İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - adnanmust

Sayfa: [1]
1
Satılık / satılık mk2 için mk3 ön konsolu
« : 21 Şubat 2007, 13:20:09 »
arkadaşlar satılık mk2 için mk3 ön konsolu almanyadan ithal ambalajında .bunun yanında orta gövde (dirsek dayama bölümü ile birlikte) mk3 kilometre paneli bütün kumanda düğmeleri vites kolu mk3 direksiyon simidi..mk 2 lerdeki ön konsol sabitleme kulaklarına birebir uymakta mk2 için yapılmıştır...yeni tip araçlarda olduğu gibi konsol plastikten imal değil suni deri kaplıdır.siyah,gri rekleri var

ayrıca bilenler bilir golf2 rally modelindeki x zenon düz farlar vardır on panjuru ile birlikte onuda temin edebiliriz...
-çamurluk üzerindeki çıtaların ince ve geniş modelleride var..
-ince tamponların altlarındaki geniş çıta.

-mk 2 için mk 3 ön konsol paketi :.......................................................825 euro
-mk 2 rally modeli ön x zenon farlar ve panlur(siyah renkte):...................... 280 euro
-mk 2 için çamurluk çıtaları  4 adet ...........dar model:80 euro.....geniş model: 105 euro
-mk 2 ön tampon altı geniş çıta...........................................................45 euro

teslim etmek 15-20 gün arası sürebilir dikkatinize....



2
Satılık / satılık 89 model golf 2 1800cc
« : 20 Şubat 2007, 11:24:12 »
arkadaşlar istanbulda satılık 2005 gümrük çıkışlı metalik füme renkte 89 model yeni voltran lpg sistemi uygulanmış ruhsata işlenmiş. vergi borcu bulunmayan , 1800 cc monoenjeksiyon 115 hp ,kaportada sadece çizik yüzünden 2 çamurluk boyanmış, açılır tavan,127 bin km de,araç standart durumda yapılan yenilemeler: debriyaj takımı,frenler yani disk+kampana+balata,merkezi kilit,silindir kapağı açıldı ve sübaplar+sübap kayıtları+yağ keçeleri değişti,yeni monoenjeksiyon kafası takıldı,debriyaj teli,yeni mekanik direksiyon kutusu,tavan döşemesi,ats cup 15 inch jant takıldı,lastikler ön:185 55 r15 arka:195 55 r15,yağ değişimi yeni yapıldı triger ve v kayışı yenilendi , şarj dinamo bilyaları değişti,ön panjur önceden tek farlıydı orjinal gti çift farla değişti ( kırmızı çerçeveri) 2.el gti şanzımanı alındı içindeki 4 adet bilya ve keçeleri değişti.dinamometre takıldı,araç monoenjeksiyon olugundan dolayı karbüratörlerde olduğu gibi lpg den benzine geçmek için bir müddet benzin çekmesini beklemiyorsunuz.sıkıştığınız anda full enjektörlerde olduğu gibi bir düğme vasıtasıyla benzine geçebiliyorsunuz .yakıt durumu ise araçta simit depo var 47 ytl ile şehiriçinde 300 km şehirdışında 410 km geçiliyor.lpg sistemi ne karbüratörlü nede full enjektörlü arada kalan bir sistem çok iyi çalışıyor monoenjeksyonun ne olduğunu bilenler bu konuda hemfikirlerdir.araçta daha birsürü değişiklik vardır fakat aklıma gelmiyor şimdilik.aracı araştırmak isteyenler 34 DS 6034 plankadan sorgulayabilirsiniz...fiyata gelince gümrükten çıkarmam + ruhsat masrafları 8000 ytl ye geldi yapılan değilkiklerle pazarlıksız 9000 ytl ye satıyorum.... bana [email protected] adresinden msn ile ulaşabilirsiniz... fotoğraf henüz yok olunca koyucam ..

3
Golf II / lütfen okuyun önemli bilgi!!!!!!!!!!!
« : 14 Şubat 2007, 18:09:18 »
merhaba arkadaşlar

eski model vw lerin bu kadar beğenilmesi gerçektende güzel ben biraz size nazaran daha şanslıyım ...iki ülkede ikamet ediyorum ve türkiyede 89 golf gt 1.8 rp motor , bulgaristandada 92 corrado vr6 sahibiyim her iki araçta gerçekten çok güzel golf marka aracı 2005 yılında gümrüktn aldım o esnada 1.6 td motor vardı daha sonra motoru 1,8 gt ile değiştirdik almanyadanda egzantrik beslemeli turbo charger taktık dinamometrede 218 hp çıktı aracın hafif olması sebebiyle epey güzel oldu fakat türkiyedeki benzin fiyatlarından dolayı dizele geri dönüş yapmaya karar verdim. kısmet olursa haftaya almanyadan gelen kazalı seat leon fr motoruyla değiştiricam herhalde tatmin eder...bulgaristandaki maliyetler düşük olduğundan dolayı bunu gerçekleştirebiliyoruz türkiyede imkansızz...ayrıca şunu belirteyim forumlarınızı okudum golf 2 nin 1,9 benzin versiyonu yoktur sadece dizel 1,9 gtd versiyonu vardır,ancak 1,8 motora ilk rektefiye yapılırsa 100cc bir artışla 1,9 olur .... vr6 modelleri 2,8 lt 20 valftir turbo beslemesi yoktur.. ayrıca 1,8 monoenjeksiyon rp tipi motorların blokları sadece 8 valften 16 valfe dönüşüme elverişlidir,diğer tip motorlarda yağ ve su kanalları uymaz.... bir arkadaşta valf kapağının 4 mm alındığını ve valflerin kısaltıldığını yazmış bu imkansız zaten orada 7 mm boşlık var kalan 3 mm de valflerin hareketi imkansızlaşır diyelimki 4 mm alındı ve valflerde 4 mm kısaltıldı o zamanda benzin girişi ve gaz çıkışı için gereken boşluk valflerle yatakları arasında oluşmaz sakın ha o söylenen birim 4 mm yerine 1000/4 olmasın eğer böyleyse normal bir traşlanma yapılmış demektir....neyse uzun konular bunlar herzaman gerçeklerden yanayım ve olabilecek konular üzerinde dururum....umarum burada yine görüşürüz....

Sayfa: [1]