Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - marineexpres

Sayfa: [1] 2 3 4
1
Golf VI / hangi servis
« : 26 Mayıs 2014, 01:42:15 »
arkadaşlar aracımın garantisi bittiği için yetkili servislerden uzak durmak niyetindeyim.20000 bakım için anadolu yakası kartal sanayide tavsiye edebileceğiniz iyi bir usta varmı gidipte memnun kalan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim..

2
Golf VI / Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 26 Kasım 2012, 18:07:48 »
bir noktada uyuşmazlık oldu fikir ve görüşlerimiz konusunda... ben ıslak 6 ileri dsg hakkında kötü demedim o şanzuman türünü savunuyorum.kuru 7 ileri şanzumanı tutmuyorum tam olarak belirginsizliğini korusada vw almanya bu işin üzerine eğilmiş bu sorun hakkında yoğun çalışmalar yapıldığını duydum.zaten doğuş dsg sahiplerine bilhassa bu sorundan dolayı 2+2 garanti kapsamını öneriyor müşteri maduriyetine çözüm olması için fakat amerikada bu garanti süresi 5 yıl..benim en son duyduğum arıza halinde mekatronik değişimi 2500 tl civarı bu sorun daha sonra tekrar etmesi halinde şanzuman değişimi gerektirirse sadece şanzuman fiyatı 19000 tl +2500 tl mekatronik=21500+işçilik yaklaşık 3000.3500 tl tutsa eder size 25000 tl benim servis yetkililerinden duyduğum rakam hemen hemen gerçek rakamları yansıtıyor..yinede hiçbir dsg sahibi arkadaşların bu gibi arızaya maruz kalmalırını istemem sonuç mali açıdan bayağı bir yıpratıcı olur istanbulda bu işi yapan ustalar var maslak sanayide ve bostancı sanayide fakat maliyeti nedir bilmiyorum araştırmadım..komple şanzuman değiştirene rastlamamanız gayet doğal eyer kişinin garantisi bitmiş ise bu şikayetten sorunu olan yetkili servise gitmez kanatindeyim ya çıkmacılardan parça temini yoluna gider yada kendi imkanları ile yurt dışından getirtir böylesi maliyet açısından daha ekonomik kişiler için...

3
Golf VI / Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 25 Kasım 2012, 20:01:33 »
valla benim dsg takıntım yok ben manuel arabamdan ufak tefek fabrikasyon kusurları olduğu halde memnun sayılırım.otomatik araba çok kullandım dsg haricinde.dsg almadım almamda dediğim gibi dsg sorununu çözsünler şikayetler kesilirse almayı belki düşünürüm.senin aracın dsg sorunu çıkarmamış olabilir ama bu dsg'nin çok iyi bir şanzuman olmasınıda gerektirmez.iyi bir şanzuman olsaydı bugün servisler dolup taşmazdı forumlarda millet bu kadar ver yansın etmezdi tamam kullanıcı hataları çok ama sende vw olarak bu kadar hassas nazik bir şanzuman yapmasaydın be kardeşim bizim ülkemizin yollarıda kullanıcılarıda malum. adam dsg sahibi aracından gayet memnun ama kasisten geçerken dsg'si tak şeklinde vuruntu yapıyormuş ee kasisten geçme çukura girme o zaman bu arabalar bizim koşullarımıza göre değil avrupa yolları gibi yol yok bizde o zaman nerde kullanacaklar bu dsg.denen illet şanzumanlı arabaları tereyağ gibi kayıp gidiyor deniliyor tereyağ gibi gitmesin kardeşim vita yağı gibi gitsin masraf çıkarmasın millete adamın garantisi olmasa 25000 tl şanzuman bedeli talep ediyorlarmış araba fiyatına şanzuman.kimi yetkili serviste garantisi olduğu halde kullanıcı hatası diyerek sıyırma politikası izleyip araç sahibinin üstüne yıkmaya bakıyor yani günümüzde 100 dsg kullanıcısı ile anket yapılsa eminimki 95'i memnuniyetsizliğini dile getirir.

4
Golf VI / Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 25 Kasım 2012, 00:57:24 »
eski dsg.ler6 ileri ıslak diye tabir ettiğimiz yaklaşık 7 lt civarında yağ kapasiteli şanzuman modeliydi ve 7 ileri kuru dsg'ye nazaran çok daha dayanıklıydı.7 ileri dsg'lerin yağ kapasitesi seninde bildiğin gibi 1,5 litre buda eski 6 ileri ıslak dsg lere nazaran daha hassas daha nazik.kullanımında daha hassasiyet isteyen bir şanzuman tipi.ancak ülkemizde bunun kullanımına özen gösteren kaç kişi var.örneğin trafik ışıklarında kim vitesi (P)konumuna getiriyor.yada kısa süreliğine dururken kim frene tam basıyor.eminimki herkez yarım basıyor buda dsg'nin beyninde algılama sorunu oluşturuyor yani kavramayı bıraksammı bırakmasammı şeklinde ikilem meydana geliyor.bunun sürekli tekrarlanması halinde bir süre sonra kullanıcılara servis kapıları aralanıyor.ve servisler bu arızalardan dolayı dolup taşıyor tabi hep kullanıcı hataları diyoruz ama %30 fabrikasyon arızalarından kaynaklanıyor bunu serviste bir tanıdığımdan duydum..evet seninde söylediğin gibi dsg'leri artan şikayet üzerine bayağı toparladılar sayılır.aslında bu kadar sorun yaşanmaz eyer satıcı bayiler aracın kullanımı hakkında yeteri kadar bilgiyi kullanıcılara aktarsalar ve araç sahipleri zahmet edip araç kitapçığını okusalar bu arızalar %50 azalır kanatindeyim ama kimsenin o kitapçığı okuduğu yok zaten millet olarak okumaya merakımız yok buda işin başka bir boyutu.işte ben bu yüzden arkadaşa dsg'den uzak dur dedim bir hata sonucu şanzumanı indirse yaklaşık 7000 tl bunu herkez karşılayamaz ve bende aracımı almadan önce çok düşündüm alıp almama konusunda manuel aldım vede iyide yapmışım arıza fabrikasyon dahi olsa kullanıcı hatası deyip kullanınıcıya yüklemeye çalışıyorlar sende bunu ispat edene kadar göbeğin çatlar sinir sitres sahibi olursun..ben yinede manuel taraftarıyım..hee birde şu var vw kalitesinin düştüğü kanatindeyim.+yetkili servislerinde yeteri kadar bilgi birikimi olmadığı kanatindeyim.

5
Golf VI / Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 24 Kasım 2012, 23:03:16 »
aklıma gelmişken şunuda söylim dsg den uzak dur..

6
Golf VI / Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 24 Kasım 2012, 22:45:47 »
1.4 tsi  turbo şarz motor golf'un orta sınıf fakat en çok tutulan arabasıdır performans olarak iyidir 3 sene üst üste ödül alan bir motordur fakat kullanımı titizlik isteyen bir motordur çok agrasif kullanıp motoru yıpratırsan seni bir hayli üzer(maddi olarak) uzun kullanımdan sonra en az 1 dakika aracı rolantide çalıştırman gerekir turbo'yu yağlaması açısından.yakıt meselesine gelelim benzin şuan 4.58 tl...şehir içi 37 krş civarında..ortalama 28 krş.uzun yolda yani şehirler arası 24 krş civarında yakıyor tabi bu rakamlar 100.110 km arası değerlerdir gaza yüklenip 150.160.km sürat yaparsan benzini içer yakıtın 2 ye katlar örneğin ben bu yaz bir depo 55 lt benzinle 980 km yol yaptım bilgisayarda 35 km daha götürür benzin gösteriyordu ama ben 110 km hızın üstüne pek çıkmadım ara sıra 160 180 bastığım oldu fakat taş çatlasın 2.3 km gittim bu hızla klimayıda ara sıra çalıştırdım ..yani ekonomik bir motor basmadığın sürece cebine saldırmaz..piyasa deyerleri 2009.2010 mod..37000 38000 tl arası gidiyor temizi tabi.daha ucuzada bulursun ama araç komposto gibi olmuştur seni üzer böyle araç ların yanına bile yaklaşma.hee birde şu var dod.otoya uğramanı tavsiye etmem hasarlı arabaları temiz diye satıyorlarmış araba almaya karar verirsen ist.alma anadoluya bak orada temiz araba bulmak daha kolay ist.darbesiz araba bulamazsın.gerçi vw golf kaliteyi bozdu eski golf'ler yok artık forumu okursan benim şikayetlerimi görürsün aracım 2012 mod.aldıktan 4 ay sonra araba kıllık yapmaya başladı servisteki ustalarda bunu çözemiyorlar alırsan 101 nokta expertiz mutlaka yaptır sonradan başın ağrımasın..hakkında hayırlı olsun kararın...

7
Golf VI / Ynt: mk 6 için jant tavsiyeleriniz...
« : 24 Kasım 2012, 01:36:07 »
donington olabilir ama bence bbs den vazgeç bbs daha çok bmw lere takılıyor golfe yakışmaz.replica'nın sitesine gir bak golf6 ya uygun güzel jant modelleri var...

8
Golf VI / Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 24 Kasım 2012, 00:37:35 »
iyi akşamlar fıle bana bir sorun olacak sanırım özelden msj.göndermişsin bildiğim kadarı ile soruna cevap vermeye çalışırım..

9
Golf VI / Ynt: dod otonun kurnazlığı
« : 22 Kasım 2012, 19:51:08 »
dod yapar böyle şeyler sözüm onlara çok kurnazlar ya.sanki ticareti bir onlar biliyor  ;)

10
Golf VI / Ynt: Rot Balans Ayarı
« : 22 Kasım 2012, 14:34:58 »
allahım sen bizi servislerin eline düşmekten koru..aminnnnnn...

11
Golf VI / Ynt: ön taraftan gelen tıkırtı
« : 22 Kasım 2012, 14:31:18 »
ses yakıt borularından geliyormuş titreşimden dolayı alt koruma paneline temas ettiği için ses yapıyormuş serviste yakıt borularını izole ettiler ses mes yok artık.aynı sorunu yaşarsanız aklınızda olsun beyler..

12
en akıllı işi yapmışsın dsg almamakla eyer alsaydın kendine kahrederdin..

13
Golf VI / Ynt: dod otonun kurnazlığı
« : 20 Kasım 2012, 13:48:06 »
evet psiko kardeşim haklısın dikkat etmemişim yazıya seninde söylediğin gibi güvenilir olması tartışmaya açık :tamamdir

14
Golf VI / Ynt: golf 6 şanzuman arızası
« : 19 Kasım 2012, 18:48:37 »
mert 98 ismli arkadaşımızın bir sorununu çözememişler benim debriyaj sorunum var çözemediler bizim gibi daha niceleri servis şikayetçisi yaa allah aşkına bu vw servis elemanları ne iş yapar bu kurum nasıl çalışır.. öyle arabanın fren balatasını değiştir debriyajını değiştir sök temizle tak.. iş bundan ibaret değil mekanik ve elektronik bilgileri zayıf servislerin.ondan sonra millet kaçıp sanayiye gidiyor gider tabi millet o kadar para veriyor arabaları yetkili servislerin elinde kobay olsun diyemi.arkadaşlar siz siz olun yetkili servislere fazla güvenmeyin sanayiye gidin sanayiye bakın göreceksiniz ne ustalar var ..

Sayfa: [1] 2 3 4