İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - ramazan_40

Sayfa: [1] 2
1
Golf V / Golf IV paketler arasındaki farklar nedir?
« : 31 Ocak 2017, 15:16:10 »
Merhaba

Golf 5 te  1.4 tsi - 1.6 - 1.6 fsi - 1.6 tdi modelleri var. İlk tercihinde benzin/lpg olduğunu varsayarsak.
 
Bu motorlarda en problemsiz olanı hangisi birde kendi aralarında sınıf farklılıkları var
 
Comfortline/ Goal / Midline/ Primeline/ Tour/ Trendline
 
Bu paketleden doludan boşa doğru sınıflandırması nasıl?
 
Paketler arasında nasıl farklar var ve en çok tutulan ve problemsiz olanı hangisi?
 

2
Polo 6N / Arka cam rezistans sorunsalı!
« : 19 Aralık 2014, 23:53:18 »
Merhaba arkadaşlar
Yaz aylarında aracımın arka cam rezistansının çalışmadıgını fark ettim yaz oldugu için çok önemsememiştim ancak kış aylarında camlar devamlı bugu oluyor ve çok güçlük çekiyorum arkayı görmede tuşa bastıgımda yan aynalar ısınıyor bugu gidiyor ancak arka camdaki bugu açılmıyor kesinlikle  elektirikciye götürdüm camdaki rezistans soketine kadar akım geliyor ancak tellere elektirik gitmiyor usta cam degişmesi lazım dedi! ben pardon anlamadım cammı degişmesi lazım dedim??dogru duydun camın degişmesi lazım başka yolu yok dedi :) bu gerçekten dogrumu başka yolu yokmu ne yani 4 tane tel için koca çamımı degiştircez bu konuda yardımcı olabilecek varmı acaba teşekkürler...

3
Satılık / Orjinal Polo Blaupunkt Oto Teyp
« : 05 Aralık 2014, 11:54:03 »
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-ses-sistemleri-muzik-calar-oto-teyp-orjinal-polo-blaupunkt-oto-teyp-190720796/detay/

Orjinal vw polo blaupunkt oto teyp çok temiz hiç bir sıkıntısı yok tertemiz

Emre  0541 371 21 27


4
Polo 6N / Baskı balata bittigi nasıl anlaşılır?
« : 01 Ekim 2014, 19:16:14 »
merhaba arkadaşlar son 1 aydır debriyaja bastıgımda devamlı sürtünme sesi geliyordu cılız olarak bu şekilde kullanıyordum ancak bugun ses acayip arttı debriyaja bastıgımda yüksek bir sürtünme sesi ayrıca vitese takıp debrıyajdan ayagımı çekene kadar yine yüksek bir sürtme sesi geliyor debriyaj bitmişmi demek bu 40 bin oldu degişeli bukadar çabuk bitmesi normalmi  yarın göstercem arabayı debrıyajdan derse usta  hangi marka almalıyım  sizce teşekkürler  ??? ???

5
Polo 6N / Fan açınca rolanti düzensizliği
« : 12 Eylül 2014, 20:30:18 »
Merhaba arkadaşlar bu aralar epey yapmaya başlayan bir sıkıntı var arabada şimdi normal çalışmada gayet stabil bir rolanti var ancak nezaman fan devreye giriyor rolanti nasıl diyeyim oynama degilde kararsız çalışmaya başlıyor araba hissedilir derecede titriyor sık olmamakla beraber fan açtığı an bir anlığına devir düşüp tekrar yükseliyor anlıyacagınız fan açınca rolanti sapıtıyor bunun nedeni ne olabilir eskiden aygazdan gaz alırdım ancak katkı maddeleri enjektörü tıkıyor diye son 1 aydır milangazdan gaz alıyordum gaz değiştirmenin böyle büyük bir etkisi olmuş olabilirmi yada başka bir sorunmu var?

6
Polo 6N / Derbriyaj gacur gucur :)
« : 04 Ağustos 2014, 02:08:32 »
Merhaba arkadaslar son zamanlarda debriyaj pedalina her bastigimda gacur gucur ses geliyor motor calissada calismasada geliyor icerden degil kaput tarafindan geliyor dreksyona birisini oturtup sesi dinledim bariz sekilde akunun yanindaki debriyaj telinin son biten kısmindan geliyor belki keser diye sprey yag felan sıktım epey ancak hala ses geliyor bu bir sorunmudur baktirmaya gerek varmidir acaba uzun yolada cikicam sorun olurmu

7
Polo 6N / Ses sistemi sorunu(ses bozulması)
« : 10 Temmuz 2014, 17:16:35 »
Merhaba arkadaşlar

Yaklaşık 1 haftadır bu sorunla ugraşıyoruz sorunu bir türlü bulamdık tesisatcıda çözemedi şimdi yolda giderken birden bire ses bozuluyor bas düşüyor ses cızırtımsı bir sese dönüşüyor bu noktadan sonrada sesi sonuna kadar açtığımda ses tekrar düzeliyor bas normale dönüp ses düzeliyor ondan sonra sesi açsamda kıssamda fark etmiyor bunu arabaya hemen her bindiğimde bir defa yapıyor bende aynı şekilde sesi yükselttiğimde sorun ortadan kalkıyor tesisatcı her yolu denedi şase yerlerini değiştirdi altını zımparaladı teybin arkadan şase verdi yok olmadı olmuyor  :)  benim ovallere kablolar amfiden gidiyor bunu değiştirip ovallerin sesini direk teybin arkasındaki çıkıştan alsak düzelebirmi çünkü ses bozulması sadece ovellerden geliyor (tabi bass tada düşme oluyor)orjinal kapı hoperlöründe herşey normal...

8
Polo 6N / Arkadan gelen uğultu!
« : 24 Haziran 2014, 16:08:01 »
Merhaba arkadaşlar

Ortalama 80 km hızdan sonra arkadan çok belli belirsiz bir uğultu geliyor daha önce bilyam dağılmış değiştirmiştim o yüzden bilya uğultusunu biliyorum ancak bu ondan biraz farklı gibi nasıl tarif etsem eski tornet bilyalarını boşta çevirdiğimizde sürtünme sesi gelirya daha çok ona benziyor acaba bilya dağılma başlangıcındadamı kulağıma böyle farklı geliyor?Bilya dışında tekerin dönmesiyle alakalı uğultu yapacak başka ne olabilir arka tekerlerde?

9
Polo 6N / Yağ buhar hortumu nasıl sökülür!(afh- dohc motor)
« : 02 Haziran 2014, 20:51:43 »
Merhaba...

Afh(dohc) motorlarda yağ buhar hortumunun hava filtresine takılan tarafı değilde motor bloğundaki tarafı nasıl çıkıyor  bir türlü çözemedim sağ sola hareket ediyor ancak yuvasından bir türlü çıkaramadım eski hortumu bir haylı eskimiş  dokunsan parçalanacak gibi üstelik esnek olduğundan katlanıyor buharın çıkmasınıda engelliyor yeni hortumunu aldım ancak yuvasından bir türlü çıkaramadım daha önce böyle bir tecrübesi olan varmıdır bilmiyorum ama buraya bir yazıyım dedim...

10
Polo 6N / Klima ustası tavsiye...(ÇÖZÜLDÜ)
« : 17 Mayıs 2014, 00:04:12 »
Merhaba Ankarada dürüst,işinin ehli önerebileceğiniz klimacı varmıdır teşekkürler...   :tamamdir

11
Polo 6N / Golf 4 mü? Focus HB mi?
« : 01 Mayıs 2014, 23:41:18 »
Evet arkadaşlar hernekadar polomdan çok memnun olsamda :) aklımda model değiştirme gibi bir niyet oluştu başlıktanda anlaşılacağı gibi aklımda iki model var hastası olduğum efsane golf 4 mü yoksa 2001-2002 HB focus mu

Golf 4 lere hernekadar hayran olsamda şişirilmiş fiyatları ve artık sıkıntı çıkartmaya meilli bir model olduğu için golf 4 artık benim için vazgeçilmez değil!
 
Golf 4 e göre hem ekonomik hemde çevremdeki focusları gözlemlediğim kadarıyla kronik hastalığı az olan ayakları yere sağlam basan bir araba olan focus hb

Piyasa fiyatlarına çok hakim olmasamda golf 4 için 22-23-24 bin lirayı gözden çıkarmam gerekiyor ki bu fiyata değermi bilmiyorum! Öte yandan sağlam bir focusa 17-18-19 lira ödeyerek sahip olabilirim?

12
Polo 6N / HARARET DÜŞMESİ!!! (ÇÖZÜLDÜ)
« : 20 Mart 2014, 22:09:11 »
Merhaba Arkadaşlar...

Kısa bir zaman önce özelliklede yokuş aşağı inerken ve soğuk havada hızlı gidersem hararetim 90 dereceden aşağı düşüyordu termostatın orjinal olmadığını biliyordum daha önce bütün termostat kütüğü yan sanayisiyle değişmiş termostatta içinde çıkmış onu kullanıyordum termostat orjinal olamadığı için düşdüğünü düşünerek orjinal behr marka termostat ve orjinal kapağı alıp taktırdım ancak hararet yine aynı şekilde düşmeye devam ediyor değişen bişey olmadı

1 incisi bunun nedeni ne olabilir?

2.Arabayı böyle kullanmaya devam etsem araca herhangi bir eksi yanı olurmu yakıtta motorda vs etkisi olurmu?

3.Komple termostat sistemini değiştirsem orjinalini sordum bizim motorlar için olan sisteme (afh motor) 300 lira diyorlar burda pahalı ebay gibi sitelerden orjinal seri numarasına göre sipariş versem daha ucuza gelirmi ordan nasıl alışveriş gerçekleştirebilirim prosüdürleri uzunmudur ayrıca orjinal yedek parçanın seri numarasını nerden temin edebilirim...

Kendi sorunumu yine kendim çözdüm...   8)

Hızllanırken yahut yokuş aşşağı giderken hararet düşmesi sorunum vardı herkezin ortak kanısıyla termostat sorunu olduğunu anladık ve termostatı değiştirdik termostatı değiştirmişkende orjinal termostat kapağı alıp takmtırmıştım ancak sorunum düzelmemiş hatta daha kötü olup  ibre oynaması bile zorlaşmıştı devamlı su devir daiminden dolayı

Her nekadar orjinal kapakla yan sanayi kapak birbirine benziyor olsada yan sanayi kapağı incelerken bişey fark ettim yan sanayi kapağın termostatla öpüştügü kısım orijnale göre biraz daha etli ve önde tabi benim gövde yan sanayi oldugu için kapakta ona göre ayarlanmış orjinal kapağı taktıgımda termostat gövde arasında yeteri kadar sıkışmıyor dolayısıylada devamlı su kaçıyordu  hernekadar ustam her iki kapağın aynı oldugunu ve degiştirsede bir faydasının olmayacağını söylesede ısrarla orjinal kapağı çıkartıp yan  sanayi gövdenin üzerinde gelen kapağı takmasını söyledim ve taktırdım

Sonuç mu yan sanayi kapağı takınca 90 dereceden milim bile oynamıyor her hızda her şartta aynı

Sonuç olarak demem oki eğer termostat gövdeniz orjinal değilse termostatı değiştiriken kesinlikle kapağı degiştirmeyin... sonra benim gibi saatlarce uğraşırsınız... :tamamdir en azından ben uğraştım başka bir arkadaş okuyup uğraşmamssa ne güzel  :)

13
Polo 6N / BEYAZ POLO TAVAN SPOYLERİ ARIYORUM...
« : 03 Ocak 2013, 19:41:06 »
BEYAZ POLO TAVAN SPOYLERİ ARIYORUM AKLINIZDA BULUNSUN ELİNDE OLAN VARSA DA TALİBİM... ;)

AYRI BİR KONU DAHA AÇMAYAYIIM BİR SORUM DAHA VAR SPORTLİNE LERDE 15 JANT STANDART DEGİLMİ BENİM ARKA LASTİKLER DAVLUMBAZA BAYA BAYA DEGİYOR NEDİR BU DURUM DAHA ÖNCEKİ SAHİBİ PISTRIMIŞ OLAİBLRMİ YOKSA HERKEZDEMİ ÖYLE 

14
Polo 6N / TAVAN SARKMASINI KENDİM ÇÖZDÜM!!!RESİMLİ
« : 28 Aralık 2012, 23:04:02 »
Arabayı ilk aldıgımda bir hevesle arabayı temizlemeye koyulmuştum tavanı berbat durumdaydı ve bende temizlemeye karar verdim deterjanlı suyla tavanı güzeeeece bir temizledim :D masum masum :D sonra herkesin tahmin ettigi şey oldu tabi tavanımın yarısı oldugu gibi sarktı diger yerlerde öbek öbek kabarmalar oldu ve arabanın tavanında berbat bir görüntü oluştu.Tavanı yapmak hep aklımdaydı ancak fırsat olmamıştı hiç yapmaya hazır bu hafta sonu evdeyken bol bolda vaktim varken bu tavan işini çözeyim dedim öncelikle oto döşemesi satan bir yerden uygun ebatlarda tavan kumaşı aldım..

kumaş 30 tl+yapıştırıcı 15 tl=toplam 45 tl harcadım malzemelere..

bu arada 2 döşemeciyede tavanı kaca yapacakalarını sordum her ikisde 200 lira dediler…

tavanı sökmeye koyuldum el tutma yerlerindeki vidaları söktügünüzde ve kapı plastiklerini çıkardıgınızda tavan geliyor saten tavanı dıkkatlice yerinden çıkardım
 daha sonra tavanı söktügümde geriye kalan tavanı biraz inceledm  :D demek bu burdan geçiyormuş,bu koblo burdan çıkıyormuş,bunuda burdan sokmuşlar filan diye biraz saçmaladım :D

Öncelikle eski kumaşı yerinden sökmekle işe başladım kumaşı çıkarınca alttan süngerimsi yapışkanlı bir madde var bunu kazımak gerekiyor yoksa saglıklı bir yapışma olmucaktır zaten işin %70 bu kısım oluşturuyor benim çok fazla  vaktimi aldı bu kısım bulaşık teliyle çıkardım bütün süngeri çıkardıktan sonra tavanın ilk yarısını fırçayla yapıştırıcıyı sürdüm daha sonra kumaşı üzerine yapıştırarak duvar kagıtlarını yapıştırırken kullanılan rulo benzeri  bişeyle içlerden dışarıya doğru baskı uygulayarak  yapışmasını sağladım sonra aynı işlemi diger kalan yarısı içinde uyguladım…

ve sonuç mükemmele yakındı aldığım döşemeci bile sen bunu kendin yapamassın eline gözüne bulaşır demişti :D arabanın tavanı şu an fabrika çıkışındaki gibi görünüyor ve beni çok mutlu ediyor baktıkca :D tabi benim elim bu işlere oldukca yatkın oldugu için cesaret buldum yaptım kolay bir iş degil onu söylemek isterim ancak dediğim gibi bu işlere eli biraz yatkın birisi bu işlemi yapabilir…
toplam maliyeti:45 tl oldu :D
















Sayfa: [1] 2