1
Golf V / Rekor Otomotiv
« : 05 Ağustos 2015, 13:43:36 »
2014 Şubat ayında vw golf 5 marka aracımı ağır bakımları yapılmış diye Ümraniye Rekor Otomotiv yetkili servisine götürdüm.
Aracımı bir yıl sonra rutin bakım için Şubat 2015 tarihinde yeni Ümraniye Rekor Otomotiv’e bıraktım.
Temmuz 2015 tarihinde aracımın yağ lambası yanması üzerine özel ustama gittim. Ustam araca baktığında ilk başta krank keçesinden yağ
sızdırdığını tespit etti, daha sonra detaylı incelemede triger kayışının olduğu bölgeyi sökerek krank dişlisinin orada boşta vida olduğunu
gördü. Bu vidanın krank dişlisine sıkışması sonucu krank dişlisinin ve krank keçe yatağının kırıldığını gördü. Ustam bu vidanın Ümraniye Rekor
Otomotiv yetkili servisinde triger seti değiştirilirken düştüğü ve orijinal vida yerine başka vida takıldığını tespit etti. İlgili tamiratın kendi ustam
tarafından yapılmasını istedim. Bu sebeple ilgili parçaları aldım. Aynı zamanda da Ümraniye Rekor Otomotiv’e de bilgi verdim. Kendileri aracı
buraya getirmemi istediler. Bende bilirkişi göndermelerini istedim. Rekor Otomotiv bilirkişi yollamalarının mümkün olmadığını, benim çekiciyle
aracımı Ümraniye’deki servise getirmem gerektiğini söylediler. Aracı çekiciye yükleyip Ümraniye Rekor Otomotiv’e götürdüm. Oradaki ilgili
servis müdürü Özlem Hanım, müşteri ilişkilerinden Emrah Bey ve servisten 2 usta aracı çekici üzerinde indirmeden kırılan parçalara baktıktan
sonra aracı servise indirip daha detaylı incelemek istediler. Bende zaten bu aracın kendileri tarafından bu hale getirildiğini ön tespitte kusurun
kendilerinden kaynaklandığının anlaşıldığını ve aracımı kendi ustama yaptırıp masrafları rücu edeceğimi söyledim. Onlarda bu tarz bir şey
kabul etmeyeceklerini dile getirdiler. Bende kendilerine hakkımı hukuki yollardan arayacağımı belirttim ve aracı tamir ettirmek üzere kendi
ustama getirdim.
Aracımı bir yıl sonra rutin bakım için Şubat 2015 tarihinde yeni Ümraniye Rekor Otomotiv’e bıraktım.
Temmuz 2015 tarihinde aracımın yağ lambası yanması üzerine özel ustama gittim. Ustam araca baktığında ilk başta krank keçesinden yağ
sızdırdığını tespit etti, daha sonra detaylı incelemede triger kayışının olduğu bölgeyi sökerek krank dişlisinin orada boşta vida olduğunu
gördü. Bu vidanın krank dişlisine sıkışması sonucu krank dişlisinin ve krank keçe yatağının kırıldığını gördü. Ustam bu vidanın Ümraniye Rekor
Otomotiv yetkili servisinde triger seti değiştirilirken düştüğü ve orijinal vida yerine başka vida takıldığını tespit etti. İlgili tamiratın kendi ustam
tarafından yapılmasını istedim. Bu sebeple ilgili parçaları aldım. Aynı zamanda da Ümraniye Rekor Otomotiv’e de bilgi verdim. Kendileri aracı
buraya getirmemi istediler. Bende bilirkişi göndermelerini istedim. Rekor Otomotiv bilirkişi yollamalarının mümkün olmadığını, benim çekiciyle
aracımı Ümraniye’deki servise getirmem gerektiğini söylediler. Aracı çekiciye yükleyip Ümraniye Rekor Otomotiv’e götürdüm. Oradaki ilgili
servis müdürü Özlem Hanım, müşteri ilişkilerinden Emrah Bey ve servisten 2 usta aracı çekici üzerinde indirmeden kırılan parçalara baktıktan
sonra aracı servise indirip daha detaylı incelemek istediler. Bende zaten bu aracın kendileri tarafından bu hale getirildiğini ön tespitte kusurun
kendilerinden kaynaklandığının anlaşıldığını ve aracımı kendi ustama yaptırıp masrafları rücu edeceğimi söyledim. Onlarda bu tarz bir şey
kabul etmeyeceklerini dile getirdiler. Bende kendilerine hakkımı hukuki yollardan arayacağımı belirttim ve aracı tamir ettirmek üzere kendi
ustama getirdim.