İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - tr.teknikressam

Sayfa: [1]
1
Golf III / Hangi Amortisör?
« : 01 Kasım 2016, 14:59:38 »
İyi günler arkadaşlar.
 
Önceki golf 3'ümde benden önceki adamlar ne yaptıysa aracın yol tutuşu çok sert ve harikaydı. Şimdiki aracım komple orjinal olduğu için çok yumuşak süspansiyonu. lastikler eski aracımla aynı olmasına rağmen araç resmen depremdeki bina gibi sağa sola sallanıyor. Makas atarken kumpir kaşarı gibi sünüyor resmen. İnanılmaz bir fark var. Ben taş gibi olsun istiyorum çünkü baya agresif kullanıyorum, alışkanlık.

Şimdi soru şu: Aracın yüksekliği ile oynamadan, spor yay takmadan, coilover takmadan, bu adamlar bunu nasıl başarmış olabilir? Yayları mı ısıtmışlardır yoksa amortisör ile mi alakalıdır? Amortisör ile alakalıysa hangi marka amortisör bunu yapar? selamlar saygılar..

2
Golf III / AFT ile ABF KARŞILAŞTIRMASI
« : 15 Ağustos 2016, 17:27:38 »
Merhaba arkadaşlar.

Ben ani hızlanmaları çok severim ve o ivme olmazsa hiçbir keyif almam araçtan. AFT motor bana bunu tam olarak sağlıyordu. vites fark etmeksizin gaza dokunduğumda araba öne atlıyor. Aynısını ABF motorda yapabilir miyim acaba?

3
Golf III / SATILDI. Golf 3 HELLA FAR mk3
« : 31 Mart 2016, 10:30:30 »
SATILDI.

4
Golf III / HANGİ YAĞI KULLANIYORSUNUZ? Golf mk3
« : 19 Şubat 2016, 14:22:56 »
Arkadaşlar bende 1997 golf mk3 sport var. 10/40 castrol magnatec kullanıyorum. 1000 (yazıyla bin) km'de 1 litre yağ yakıyor. Ben çok sert kullanırım ve yüksek hızda yüksek devirde uzun süreli gidiyorum sürekli. bunun için fazla yakıyor biraz da. sürekli yağ ekliyorum.

siz golf3 için kaçlık yağ kullanıyorsunuz? Buna bir çözüm önerisi olan var mı?

5
Golf III / Viteste giderken stop ediyor - Golf Mk3 Spor
« : 16 Aralık 2015, 11:27:36 »
İyi günler dostlar. araç 1997 mk3 1.6 sport

araç boşta veya debriyaja basınca falan değil, baya baya 5. viteste 4000 devirle ayağım gazda giderken bile stop ediyor. günde 1-3 kez yapıyor bunu. hızlı gidiyorsam yarım saniyeliğine kontağı kapatıp açmış gibi tekleyip yeniden devam ediyor ama 2. viteste falan gidiyorsam genellikle stop edip kalıyor. sonrasında marş motoru güzelce çeviriyor ama araç çalışmıyor. 20 saniye falan bekleyip yeniden basınca çalışıyor.

Aracım sıralı sistem lpg'li ve rölantisinde vs. hiçbir problem yok. gaz ve motor bakımları kelebek temizlikleri, akü, triger vs hepsi yeni.

sorun nerede olabilir?

ayrıca o stop etme anında devir göstergesi de bir anlık sıfıra inip geri yükseliyor yani elektrik de kesiliyor ama işte önce elektrik mi kesiliyor yoksa motor mu bilemiyorum bir anlık oluyor. gazda da benzinde de yapıyor. yardımcı olursanız çok sevinirim.

edit:
SORUN ÇÖZÜLDÜ: Krank sensörü değişti.

Sayfa: [1]