Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Sesizlik

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 13
1
Hafta sonu Doğuş Oto Kartal’a gittim.Şansıma Trend Beyaz golf 7 onun yanında comfortline tungsten gri golf 7 hemen yanında highline siyah bi golf 7 vardı.Arkada da panoramik cam tavanlı beyaz bi scirocco vardı.Aklımdaki bütün soru işaretlerini geride bırakarak 15 Ocak da sipariş açtırmak üzere showroomdan ayrıldım.

Üç sınıfıda inceleme şansım oldu.Kararımı Beyaz renk 1.4 TSI Highline + panoramik cam tavan ilaveli golf 7 den yana kullanıcam.

Suan için 2013 için sipariş açmıyorlar.Ocak 15 diye konuştuk satış danışmanı ile nasip kısmet.

Açmış olduğum konu başlığına ilgi gösterip yorum ve fikirleri ile destek olan herkese çok teşekkür ederim.

Saygılar.

2
Cam tavan her iki renktede kendini gosteriyor bence gumus gri+ cam tavan+ 17 jantlar harika olur.bu arada golf 7 cidden dehset bisey  golf 6 dan ne farki var diyor bazi kesim ama bence cok daha ozel ve stil sahibi bi arac.

Kimse malına kötü demek istemez.Ama bi gerçek var dünya dönüyor.Gelişen teknolojiden araçlarda payına düşeni alıyor.Bu nedenle golf6 sahipleri alınmasın gücenmesin ama vw golf 7 ile gerçekten iç mekan ve teknoloji açısından radikal bi çizgi yakaladı. En basit örnek  vw golf 7 kasada su ana kadar ilk kez mercekli fara geçiş yapıldı.13 yıldan beri vw kullanıcısıyım.Bundan önce böyle bi standart ben görmedim.(Gti modellerinin dışında)

Golf 7 sahibi olsam Golf 8 çıksa ben kötü demem.Herşeyden önce emeğe saygı.

Vw kullanıcıların beklintileri yüksek okey ama olayı fanatiklik boyutuna getirmek bence biraz abartı ve yanlış.

3
valla 1.4 düşünürsen 140 hp lik olanı al bence, farklı bi teknoloji var onda, 2 silindirle gidiyo,ihtiyaç olduğunda 4 silindiri kullanıyo falan... e 140 hp ye çıkınca iyice artıyo fiyatı, o fiyata 1.6 tdi alınır... 1.2 tsi bence gayet iyi. yine de tercih senin. Ama beyaz renkte hem fikirim :) düşün bi, araba bembeyaz...camların ve cam tavanın simsiyah...  :sevgi: birde karpuz diye tabir edilen jant taktın mı 11 numara olur!  8)

1.4 Motor için yeni teknolojiyi biliyorum harika bi sistem performans açısından 140 bg tork gayet iyi ancak araç çok pahalı ben o fiyata ne arabalar alırım.Bu noktada vergilerde devreye giriyor.İki tane aracın vergisini ödemek kolay olmayacak.Ö nedenle biraz maliyet hesabınıda yapmam gerekiyor.  :-\

Yakın çevrem  eş dost kendimce mini bi anket yaptım.Beyaz renk suan önde gidiyor.Sanırım beyaz renk alıcam.

4
:tamamdir
renk kesinlikle metalik gri olmalı  :)

edit: refleks gümüştü kastettiğim :D

Suan ki aracım metalik refleks gümüş :) İki gümüş garajda karışıklık olmasın. ;D Şaka bi yana gümüş renk benim için çok özel ve güzel bi renktir.  :sevgi: Ama cam tavan beyaz biraz beni kendine çekiyor.

5
janta göre araba alma, arabaya göre jant al bence. ilerde sıkıldım beyaza boyayım arabayı diyemezsin ama jantını değiştirirsin. Bu arada 1.2 tsi mı düşünüyorsun?

Açıkcası bu benim ikinci aracım olacak.2012 Highline 1.4 Jetta bi aracım var.Bu nedenle biraz daha maliyet açısından tutumlu davranmaya çalışıyorum.1.2 motor almak istiyorum.Onunda daha Highline sınıfı yok.Olsa hiç düşünmem alırım.Bu arada sürekli araç aldığım bi bayi var.Eğer yukarıdaki aracın maliyeti ile (comfortline) almış olduğum indirim oranı highline sınıfı aracın maliyeti ile aşağı yukarı uçurum olmayacak bi rakam çıkar ise düşünmeden alırım.
1.2 Comfortline şuan 45.600 TL 1.4 Highline ise 52.900 TL aradaki fark =7.300,00 TL Yukarıda benim istemiş olduğum özellikler sizce bu kadar tutar mı ???



6
beyaz rengede uyabilir jantlar aslında

İlk tercih benimde gönlümden geçen tercih.Tercihi yüzdelik oran ile değerlendirecek olur isek %80 bence bu olmalı ama %20 lik dilim sanki vazgeç diyor.Fena halde kararsızım.

7

Merhaba  Arkadaşlar ,

Yakın tarihte Golf 7 siparişi vermeyi düşünüyorum.Aklımda bikaç tarz var ama bir türlü karar veremedim.Sizlerinde fikirlerini rica ederim.
İlk önce düşündüğüm sınıf comfortline.Bu sınıfı alıp opsiyon listesinden bir kaç ilave yapmak istiyorum.

İlk kombinasyon:

Renk : Beyaz  İç Kısım: Siyah
Panoramik cam tavan , arka ve ön park sensörü , %65 Karartılmış arka ve yan camlar
Belki  Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu (Coming-Leaving Home)
Yanlız içime sıkıntı olan tek nokta araç üzerinde orjinal gelen 6,5J x 16 'Dover' alüminyum alaşımlı jantlar, 205/55 R16 lastikler sizce bu jantlar beyaz renk ile uyum sağlar mı???

İkinci  kombinasyon:

Renk : Reflek Gümüş  İç Kısım: Siyah
Panoramik cam tavan , arka ve ön park sensörü , %65 Karartılmış arka ve yan camlar
Belki  Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu (Coming-Leaving Home)
Yukarıdaki orjinal jant ile bu rengin daha uyumlu olabileceğini düşünüyorum.???

Bu arada jant konusunda bi üst sınıfın jantı olan 7J x 17 'Dijon' alüminyum alaşımlı jantlar, 225/45 R17 lastikleri tercih edersem fiyat farkı çok yükselir mi??? Daha önce böyle bi sipariş açan varsa tecrübelerini paylaşmasını rica ediyorum

Herkese saygılar.


8
Golf VII / Ynt: GOLF 1.2 TSI
« : 04 Aralık 2012, 01:57:05 »
Kısa bi tavsiye aman diyim dsg şanzımana bulaşmayın suan 2 arkadaşım mahkemelik hergün küfürün bini bin para.Benim aracım manuel harika ötesi eskiden sırf otomatiği yokuşta geri kaymasın diye isterdim ve alırdım.Ama zaten hill holder (yokuş kalkış desteği ) şuan ki
aracımda ve alacağım araçta standart geliyor.

9
Golf VII / Ynt: GOLF 1.2 TSI
« : 04 Aralık 2012, 01:07:51 »
Avantajlar Motor  İçin :
Basit hesap 1.4 motor ile yarı yarıya vergi avantajı , yakıt tüketimi standart özellik olarak sunulan start stop özelliği ile dahada avantajlı ,performas 1.4 motor ile fabrika verilerine göre 0-100 arası 1 sn oynuyo.Bence hiç bişey.

Dezavantajı 
Uzun yol yapıyorsan sürekli o zaman yüksek hızlarda motor 1.4 göre çabuk şişer.Ama 160 km 170 kmlere bence zorlanmadan 1.2 motor çok rahat çıkar.Üstünü beklemek zaten azraili arabaya  davet etmek gibi.Bence bunun dışında herşey  bu kasa ve bu araç için normal.

Diğer bir konuda yine cebini düşünen adam için kasa yeni kasa son teknoloji herşeyden önce araç sıfır vw en az 5 sene kasa değiştirmez.Satarken de avantaj senden yana.

Ama ben agresif sürücüyüm hız delisiyim şehir içinde bi sağda bi soldayım diyen beklesin 140 ps alsın.Yada gitsin sirocco alsın.Golf bence makas arabası değil bi prestiji var.Yani 20 km ile girdekende gene gözler senin üzerinde dikkat çekmek garanti.Yüksek hıza ne gerek var.

Ayrıca golfe 50 bin TL veya maksimium 55 bin TL verilir.Üzerinde verilmesi bana ters.55 bin TL ‘nin üzerine çıkınca golfe göre ne arabalar var.Tabi bu benim düşüncem herkesin düşüncesine sonuna kadar da saygılıyım.

Bu arada bende inşallah 1.2 almayı düşünüyorum sırf şu Aralık sonu çıkıcak opsiyon listesini bekliyorum.Sonra sipariş geçip 6 ay beklicem.

Saygılar.


10
Suan şok içindeyim.Üşenmedim ve satış temsilcisi ile konuştum.Aynen tahmin ettiğim gibi cam tavan özelliği suan için A3 Sportback deki gibi bagaj kaputuna kadar gelmiyor.Yarım sadece sürücü için geliyormuş.O zaman sunroof yaptırırım daha iyi ne anladım bu işten ya valla vw markasının daha doğrusu doğuşun bazen ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum.Bide fiyata bak 2.700,00 TL yazık komple olsa tamam ; insanları enayi yerine koymasını ne çok seviyorlar.Sinir oldum.

11
Ya ben cam tavan için 2.700 tl verecektim.Yarım mı geliyor. :(  arka bagaja kadarmı yarımsa biraz canım sıkıldı. :-\

12
Jetta VI / Ynt: Yardım Lütfen
« : 11 Haziran 2012, 15:12:33 »
Arkadaşlar merhaba;
Henüz 59 bin km'deki 2007 model dizel Polo aracımı; yeni Jetta'ların görüntü cazibesine kapılarak sattım ve bir ay önce 2012 model otomatik vites Jetta 1.4 122 HP aldım. Şükür memnunum; Allah herkese nasip etsin. Yalnız sizlerle paylaşmak istediğim bır husus var. Son beş yıldır mazot tüketmek nedir bilmeyen Polo'dan sonra.. Jetta bana biraz cilve yapıyor:) Yakıt tüketiminde cömert davranıyor:)
Alırken bu hususu biliyordum tabi. Lakin yine de aracımı daha tasarruflu kullanmak konusunda bilgiye gereksinim duymaya başladım.
Yeni jetta hele de ototmatik vites jetta kullanan arkadaşlar varsa ve de daha tasarruflu kullanmak konusunda biilgi sahibi iseler, paylaşırlarsa sevinirim.
Teşekkür ediyor; her arkadaşa hayırlı kullanımlar diliyorum.

Öncelikle aracınız hayırlı olsun.

Dsg şanzıman sizin sürüş tarzınıza göre kendini adapte eder.Eğer agresif bir sürüş tarzınız varsa zaten yol bilgisayarından tüketim bölümündende edineceğiniz bilgi ile beraber gaz hassasiyetini ayarlamanız gerektiğini anlarsınız .

Ilk yöntem :
Serviste  dsg şanzıman sürüş yapısını sıfırlamak için  aracı vcds diye bir cihaza bağlıyorlar.Sonrada bunu fabrika ayarlarına geri döndürerek şanzımanın yapısını yeni sürücü için sıfırlamış oluyorlar.

İkinci  yöntem :
Kontağı çevirip  aracı çalıştırmadan gaz pedalına sonuna kadar basın. Gazın dibindeki son kademeye kadar basın yalnız, hani en son bir tık ediyor ya oraya kadar. 15 saniye bekleyin. Ayağınızı gazdan çekip aracı çalıştırın ve DSG adaptasyonu sıfırlanmış olur. Tekrar sürüşünüze adapte olur. Muhtemelen sorununuz da çözülmüş olur.Ancak bu bilgi benim genel araştırmarımdan öğrendiğim bi bilgi.Hiç denemedim.Bu sebepten ilk yöntemi uygulatmanız daha mantıklı.Sonuçta araçlarımız garantili.

Mesela ben aracımı teslim alırken bana söylenen 1000 km ye kadar  3.500 – 4.000  deviri geçmeyin oldu.Bu biraz motorun rodaj süresi ilede  alakalı.Normalde VW motorlarında rodaj olmaz .Yani bu motorlar halk dili ile fabrikadan açık geliyor.Eskiden malum bilirsiniz belki atlardık arabaya bi uzun yapalım motor kendine gelsin diye kademeli olarak motor açardık.Bunlarda öyle bişey yok.

Ama parçaların bir adaptasyon süresi var.O nedenle agresif olmamak gerek.Ayrıca araçlar sıfır araçlar ilk başlarda adaptasyon sürecinde biraz yakıt sarfiyatının yüksek olması bence normal.

Ama rakamlar fabrika verilenin çok üzerinde ise mutlaka bi servisle görüşün derim.

Hepimize araçlarımızla kazasız belasız ve tabi cazasız güzel sürüşler dilerim.

13
Jetta VI / Ynt: 1,2 TSI motor ne getirdi?
« : 07 Haziran 2012, 17:06:00 »


Benim arabadaki 1.4 TSI 122 hp turbolu motor bu işte.

Saygılar.

14
Jetta VI / Ynt: 1,2 TSI motor ne getirdi?
« : 07 Haziran 2012, 16:23:33 »
ama şu da var ki bu motorlardan 1.2 litre olanı turbo 1.4 litre olanı ise atmosferik. max tork bakımından 1.4 lehine bir görüntü olsa dahi bu  büyük oranda kağıt üzerinde kalıyor. çünkü atmosferik motorlarda tork eğrisi parabolik. TSI motorlarda ise alt devirde max torku yakalıyor ve bu torku koruyor. ki zaten 1.4 motorda da tork eğrisi aynı şekilde olsaydı fark 1 saniyede filan kalmazdı. 2-2.5 saniyenin altına düşmezdi.

Tolga Bey ,

Yukarıda bahsettiğim motor 1.4 TSI 122 HP lik motor.Bu motor atmosferik değil ki turbolu motor.

1.2 motor alt devirlerde 175 nm torku yakalarken. 1.4 motor alt devirlerde 200 nm torku yakalıyacağı için zaten önde olacaktır.

Burda 1.4 motor için tek dez avantaj aracın ağırlığı.Çünkü 1.2 motorlu araç biraz daha hafif.

Ama alt devirlerdeki 1.4 motorun tork avantajı bunu dengelemiş oluyor.Hatta üst devirlerde ve yüksek hızlarda 1.4 motora sahip araç 1.2 motorlu araç ile arasındaki mesafeyi açarak yoluna devam ediyor.






Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 13