İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - Burzum

Sayfa: [1]
1
Golf I / Önerileriniz ve Bilgilerinize İhtiyacım Olabilir
« : 01 Nisan 2008, 20:39:30 »
Arkadaşlar bazılarınızın da bildiği gibi 1981 model 1500 cc 70 hp bir mk1 sahibiyim. Aracım ve ben biraz uzaklardayız şu an  ;D Öyle her istediğim parçaya ya da aksesuara istediğim anda ulaşamıyorum.
Aracıma bazı bakımlar ve bir iki ekleme yapmak istiyorum. Açıkçası maddi olarak ne kadara çıkabileceğimi kestiremediğimden öncelik sırası hazırladım kendime göre... :D

1. Karbüratör değişimi gerekiyor. Sorun yaşıyorum. Tekleme, stop etme, sabahları çile çekmek falan vs...
(Benimki tek boğaz belki bir çift boğaz olabilir ya da temiz bir orjinal...)

2. Şanzımanı değiştirmeyi düşünüyorum ;benimki otomatik şanzıman, düze çevirmek istiyorum daha performanslı ve ekonomik olacağını zannediyorum.

3. Aracın kaportasında çürük yok ancak yaşı gereği vuruklar, ezikler, çizikler mevcut(Az sayıda) Kaportaya sokmak istiyorum. Buna ek olarak dış boya yaptırmayı düşünüyorum(Opak)

4. Ön cam, iki far, karlık ve far kaşı kule gergisi takmayı ve kapı iç döşemeleri, kapı kolları ve cam açacaklarını yenilemek istiyorum.

5. Motor bakımı ve kontrolü( Bir problemi yok sadece göstereyim diyorum bir temizlik ve bakım)

Bunlar başlıcaları daha farklı şeyler de olabilir zamanla örneğin jant ve lastik değişimi gibi...

Aksesuar ( Ön cam, farlar, far kaşı, karlık...)ve parçaları (karbüratör ve şanzıman takımı) bulabiliceğim sağlam bir yer var mı? Siparişle çalışabileceğimiz bir yer.

Bu işlemler ortalama bana kaça patlar? Özellikle karbüratör ve şanzıman değişikliği hakkındaki düşünceleriniz nelerdir, öğrenmek isterim   :)

İlginize şimdiden teşekkür ederim ;)

2
Imageshack - 89132330.jpg

Imageshack - 88003087dq0

ImageShack® - Online Media Hosting

Imageshack - 58487489od9

Imageshack - 18512339rl2

Imageshack - 41171531ga2

      Sorun dün ortaya çıktı. Arabanın kaputta bazı açık kablolar vardı onları kapatmak için uğraşırken yağ müşürüne bağlı olan kablo nasıl olduysa çıt diye koptu. Ben de başka bir kabloyla hemen değiştirdim.
Sonra atladım arabaya bir iki yere uğramam gerekliydi, o da ne? Araba 2750-3000 devir aralığındayken yağ sinyali veriyor.
      Gittiğim yer sanayiye yakındı Allah'tan. Durumu anlattım önce yağcı baktı yağı tam abi, yağın durumu da iyi dedi. Hemen elektrikçiye gittim. Kablodandır dedim. Kablo sağlam çıktı. Müşüre mi zarar geldi acaba dedim, müşürü denediler müşür sağlam. Başka müşür denediler durum aynı.
Acaba devirle mi alakalı diye düşündüm.  O da değil... 2750-3000 devirde devreye giriyor ama kontağı kapatana kadar durmadan sinyal veriyor.
Arabayı çalıştıryorum bir sorun yok...Devir 3000'e gelince başlıyor meret yeniden. Anlamadım. Ustada geç oldu misali pek bakmak istemedi. Malum -15 , -20 güneş batınca donuyor insan.
Fotolar kötü biliyorum ama bir an önce paylaşmak istedim.
     Bu arada jantlar gerçekten yalan...
     Şark Cephesinden Selamlar herkese.

3
Herkese merhaba arkadaşlar. Ben bundan 5 ay önce bir Golf 1 sahibi olabildim. Şu an Van'dayım görevim nedeniyle. Burada bu tip arabalardan anlayan yok diyebilirim. Değerini de bilen yok. Aramızda Vanlı arkadaşlar varsa onlar da takdir edeceklerdir sanırım.
Benim sorum şu olacak arabamın ruhsatında belirtilmemiş olduğundan ve forumda da tam bi bilgi bulamadım galiba.
Araç 1981 model 5 kapı Golf GL Otomatik Vites(Sorunlardan biri de bu diyebilirim). Bundan başka hiçbir bilgi yok.
Teknik özellikleri nedir diye çok merak ediyorum. Bilen arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa çok sevinirim.
Aranıza katılmaktan çok mutluyum.

Sayfa: [1]