İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - Sesizlik

Sayfa: [1] 2
1

Merhaba  Arkadaşlar ,

Yakın tarihte Golf 7 siparişi vermeyi düşünüyorum.Aklımda bikaç tarz var ama bir türlü karar veremedim.Sizlerinde fikirlerini rica ederim.
İlk önce düşündüğüm sınıf comfortline.Bu sınıfı alıp opsiyon listesinden bir kaç ilave yapmak istiyorum.

İlk kombinasyon:

Renk : Beyaz  İç Kısım: Siyah
Panoramik cam tavan , arka ve ön park sensörü , %65 Karartılmış arka ve yan camlar
Belki  Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu (Coming-Leaving Home)
Yanlız içime sıkıntı olan tek nokta araç üzerinde orjinal gelen 6,5J x 16 'Dover' alüminyum alaşımlı jantlar, 205/55 R16 lastikler sizce bu jantlar beyaz renk ile uyum sağlar mı???

İkinci  kombinasyon:

Renk : Reflek Gümüş  İç Kısım: Siyah
Panoramik cam tavan , arka ve ön park sensörü , %65 Karartılmış arka ve yan camlar
Belki  Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu (Coming-Leaving Home)
Yukarıdaki orjinal jant ile bu rengin daha uyumlu olabileceğini düşünüyorum.???

Bu arada jant konusunda bi üst sınıfın jantı olan 7J x 17 'Dijon' alüminyum alaşımlı jantlar, 225/45 R17 lastikleri tercih edersem fiyat farkı çok yükselir mi??? Daha önce böyle bi sipariş açan varsa tecrübelerini paylaşmasını rica ediyorum

Herkese saygılar.


2
Jetta VI / Yardım Lütfen
« : 07 Şubat 2012, 10:47:57 »
Merhaba Arkadaşlar ,

Sipariş aşamasıda olduğum şu günlerde sizlerden genel bi bilgi almak istiyorum.2012 yenilen jetta hakkında yazılı kaynaklar ve internet ortamındaki genel video sunumlarını inceledim.

Ancak kullanıcıların yorumları benim için çok daha önemli.Sonuçta birebir görsel açıdan fiziki olarak araca sahip bir kişi gerçel yorum bakımından esas referans olacağı düşüncesindeyim.

Şuan için aşağıdaki iki araç arasında gidip geliyorum.Lakin fiyat farkının ve özellik bakımından jettanın tatminkar oluşu benim tercihimi jettaya döndürüyor.Bu noktada sizin fikirlerinize ihityacım var.

İlk Araç : 2012 Passat 1.4 TSI 122 HP Comfortline Manuel

İkinci Araç : 2012 Jetta 1.4 TSI 122 Hp Highline Manuel

Özellik bakımından jetta Navigasyon sistemi ile Passat’ın önüne geçiyor.Tabiki Passat’a farklı özellikler var ama benim için çokda kullanacağım özellikler değil.O nedenle farklı kişilerinde değerlendirme yorumlarını almak istedim.

Bu arada bu benim ilk jettan değil.Bu aracı alırsam 3. kez jetta almış olacağım.Ama sizin yorumlarınız gerçekten önemli .Bu hafta Cumartesi günü yani  11.02.2012 tarihinde sipariş vereceğim.

1)2006 Jetta  1.6 102 hp Midline Tiptronik (2009 Kaza sonucu pert)
2)2009 Jetta 1.4 122 Hp Tour Paket Dsg
3)2000 Golf Mk4 1.6 102 Hp Comfortline 1 Ay önce sattım.
4)Olursa 2012 Jetta veya Passat ..... ???????


3
Merhaba Arkadaşlar ,

Sipariş aşamasıda olduğum şu günlerde sizlerden genel bi bilgi almak istiyorum.2012 yenilen jetta hakkında yazılı kaynaklar ve internet ortamındaki genel video sunumlarını inceledim.

Ancak kullanıcıların yorumları benim için çok daha önemli.Sonuçta birebir görsel açıdan fiziki olarak araca sahip bir kişi gerçel yorum bakımından esas referans olacağı düşüncesindeyim.

Şuan için aşağıdaki iki araç arasında gidip geliyorum.Lakin fiyat farkının ve özellik bakımından jettanın tatminkar oluşu benim tercihimi jettaya döndürüyor.Bu noktada sizin fikirlerinize ihityacım var.

İlk Araç : 2012 Passat 1.4 TSI 122 HP Comfortline Manuel

İkinci Araç : 2012 Jetta 1.4 TSI 122 Hp Highline Manuel

Özellik bakımından jetta Navigasyon sistemi ile Passat’ın önüne geçiyor.Tabiki Passat’a farklı özellikler var ama benim için çokda kullanacağım özellikler değil.O nedenle farklı kişilerinde değerlendirme yorumlarını almak istedim.

Bu arada bu benim ilk jettan değil.Bu aracı alırsam 3. kez jetta almış olacağım.Ama sizin yorumlarınız gerçekten önemli .Bu hafta Cumartesi günü yani  11.02.2012 tarihinde sipariş vereceğim.

1)2006 Jetta  1.6 102 Hp Midline Tiptronik (2009 Kaza sonucu pert)
2)2009 Jetta 1.4 122 Hp Tour Paket Dsg
3)2000 Golf Mk4 1.6 102 Hp Comfortline 1 Ay önce sattım.
4)Olursa 2012 Jetta veya Passat ..... ???????


4
Golf VI / Hangi Motor Seçeneği ???
« : 04 Ocak 2012, 10:10:51 »
Arkadaşlar ,

Golf 6 için sipariş vereceğim şu günlerde sizden motor şeçimi konusunda fikir almak istedim.Dsg şanzımandaki kronik hatalar nedeniyle manuel şanzıman almayı düşünüyorum.Sizce hangi motor tipi en uygunu.

Aklımda 2 tip motor var:

1) 122 hp Benzinli Tsi Motor 
2) Özel istek ile getirtmeyi düşündüğüm 160 hp benzinli Tsi motor sanırım bu motoru dsg şanzıman ile beraber satışa sunuyorlar.Ama yukarıda bahsettiğim gibi manuel almak istiyorum.Bi görüşüp belki özel istekle getirtilebilir diye düşündüm.

Kötüsü iyisi yanlışı doğrusu kullananı kullanmayanı herkesin fikrine ihtiyacım var.Yorumlarınız için şimdiden teşşekkür ederim.



5
Merhaba Arkadaşlar ,

Yaklaşık 1.5 aydan beri konu üzerinde yurt dışı ve yurt içinde yapmış olduğum  araştırma okumadım yorum ve makale,açıklama kalmadığını dile getirmek isterim.En son Almanya'da eğitim almış yetkili servis müdürü pozisyonunda ki kişi ile yapmış olduğum bazı görüşmeleri dile getirmek isterim.Umarım işinize yarar.Bence önemli.

Yapılan konuşmalardan bir bölüm : Bu kişi ile aramızdaki ilişki 11 yıllık bir sürece dayanmakta.Yani samiyet ve doğruluğuna güveniyorum.

1.Bomba : Soru şu : Dsg şanzıman için Türkiye geneli ve mevcut kendi servis bölümünüzü düşünürseniz dsg şanzımanla ilgili şikayet oranı sizce ne seviyede ? İnternet ortamında şikayet ve mahkemeye kadar taşınan bir sürü durum ve yorum var.Siz ne diyorsunuz. ?

Cevap : Evet şikayet yok demek yanlış olur.Fakat biz bu durumu Almanya fabrika ile görüşüyoruz.Zaten sorunlar konusunda  ortak bilgisayar sistemi üzerinden problem çözümü için araştırma yapılıyor.Madur olan kişi için gerekli parçalar yurt dışından sipariş edilip gerekli değişimler garantiden sağlanıyor.Ayrıca 2011 öncesi şanzıman tipinde ar-ge çalışması sonuçlandı gibi bişey yani yeni gelecek araçlarda sorun giderilmiş diyebiliriz.Dsg tercih edilebilir.Yeni yazılım ile beraber gelecek.

2. Bomba : Peki bu şanzıman tipi için gene bu mağdur olan insanlar ve yeni araç sahipleri bir nevi kobay gibi olacaklar.? Bu şanzımanda tipi için hazırlanan yazılında hatalı olursa ne olacak.Sonuçta 2011 öncesi alan kişilerde test aşamasındaki şanzıman tipi için mağdur oldular buna kesin demek nekadar doğru.?

Cevap :  Zaten araçlar 2 yıl garantili geliyor.Artı birde ufak bi ücret karşılığı siz bunu 4 yılla çıkarta biliyorsunuz.Yani 2+2 dört yıl garanti kapsamında oluyor.Dikkat edin asıl bomba geliyor.”Kullanıcı hatası yok ise 50 kezde gelseniz biz zaten şanzımanı veya gerekli parçaları değiştiriyoruz.”

3. Bomba : Peki Almanya fabrika 2011 öncesi satmış olduğu ürünleri dsg şanzıman tiplerini ayıplı ve hata diye geri çağıracak mı ? Sonuçta dsg için yeni bi yazılım ve sorun giderilmesine gidilmiş.Mağduriyet ne olacak.?

Cevap : Almanya fabrikadan 2011 öncesi satışlar ile ilgili şanzımanların hatalı olduğu konusunda herhangi bi yazılı veya sözlü bir paylaşım gelemedi.Sadece gelişim için çalışma yapıldı dendi.Bunu da yeni sipariş araçlarda uygulamaya düşünüyorlar.

Sonuç  : Şanzıman denen şey arabanın en önemli bölümüdür.İndirmeside toplamasıda emek ve ustalık ister zaman ister para ister. Üzülerek söylüyorum garanti bitince ne olacak ? Bence dsg tercih edenler şöyle bi düşünsün derim.Bu arada yeni tip yazılın konusunda dsg kullanıcılarının tek tek yetkili servise çağrılıp çağırılmayacağıda ben konuşurken belli değildi. Ama yıllardan beri dsg ve otomatik kullanan ben artık manuel şanzımana geri dönüş için kolları sıvadım.Manuel artık tercihindir.

6
Arkadaşlar ,

Suan mevcut aracımı satıp Golf 6 1.4 122 hp Highline 7- Dsg almak istiyorum.Yanlız bu son zamanlarda dsg şanzıman ile ilgili olan şikayetler inanın kafamı çok karıştırdı.Bu konuyu golf 6 kullanıcılarının bölümündede oluşturdum acil bilgi alman gerek doğuşa sipariş açtırma aşamasındayım.

Canım çok sıkıldı.Öncelikle bu şanzıman tipine yabancı değilim.2009 senesinde satmış olduğum jetta aracım 7-Dsg şanzımandı ve 3.600 km yapmıştım.Özel sebepler nedeniyle sattım.Yani şanzımanı doğru düzgün deneyemedim.Ama uzun yol ve şehir içindede kullandım.O kadar yabancı değilim.

Bu konuyu golf 6 kullanıcılarının bölümündede oluşturdum acil bilgi alman gerek doğuşa sipariş açtırma aşamasındayım.Siz değerli arkadaşlarında bilgisini almak istedim.


Şimdi benim merak ettim bazı sorular var:

1) Sizce bu şanzıman tipi için en ideal motor tipi 122 hp lik motor mu ?  yoksa 160 hp lik motor mu ?

2) Bu kasayı alıp şanzıman arızası dışında sorun yaşayan var mı ?

3) Bu şanzımanın test aşamasında olduğunu söylüyorlar.Lakin 2009 senesinde sattığım aracımda bu tip vardı.Halen sorun çözülemedi mi ? Çözüldüde benim mi haberin yok ?

4)Manuel almak mı daha mı avantajlı. ? Yanlız baskı balatanın ne zaman bitip yolda bırakacağını bilmemek bu şekilde korku içinde araç sürmek bana göre değil ama genede fikrinizi rica ederim.

Şimdiden her türlü bilgilendirme için teşşekkür ederim.

2009 yılında satmış olduğum aracımın bi kaç fotosu .








7
Arkadaşlar ,

Suan mevcut aracımı satıp Golf 6 1.4 122 hp Highline 7- Dsg almak istiyorum.Yanlız bu son zamanlarda dsg şanzıman ile ilgili olan şikayetler inanın kafamı çok karıştırdı.

Canım çok sıkıldı.Öncelikle bu şanzıman tipine yabancı değilim.2009 senesinde satmış olduğum jetta aracım 7-Dsg şanzımandı ve 3.600 km yapmıştım.Özel sebepler nedeniyle sattım.Yani şanzımanı doğru düzgün deneyemedim.Ama uzun yol ve şehir içindede kullandım.O kadar yabancı değilim.

Şimdi benim merak ettim bazı sorular var:

1) Sizce bu şanzıman tipi için en ideal motor tipi 122 hp lik motor mu ?  yoksa 160 hp lik motor mu ?

2) Bu kasayı alıp şanzıman arızası dışında sorun yaşayan var mı ?

3) Bu şanzımanın test aşamasında olduğunu söylüyorlar.Lakin 2009 senesinde sattığım aracımda bu tip vardı.Halen sorun çözülemedi mi ? Çözüldüde benim mi haberin yok ?

4)Manuel almak mı daha mı avantajlı. ? Yanlız baskı balatanın ne zaman bitip yolda bırakacağını bilmemek bu şekilde korku içinde araç sürmek bana göre değil ama genede fikrinizi rica ederim.

Şimdiden her türlü bilgilendirme için teşşekkür ederim.

Eski aracımın bi kaç fotosu .








8
Golf IV / Ben işin içinden çıkamadım.Acil yardım lütfen.
« : 04 Aralık 2011, 01:07:38 »
Arkadaşlar ,

Yardımıza ihityacım var.

Araç : 2000 model Golf 4 Otomatik Comfortline Benzinli

Benim sorunun şu araç ilk çalışma anından sonra hararet ibresi 90 dereceye gelene kadar her şey normal.Fakat motor ısınıp hararet ibresi 90 dereceyi gösterdiği anda araç kafayı yiyiyo.Düzlük veya yokuşlarda dik yokuşlarda daha fena ilk kalkış anında araç zıngır zıngır stop edecekmiş gibi sallanıyor sonra kesip yoluna devam ediyor.Araç otomatik olduğu için zaten hemen kalkması gerekiyor.

Bu arada bunu bütün D 1 2 3. viteslerin hepsinde yapıyor.R de bişey yok.

Biraz deviri artırıp motoru dahada ısınmasını sağlayıp fanı açtırıyorum.Hararet ibresi 90 nın altına düşünce bu sefer yapmıyor.Sonra yavaş kullanıyorum.
Hararet ibresi 90 çıkıyor.Optimal değer.Gene başlıyor.Sizce bu sorun ne demek oluyor.Neyi ifade ediyor.

Ne bi motor arızası var kadranda nede başka bişey rolanti ayarı tıkır tıkır bu şimdi ne demek. ?

Yardımlarınızı bekliyorum.


9
Merhaba Arkadaşlar ,

Özellikle açık hava filtresi kullanan arkadaşlardan bilgi vermelerini rica ederekten forumdaki herkese sesleniyorum.
Daha öncesinde açık hava filtresi olan araç kullanan biri olarak  kulağıma gelen özel sorulardan birini sizinle paylaşmak istedim.

Soru şu : Açık hava filtresi aracın hava akışmetresini bozar mı?

Öncedende araştırmıştım.Bu bi şehir efsanesi gibi kulaktan kulağa gezer zaten.Açık hava filtresi akışmetreyi bozar diye.

Lakin vw grubu özellikle bizim kasa araçlar için açık hava filtresi kullanıpta akış metre ile başı derte olan birini duymadım.Sorumda bu
açık hava filtresi kullanıpta akışmetre ile sorun yaşayan var mı?

Daha önce hava akış metresini temizleten oldu mu?Özel materyaller gerekli bu temizlik için bunda hem fikirim.Bu ürünlerin tedariğini nerelerden sağladınız.?
Marka ve temzilik için yapılan uygulamalı resimli anlatımlar var mı?

Bilgilendirme için şimdiden herkese teşekkür ederim.Yorumlarınızı bekliyorum.



10
Golf IV / Arabanın Altına Pütür Yaptıracam Yardım
« : 31 Ekim 2011, 17:42:57 »
Merhaba Arkadaşlar ,

3 farklı kuşak ve ağız için  yapılan işlem aynı olamsına karşın bu işlemin isim ve sıfatlandırmasını ayrı ayrı yazıyorum.
 
Eski kişilerin tabiri ile arabanın altını ziftletmek.
Yeni tabirle sanayi ağzı pütür işlemi.
Tiki ve artist gençliğin tabiri ile Zibart arabanın altına kaplama işlemi.(Ses izolasyonuda diyorlar.)

Bu işlem arabanın altına uygulanıyor.Bu  işlem aracta yoğun yağmur suyu vs gibi nedenlerle oluşacak paslanma ve çürüme öncesi koruma sağlıyor.
Ayrıca azda olasa ısı yalıtımı ve ses izolasyonu sağlıyor.

Evet ben sanayi ağızını kulanacağım.Aracına pütür işlemi yaptıran var mı?Varsa  maliyet konusunda ve iyi bi usta bilgisi vermesini rica ediyorum.
Malum önümüz kış koruma amaçlı ve ses izalosyonu açısından bunu yaptırmayı düşünüyorum.Tabi öncesinde sizlerden fikir ve öneri isteğim olacak.
Sizinde tanıdık bildik bu işlemi daha önce yaptırdığınız işinin ehli iyi bi ustanız varsa tavsiyenizi rica ederim.

Yorumlarınızı bekliyorum.

11
Golf IV / 6000 K Monza Xenon Hakkında Yorum Lütfen
« : 31 Ekim 2011, 10:47:52 »
Arkadaşlar ,

Monza marka 6000 K xenon kullanan.Şikayeti olan.? Aydınlatma konusunda problem yaşayan var mı ?Yağmurlu havalarda sonuç nasıl?
Bizim arabalarda sorun çıkartıyor mu ? Aküdeki güç sarfıyatında olumsuz ekti yaratır mı?  Enerji tüketimi balans ile denğeleneceği kesin ama ek bilgi varsa paylaşmanızı rica ederim.

Fiyat : 190,00 TL Sizce rakam uygun mu?

Yorumlarınızı bekliyorum.

Teşekkürler.

12
Golf IV / Orjinal 3M Karbon Kaplama
« : 19 Ekim 2011, 13:32:25 »
Arkadaşlar ,

Orjinal 3M karbon kaplama fikir amaçlı sizlerlede paylaşıyorum.Biraz zamanımı aldı ama sonuç güzel oldu. ;)Umarım beyenirsiniz.
Nazara inanan biri olarak maşallah demeyi unutmayalım.:) Modifiye tutkunu kardeşlerim ellerinize sağlık.(Gökhan ve İnanç)
Daha yolumuz uzun.Yavaş yavaş sabırla en iyisi olacak şekilde sona yaklaşıyoruz.

Golf aşkı bakalım daha neler yaptırtacak. :sevgi:










13
Golf IV / Muayeneden kusursuz geçtim.
« : 06 Ekim 2011, 14:22:18 »
Arkadaşlar ,

Çok şükür kazasız belasız.Hemde espiri dolu bu muayene kontrol işlemi sonrası kusursuz geçiş dünya varmış. ;D

Kontrol memuru bile arabayı almak istedi.Sırada beklerken gelen istekleri saymıyorum bile.Tam tamına 25 dk inceleme yaptı.Sonuda çok kusur aradım ama bulamadım.Helal diyip muayneden geçtim. :tamamdir

Satmıcam işte.Nasip eden Allaha bin şükür.Golf 4 tutum hiç bitmeyecek.Seviyorum ben arabamı. :sevgi:


14
Merhaba Arkadaşlar ,

Bu gün arka silecek motorum iflas etti. :( Su atma işlemi tamam ama silecek kolu sabit durmaya devam.Yetkili servis sadece motor için 252,00 TL fiyat çekti.İşçilik içinde mi netleştirmedim.Sizden ricam anadolu yakasında (istanbul) bildiginiz işinin ehli hakketen sağlam bi usta var mı? Ben dış silecek kolundanda şüphe ediyorum.Ön sileceklerde düşük hızlarda çalışma normal.Fakat silecek kolundan hız derecesini artırınca bi yavaşlama oluyor.Sizce bu neye işaret.Ön tarafın motorunda artık benide değiştirmi diyor.??? Parça tedarik edebileceğim güvenilir yerler var mı?Bilgilendirme için şimdiden teşekkür ederim herkese.

Sayfa: [1] 2