İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - COBIO

Sayfa: [1]
1
Polo arabamın kullanma kitapçığı olmadığından İkaz lambalarının ne anlama geldiğini bilmiyorum. İnternttede bulmak imkansız benim gibi bu lambaların ne anlama geldiğini bilmeyen arkadaşlarada yardımcı olmak için bu konuyu açtım numalarla işaretlediğim bu lambaların ne anlama geldiğini bilen arkadaşlar LÜTFEN YARDIMCI OLSUN

Bu  numarandırdığım ikaz lambalrının  ne anlama geldiğini  ve nasıl bu sorunu giderebileceğimizi yazarsanız sevinir ve minnettar olurum.

Şimdiden Teşekkürler.... :sevgi:


2
Arkadaşlar Bu gün Polomun Gösterge panelinde resimde işretlediğim ışık yandı yanıp sönüyor kullanma kitapçığı olmadığı için ne anlama geldiğini bilemedim ama bu ikaz beni çok korkuttu ne alam geliyor bilen varmı varsa lütfen yardımcı olsun ne yapmam gerekiyor bu ikaz lambasını söndürmem için sorun nedir acaba????


yeşil alan ile işaretlediğim ikaz lambasının anlamı nedir ???? :'(

3
Herkese iyi günler umarım birazdan okuyacağınız sorun ile ilgili bilgi sahibisinizdir,  bana ve benim gibi benzer sorun yaşayan arkadaşlara yardımcı olabilirsiniz.

2000 model vw POLO Clasik Comfortline  1.6 , 100 bg Aracım var, bu arabayı alalı yaklaşık 6 ay oldu Birkaç gün önce motorunu kontrol ettiğimde daha önce görmediğim bir problem ile karşılaştım.

aşağıda resminide gördüğünüz gibi boğaz kelebeği ile hava filtresinin arasında bulunan hortumun yağ kapağı  ile birleşen uzantısının yırtık olduğunu farkettim ve bu hortumu çıkararak söktüm. Şu an Şırnak ilinde Mecburi Görev yaptığımdan ve burda bu parçayı bulamadığımdan yırtık kısmı tamir ettim. Eski halini ve yeni halini aşağıda görüyorsunuz.

eski hali
-yeni hali
 

2. DURUM : Daha sonra boğaz kelebeğininde kirli olduğunu farkettim ve adaptörünü sökmeden içini temizledim sadece ön taraftan temizlenenebildği kadarıyla temizledim. aşağıda gördüğünüz gibi
son olarakta tekrar sökülen parçaları monte ettim....

eski hali
-yeni hali
 


Daha önce devir saati 10 da idi yani 1000 devirde rolantide çalışıyordu amma bu işlmeden sonra devir saati rolatinde iken sürekli hareketli oldu yani araç ilk çalıştığında bazen 1000 devirde bazen 2000 devirde çalışıyor bir müddet beklediğinde 1000 devirden 1500 e veya 2000 devire çıkıyor veya tam tersi iniyor...
seyir halinde iken özellikle 1. viteste iken araba aniden hızlanıyor veya yavaşlıyor.

SİZDEN ÖĞENMEK İSTEDİĞİM ŞEYLERİ SIRALAYACAK OLURSAM

1 . Boğaz kelebeğinin adaptörünü sökmedilğim halde adaptasyon gerekiyor olabilirmi ???

2. devir saati gaza basmandığım halde neden böyle harektli oldu ??? (kendi kendine ibre yükseliyor düşüyor)

3. borunun patlak yeinden hava filitresinden geçmeden dışarından kirli hava ile birlikte toz toprak içeri girmiş bu ne gibi sorunlara yol açar??? (yağ kapağını açtığımda içeride bariz şekilde toz birikimleri görünüyor)

4. Boğaz kelebeğini bozmuş olabilirmiyiz boğaz kelebeği bozuk ise arabada ne gibi sorunlara yol açar ???


sormak sitediklerim bundan ibaret umarım ayrdımcı olursunuz şırnakta görev yapıyorum bu nendele danışabileceğim doğru düzgün usta yok Volkswagen servisi hiç yok
ilginize şimdikten teşekkürler.....

ARAÇ 2000 Model Polo Clasik Comfortline 1.6   100 bg araçtır

Sayfa: [1]