İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - EMRE_61

Sayfa: [1] 2
1
Bora / İkinci el değeri
« : 10 Aralık 2012, 13:08:20 »
Yurt dışına çıkacağım için hemde araç fazlalığından boramı satmaya karar verdim.

Araç 2004 model pasific.sunroof yok düz vites.
140 binde bakımları herşeyi tam.
Ön kaputta boya var :) (saksı düşmüştü kaputa düzeltilip boyandı.)
Birde sol arka çamurlukta lokal boya var.Park sırasında sürtmüştüm.
kaza değişen felan yok.
Piyasası nedir? ne yazarsam abes kaçmaz.

Teşekkürler.

2
Bora / Acil mad spor yay hakkında görüş =)
« : 28 Eylül 2011, 16:15:25 »
Arkadaşlar 100 tl ye ikinci el mad spor yay buldum 3.5 cm 6-7 ay kullanılmış.sizce nasıl bir yaydır.ne düşünüyorsunuz alsammı ?

3
Bora / xenon 6000k nasıldır?
« : 07 Kasım 2010, 21:57:16 »
arkadaşlar bende 8000k xenon mevcut idi.ampüllerden biri kesti şimdi ampülleri değişecem.8000k lar öyle aman aman aydınlatmıyodu.orjin sarılardan iyi olduğu kesin.

şimdi 6000k mı taksam diyorum.8000ler arabam gece mavisi olduğu için güzel duruyo.ama performans farkı olacaksa 6000 düşünüyorum.sizce?

6000K XENON TAKAN BORACILARDAN RESİM BEKLİYORUM.

4
Bora / sonax pasta cila
« : 24 Ağustos 2010, 23:24:40 »

arkadaşlar kaputumda hafif uzun bi çizik var.onu yok etmek istiyorum.bu pasta işe yararmı kullanan varmı.yada önerebilceğiniz bi pasta markası?

http://www.hepsiburada.com/Liste/sonax-316200-cizik-giderici-guclu-cila-250ml/ProductDetails.aspx?productId=otson316200&categoryId=26001

5
evet arkadaşlar t4 ümüzü değiştirip yerine yeni master alıyoruz.t4 330 binde artık değişme vakti geldi.ve işimiz gereği master daha uygun düşünüyoruz.t6 harap etmenin anlamı yok.

6
Bora / akü ışığı :(
« : 05 Ağustos 2010, 09:32:13 »
arkadaşlar aküm artık bitti herhalde.araba 105.000 km de...6 yaşında bi araba.hala orjinal aküsü sanırsam.hiç değişmemiş.bitmesi normalmi ? 2000-3000 bin devirde uyarı yok.gazı kökleyip 4000 ler 5000 lerde yanıp sönüyo.basma baba diye :D

7
Bora / bora benzin ışığı
« : 28 Temmuz 2010, 13:34:56 »
ışık yandıktan sonra kaç km gidiliyor arkadaşlar geçen yandı. tam 60 km benzinci yoktu.60-70 km gittim.kadran artık dipteydi.yedek bi depomu var anlamadım baya bi gitti öyle.fulledim.53 lt aldı. yolda kalacam zannettim :D aslanım benim götürdü benzinciye bende ödül olarak fullledim :D

8
Bora / ön far arka kapağı
« : 14 Temmuz 2010, 13:23:44 »
arkadaşlar bu kapağı sadece serviste bulma şansımız var.farın arkasındaki siyah kapak.

9
Caddy, Transporter ve Caravelle / t4 ön yaylar
« : 13 Temmuz 2010, 13:11:19 »
evet arkadaşlar geçen birşey öğrendim serviste t4 lerin ön yayları alçaltılabiliyo.orjinal yayları üzerinde.yükseltme alçatma varmış.5 cm düşüyo sanırsam.arka düşmüyo ama.

10
Bora / Far Buğusu
« : 12 Temmuz 2010, 09:38:37 »
arkadaşlar arabayı yıkadıktan sonra sağ farda buğu oldu.araca xenon taktırmıştık.sağ farda buğu yok.farların arkasında kablo geçmesi için hafif delikler var.delikten dolayımı dedim ama iki fardada delik var niye diğeri yapmıyo.delikleri kapayacam öyle deneyecem bakalım.bu işte tecrübesi olan arkadşlardan yardım bekliyorum.arkadaki delikten motorun sıcak havası giriyo buğar yapıyo diye düşünüorum.

11
Bora / bora stop ampül
« : 09 Temmuz 2010, 11:49:09 »
boranın stop park ampülü kaç watt arkadaşlar? BİDE arkadaşlar xenon farlarınaza hangi parklardan takıyorsunuz.ben beyaz takdırdım ama sadece görüntüyü bozmuyo.yanmıyo gibi birşey :D

12
Genel / 93 MODEL HONDA CİVİC Sİ...
« : 05 Temmuz 2010, 13:56:37 »
Arkadaşlar ben Fatih üniversitesinde okuyorum.haftada 4-5 kere okula gidip geliyorum.okul bana 15 km uzaklıkta.git gel 30km.Bora 1.6 16 valf 300 kuruş civarı yaktığını hesap edersek 10 tl ye gidip geliyorum.Boranın yanına spor bi otomobil düşünüyoruz.Düşündüğüm araba 93 model civic si 180 binde full.orjinal km.yakın zamanda aynı arabanın 225 bin km olanını arkadaşım aldı.neredeyse aynı araçlar.arabalar yüklü tahmnii 160 170 hp civarı.fakat benim baktığım araba da lpg de var.civic si yi denedik boradan az yakıyo :D 160 170 hp olmasına rahmen.tüpte çok daha az yakar diyolar.sizce bu araç alınırmı.ayda 150 km den.yılda yapacağım 15 bin km.  aracın değeri 15 bin civarı.  alınacak bi araçmı başa bela almayalım.arkadaşımın arabası hoşuma gitti.ama oda da ha yeni aldı.
genç olduğumz için spor bi otomobil istiyorum.

aramızda honda kulalnan arkadaşlar varsa onların özellikle fikirlerini almak isterim. şimdiden teşekkürler.

13
Audi / AUDİ A1 1.2 TFSI =) TÜRKİYE'DE
« : 02 Temmuz 2010, 08:19:52 »


Audi’nin yepyeni modeli A1’in dünya lansmanı Almanya’nın Berlin kentinde gerçekleştirildi. Eylül ayında Türkiye’ye gelmesi beklenen A1’in 22 bin Euro’dan başlayan fiyatlarla satışa sunulması bekleniyor.

Audi’nin kompakt sınıfa yeni bir boyut katacak olan modeli A1, Eylül ayında Türkiye yollarına çıkıyor… Audi’nin alt kompakt segmentteki ilk lüks otomobili olan A1, tam anlamıyla dört dörtlük bir Audi.   Kompakt sınıfta büyük fark yaratacak A1, modern bir müşteri kitlesine hitap ediyor: Genç, şehirli, yaşam stili odaklı bir kitle. A1 hem modern bir şehir otomobili hem de aktif yaşam tarzı için hazırlanan sportif, çok yönlü bir araç.  Çevik şasisi ve güçlü motorları, A1’i, anında sınıfının en başına taşıyor ve bu karakter daha ilk bakıştan itibaren kendini belli ediyor. Son derece modern tasarımı, A1’i, geniş Audi ailesi ile bütünleştiriyor. Geniş tek çerçeveli ızgarasıyla ön kısım, belirgin tavan kemeriyle yan çizgi, coupe benzeri C sütunları ve büyük tekerlek boşluk kemerleri aracın tanımlayıcı tasarım ögeleri arasında yer alıyor. Motor kaputu ve arka bagaj kapağı gövdeyi içine alıyor; arka stop lambaları üç boyutlu biçime sahip ve ister gece ister gündüz kolayca fark ediliyor.

İç mekân: Havadar ve eğlenceli
A1’deki bilgi-eğlence ve multimedya sistemleri doğrudan lüks sınıftan geliyor. Kompakt segmentte yeni standartların belirleyicisi bir medya merkezi olan MMI navigasyon plus bulunuyor. Bu sistem, gösterge panelinden dışarıya açılan monitör ve MMI mantığını kullanan kontrol ünitesi de dâhil olmak üzere Audi’nin yeni amiral gemis, A8’de kullanılan sistemin özelliklerini almış. Bilgi – eğlence sistemi, A1 kullanıcılarının hayatını kolaylaştırmak üzere düzenlenmiş, örneğin, cep telefonunuzdaki şarkıları bluetooth ile monitörden görmek mümkün.Yenilikçi materyaller ve modern renkler, A1’in genç kişiliğini vurguluyor: renkli hava menfezleri, LED iç lambalar ya da etkileyici renkler. Donanım programı, A1’i, sürücünün kendi kişisel tarzına uydurmak için sayısız imkânlar sağlıyor. Tavan kemeri için sunulan boya renkleri zengin çeşitliliğe sahip. A1’in iç mekânı şaşırtıcı şekilde geniş, aydınlık ve havadar. Gösterge paneli uçak kanadına benziyor; dört adet yuvarlak hava menfezi jet motorlarını çağrıştırıyor. Temiz, net kumanda düzeni Audi’nin yüksek işçilik ve malzeme kalitesindeki güçlü yönünü ortaya koyuyor. Sayısız ayrıntıya gösterilen özen, A1’in üstün kişiliğini vurguluyor. Attraction ve Ambition paketlerine ek olarak Audi ayrıca bilgi-eğlence ve iç tasarıma odaklanan bir medya stil paketini de sunuyor. Concert radyo üzerine temellenen bağlantı paketi, harita görüntülü navigasyon sisteminin daha sonra kurulması için gerekli navigasyon sistemi hazırlığını içeriyor. 465 watt’lık Bose surround ses sistemi, mevcut üst düzey tamamlayıcı modüllerin örneklerinden sadece biri.

Bir demet eğlence: Sınıfındaki en sportif otomobil
Çevik şasi, A1’i sınıfının en başına taşıyor. İster şehirde, ister şehirlerarası yolda ya da tercihli yolda olsun, sportif ayarları, son derece iyi ağırlık dağıtımı ve direkt kumanda özellikleri sayesinde bu en yeni Audi’yi kullanmak çok eğlenceli. Standart olarak bütün modellerde verilen elektronik sınırlı kaymalı diferansiyelle donatılan ESP dengeleme programı, araç hâkimiyetini daha da keskin ve hassas kılarken, sürüş güvenliğini de artırıyor.

Yeni A1 ayrıca yeni verimlilik standartları da oluşturuyor. dört adet dört silindirli motorla sunuluyor. İki TFSI benzinli motor ile her iki TDI dizel motor 86 hp’den 122 hp’ye uzanan bir güç aralığını kapsıyor. Motorların tamamı, doğrudan püskürtme ve turboşarj teknolojilerini birleştiriyor. Start-stop ve geri kazanım sistemleriyle birlikte bu yenilikçi konsept, asgari düzeyde yakıt tüketimi ile büyük miktarda güç aktarıyor.

Mükemmelleştirilen küçülme: Benzinli motorlar
İki benzinli motorun küçük olanı 1.2 TFSI, 86 hp güç ve 1500 ila 3500 d/dk aralığında 160 Nm azami tork değeri üretiyor. Beş ileri manuel şanzımanla donatılan dört silindirli ünite, A1’i 0’dan 100 km/s’e 11,7 saniyede ulaştırıyor ve 180 km/s’lik azami hız sergiliyor. AB çevriminde 100 km’de sadece 5,1 litre yakıt tüketirken yalnızca 118 gram CO2/km değeri veriyor.

Bir diğer benzinli motor 1.4 TFSI, 122 hp ile çıtayı yükseltiyor. 200 Nm’lik azami torku 1500 - 4000 d/dk aralığında sürekli olarak elde ediliyor. Yedi ileri S tronic ile eşleştirilen 1.4 TFSI, A1’i 100 km/s’e 8,9 saniyede ulaştırıyor. Ortalama yakıt tüketimi S tronic için yalnızca 5,2 litre/100 km ve manuel şanzıman için de 5,3 litre/100 km. S tronic’le alınan A1 1.4 TFSI’ın CO2 emisyon değeri 122 g/km.

Çığır açan verimlilik: TDI motorlar
Audi, A1’deki 1.6 TDI’ı iki versiyon hâlinde sunuyor. Daha güçlü versiyon 105 hp güç çıkışı ile 1500 – 2500 d/dk aralığında elde edilen 250 Nm tork üretiyor. Bu versiyon beş ileri manuel şanzımanla eşleştirilmiş. Silindir başına dört supaplı kompakt TDI, A1’in, standart hızlanmayı 10,5 saniyede tamamlamasına ve 190 km/s’lik azami hıza erişirken 100 kilometrede ortalama olarak sadece 3,9 litre yakıt tüketmesine olanak tanıyor.

1.6 TDI’ın ikinci versiyonu önümüzdeki günlerde pazara sunulacak. 90 hp güç çıkışı ile 1500 – 2500 d/dk aralığında temin edilen 230 Nm tork üretecek.

Yüksek teknoloji ve verimlilik: Yedi ileri S tronic
Verimliliği daima ileri teknoloji ile birlikte düşünen Audi, A1 modelini, son derece seri, konforlu ve güç akışında fark edilir bir kesinti olmaksızın vites değiştiren yedi ileri S tronic çift kavramalı şanzımanla sunuyor. İster otomatik olarak ister manuel olarak kullanılabilen bu şanzıman, direksiyon üzerindeki değiştirme kolları ile kumanda edilebiliyor. Yedi ileri S tronic, muazzam ölçüde eğlenceli bir sürüş temin etmenin yanında ayrıca yakıt tüketimini de azaltıyor.

14
Arkadaşlar bu 3 arabadan birini kullanan yada hakkında bilgisi olanlar varmı.lpg de ne kadar yakarlar?.hangisi ni almak daha mantıklı? yakıtının hakkını en iyi hangisi verir.en çok tutulanı hangisi.

şimdiden teşekkrüler...

Sayfa: [1] 2