prins, BRC ve KitMTM(BRC'nin parçalarını üreten şirket üretiyor, BRC'den tek farkı Keihin enjektör kullanması.) Bu üç markanın yazılımı da iyi.

Bu kitler arasında da fiyat konusunda en uygun olan BRC markası. Tüm parçalarını kendi üretmesi anladığım kadarıyla fiyatının diğer iki kite göre daha uygun olmasına avantaj sağlıyor. BRC'nin geniş yetkili servis ağı ve emme manifoldu delinmeden gaz pipolu uygulamaya izin vermesi de diğer bir avantajı."

öncelikle uyarılarınız ve bilgilendirmeniz için çok teşekkürler
lpg kararını vermeden önce inanın çok düşündüm. fakat yakıt fiyatı, aracın ruhsatında lpg işli olması (benden önceki sahibi dandik bir markaydı söktüm diyor) ayrıca emme manifoldunun zaten delinmiş olması beni lpg ye sıcak baktırıyor. atiker dememin sebebi ise siyah horizon tip enjektörlerle sorunsuz çalışacağına dair forumda okuduklarımdır. sizin söylediğiniz 3 marka içinde fiyat alıp bir değerlendirme yapacağım. inşallah hayırlı olur. tekrar teşekkürler.

6
Otomobilim / Ynt: mk1 ararken 6n bulduk
« : 19 Ağustos 2014, 10:34:46 »
Rezistanslar içeride yapıştırmalar dışarıda gibi.

sticker dışarıdan sorun olmaz. ama ben aslında arka tarafı stickerlarla donatmak istiyorum  :D
aldığımdan beri bazı değişiklikler yaptım. şu an tek sorunu var boğaz kelebeği. onu hallettikten sonra aklımda soru işaretleri kalmaması için triger kayışı ve şanzuman yağını değiştirmek istiyorum. sonrada atiker lpg. inşallah iyi olur. kısa vadede satmak gibi bir niyetim yok çok sevdim bu arabayı. aldığım adam 4 lastiği sıfır takmış. distribütörü orjinali ile değiştirmiş. boyada bir sıkıntı yok. şimdilik durum bu.

7
Otomobilim / mk1 ararken 6n bulduk
« : 18 Ağustos 2014, 15:44:15 »
polo6n
1998
1.6
otomatik

daha yapılacak çok iş var  ;)




8
Polo 6N / Ynt: Polo 6N Uyarı Işıkları
« : 18 Ağustos 2014, 10:41:38 »
selamlar
benzin çok az kaldığı halde (hatta bir kere bitti) benzin ışığı neden yanmaz? kontağı ilk açtığımda yanıyor. araç polo6n 1998 1.6

9
Golf I / Ynt: mk1 arıyorum yardım!
« : 10 Nisan 2014, 19:32:39 »
arkadaşlar ilandaki aracı gördüm. gerçekten yaşına göre çok diri. bana o fiyattan biraz indirimde yaptı ama burada söylersem etik olmaz diye düşünüyorum. çağlar beyin dediğine katılıyorum daha ucuz bulup kolay harcama yapmak banada daha doğru geliyor. yarın bir araç daha bakıcam. izlenimlerimi aktarırım.

10
Golf I / Ynt: mk1 arıyorum yardım!
« : 08 Nisan 2014, 14:20:19 »
Aracin yanina gittigimde detayli fotograflayip sizlerle paylasicam. Ona gore son karari veririm artik. Cok tesekkur ederim.

11
Golf I / Ynt: mk1 arıyorum yardım!
« : 08 Nisan 2014, 13:17:34 »
özellikle şanzumana bakmanız gerek :) bi yokuşta durup bırakın geri kaçırma varsa eğer sağa parkedip bırakın ve gidin :) neden illa otomatik ? daha düzgün manuel bir araç alıp otomatiğe çevirmek daha mantıklı olacaktır.

otomatik istememin sebebi eşiminde kullanmak istemesi. düz kullanamıyor. düz alıp otomatiğe çevirmeye uğraşmayı istemem açıkcası. orjinal otomatik olursa biraz uğraşmak istiyorum. ilandaki aracı servisi olan bir arkadaşıma göstericem kaporta çok sıkıntılı değilse almayı düşünüyorum. geri kaçırmanın haricinde bi tavsiyeniz var mı? Bir de bu araca ilan sahibi golf2 yazmış anladığım kadarıyla modeli vs. bilmiyor. aracın motor hacmini gti olup olmadığını yada diğer teknik özelliklerini neye göre anlayabilirim. teşekkürler.

12
Golf I / Ynt: mk1 arıyorum yardım!
« : 08 Nisan 2014, 12:49:21 »
Alternatif pek yok. Araştırdımda biraz. Yarın akşam inşallah görücem bu aracı. Bakarken özellikle neye bakmalıyım tavsizeniz var mı? Ona göre değerlendireyim.

13
Golf I / Ynt: mk1 arıyorum yardım!
« : 08 Nisan 2014, 12:09:50 »
Eyvallah çok teşekkür ederim ama otomatik arıyorum. İlandaki araç için ne dersin?
Hayırlı satışlar.

14
Golf I / mk1 arıyorum yardım!
« : 08 Nisan 2014, 11:52:21 »
Arkadaşlar selamlar. Aranıza yeni katıldım. Uzun zamandır istediğim mk1'e artık kavuşmak istiyorum. İlandaki araç için sizlerden fikir istiyorum. Otomatik arıyorum. Satmak isteyenler varsa görüşebiliriz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-orjinal-otomatik-lpg-vw-golf-2-sitede-en-ucuz-153340916/detay

Şimdiden teşekkürler.

Sayfa: [1]