İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - ilkerk_58

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 7
1
Otomobilim / Ynt: Polo 6R 1.2 TDI
« : 23 Mayıs 2016, 22:49:17 »
 :tamamdir Maaşallah, güle güle kullanın. Allah kaza bela vermesin..

2
Aranıyor / Ynt: GOLF 4 1.9 TDİ hava akış metresi
« : 27 Temmuz 2015, 22:28:24 »
evet maalesef üst süratlerde belli ediyor kendini, o ince hortum ve bağlı olduğu basınç valfi (n75 diyorlar) turbonun basınç ayarında önemli, siz bi deneyin yinede.

3
Golf IV / Ynt: direksiyon kutusu
« : 27 Temmuz 2015, 15:33:48 »
seninkinde ne sorun vardır kardş bende korkuyorum valla değiştirmekten.  ne değiştrdiysem sorun yaşıyorum :/
valla kullanım olarak hiç sorun yaşamamıştım son zamanlarda park ederken direksiyonu çevirdiğm sırada hafif gıcırtılar geliyordu, yıllık bakımda motor yağını değiştirirken rot kolllarından ve körüklerinden yağ sızdığını görünce baktırdım ustaya.Sonrada değiştirttim.

4
Aranıyor / Ynt: GOLF 4 1.9 TDİ hava akış metresi
« : 27 Temmuz 2015, 15:24:27 »
evet o ince olan,turboya doğru gidiyor.O hortum sürekli sorun çıkardı benim araçta,kaç defa değiştirdim her defasında yıpranıp bi yeri yırtılıyordu.En sonunda araştırıp İstanbul dan 3 metresi 40 tl olan silikon olanlardan aldım (normalde sanayide metresi 3tl olanlardan kullanıyordum) çok şükür dahada sorun olmadı.Bence önce hortumu değiştir metresi 3tl olanlardan al dene sorunun çözülmezse diğer parçalara yönel, en azından düzelirse sana maliyeti 3-5 lira olur  8)

5
Aranıyor / Ynt: GOLF 4 1.9 TDİ hava akış metresi
« : 26 Temmuz 2015, 23:06:44 »
arkadaşım öncelikle geçmiş olsun, akışmetresini 3 yıl önce bende değiştirmiştim.üzerindeki yan sanayi bi markaydı 200 tl verip Bosch marka aldım çokşükür sorun kalmadı.Lakin bende oluşan sorun sendeki gibi değildi,30-40km hızda bile sorun oluyordu devir sabitleniyor araç gaz versemde tepki vermiyordu,sonra bi anda düzeliyordu.bilgisayara bağlattırınca arıza çıkıyor..Hava akışmetre arızası olduğuna emin misin?Senin tarif ettiğin sorunu da yaşadım.Turbonun westegate ne giden ince bi hava hortumu var onu değiştirmeni tavsiye ederim 1-1.5 mt kadar bişey. forumda hız problemi çözüldü başlıklı yazıyı da takip etmeni öneririm.düzelmezse sonraki aşamalara bakarız..

6
Golf IV / Ynt: direksiyon kutusu
« : 26 Temmuz 2015, 22:56:49 »
kardeşim ben cuma günü direksiyon kutusunu komple değiştirttim,birebir orjinal değil ama alman malı dedi usta.575 tl fiyatı.Bilmiyorum ne kadar doğrudur ama direksiyondaki hafif boşluk vardı düzeldi, fakat direksiyon daha sert oldu. :-\

7
herkese mrb.uzun süredir foruma ugrayamadım.zor veya geç çalışma problemini sadece tek bir yere bağlamak doğru değil.ilk çalıştırmadaki problem sadece akışmetre değil bir çok sebebi olabilir.marş motoru yıprandığından kömürleri,kollektörü yatağı,burcu vs.motoru çevirmede zorlanabilir.araç akünüzün voltajı düştüğünden yeterli gerilim ve akımı sağlayamaz bundan dolayı geç çalışma yapabilir.yakıt filtrenizin (dizel için) bağlantı noktalarında hava alma durumu olabilir.yakıt depo şamandra ve pompasında sorun olabilir.yakıt pompa ve ayarlarında bozulmalar olabilir.benzinli araçlarda da ateşleme sistemi ilk kontrol yeridir.sr motorlarda yanlış hatırlamıyorsam buji kabloları ayrı ayrı ateşleme bobini,bujiler ilk kontrol yeridir.Benim şahsi düşüncem ilk çalışmada akışmetrenin bozuk olması yada yanlış okuması etki etmez.Akışmetre aracın hareketi esnasında özellikle 3.vites ve sonrasında yanlış değerleri okuduğundan çekiş problemine sebep olur.zaten n75 valfi ve diğer turbo basınç hortumlarıda aynı şekilde çekiş sorununa sebep olur.
  :tamamdir

8
Ali bey sizin aracın motoru 1.6 8v olması farketmez hava akışmetresi sizin araçtada var ve benzer sorunla sizde karşılaşırsınız.bilgisayara bağlatınca aracı, bu hava akışmetre arızası görünüyor, kolay çözülecek bi sorun geçmiş olsun 

9
Arkadaşım öncelikle merhaba Van da yaşıyorsun sanırım? Bende Üniversiteyi Van da okudum  :) benim aracın çekişinde 2 farklı sorun vardı. İlki şehir içi düşük hızlarda bile yığılma gaza bassam dahi tepkisiz kalma gibi.bu sorun hava akışmetresinden çıktı orjinal Bosch aldım sorunum kalmadı (200tl) 2.sorunum ise yüksek hızlarda oluyordu 120km lerde falan turbo devre dışı kalıyordu vites küçültmeye başlıyordum rampa çıkamıyordum,bilgisayarda yüksek basınç hatası veriyordu bunuda n75 valfinden turboya giden hortumu kendim yenileyerek çözdüm ( 5tl ) :) ama bu ince hortumu çok kaliteli olanlardan alıp yenileyecem çünkü arada çatlama yapıyor aynı sorun çıkıyor senin araçtaki sorun hangisi bunlardan ?

10
Golf IV / Ynt: selonoid valf
« : 06 Mayıs 2014, 16:32:26 »
Selenoid valfi n75 valfi diyede geçer turbonun westegate kısmına bağlıdır turbonun basıncını ayarlamada görev alır

11
Golf IV / Ynt: asr ışığı
« : 06 Mayıs 2014, 16:26:24 »
Dörtlü flaşör düğmesinin yanında esp tuşu var mı?benim araçta esp mevcut 2001 gümrük çıkışlı ama :) belki sizin araçta öyledir.avrupadaki golflerde 99 da esp kullanılmıştı

12
Golf IV / Ynt: Amortisör Yardım
« : 24 Mart 2014, 15:37:42 »
Arkadaşım amortisör olarak benim tavsiye edeceğim gazlı boge marka,diğer bi seçenek bilstein marka.bu yaz bende değiştirebilirim.parçacılar ve çevredekiler bunları önerdi,zaten forumda da bu markalar konuşuldu

13
Genel / Ynt: VAG-COM Kodmala ve Kodlar
« : 08 Mart 2014, 20:13:07 »
Golf mk 4 te pek fazla özellik aktif olmadığını söyleyen arkadaşlar vardı forumda burada bizede yardımcı olurlar,takipteyim bende

14
Genel / Ynt: VAG-COM Kodmala ve Kodlar
« : 08 Mart 2014, 20:10:50 »
Faydalı olacağını düşündüğüm bi başlık açmışsınız.teşekkürler..

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 7