Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - teatrocu

Sayfa: [1]
1
Golf III / Uğultu Sorunu ÇÖZÜLDÜ
« : 13 Nisan 2014, 01:07:50 »
Yaklaşık 2 aydır arabada yoğun bir uğultu sorunu yaşamaktayım.Kronik bilye sıkıntısı sandığım için çok önemsemedim ama 90 km hızı geçtiğimde sesin kesildiğini farkedincede soluğu ustanın yanında aldıysamda sonuç alamadım.Bilye olsa hızlandıkça ses daha artar diye biliyorum ama bu sorunda 90 km hızdan sonra ses kesiliyor.benzer sorunu yaşayan var sa ya da fikri olana varsa çok sevinirim.Aracım 1997 model ve otomatik 1.8 motor...

2
Golf III / Golf 3 1.8 motor Avans Ayarı YARDIM...
« : 28 Aralık 2012, 18:50:54 »
1997 model golf 3 1.8 tek noktadan enjeksiyonlu aracımın avans ayarını yaptıramıyorum.Ne avans tabancasıyla ne de distrübütörden ayar tutmuyor.Hem devirler yorgun hem de yakıt fazla yakıyor.Avans tabancasıyla ayarlarken ayar aralığının kaç olması gerektiği devir ve sıcaklığın ne olması gerektiğini bilen varsa yada farklı bir öneride bulunacak birileri varsa çok sevinirim...

3
Golf III / Oksijen Sensörü sorunu...
« : 10 Kasım 2010, 02:27:20 »
Benim 1997 model 1.8 motorotomatik vites  golf 3 üm ar.Araç benzinde çok yakıyor diye lpg taktırdım.bujilerim yeni filtreler komple değişti.enjeksiyon ünitesinde e lpg montajında hiçbir sorunum yok.benzinde binerken tek sorunum düşük devirlerde hızlanma sorunu e çok yakma sorunu idi..aynı sorun lpg de dedevam ediyor.
lpg montajını yaptırdım.araç şu an çok iyi ama maalesef yakıt düşmedi.benzinle aynı.bilgisayarda lpg ayarları mükemmel gösteriyor ama yakıt içler acısı.boş depo 10 liralık gazla 22 km gitti.
      ben katalizatörü söktürmüştümi.bu konu kafamı karıştırıyor.bu olumlu etkiler diyor çoğu.Ama oksijen sensörü olayı karışık.oksijen sensörü bizim araçlarda kaç tane.iki taneyse sıkıntı çok.yok bir taneyse bozuk olduğunu nasıl anlarım.yada temizleyebilirmiyim.bosch katalogtan baktığımda bu ikisini birden vermiş.ben bunun hangisini alacam sorun oksijen sensörü ise.yada aracımda her ikisidemi var.

Lambda regülasyon sondası(LSH-25C)       0 258 003 759

Üniversal Lambda regülasyon sensörü(LSH-25C)       0 258 986 507

4
Bundan yaklaşık bir ay önce büyük bir hevesle yılların hayalı arabamı aldım.Arabam 1997 model 1.8 otomatik vites golf III.arabayı istanbuldan aldım.istanbuldan bizim memleket arası 1200 km.araba yolda sorunsuz çok iyi performansla geldi.tabi benzin konusu hariç.km ye 385 kuruş yaktı.Gelir gelmez arabaya atiker marka tek nokta enjeksiyonlu tüp taktırdım.Tüpü takdırmamın ardından iki gün sonra araba at arabasına döndü.ne benzinde nede gazda gaz yememeye başladı.-bu arada klima bozuldu çalışmıyor.kapıları kontrol eden pompa bozuldu çalışmıyor.teyp bozuldu çalışmıyor-.Tabi biz bir lpg ci bir motorcu arasında mekik dokumaya başladık.3 motorcuya 3 te lpg ciye götürmemize rağmen bir sonuç alamadık.Lpg de bir çok işlem gerçekleştirdik.hava akışını güçlendirmek için enjeksiyon ünitesine takılan gaz aparatını -ismini hatırlamıyorum-tornacıda genişlettirme inceltme falan.olmadı gaz girişiniin yerini değiştirme falan.Ama olmadı.motorcu arkadaşlarda elinden geleni yaptı ama bilgisayara bağlama buji falan heryere baktılar olmadı.Sonrasında ben arabayı kapının önüne çektim ve başladım internette araştırmaya.Damdan düşen birini bulmaya.Konuyu uzatarak yazıyorum ki benimle aynı sorunu bir kişi yaşarsa benim yaşadıklarımı yaşamasın.uzatmayalım.sonuç olarak 1 haftalık sancılı arayıştan sonra çözüme ulaştım.Motorcuya gittim-her nekadar motocu benimle dalga geçsede- ecu denen beyne reset attırdım.Araba benzinde ilk aldığım hale geri döndü  düzeldi.Ardından benzin otomatiğine bir röle taktırdım ve böylece gaza geçtiğinde benzin otomatiğinin tamamen susmasını sağlayarak lpg yide sorunsuz hale getirdim.arabaya bu şekilde iki gün binebildim.Şimdiki sorunlarıma yani sizden beklediğim yardım konularına gelince:

-Araba lpg de şu an çok iyi.Ama benzinde içler acısı.Arabayı çalıştırdığım zaman gaz vermediğimde silkelenerek istop ediyor.Gaz verdiğimde çalışıyor gazı iyi yiyor ama ayağımı çektiğimde istop ediyor.
-İkinci konu ise lpg yakıt sorunu:kilometreye lpg de şehir içi 375 lira yakıyor.Ben istanbuldan benzinle geldiğimde -hızım ortalama 140-150 artı roket sıklıkla devrede-385 lira yaktım.Bunu düşüremiyorum.Bana bu konularda yardımcı olursanız çok sevinirim...benzin 385 lpg 375 kuruş ilginç demi..
-Son olarak bu klima durduk yere neden bozulur.Ve bu kapıları kilitlemeye yarayan pompayı nereden bulurum.tabi uygun fiyata.Artık para harcamak ve sorun yaşamak istemiyorum.Lütfen yardım edin...

Sayfa: [1]