İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - babacan1796

Sayfa: [1] 2 3
1
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 20 Şubat 2008, 16:40:40 »
arkadaş kelebeğide batsın arabasıda ben sattım rolanti yüzünden bundan sonrada volkswagen almayacağım. sizlere kolay gelsinnnnnn.

2
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 07 Ocak 2008, 18:25:35 »
bunu nette dolaşırken buldum.bende sorun yaşadım doğuşla ama bunu yaşatıyorsa bişey demiyorum.onlar utansın.bizde diyoruz ki kelebek şöle kelebek böyle.allah bunları yaşatmasın

3
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 07 Ocak 2008, 18:23:27 »
arkadaşlar adam ne yaşamış bir okuyun.doğuş hakkında

başımdan gecen olay uzun. ama yazıcam kararlıyım 


74.000 km de satın aldığım 2000 model VW Golf Comfortline II 1.6 Marka aracımı ilk önce eski sahibinin de önceden götürmüş olduğu Aydınlar Otomotiv (Büyük sanayide VW özel servisi) götürdüm. Burda aracın hava filtresi, yağ filtresi, yağı değişti. Viteslerde biraz geçme zorluğu vardı ve bu yüzden de şanzuman yağı değişti. Ama o da ne daha sonradan yetkili servise (ERE Otomotiv) gittiğimde bu şanzuman yağının uygun olmadığı ve kalın olduğu soylendi. Fakat çok problem çıkarmayacağını ve bir süre böle kullanmamı söylediler. Daha sonra yetkili servislerde %30 indirim olduğunu öğrendim. Aracımın baştan aşağıya eskiyen parçalarını yenilemek istedim. Bunun için Ankara Konya yolu üzerindeki Doğuş Oto'ya gittim. 77.000 km de olmasına rağmen 4 yılı gectiği için tedbir olsun diye trger kayış setini değiştirdim. viraj cubukları, amortisör üst takozlarını ve bir sürü seyi daha değiştirdim. indirimli olarak 650 milyon fatura ödedim. Aracımı teslim alırken önceden söylediğim halde arka stop lambalarının birinin daha parlak birinin biraz sonuk yandığının düzelmemiş olduğunu gordum. mesai saati bitimi olduğundan daha sonra getirip onu da yaptıracağımı söyledim. Yola çıktım ve o da ne aracın direksiyonu duz giderken yamuk duruyordu. Sonradan geldiğimde bunu da yaptıracağımı düşünerek yoluma devam ettim. 2 gun sonra servise tekrar ugradım ve bu süre içinde aracım hiç kullanılmamıştı. aracımın direksiyonunu düzelteceklerini söylediler ve aracımı kullanarak dışarıya çıkardılar. Daha sonradan öğrendiğime göre servis içerisindeki rot-balans aracları calışmıyormuş ve en yakında bulunan rot-balans servisinde aracımı tamir edip tekrar geri getiriyorlarmış. ben bana haber verilmeden böyle bir işlem yapıldığından dolayı biraz sinirlenmiş olmama rağmen aracımı beklemeye devam ettim. Aracım geldi ve bana görevli ayağını gaz pedalında 5500d/d da sabit tutmuş olarak teslim etti. Ne oluyo diye sorduğumda aracın akusunun cok zayıf olduğu ve en kısa zamanda değiştirilmesi gerektiği söylendi. Bende önceden akuyle ilgili hiçbir problemim olmamasına ragmen daha sonra bunun için tekrar geleceğimi ve aküyü de değiştireceğimi söyledim. fakat yola çıktım aracımın direksiyonu HALA yamuktu. telefon açtım ve servis müdürüne durumu anlattım. bu sırada aracımı evin önüne park etmiştim. aracımı geri götürmek için çalıştırmak istedim ama aracın akusu bitmişti ve çalışmıyordu. Doğuş Oto yu tekrar aradım ve adresi verdim. Acil servis ekibi geldi ve aracı takviye ile çalıştırdık. servise gittik ve aracın akusunun değişmesi gerektiği soylendi. Servis sorumlusu kendi fiyatlarını soyledi ve istersek başka bi yerden de alabileceğimizi soyledi. fiyat olarak aynı akuyu dışarıdan daha ucuza bulduk ve satın aldık. Akünün garantisi için aldığımız yerdeki görevli aracımızı oraya goturmemi ve aracın şarj durumunun ölçülmesini daha sonra garanti belgesini imzalayacaklarını soyledi. AKu takıldıktan sonra garanti belgesini imzalatmak için akuyu aldığım yere gittim. Görevli bana aracın hiç şarj etmediğini ve sarj dinamosunun arızalı olduğunu soyledi. bende soluğu DOğuş Oto da aldım ve sorunumu anlattım. Halen aracın sarj ettiğini iddia ettiler ve ufak bir tartışma sonrasında elektirikçi ustalarının gelip sarj etmediğini söylemesi üzerine sarj dinamosuna bakıldı. Triger kayışı takılırken sokulen sarj dinamosu daha sonra takılırken iyi takılmamıştı ve vidası ark yaparak calışmıyordu. daha sonra bu duzeltildi ve benim doğus oto tarafından sarj dinamosu bağlanmamasından dolayı bozulan akumun sarj edilip bana geri verileceğini ve akuyu geri vermem soylendi. Aku satıcısıyla konuştuğumda ise benim akumun plkalarının coktuğu ve hiçbir sekilde işe yaramayacağı soylendi. birkaç tartışma sonrasında Doğuş Oto aracımın akusunu odemeyi kabul etti. Fakat olay burada bitmiyorr.... Bu olaydans onra tatile gittim ve 2 hafta kadar aracım hiç kullanılmadı. Sonrasında kullanmaya basladığımda aracımın AŞIRI yakıt tukettiğini ve performansınınASIRI düşük olduğunun farkına vardım. 0 milyonluk benzinle 50 km gidebiliyordum. Dahasonra depoyu fulledim ve tekrar denedim. 177 km yol yaptım ve aracım 70 milyonluk benzin tuketti... Bu bir rekor!  Aracımın sabahları ilk çalıştırdığımda devir daim pompasından ses geldiğini duydum ve Doğuş Oto ya bunu soyledim. Aracımın önceki yaptırdığım buyuk bakımda gereken hersey değişsin dememe ragmen triger kayışı sokulmuş ancak devir daim pompası yenilenmemişti. bir süre idare edebileceğini ve daha sonra yenilemem gerektiği soylendi. bunun için 100 milyon sadece işçilik vermem gerektiği de soylendi. Aracım diagonostic cihazına baglandı ve lamda sensorü hatası verdi. Lambda sensorunund eğişmesi gerektiğini ve 300 milyon olduğu soylendi. buna ragmen ellerinde olmadığını ve istanbuldan gelmesini beklemem gerektiğini de soylediler. Fakat servis dışarısında taktırabileceğimi de soylediler. Bende Yetkili servis dışında en cok guvenebileceğim yer olan BOSCH Service e arabamı goturdum. (Erkayalar BOSCH Service) Ellerinde benim aracımın uzerindeki sensorun muadili olduunu soylediler ve fiyatının 100 milyon olduğunu soylediler. Bende tamam takın dedim ve kendi atolyelerinde sensor takıldı. fakat arıza halen devam ediyordu. sonra bu parcadan olmadığını ve eski sensorumu geri takmak istediğimi soyledim. neden fazla benzin yakabileceğini ve bu srounu neden vereceğini arastırdılar. oksijen sensoru, boğaz kelebeği temizliği, sente ayarı kontrolu vs vs.. en sonunda bunun enjektorlerimden olacağı soylendi ve temizletmem gerektiğini soylediler. bunun için 100 milyon ücret odemem gerekiyordu ve bende pek ikna olmadığım için tekrar yetkili servise gittim. yetkili serviste aracın motor kontrol unitesinden olabileceği soylendi. motor kontrol unitesi değiştirildi ve arızanın oradan olmadığı anlaşıldı. tesisatta kontrol edildikten sonra aracın sorunu halen cozulmemişti. Son çare olarak aracımı birgun Yetkili servis olan Doğuş Oto da bırakmam gerektiğini ve onlar arızayı bulacaklarını soylediler. bende aracın bana gerekli olduğunu soyleyerek aracımı daha sonra bırakacağımı soyledim. yetkili servisten çıktıktan sonra sanayide bir VW parcacısına ugradım. Önceden BOSCH Service de muadil olarak takılan sensor den olabileceğini düşündüğüm için orjinal VW lamda sensorunu denedim. Fakat sonuç halen aynıydı.. çıldırmak üzereydim ve en sonunda aklıma OPEL servisine gitmek geldi. Ustalığına çok guvendiğim ve bana rehber olacağına inandığım AKADEMİ OPEL özel servise gittim. burda bulut usta olabilecek nedenleri kontrol ederken aracın hava filtresinin bile tam olarak oturtulmadığını anladık ve onu bile duzelttik. en sonunda aracımı kullandı ve bu aracın hayati bir soununun olduğunu ve aracımın hiç gitmediğini söyledi. Hemen ilk iş olarak aracın sente ayarını kontrol etti ve aracın sentesi tam 1 diş İLERİDEYDİ!!!! Bunun ne kadar önemlibirsey olduğunu bildiğim için sadece güldüm. Ama sinirden... Sente ayarını düzelttikten sonra arac ile bir tecrubeye cıktım ve hersey duzelmişti. aracımın performansı cok iyiydi ve yol bilgisayarından okuduğum yakıt tuketimi de cok düşmüştü... teşekkür ederek ayrıldım.. Doğuş Oto gibi bir servisin GOLF 1.6 gibi çok satılan bir aracın triger setini değiştirmekten aciz olduğunu görmek beni çok şaşırtmıştı. tabi bu problemin bir OPEL servisi tarafından çözülmüş olması beni ayrı bir hayrete düşürdü..

Sonuç olarak şimdiye kadar sürekli OPEL ile içli dışlı oldum ve VW ve motorları hakkında hiçbir bilgiye sahip değildim. bu süre içinde VW i de öğrendim ve teknoloji olarak ne kadar geri olduğunu da. DOĞUŞ OTO içinse hiçbirsey soylemek istemiyorum. Sİz kendiniz içinizden soylemek istediğinizi soyleyin  :P Arabasını, kendini ve cebini seven de Doğuş Otoya goturmesin bence. Bu iş yüzünden yolara para sactım nerdeyse ve çözülmesi için toplamda benzin parası hariç 200 milyon para harcadım... ne diyim artık. TR de servisler ne zaman dam olacak merak ediyorum!!!!

4
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 02 Aralık 2007, 14:21:48 »
ben 3 tane mail attım ancak sadece doğuşa yönlendiriyorlar. gerçi ne yapmalarını bekliyoruz ki. sornu olan her araca 1 kelebek mi yollayacaklar.bizim kendi insanmız ilgilenmiyorki ( doğuş oto) onlar ilgilenecek.

5
Polo 6K (Classic) / Ynt: polo classic kullanıcı el kitabı
« : 22 Kasım 2007, 15:46:17 »
ben ankara doğuş otodan istedim  25 euro + kdv dediler  ilgili müşteri hizmetleri sorumlusu hande kıymet çalışır telefon numarası 0312 583 83 84 burdan ulaşabilir siniz. gerçi ben almanya volkswagen a.g. ye mail attım ondan sonra arayıp bizde var dediler ama .
   ben istedim 99 modelinki bu gün yarın gelecek.

6
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 22 Kasım 2007, 15:42:50 »
arkadaşlar sıkıntı sadece bizde değil adamların kendi forum sitelerine de  bakarsanız aynen onlarında aynı sıkıntıyı yaşadıklarını göreceksiniz aşağıdaki linkte hem sorunlar hem cevaplar resimleriyle beraber mevcut. bence meraklıların bakmaları gerekli
KaMpfKeKs

7
Polo 6N2 / Ynt: Polo Vites Sorunu
« : 03 Kasım 2007, 00:01:12 »
ilave olarak debriyaj balataları bittiğinde pedal sertleşir.ilk olarak geri vites geçişlerinde sorun yaşanır.

8
Polo 6N / Ynt: 99 poloya yanlış yakıt
« : 02 Kasım 2007, 23:52:53 »
arkadaşlar teşekkürler.bu gün ustaya getirdim motor biraz tekler lamda sensörü hatası verir ama sorun olmaz dedi.aklım kalmadı değil.ama dolu deponun boşalmasına vicdanım razı değil.motor biraz tekliyor ama katkı falan aldım inşallah geçer.

9
Polo 6N / 99 poloya yanlış yakıt
« : 02 Kasım 2007, 09:45:16 »
slm arkadaşlar geçen hafta sonu arabayı arkadaşıma verdim . gidip kurşunsuz yerine süper benzin almış. araba titreyerek çalışıyor. sizce çok sorun olurmu.işin aslı depo ful. ne yapmalıyım. saygılarımla :-\

10
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 10 Eylül 2007, 17:06:00 »
arkadaşlar 98 oktan benzini deneyin. benim bu rolantide stop etme sorunu meşurdu. kimse bulamadı. enson beynin yazılımına kadar hata var dediler yazılım değişti sorun devam ediyordu. ben şimdi 98 oktan kullanıyorum rahatladı motor. benden sölemesi. bence dene en azından ustalara vereceğin para yerine arabana 50 ytl lik 98 oktan koy dene ama arabada benzin çok az varken dene.

11
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 06 Eylül 2007, 09:33:49 »
arkadaşlar rolanti motorunun resmini koya bilir misiniz

12
Polo 6N / Ynt: 1998 POLO ve LPG
« : 24 Ağustos 2007, 14:08:23 »
anladığım kadarıyla volkw. ne tüp uyum sağlamıyor.

13
Polo 6K (Classic) / Ynt: polo ve arka tekerlek bilyası
« : 24 Ağustos 2007, 14:05:47 »
üstat ankarada başkent oto sanayide soyluhan otomotiv var. fatih usta . 15,sok no:60 tel: 0312 278 46 98  ankaradan hüseyinin tavsiyesi dersen beni çıkarır.şimdiden kolay gelsin.

14
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 22 Ağustos 2007, 09:39:19 »
üstat otomatik vites olmasından kaynaklanmıyor. emin ol. bir çoğunda bu sıkıntı var.benimkinide çözemediler. bazen saat gibi bazen rolanti inip çıkıyor. bence ya sensör hatası yada şu rolanti motoru. daha göremedim nette ne ye benzer bilmiyorum ama ankarada da anlayan biri yok.malesef.

Sayfa: [1] 2 3