4
« : 25 Kasım 2012, 00:57:24 »
eski dsg.ler6 ileri ıslak diye tabir ettiğimiz yaklaşık 7 lt civarında yağ kapasiteli şanzuman modeliydi ve 7 ileri kuru dsg'ye nazaran çok daha dayanıklıydı.7 ileri dsg'lerin yağ kapasitesi seninde bildiğin gibi 1,5 litre buda eski 6 ileri ıslak dsg lere nazaran daha hassas daha nazik.kullanımında daha hassasiyet isteyen bir şanzuman tipi.ancak ülkemizde bunun kullanımına özen gösteren kaç kişi var.örneğin trafik ışıklarında kim vitesi (P)konumuna getiriyor.yada kısa süreliğine dururken kim frene tam basıyor.eminimki herkez yarım basıyor buda dsg'nin beyninde algılama sorunu oluşturuyor yani kavramayı bıraksammı bırakmasammı şeklinde ikilem meydana geliyor.bunun sürekli tekrarlanması halinde bir süre sonra kullanıcılara servis kapıları aralanıyor.ve servisler bu arızalardan dolayı dolup taşıyor tabi hep kullanıcı hataları diyoruz ama %30 fabrikasyon arızalarından kaynaklanıyor bunu serviste bir tanıdığımdan duydum..evet seninde söylediğin gibi dsg'leri artan şikayet üzerine bayağı toparladılar sayılır.aslında bu kadar sorun yaşanmaz eyer satıcı bayiler aracın kullanımı hakkında yeteri kadar bilgiyi kullanıcılara aktarsalar ve araç sahipleri zahmet edip araç kitapçığını okusalar bu arızalar %50 azalır kanatindeyim ama kimsenin o kitapçığı okuduğu yok zaten millet olarak okumaya merakımız yok buda işin başka bir boyutu.işte ben bu yüzden arkadaşa dsg'den uzak dur dedim bir hata sonucu şanzumanı indirse yaklaşık 7000 tl bunu herkez karşılayamaz ve bende aracımı almadan önce çok düşündüm alıp almama konusunda manuel aldım vede iyide yapmışım arıza fabrikasyon dahi olsa kullanıcı hatası deyip kullanınıcıya yüklemeye çalışıyorlar sende bunu ispat edene kadar göbeğin çatlar sinir sitres sahibi olursun..ben yinede manuel taraftarıyım..hee birde şu var vw kalitesinin düştüğü kanatindeyim.+yetkili servislerinde yeteri kadar bilgi birikimi olmadığı kanatindeyim.