İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - teo

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 8
1
Sohbet / Ynt:
« : 26 Şubat 2014, 07:10:37 »
Arkadaslar data backup iyi guzel de o en son secenek. Cok basit bir RAID yok mu allah askina 17 yil olmus bu teknoloji cikali hala kullanmiyor muyuz? Habire yedek almak da gerekmiyor. Kur ve unut. (Server/storage'ciyim) maliyeti sadece 1 hard disk. RAID controller'siz server mi kaldi zaten bu devirde?

En buyugunden bile olsa, 1 adet hard disk maliyeti icin deger mi? Ama forum hala RAID controller'li bir server'da degilse soylenecek bir sey yok.

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

2
Golf V / Ynt: golf V 1.6FSI lambda sensörü
« : 16 Mayıs 2009, 11:26:10 »

yetkli serviste de-gis-ti-rin.

evet arkadaşım 2 gün sonra tekrar yandı.

3
Golf V / Ynt: Bi Kaç Soru..
« : 16 Mayıs 2009, 11:21:21 »

yetkili servislerde ucretsiz olarak duzeltilen bir hata o.  garanti bitmemisse. bu cok onemli. ayrintisini yetkli servisten alabilirsiniz. garanti bittiyse de ucretli olarak duzelttirebilrisiniz. mesela benim aracimda garanti dahlilinde bu duzeltme yapilmis (ben satinalmadan once ilk sahibi tarafindan) ama benim donemimde yeniden olustu bu ses. ancak garanti disiydi ve servise danisarak yaptirmadan biraktim. hic bir sey yapmasaniz da araca pek zarari yok. yalniz kullandiginiz motor yaginin viskozitesi yuksek bir yag olmasina dikkat edin...

anladm teşekkr ederm bişey yapmama gerek yok o zaman..

4
Golf V / Ynt: Golf 5 performans hakkında...
« : 16 Mayıs 2009, 11:16:20 »

saptamaniz dogru ise, yani her sey musait oldugu zamanda gecemediyseniz (istanbul-ankara, izmir-cesme gibi bombos ve hiz yapmasi baskalarini tehlikeye atmayacak durumlarda), araci servise goturun. bende ciddi sorun olmustu ve aylarca tespit edilemedi merkez serviste bile. sonunda dogus otomotiv gebze'den gelen 2 ileri duzey uzmanin test surusu yapmasi sonucu belirlenmisti hata.

Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 1 ay önce golf 5 1.6 midleni tiptronik aldım (ilk arabam) yeni yeni tanıyorum aracı ancak size sormak istediğim bir konu var. İstanbul'u bilenler için anlatıyorum.. Basın ekspres yolunda bu sabah nöbete gelirken biraz sıkıştırmak istedim aracı fakat 140-150 kmh civarını görebildim. Biraz şaşırdım açıkçası daha iyi bekliyordum bu konuda... araç 115 bg birde.. teşekkürler..

5
Golf V / Ynt: kalorifer ayarı
« : 18 Kasım 2008, 01:17:06 »
ECON tusu bir anlamda havalandirmayi acip klimayi acmamaya benziyor (genel havalandirma sistemlerini dusunun) acik kalmali mi kalmamali mi size bagli yani. ha sunu soyleyebiliriz; klimasiz havalandirma size yetiyorsa acmayin; yoksa tabii ki sisteme ek yuk getirecektir. AUTO tusu, klimayi, manuel olarak yapacaginiz derece ayarlarini kabin icinde saglayacak sekilde otomatik olarak duzenler. AUTO tusu disinda hic bir tus basili olmamalidir. herhangi bir tusa basarsaniz ya da baska bir ayari degistirirseniz otomatiklik devreden cikar.

6
Golf VI / Ynt: Golf VI icin yen baslik acsak mi:)
« : 16 Kasım 2008, 09:39:53 »
golf VI resmen satisa cikti. artik bir Golf VI bolumu acalim derim.

7
Golf V / Ynt: Katalizör
« : 16 Kasım 2008, 09:34:57 »

bende de ayni lamba 5-6 bin devir arasi yaniyordu. dogus oto maslak'ta tum olasiliklar denendi. o lambanin yanmasina sebep olacak her parca (katalizor de dahil olmak uzere) gunlerce tek tek degistirilerek yol testine cikildi. hic bir degisim sonrasinda duzelme olmadi. bunun uzerine dogus otomotiv gebze'den iki teknik uzman geldi. once araci teste cikardilar sonra da susturucu degisimini onerdiler. once arka sonra da on susturucu degisti. ve arac normale dondu (bende sadece lamba yanmiyordu. arac 140 km/h hizi gecmiyordu ve cekis cok kotuydu) fatura toplami 1 milyar oldu bu arada. ben servisten gordugum ilgiyi gorunce eger soylediginiz dogruysa pek ilgilenmemisler sizle gibi geldi bana. neden oldugunu bilemiyorlarsa tek tek deneyecekler. baska yolu yok. bu sorumluluk onlarin. ozel servise gotururseniz tum parcalari bulamayacaklari icin (ki resmi serviste bile ben bekledim denemeler arasinda bazen) denemeleri yapamazlar. bu sorunda resmi servisten sasmayin. resmi servisler arasinda da, kafanizin rahat etmesi acisindan dogus'un yedek parca bolumu buyuk olan bir servisine gidin. sonucta gerekirse katalizor bile degismesi gerekebilyior ve bir katalizor fiyati ortalama 2.5 milyar oldugundan gebze'deki otomotiv stoklarindan stoklarina katalizor cekmek istemiyorlar. bunun icin de kendi stoklarindan deneyebilmeleri lazim boyle bir seyi. bu da ancak buyuk yedek parca stoklu servislerde mumkun. (ki o bile garanti degil)

Merhaba bende aranıza yeni katıldım.Yaklaşık 2 hafta önce 2004 golf 5 1,6 fsi motor ikinci el bir golf aldım.(69000 km)Benim sorunum aldıktan bir süre sonra benzin aldım ve musluk şeklinde arıza lambası sürekli yanmaya başladı.Bunun üzerine servise götürmeye karar verdim ve servise giderken yolda lamba söndü.(araçta herhangibi bir ses, performans kaybı yok)daha sonra serviste hatayı sildiklerini ve bir ton başka şeyler soylediler.Servisten cıktıktan 2 gun sonra yıne lamba yandı ve tekrar servise gittiğimde arızanın eksoz gazı alıcısında olduğunu soylediler.Ama başka yerde de cıkabilir belki geniş kapsamlı bakabiliriz diye yine bir ton laf soylediler.Benim kafa daha fazla karıştı.Çünkü bu servis yeni bir servis değil Ankaranın göbeğinde tecrübeli bir servis, bana oda olabilir buda olabilir gibi laflar söylüyorlar.Forumun diğer bölümlerinde fren müşüründe kaynaklanabilir diye bir şeyler okudum, iş yerinden arkadaşlarda katalizörden kaynaklanabilir diye bir şeyler söyledi.Boch car servistede yakıttan dediler katalizörü temizlersek gecer diye bir şeyler dediler.Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim .Akıl akıldan üstündür.

8
Golf V / Ynt: golf almak istiyorum
« : 23 Ekim 2008, 13:45:35 »

sifir golf'lerde FSI motor 2008 modellerde bile yok. FSI motor EOS ve passat ve 2008 model golf plus'larda var. o da stokta varsa tabii. FSI'in yerine TSI aldi, oldu bitti.


Fsi motorlar daha teknolojik yeni motorlar fakat vw mühendisleri bu motordan çok randıman alamadılar.Şu an sıfır km golfte sadece tiptronik şanzımanla birlikte satışı söz konusu.Yakında bu da kaldırılacak.
Genel anlamda 1ç6 102 hp 8V eski nesil motorlara göre daha az yakıt tüketiyor ve biraz daha performans sağlıyor.Aracınızı sıfır km alacaksanız fsi seçimi çok mantıklı olmaz tsi motorlar varken.İkinci el alacaksanız 8v motora göre daha iyi bir alternatif.

9
Golf V / Ynt: golf almak istiyorum
« : 21 Ekim 2008, 02:01:46 »

102HP'ler 8v, 115HP'ler 16v. aradaki farki subap sayisindan cok motor turunun FSI olup olmamasi belirliyor. (FSI'lar 115HP olan).

10
Golf V / Ynt: 1,6 , 1,6FSI motor
« : 21 Ekim 2008, 01:58:39 »

FSI motor sadece Mk5'te var. once 4 mu 5 mi ona karar verin. cunku Mk4 tasarimiyla tam bir efsane. ne oncesi ne sonrasi. o ayri bir sey....

5'i tercih ettiksen sonra FSI'li mi olsun FSI'siz mi olsun dusunursunuz. FSI daha dusuk benzin yakiyor ve daha yuksek maksimum guce sahip. bunun sebebi dogrudan enjeksiyon ve katmanlandirma (belirli bir motor kontrol yazilim  duzeyine kadar ozel bir enjeksiyon sekli). bunlara ozellikle ihtiyaciniz yoksa duz motordan sasmayin ama duz motorun otomatik vitesi de 11 lt/100km'nin ustunde yakiyor sehir icinde. FSI belki bu ise yarayabilir. Duz viteste FSI israrina gerek yok.

11
Golf V / Ynt: 2004 Golf FSİ
« : 05 Ekim 2008, 17:48:32 »

ortalama yakit tuketim degerleriniz nedir (yol bilgisayarindan olcuyorsaniz)

İyi günler 2004 Golf V FSİ 115 Sporline aldım çok memnunum
bu araca hangi motor yağını önerirsiniz Castrol Edge düşünüyorum ama fikrinizi almak isterim


12
Golf V / Ynt: Katalizör
« : 30 Eylül 2008, 00:20:14 »

1) ariza lambasi cok golf'te. hangi ariza lambasi yaniyordu?

2) test cihazinda katalizator arizasi yazdigin gozlerinizde gordunuz mu yoksa bu servisin size bildirimi mi sadece?


Mrb.ozguref
    Arkadaşım öncelikle araçta arıza lambası yanmaya başladı test cihazında katalizör arızası gösteriyordu.bunun yanında zaten araba düşük hızda giderken eksozdan şıkırtlar gelmeye başlamıştı,ben de çok araştırdım arkadaşına söylenenler bana da söylendi yok katalizörü tamamen iptal edelim çekişi artar falan diye servise gidiyorum fiyatlar çok yüksek.daha sonra bu adresini yazdığım arkadaşı internette katalizörle ilgili raştırma yaparken buldum.saolsun ilgilendi.eksozu tamamen kendisine gönderdim sadece katalizör kısımlarını kesip yeni katalizör takmış arka ve ön olmak üzere eksoz borularım eski eksoz borularıydı.şu anda bu şekilde kullanıyorum.herhangi bir problem yok.valla 7.400.ytl yerine 1.500.ytl ile problemi halletmiş oldum.
  

13
Sohbet / Ynt: aslinda bir konu var...
« : 08 Ağustos 2008, 06:05:29 »

evet aydilge'nin albumu de ayni turde ama produksiyon destegi az oldugundan parlamadi. yoksa muzikal olarak super o da...

myspaceden dinliodum bugüne kadar, kesin alıcam :)
birde aydilge nin küçük şarkı evreni albümünü aldım dün harika onuda tavsiye ederim

14
Golf VI / Golf VI icin yen baslik acsak mi:)
« : 08 Ağustos 2008, 06:03:38 »
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=1467





PRESS RELEASE

The Best Golf of All Times

Wolfsburg, 05 August 2008 - Golf's high levels of value and comfort nullify class distinctions


New Golf design points the way to Volkswagen's future
TDI, TSI and DSG systems improve fuel economy by up to 28 percent
First Golf with adaptive chassis and automatic distance control
Volkswagen is unveiling its most important automotive secret of the year: the new Golf. The car – Europe's most successful with more than 26 million sold – was improved in all areas. "This sixth generation of Golf cars will completely redefine the quality and comfort level of its class over broad categories, offering more customer value than ever before", says Prof. Dr. Martin Winterkorn, Chairman of the Board at Volkswagen AG. The European market launch of the new Golf will begin in October; following in succession will be Africa, Asia, Australia and North America. The entry price for the German market is around 16,500 Euros.

Innovative power – the Golf democratizes progress

The clear and powerful design of the new Golf is showing the entire brand the way to the future. Its acoustic properties and the overall comfort of the Volkswagen tear down class distinctions. Innovative engines and transmission technologies lower fuel consumption by up to 28 percent. All gasoline and diesel engines satisfy limits of the future EU-5 standard.

Assistance systems such as "automatic distance control" (ACC), "adaptive chassis control" (DCC) and the "park steering assistant" bring additional top technologies on board the Golf. A new ESP system, with finer response over its control range, further optimized crash properties, seven airbags including knee airbag, the special head restraints (WOKS) that counteract whiplash trauma, a "seatbelt detection" feature debuting in the rear seating area of the Golf and daytime running lights – that are standard equipment – provide for a maximum level of safety.

Exterior design – Precision in a new form

The high value of the new Golf is reflected par excellence in its stylish design; all key body elements were redesigned: "We have cast the Golf's core components in a precise, new mold", explains Walter de Silva. And the Italian design chief of the German corporation emphasizes this: "The Golf is the global icon car making. So the architecture and graphic form of new model are also absolutely clear and unique." At the same time, the sixth Golf has a sportier and more distinctive appearance than any previous generation of the model series. De Silva: "It is more accentuated, more three-dimensional than its predecessor; with precisely defined lines and edges, and with finely proportioned flared surfaces and recesses." And Klaus Bischoff, Chief Designer for the Volkswagen brand, adds: "Every detail is uncompromisingly aimed at improving value."

Especially in a direct comparison of generations five and six, it becomes clear just how much the new Golf has changed. The team headed up by de Silva and Bischoff sought to crystallize out the "essential DNA" of the model series and send it on a trip to the future. These stylistic characteristics include the clear front end of the first generation and the C-pillar that was perfected in the fourth generation.

The roof section now rests – similar to the new Scirocco – on a dominant filled out shoulder section. Responsible for this is a prominent curving line that – like a muscle trained down to the last fiber – extends from the headlights back to the taillights. In its side profile, this line – which Volkswagen Design calls the "character line" – also gives the new Golf a fuller, lower stance on the road from a side perspective.

All body surfaces are generally more relaxed, more athletic. In front the new car takes up the horizontally aligned radiator grille trim strip between the headlights of the first Golf generation; the grille itself is high-gloss black. The lines of the bumper match those of the radiator grille. Beneath this is an adjacent section with another air scoop. Also arranged on a black background are the chrome light housings of the dynamically styled headlamps.

In the rear too is characterized by a dominance of horizontal lines. The taillights – very wide now – are identified among other things by an unmistakably unique night design. Stylistically – with their crystal-clear lines for the turn signal and backup lamps – they bear a resemblance to the taillights of the Touareg. Overall, the image of the new Golf – in the interplay of all of its design characteristics – is one of a significantly wider, flatter and even more high-end car.

Interior – imploding class distinctions

The car's exceptional value also applies to the newly designed interior, whose refined surfaces and features completely transform class distinctions, both to the touch and visually, especially in the cockpit area. The appearance and layout of materials and details such as brushed chrome accents and round instruments derived directly from those of the Passat CC leave the impression that one is actually sitting in a car of the next higher segment. Ergonomic properties of the car's interior were also further developed. For example, all operating controls are even easier to use. They include the control of the automatic climate control system (Climatronic) – presented for the first time on the Passat CC – and the power window controls that are now located further forward in the door trim, making them easier to access.

There is a common thread here: Volkswagen's typical attention to perfection of every detail in the car. Take the example of "seatbelt detection" in the rear: if the Golf is ordered with rear side airbags, the user can recognize on the multifunctional display in the cockpit whether the occupants have their seatbelts fastened in the rear – separately for each seat. Or take the example of leather seats: a new, more robust leather surface is being used. Or the example of the cargo area: four practical hooks ensure that after shopping, the contents of shopping bags are not strewn across the cargo area. Or the example of the outside mirrors: thanks to an aerodynamically optimized shape they get significantly less dirty. They are easier to adjust from the interior, since the power mirror adjustment control is now located further up and more forward in the door trim.

Noise reduction – the quietest Golf since the first model

The new Golf is characterized by first-class acoustic properties. A special damping film in the windshield also reduces driving noises, as does the newly developed seal concept for the doors and side window guides. The new shape of the outside mirrors also significantly reduces wind noise. Furthermore, special modifications were made to acoustically isolate the engine and passenger compartments from one another better. Very quiet rolling tires and new engine bearings round out the noise reduction package.

Diesel engines – migration to common rail injection

Making a significant contribution to the pioneering acoustic properties are the exceptionally quiet TDI common rail engines being used in the Golf for the first time. Two balancer shafts also put an end to undesirable vibrations. Plans call for a TDI power range extending from 66 kW / 90 PS to 125 kW / 170 PS. Right at the market launch, Volkswagen will be offering the Golf with two 2.0 liter TDI engines; they output 81 kW / 110 PS and 103 kW / 140 PS. Always there as production equipment: a diesel particulate filter (DPF).

The new TDIs are exceptionally fuel efficient. The 110 PS strong entry-level diesel is satisfied with 4.5 liters of fuel (119 g/km CO2) per 100 kilometers – that represents a 0.6 liter reduction! Even the 140 PS version only requires 4.9 liters of diesel (129 g/km CO2), which is 0.6 liters less.

Gasoline engines – more economical than ever before

Four variants will define the range of gasoline engines in the launch phase: 59 kW / 80 PS, 75 kW / 102 PS, 90 kW / 122 PS and 118 kW / 160 PS. Starting at 90 kW / 122 PS, the TSI engines come with supercharger and/or turbocharger. The fact is that the gasoline engines too are pioneering when it comes to fuel economy. The optimized 80 PS entry-level engine consumes just 6.4 liters of Super per hundred kilometers (149 g/km CO2) – that is 0.5 liters less than the previous model. The other TSI engines are also taking the stage as prime examples of efficiency: at 122 PS the new Golf 1.4 TSI consumes just 6.2 liters of Super (144 g/km CO2); this yields a fuel consumption advantage of 0.1 liters. Even the new 160 PS top version of the 1.4 TSI attains an excellent value at 6.3 liters. Compared to the retired 150 PS FSI, the 160 PS TSI's fuel consumption was even lowered by 1.6 liters.

DSG – replaces conventional automatic

With the exception of the entry-level versions, all gasoline and diesel engines can be paired with Volkswagen's dual clutch transmission (DSG). Depending on the engine torque, either a 6-s0eed or 7-speed DSG is used. On the Golf, the extremely efficient and agile DSG has thereby replaced the classic torque converter automatic. Just how efficient the alliance of TSI plus DSG can be is demonstrated by the average fuel consumption of the 1.4 TSI with 160 PS and 7-speed DSG: 6.0 liters (139 g/km CO2). This high-tech duo replaces the 2.0 FSI with 150 PS and 6-speed automatic. Average fuel consumption there: 8.3 liters. Savings: 2.3 liters per hundred kilometers or 28 percent – progress in its best form.



Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 8