1
Otomobilim / Ynt: Polo 6R 1.2 TDI
« : 23 Mayıs 2016, 22:49:17 »
Maaşallah, güle güle kullanın. Allah kaza bela vermesin..
Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz
seninkinde ne sorun vardır kardş bende korkuyorum valla değiştirmekten. ne değiştrdiysem sorun yaşıyorum :/valla kullanım olarak hiç sorun yaşamamıştım son zamanlarda park ederken direksiyonu çevirdiğm sırada hafif gıcırtılar geliyordu, yıllık bakımda motor yağını değiştirirken rot kolllarından ve körüklerinden yağ sızdığını görünce baktırdım ustaya.Sonrada değiştirttim.
herkese mrb.uzun süredir foruma ugrayamadım.zor veya geç çalışma problemini sadece tek bir yere bağlamak doğru değil.ilk çalıştırmadaki problem sadece akışmetre değil bir çok sebebi olabilir.marş motoru yıprandığından kömürleri,kollektörü yatağı,burcu vs.motoru çevirmede zorlanabilir.araç akünüzün voltajı düştüğünden yeterli gerilim ve akımı sağlayamaz bundan dolayı geç çalışma yapabilir.yakıt filtrenizin (dizel için) bağlantı noktalarında hava alma durumu olabilir.yakıt depo şamandra ve pompasında sorun olabilir.yakıt pompa ve ayarlarında bozulmalar olabilir.benzinli araçlarda da ateşleme sistemi ilk kontrol yeridir.sr motorlarda yanlış hatırlamıyorsam buji kabloları ayrı ayrı ateşleme bobini,bujiler ilk kontrol yeridir.Benim şahsi düşüncem ilk çalışmada akışmetrenin bozuk olması yada yanlış okuması etki etmez.Akışmetre aracın hareketi esnasında özellikle 3.vites ve sonrasında yanlış değerleri okuduğundan çekiş problemine sebep olur.zaten n75 valfi ve diğer turbo basınç hortumlarıda aynı şekilde çekiş sorununa sebep olur.