Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - infernaltr

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 14
1
Golf IV / Ynt: Yakıt Rolesi (409) Problemi
« : 29 Nisan 2017, 23:24:49 »
Aracın sigortaları ve soketlerinde oksitlenme çok oluyor bu yüzden boşu boşuna yakıt pompasını değiştirecektim 250 TL ye 28 nolu sigorta oksitlenmiş temassızlık yapıyormuş. değiştirdim sorun düzeldi . (Oto elektrik kontrol kalemi ile benzin pompasını kontrol ettim.) Komple wd-40 sprey sıkıp temizlemekte fayda var uzun vadede sorun çıkmaz bir daha :tamamdir

2
Golf IV / Ynt: Buji yuvaları yağ dolmuş
« : 29 Nisan 2017, 23:17:37 »
Aracın üst kapak contasını değiştirttim.

- Conta (Elring) 50 TL
- Temizleme spreyi 20
- İşçilik 130 TL toplamda 200 liraya yapıldı.  :tamamdir

3
Golf IV / Ynt: Su eksiltme sorunu [ÇÖZÜLDÜ]
« : 24 Nisan 2017, 00:07:44 »
Merhaba arkadaşlar su eksiltme sorunu tekrar başladı 2 yıl aradan sonra bu sefer eksiltme yavaş yavaş artmaya başladı. Arabayı 1 saat boyunca çalıştırdım motorda ve yerde su kaçıran yer yoktu. Sürücü ve yolcu tarafında ki paspasın altı ıslanıp duruyordu benim araçta sunroof var ve bunun tahliye kanalları tıkalı olduğu için tavandan su akıtıyordu. Paspasın altının ıslak olması her yağmurda akan tavan diye biliyordum ama geçen günlerde kaportacıya sunroof tahliye tıkanıklığını açtırdım ama benim paspasın olduğu yer yine ıslak tavandan su akmıyordu ?. Yani hiç aklıma gelmeyecek yerden su eksiltiyormuş araç  Kalorifer peteğinde delik var emin olmak için.  Kaputu açınca görürsünüz boğaz kelebeğinin arkasında Motorun içinden göğüslükteki kalorifer peteğine giden bir giriş bir çıkış var bu bağlantıyı iptal edip hortumları birbirine bağladım u şeklinde demir flanş boru ile su devirdaimi kalorifer radyatörüne uğramadan devam ediyor ve  o gündür araç su eksiltmiyor. Yani aracın ısıtması şuan çalışmıyor ama suda eksiltmiyor en kısa zamanda göğüslüğün altındaki radyatörü değiştiricem. Ama işçiliği çok zor göğüslük komple sökülecek başkasına ellettirmek istemiyorum düzgün toplayamayabilir.

Aracım 250bin km de yani kalorifer peteğinin ömrü bu kadarmış. Araçtaki hemen hemen bütün su flanşlarını değiştirdim çürüdüğü için bundan sonra da sorun çıkarmaz inşallah.

Sonuç olarak 3 yılda kaçak bulunmuş oldu. Araç bana su eksiltme konusunda iyi bir tecrübe verdi.  :tamamdir



 



4
Özbirlik oto yu tavsiye etmem şanzıman dan ses geliyordu şanzıman değişecek dediler. Başka yere götürdüm şanzıman kulağı kırık olduğu için ses yapıyormuş kulak değişti sorun düzeldi.

Başka tavsiye edebileceğiniz servis var mı denizli de ?

5
Golf IV / Ynt: Yol bilgisayarı hakkında bilgi...
« : 14 Nisan 2017, 21:05:32 »
Hava filtresinden boğaz kelebeğine giden borunun üstünde map sensörü ( Hava akış sensörü) var onun fişini çıkar dene. değişme olacak mı . Değişme varsa sensörü temizlettir yenisi çok pahalı.

6
Golf IV / Ynt: Buji yuvaları yağ dolmuş
« : 14 Nisan 2017, 21:01:20 »
Bugün kontrol ettirdim aracı üst kapak contası patlamış değişecek.

Resimdeki ortadaki oringe benzeyen contalardan bujilerin üstüne yağ sızıyormuş. Yaptırdıktan sonra maliyetini yazarım. Teşekkürler.

7
Golf IV / Buji yuvaları yağ dolmuş
« : 09 Nisan 2017, 23:10:14 »
Merhaba arkadaşlar 1 yıl önce soldan birinci buji kablosunu çıkarttığımda buji yağ içindeydi yuva yağ doluydu önemsemedim diğer buji yuvalarında yağ yoktu . Bugün buji kablosuna tekrar bakıyım dedim hepsi yağla dolmuş yağda eksilmiş araçta sizce sebep ne olabilir ? Aracı bu vaziyette servise götürmeden sizden fikir alayım dedim.

8
Golf IV / Ynt: Mavi duman sorunu
« : 18 Ekim 2015, 23:30:21 »
Egzozdaki oksijen sensorunu ' hava filtresi girisindeki , maf sensorunu , lpg  ecu kablolarinin soketlerini , sicaklik sensoru , emme manifoldunun ustundeki sensorler , beyinden bobine gelen soketi wd40 sprey ile temizledim simdilik duman sorunum olmuyor. Fakat ara ara silkeleme olmuyor sanirim onuda bogaz gelebeginden yapiyor sukur simdilik bir sorun yok. Mavi duman sorunu oldugunda araba 60 liralik lpg yaktiginda 50 liralik benzini de bitiriyordu. Sanirim benzin ile lpg yi ayni anda yaktigi icin boyle bir sorunla karsilasiyordum. Simdi lpg yakarken aracim eskisi gibi benzin tuketmiyor.

Bircok parcayi temizledigim icin hangi parcanin sorun cikardigini bilmiyorum buyuk ihtimal oksijen sensoru veya lpg ecusu.

Bujinin ustunun yag icinde olmasi normal degil. Yuvayi temizledim siringayi dolduracak kadar yag vardi bakalim tekrar yag birikecekmi.

Bir gelisme olursa bilgilendirme amacli yazarim

9
Golf IV / Ynt: Mavi duman sorunu
« : 16 Ekim 2015, 00:38:18 »
Hocam buji yağlanmıyor bujinin üstünde yağlanma oluyor yanma odasında değil buji kablosu yağ içinde oluyor. Yağlanma motorun icinde değil dışında yani garip bir sorun.

Bugün 200 km kadar yol yaptım. İlk çalıştırmada arac düzensiz calıstı 5 km sonra durdum tekrar calıstırdım 10 km sonra duman kesildi baya bir yol yaptıktan sonra kırmızı ışıkta durduğumda biraz bekledi sonra yine duman atmaya başladı. Normal 100 km h hızla giderken bu sorun olmuyor ama şehiriçi trafiğinde ve trafik lambalarında dur kalk yaptığımızdan tekrarlıyor. Ama uzun yolda problem yok. Kısa mesafeli yolculukta ara ara sorun çıkartıyor.

Ne olduysa aşağıdaki resimdeki yerinden çıkmıs olan kırmızı yuvarlak içindeki yağ buhar hortumunu yerine taktıktan sonra oldu . Yani boğaz kelebeğine yağ buharı gitmeye başladı. Daha önce çıkık olduğundan böyle sorun yapmıyordu birde hortumu söküp denemek lazım.


10
Golf IV / Ynt: Mavi duman sorunu
« : 14 Ekim 2015, 22:14:49 »
Mavi duman yağ yakmak demek. Segman sıkışıyor olabilir ara ara, würth veya aynı ayarda motora içi temizleyici kullanmanızı ve yağ ve filtrenizi değiştirmenizi tavsiye ederim çözüm olabilir, yağ 5-40 ve tam sentetik olmalı. Kaç km de araç?

Arac 230bin kmde ama yag eksiltmem 10bin kmde 1 litre seviyesinde bu aralar yag cubugunu surekli kontrol ediyorum eksilme olmuyor. Dediginiz gibi wurt denenebilir

Arac aniden durduk yere noluyorsa rolanti baya dusup yukseliyor ve duman atmaya yere cig yakit damlatmaya basliyor gaz yimesi zayifliyor bir sure sonra normale donuyor. bulundugum konum itibari ile servise gitme vaktim olmadigi icin sorunu kendim cozmek istiyorum sizlerin yardimiyla


11
Golf IV / Mavi duman sorunu
« : 14 Ekim 2015, 00:06:07 »
Merhaba arkadaslar arabamda ara sira mavi duman sorunu oluyor mavi dumanla birlikte cig yakit atiyor arac egzozun oldugu yer islaniyor yakittan oyle bir duman cikiyorki aynadan arka gozukmuyor. Bu sorunu ara sira yapiyor rolanti de normal calisirken arac stop eder gibi oluyor titremeye baslayip mavi duman atmaya basliyor . Sizce bu sorunum nereden kaynaklaniyor olabilir. Buji kablosu , buji ve bobinimi 20bin km once degistirmistim. Yalniz soldan ilk buji yuvasinin icinin agzina kadar yag icinde oldugunu fark ettim orasini temizledim, Maf sensorunu cikarip takiyorum birsey degismiyor. Bu sorun surekli degil ama ara sira oluyor. İlk calistirdigimda veya biraz calistiktan sonramavi dumanin ne zaman atacagi belli olmuyor bu sorun gerceklestiginde aracin gaz yimesi dusuyor ve arac cekisten dusuyor sorumn hakkinda bilgi paylasiminda bulunursaniz sevinirim Arac 1.8 20v agn

12
Golf IV / Ynt: Hantallık Sorunu
« : 25 Nisan 2015, 23:59:53 »
Hantallik benim aractada vardi hava filtresi borusundaki sensorden kaynaklaniyodu. Sensorun fisini sokunce araba gidiyordu ama devir cok dalgalaniyordu servis degisecek falan dedi alkolle  yikadim arabanin hantalligi biraz duzeldi hava filtresini performans hava filtresi taktik ama sensoru iptal etmedim. Simdi gucu torku yerinde duz yolda 230 u goruyorum

13
Golf IV / Ynt: Şanzıman sorunu 1.8 AGN
« : 18 Nisan 2015, 21:06:57 »
Arkadaşlar dün itibari ile sorunum çözüldü artık bilya dağılmış gibi bir ses gelmiyor. 3 tane özel servis gezdim arabayı lifte kaldırmadan arabayı sürerek test ettiler hepsi şanzımanın içinden geliyor ses dediler. Denizliototekniker e gittim adamlar arabayı sürdü şanzıman kulağında sorun var dediler. Lifte kaldırdılar sol tekeri söktüler şanzımanı tutan 2 civata kopmuş şanzımanın içinde kalmış kırıkları bi taneside yalama olmuş boşta tutuyormuş şanzımanı o bir civata çıksaydı dedi usta şanzıman dağılırdı dedi. Neyseki civata kırıkları çıktı yalama olan dişlere klavuz çekildi. Şanzımanı tutan takozu taktılar şimdi sesten eser yok sadece motorun sol tarafı yan durduğu için sol aks zarar görmüş dönerken tak tak ses geliyor. başkada bir sorun yok şükür.  :tamamdir :tamamdir Az kalsın iyice araştırmadan şanzıman değiştiriyordum ki bir vw şanzımanı kolay kolay arıza yapmaz buna bir kez daha inandım. Şanzıman takozunun civataları da arabanın karterini vurduğumda kırılmış sanırım.

İşçilik - Şanzıman yağı ilave 120 lira aldılar.

Gittiğim yerde klima gazı da dolduruyorlardı. 2 yıldır gaz doldurtmamıştım 100 lirada ona verdim toplamda 220 liraya hepsi halloldu  :tamamdir :tamamdir

14
Golf IV / Ynt: Şanzıman sorunu 1.8 AGN
« : 19 Mart 2015, 20:39:15 »
Daha önceden yaptıkları bir uygulamadan referans alabilme durumu var mı acaba ? Sakata gelmeyin sonra ?

Hocam bulundugum bolgede tek gidebilecegim servis bu keske baska cesitler olsada arastirabilsek ama duyumlarim iyi yonde www.ototekniker.com
Hocam araç otomatik mi? Onu belirtmemişsiniz?

Otomatik değil

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 14