İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Suti

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 18
1
Aranıyor / VR6
« : 20 Ekim 2014, 21:02:28 »
arıyorum,

duyan bilen işiten olursa haber verirse çok sevinirim,

golf3 corrado farketmez, motor kaporta yuruyen farketmez...

iyi akşamlar

2
bende 1 takım var sıfır almıştım servisten, gecen sene 1 kış kullandım Audi TT de, kapaklarıda orjinal sıfır hiç takmadım

şimdi golf 5 var olmuyo arabaya, malum,

uzerinde önlerde pirelli carwingler var civi takılabilenleerden, (işyeri edirnede, edirne biraz buzlu da:) )
arkalarda da pirelli sottozero var, ilgilenirsen takım halinde satarım

3
Genel / Ynt: Hangi benzin???
« : 20 Eylül 2010, 09:21:54 »
1 yıl PO'dan 95 oktan aldım.  1 yıllık bakımı geldiğinde (7500km.de) ,   aracımın son 2 aydır çalışırken zorlandığpını söylemiştim.  baktılar. meğer boğaz kelebeği çok kirlenmiş ondan çalışırken sorun oluyormuş.

düşük kalite benzin dedi servis...

2009 polo 1.4 trendline



kusura bakmayın sizin mesajınızdan alıntı yaptım en son sizinkini gördüm diye, 3 4 tane bu şekilde gaz kelebek kirlenmesini yakıta bağlayan arkadaşlar var,

şimdi biraz mantıklı düşünelim, arabalarımız karburatörlü mü ki gaz kelebeğinden içeri benzin geçsin?

enjentörler benzini direk subapın ustunden yanma odasına gönderiyo, veya FSI larda direk yanma odasına, yani sizin aldığınız 500 çeşit marka benzinden hiç biri gaz kelebeğinize ne önden nede arkadan temas ediyor,

eğer gaz kelebeğiniz çok çabuk kirleniyorsa bu kullandığınız yağdan ve hava filitrenizden dolayıdır, ki isteseniz de istemesenizde gaz kelebeğiniz kirlenecektir, çünkü çoğu model VW araçlarda karter havalandırması gaz kelebeğinden geçer.

2.si bir arkadaşta yakıt filtresinin sevgili 'ustası' tarafından birkaçkere yere vurulup içinden siyah yakıt boşalmasından ötürü benzinciye cephe almış, sizde bi kabahat yok o sizin sevgili 'ustanız' sizi yanlış yönlendirmiş,
2000 km deki yakıt filtreside dahi nerden ne marka yakıt alırsnanız alın yere vurma ve çalkalanma sonucunda içindeki pislikleri boşaltacaktır.

Diğer hissi yorumlarsa daha gerçekçidir, istanbul ankara izmir, nem rakım herşey arabanın çekişini etkiler, kimi yerde 95 iyi gelir birisinin arabasına dierine 97, arabanızın nerden benzin aldığınızda daha iyi gittiğini hissediyosanız ordan almaya devam edin,

Benim arabama 97 oktan koyunca güçten düşüyor hermarkada denedim, dyno ölçümlerimde var, bana 95 iyi geliyo mesela :)

4
Sohbet / İstanbul Park
« : 25 Ağustos 2010, 14:13:08 »
http://binekarac.vw.com.tr/#/kampanya/48

Sayın admin ve moderatörler,

Organizasyon bekliyoruz :bekleriz:

5
Otomobilim / Ynt: Golf 3 VR6 Istanboool
« : 20 Ağustos 2010, 10:38:06 »
not: vr6 2.8 12v
24 v olanlar 3.1 olanlar:)

düzeltme;

2.8 24V motor da var Golf 4 Jetta Passatlarda cıktı 99dan 2004 e kadar

ve VR6 serisinde 3.1 yok 3190 küsür cc 3,2 litre

6
12V VR6 silindir kapak yapısı ve flow CFM leri düşük olduğundan, atmosferik olarak düşük güç alınmış olabilir, buyüzdendir ki turbo yapınca enteresan güçler 300 400 bgler rahatlıkla alınmaktadır.

ozamanın teknolojisi ile en ufak boyutlarda V6 anca böyle olmuş, ki amac Bg. değil Tork,

şimdi 24V kapak kullanıyolar geliştirdiler kendilerini :)

7
Suat abi peki bi VR6 Compressor ile bi VR6 Turboyu kıyaslama şansımız olsa, bu durumda gallip gelen kim olurdu?
Ben cevapliyayım, ne istediğine bağlı olarak değişir, altdevir yüksek tork, üst devir yüksek hp, tamamen kullanma ve planlamana bağlı

kardeşim vr6 bana göre; altını çizerekten tekrar söylemek gerekir bana göre vw in ürettiği performans açısından en kötü motor. 2,8 litre motordan elde edilen 174 hp motor ve 235 nm tork ve 7,8 sn 0-100 bence 2,8 litre 6 silindir motor için çok kötü bir performans. ben çok fazla vw fanatiğiyim fakat eleştirmeden de yapamıyacam. şu vr6 motoru 0-100 km hızlanma vede 0-400 metre bir yarışta sadece çipli olan bir 106 gti yada saxo vts yerr, (yada standart bir vti)... ve dediğim araçlar 1,6 litre 4 silindir dediğim işlemle max 140 hp olur. yakıta gelince nerde ise yarısı yakar. demek istediğim standart halde vw şu vr6 motoru çok saçma bir motor. tekrar söylüyorum sadece kendi görüşüm..

1991 yılında yatay V6 daha insanların aklında bile yokken VW çıkmış halen dünyanın en az yer işgal eden V6 motorunu yapmış, ki kıyasladığın arabalar hepsi 16V silindir başına 4 subap, VR6 her nekadar ustten cift egzantrik olsa dahi silindir başına 2 subap,

şimdi fikirlerin tabiki değerli ama ben yaşadığım şeyi anlatıyorum, herhangi bir 106 GTI veya 1.6 VTEC arabamın standart hali ile kıyas mukayeseye hiçbir dalda yarışamazdı, ki bu VR6 motoru 1991 de üretilmiş sanırım, diğerleri ise 97 sanırım, zaten 98 de 24V VR6 lar cıktı,

Bu böyle uzar gider

8
sanırım klavye-türkçe bağlantısı ve tabirler konusunda pek dikkatli değil arkadaşımız

9
wr6

wr6 değil VR6, lütfen :)

VW TECH Track Day on Vimeo

arada gördüğünüz ibiza o pistte 100km de 16  litre yaktı o yüklü haliyle,

14-15 ltre yakmak büyük yetenek standart haliyle,

lütfen yüksek hacim fazla yakıt saplantısından vazgecin, benim vr6'm standartken şehiriçi 8 uzunyol 6,5 yakardı

kullanmayı bilene...

Cevap, VR6 atmosferikkende iyi gidiyor, ama iyi bir Turbo ABF yakalanamaz... VR6 turbo olmadıkça

10
Satılık / Ynt: Golf Mk2 Apex Yay Amortisör
« : 24 Haziran 2010, 15:09:20 »
şimdi hamit le hasip i ayırabilmek lazım,

Hasip Bey : 0542 585 81 14 , amortisörler ve yaylar hasip ustada arayıp detaı öğrenebilirsiniz

11
Karşılaştırmalar / Ynt: Hız araçları?
« : 22 Haziran 2010, 10:34:32 »
Golf R32 yok listede

12
Satılık / Ynt: Golf Mk2 Apex Yay Amortisör
« : 22 Haziran 2010, 10:04:31 »
Golf 2'm için spor yay ve amortisor kit almıştım Apex marka sıfır kutusunda hiç kullanılmamış

Kit demek takım demek, tabiki 4 amortisör 4 yay var

SOn yanıt tarihi
Ynt: Golf Mk2 Apex Yay Amortisör
Yanıtla #20 : Nisan 06, 2010, 10:31:09 MÖ

Kit in nedemek olduğunu anlamışsınızdır umarım

13
Satılık / Ynt: VR6 Piston & yüksek dereceli Egzantrik
« : 25 Nisan 2010, 21:25:06 »
güncel:D

14
termodinamiği bukadar iyi biliyorsan fan gereksinimlerinide iyi biliyosundur, konu acmanada gerek yoktur Rizeli arkadaşım

Rize gibi genelde kısa mesafe kullanılan bi şehide arabada termostatı iptal edip radyatoru büyütürsen(soğutucu suyun hacmini arttırmak olarak baksediyorum) motor gec ısınacak, ki uzun yok yapsan bile o sahil yolunda kurallara uyar hızlimitine uygun gidersen yine motorun çok soğuyacak,

soğuk çalışan motor iyidir diye bişey yok, ideal sıcaklıkta çalışması gerekir motorun.

bence radyatörü büyük bi zararı yok ma termostatı iptal etme

sonra arabam fazla yakıyo diyede bi konu açarsın

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 18