İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - erdem325

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 55
1
Aranıyor / Ynt: mk2 golf kol piston (turbo)
« : 01 Ağustos 2014, 09:35:53 »
oem agu ve ya aeb kollari kullansan olmuyor mu?

hedeflenen guc oem 1.8t kollarinin kaldirabileceginin uzerinde. o nedenle kullanamam onlari direkt egerim oem kollari muhtemelen.

2
Aranıyor / Ynt: mk2 golf kol piston (turbo)
« : 01 Ağustos 2014, 01:35:53 »
guncel

3
Aranıyor / mk2 golf kol piston (turbo)
« : 25 Temmuz 2014, 05:44:49 »
1.8 16v kr motor icin h-beam forged kol ve forged piston ariyorum.
kollar tfsi ve 1.8t lerin olculeri ile ayni olmali. c-c 144mm, piston pim dia 20mm, big end bore 50.6mm
pistonlar 1.8t lerden farkli ama, malum bizimki 16v..
pistonlari da 82mm 8.5 9 hatta 9.5 cr olarak ariyorum.

edit:
iletisim 0544 789 03 ellidokuz

4
Golf IV / Ynt: Fotoğraftaki durumun nedeni nedir?
« : 09 Mayıs 2014, 01:02:15 »
hortum genelde isi yuzunden sertlesip catlar.
ayni hortum yine catlayacaktir zamanla.
silikon orani fazla hortumlar daha gec deforme olurlar isidan.
daha kaliteli hortum bakin bence.

5
Otomobilim / Ynt: SATILIK Air Süpansiyon USA Yellow mk2 Jetta
« : 08 Mayıs 2014, 11:49:11 »
evet mk2 golf.
fiyat alabilirmiyim pm den?

6
Otomobilim / Ynt: SATILIK Air Süpansiyon USA Yellow mk2 Jetta
« : 08 Mayıs 2014, 02:34:40 »
bag leri ayri satmayi dusunuyormusunuz?

7
Polo 6N / Ynt: Enjektör Ve Silindir Temizliği
« : 07 Mayıs 2014, 21:14:30 »
siz emme manifoldu egr valfi temizligi yapmissiniz.
sokup temizlemek iyidir buna birsey demiyorum fakat, enjektorlere yaptiginiz sey enjektor temizligi olmuyor maalesef.
keske oyle olsa da temizlesek..
enjektorun temizlige ihtiyac duydugu yer zaten enjektorun ici.
bu temizligi de elle falan yapmak imkansiz.
ultrasonic temizlik ile sokulmusken temizlenebilir sadece, onun disinda temizlemeniz imkansiz.
nette cok bilgi var ultrasonic temizlikle alakali.

8
Polo 6N / Ynt: Enjektör Ve Silindir Temizliği
« : 07 Mayıs 2014, 15:53:03 »
Bütün bu katkılar pazarlama tuzağı en iyisi yukarıda denilen gibi 4 enjektörü söküp debileri ayarlanıp temizlenip tekrar yerine takılmasıdır.
katkilar neden pazarlama tuzagi olsun?
dizellerde duzenli kullanildiginda wurth mesela cok ise yariyor.
4 enjektoru sokup kendiniz neresini temizliyorsunuz ki?
sokup temizletmek iyidir evet ama ultrasonic temizlik yapmak gerekir.


vallahi ben ustaya malzemeye para vermedim söktüm enjektörleri benzin dağıtıcıyı egr yi kendim temizledim yeniden taktım malzeme parası 20 TL. işçilik 0 aldığım haz Maldivlerde kızgın kumlardan serin sulara... ;D


9
Golf III / Ynt: dizel golf 3 kara duman atıyor
« : 07 Mayıs 2014, 15:49:51 »
erdem325 arkadaşıma katılıyorum  yazdıklarında

benim sormak istediğim motorun sesi ne durumda rölantide çalışırken eskisine göre sesi daha mı gür yoksa eskisi gibi mi
benim başıma bir iş geldi çünkü forumu takib eden arkadaşlar bilirler dumandan sonrası yaşananlar biraz tehlikeli olabilir çünkü bende olan şu idi araba çk güzel gidiyordu enjektörde işeme mevcutmuş bu çoğaldığında yaptığım yol mesafesi 120 km lik  gidiş geliş mesafesinde dönüşte enjektör işemesi yüzünden enjektörün püskürtme yaptığı yerdeki hücre kapağı pistonun üzerine düştü ve olanlar oldu gerisi malum

saglikli enjektorle arac sakirdamaz. sakirdiyorsa problem vardir.
iseyen enjektor mazotu etmesi gerektigi kadar pulvarize edemedigi icin eritir biryerleri, genellikle de piston eritir.

dizel de enjektor en saglikli olmasi gereken parca, enjektorlerinize iyi bakin.

10
Polo 6N / Ynt: Enjektör Ve Silindir Temizliği
« : 06 Mayıs 2014, 23:35:22 »
wurth lerin dizellerde ise yaradigini cok gordum.
ama depoda bekletmemek gerek, uzun yola cikarken falan katkiyi yakita ekleyip tempolu gitmek en sagliklisi.
ama carbon clean daha iyi sonuc veriyor.

11
Polo 6N / Ynt: Bor katıkısı ve yağ
« : 06 Mayıs 2014, 22:45:27 »
xW-40 yağların hepsinin sıcakken kalınlığı aynıdır. Yani 0W-40, 5W-40, 10W-40 aynı kalınlıkta yağlar.

dogru.
40 dediginiz yagin sicak vizkolitesi, bastaki rakam ise soguk vizkolitesi.
full sentetik yag candir.
eski mineral yaglara gore daha gec bozulurlar, isil dayanimlari daha iyidir vs vs..

yaginizi gec degistirmeyin ve her yag degisiminde mutlaka filtrenizi degistirin yeter.
bor vs gerekli bir katki degil motor icin.
zaten uygun yag kullandiginiz halde motorunuz yag yakiyorsa, o motora en saglikli olarak yapilacak sey acip rektefe etmektir.
bor vs sadece gecici cozumler, sorun gitmiyor yani onlarla. agriyan disinizi uyusturmak gibi birsey..

not:
ille de iyi diye 0 kullanmaniza da gerek yok.
bastaki vizkolite degerini iklime gore secmek yeterli. ille de 0 almak israf oluyor, ihtiyac oldugu kadar soguk vizkolitesini dusurmek yeterli.

12
Golf III / Ynt: dizel golf 3 kara duman atıyor
« : 06 Mayıs 2014, 20:50:25 »
turboyu bi kontrol ettirin derim.
turbo sorunsuz ise pompa ve enjektorlere baktirmakta fayda var.
duman mazot dumaniysa eger ya pompa biraz aciktir ya da enjektorlerle alakali dorun olabilir.
ama duman yag dumani ise muhtemlen turbodur diye dusunuyorum.

edit:
bor falan kullanmayin ayrica, temiz motor yagi hepsinden iyidir.
bor falan galerici isi.

13
Golf I / Ynt: 1.6 gtı mı 1.6 td mi?
« : 06 Mayıs 2014, 20:45:50 »
k-jetronic tr deki ustalar (istisnalar haric) icin ne yaptigi nasil calistigi bilinmeyen bir sistem.
anladigim kadari ile gti fanatigi degilsiniz. sahsen ben td oneririm size.
az yakar cok kacar.
ayrica sorunsuz skntisiz gti yi o paraya hicbir hastasi satmaz bence.
aldiginiz kisi de gti fani degilse eger (ki ben oyle dusunuyorum) sadece basiniza bela alirsiniz.
k-jetronik dogru ellerde guzel bir sistem olabilir ama ulkemizde maalesef.
muhtemelen alinca bir sure sonra lpg dusuneceksiniz, orda zaten film kopmaya baslayacak.
gti bilincsiz usta elinde dunyayi harcatir ama yine adam olmaz.
ben bunlari gti sahibi olarak yaziyorum bu arada.
kesinlikle td oneririm.
nasip olurda alirsaniz eger, pompa ve enjektorleri bosch serviste baktirirsiniz yolunuza devam edersiniz.
koyar mazotu gidersiniz. ama gti icin ayni seyleri maalesef soyleyemem.
sorunlu jetronik sadece sorun olur.

14
Golf IV / Ynt: BU HAVA FİLTRESİ UYGUN MUDUR? (resimli)
« : 13 Mart 2014, 01:19:37 »
aracta maf varsa mafin kirlenmesini hizlandirir bir miktar.
ama pololarda maf varmi bilmiyorum.(hava akismetresi denen sey)

bir de filtre kapagi var mi yoksa bu sekilde mi duruyor?
yani orj filtre kutusunun kapagi varsa bence bir zarari yok.
kapaksizsa sicak hava emme ihtimaliniz var.
zaten sadece bir filtreyle psikolojik beygir alirsiniz sadece :)
yani o emis sesi arabanin daha guclu oldugu hissi verir sadece ama gercekte pek bi guc vermez..

edit:
maf orda gozumun onundeymis gormemisim pardon :D

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 55