İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - bir yolcu

Sayfa: [1]
1
Polo Classic aracımı sattıktan sonra aldığım 2001  Golf 4 'ün bakımlarına anca sıra geldi maddi durumdan dolayı.

Benim aldığım kişi aracın ikinci sahibi ve 6 sene 80.000 km kullanmış ve amortisörlerini hiç değiştirmemiş,
Önceki sahibinin yaptığı bakımlardan haberimde yok açıkcası. Amortisörü bilmem ama helezonlar hiç değişmediği kesin zaten

Şimdi ben amortisörleri değiştirmek istiyorum ve size danışmak istedim.

Araç 149.000 km de şu anda

1- Helezonlarıda değiştirmem gerekirmi
2- Amortisör takozu, tablası falan başka ne değiştirmek gerek
3- Gazlı amortisör alacağım kesin zaten ama hangi marka tercih etmeliyim

Türkyılmaz Yedek Parça  (http://www.yedekparcashowroom.com ) sitesinden fiyatlar aldım. Sizlerin fikirleri neler acaba

Bilistein ön amortisör      -  86,15 TL
Bilistein arka  amortisör   -  74,51 TL

Meyle ön amortisör      -  81,48 TL
Meyle arka amortisör   -  58,21 TL

Trow ön amortisör      -  97,88 TL
Trow arka amortisör   -  63,76 TL

Önler için bilistein almayı düşünüyorum sitede birkaç kişi tavsiye etmişti. Diğerleri hakkında pek bir bilgim yok açıkcası.
Ve helezon markası hakkında da yardımlarınızı bekliyorum en kısa sürede inşaAllah... 

2
Aranıyor / Golf IV Tavan Lambası Aranıyor
« : 12 Kasım 2012, 20:06:14 »
Arkadaşlar tavan lambasının düğmelerinin tırnakları kırılmış ve basılı kalıyor
Düğmelerin bulunduğu yerdeki üst plastik kısımda hep çatlaklar var şu anda ve japonladım öyle duruyor.
Kısacası Tavan lambasını değiştirmem gerekiyor
Uygun fiyata bulmama yardımcı olabilecek veya elinde olan arkadaş varmıdır



3
Golf IV / Golf IV Bakım Yaptırdım
« : 28 Eylül 2012, 11:16:04 »
Arabayı alalı bir ay gibi bir süre oldu. Geçtiğimiz hafta sonu Kastamonu dan Çankırıya gittim. Ilgaz dağından geçerken yollarda çukurlar var ve illaki düşüyorsun.
Çukurlara düştükçe önden ve arkadan küt küt diye vurma sesleri geliyordu. Hatta öyle şiddetliydiki her seferinde bir kaç parça kopmuş gibi
Neyse dün ustaya durumu anlattım arabayla bozuk yolda bir tur attı geldi bir öntakıma bakalım dedi. Arabayı kaldırıp bir güzel inceledi.
Rot başları, rotiller, ön salıncak burçları, dingil burçlar değişmesi gerek dedi. yapılan işlemler ve fiyatları şöyle

Ön salıncak burcu 4 adet    -  50 tl
Dingi burcu      2 adet          - 70 tl
Rotil                 2 adet          - 70 tl
Rot başı           2 adet          - 60 tl

Malzeme toplam                  250 tl

Yapılan işçilik içinde ise torna dahil yani;

Ön salıncak burçlarının sökülüp tornada çakılması
Dingilin sökülüp takılması - burçların sökülüp tornada çakılması
Ön arka tekerlere rot ayarı
El emeği falan derken     170 tl ödedim

Malzeme = 250 tl
İşçilik      = 170 tl

Toplamda  420 tl bayıldım
Bu arada kullanılan her malzeme orjinal yedek parçadır
Sizce fiyatlar nasıl çokmu yoksa normal mi ?


4
Polo 6K (Classic) / Fren Balatası İle İlgili Birkaç Soru
« : 15 Ağustos 2012, 14:03:40 »
Arkadaşlar aracım 98 model Polo Classic 1,6 Comfortline (ABS var)

Önümüzdeki hafta uzun yola çıkacağım ve yolculuk öncesi aracı kendim kontrol ettim

Fren diski ile fren balatasının demir kısmı arasında mesafe oldukça azalmış, Disk yüzeyinde bozulma falan yok

Sorularım şunlar

1- Balatanın bittiğini nasıl anlarız
2- Balatanın et kalıınlığı kaç mm dir.
3- Diskin et kalınlığı  kaç mm dir.
4- Balata değiştirme zamanı muhtemelen geldi ve hangi marka kullanmalıyım ve ABS olan ve olmayan araçlar için farklımıdır..
5- Piyasada fiyatlar ne durumdadır.


5
Polo 6K (Classic) / Klimayı Kapatınca Gelen Koku
« : 13 Ağustos 2012, 11:14:26 »
Bir zamandır araçta klimayı kapatınca bir koku geliyor.
Yazın sıcak yerlerde nem ve toz olurda bir koku yapar ya aynen öyle bir koku.
Sanırım klima hava kanalları kirlendi.
Hepsiburada da bakarken bir ürün gözüme ilişti
Acaba bu tip ürünleri kullanan arkadaşlarımız var mı
Varsa bilgi verebilirler mi


http://www.hepsiburada.com/liste/superhelp-super-fresh-klima-dezenfekte-spreyi-anti-bakteriel-150-ml-made-in-italy-0460150/productDetails.aspx?productId=otev0460150&categoryId=20035744

6
Genel / VW veya Başka Marka - Ne Tavsiye Edersiniz ?
« : 15 Haziran 2012, 10:08:35 »
98 model VW Polo Classic 100 HP aracımı satılığa çıkarttığımdan beri yerine alacağım araç bakıyorum.
İnternette ilanlara bakıyorum da içime sinen bir araç bulmakta zorlanıyorum açıkçası
Birde kafamda netleşen bir marka model halen daha yok
Hiçbirşey bulamasam yine dürbün göğüs Polo Classic alırım diyorum
Sizin tavsiye edeceğiniz 19000 TL ye kadar hangi araçlar var acaba
İlla VW grubu değil başka marka modelde olur
ABS Klima en başta aradığım özellikler
Yakıt konusunda ekonomik ve sanayiye fazla uğratmayacak bir araç olmalı birde

8
Severek bindiğim tertemiz cillop gibi beyaz 98 polo classic aracı satmayı düşünüyorum.
Ama sattıktan sonra da almayı düşündüğüm HB bir araç aklımda yoktu.
Sedan bir araç benim için çok daha ideal, bagaj yönünden tabi
VW.tr.net e üye olduktan sonra burda eklemiş olduğunuz GOLF leri göre göre
Sırf tadını yaşamak için GOLF alayım diye aklımdan geçmeye başladı /Sayenizde/ :bekleriz:
Arkadaş arabayı satsam GOLF 4 e yetmeyecek elimdeki para
GOLF III lere bakıyorum artık  :bekleriz:

9
Genel / Hangi lastik tavsiye edersiniz ?
« : 17 Nisan 2012, 16:25:20 »
98 Model Polo Classic aracıma yazlık lastik almak istiyorum.
Aracım sert kullanan birisi değilim ve genelde kullandığım yollar pek iyi değil.
Asfalt yol ama toprak yol olsa daha iyi diyeceğimiz türden yollar.
Aklımda olan lastikler var elbette ama fiyat konusu düşündürüyor biraz.



Michelin energy saver 135 TL
Goodyear duragrip 120 TL
Lassa atracta 117 TL

Birazda ekonomik olacak bir lastik arıyorum açıkçası.
Kullandığınız ve tavsiye edeceğiniz bir lastik varmıdır

Lastik ebatları  175 / 65 / 14 - 82T




10
Polo 6K (Classic) / Polo Classic Direksiyon Sertleşmesi
« : 16 Nisan 2012, 16:50:27 »
Merhaba Arkadaşlar

98 model 100 lük Polo Classic aracımda direksiyonu çevirirken sona gelmeden sanki takılıyormuş gibi dönmeye başlıyor ve direksiyon olması gerekenden biraz daha sert durumda. Yolda giderken direksiyon toplamada falan sorun yok. Hidrolik yağı eksiltmiyor. Bahsettiğim dönerken sanki takılıyormuş gibi olan durumda araç sabit dururken ilk manevra öncesi oluyor sadece. Benim aklıma direksiyon pompası sorunu gibi geldi ama sizce neden olabilir. Ve maliyeti ne olur.

Sayfa: [1]