Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - serhat

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 88
1
Golf IV / Ynt: MotorSilk
« : 25 Aralık 2014, 00:44:33 »
eğer çok verimli işe yarar bişey olsaydı yıllardır motor yağı üreten firmalar başta castrol mobil gibi bilindik firmalar kendi isimleri altında bu ürünleri piyasaya sürerlerdi kaybedicek bişeyleride yok sonuçta yağ değişiminde yağla birlikte konulan birşey hem yağını hem katkısını satardı kılcal çatlakları vs kapatıyormuş motordaki birtakım parçalarda honlama çizgileri vardır bu çizgiler motor yağının aralarında tutunup ilk çalışma sırasında sürtünme oluşumunu engellemek adına vardır şimdi seramik etkisi yaparak motoru onaran (sözde)bu bor katkısı bu çizgileride doldurucaktır belli bir km sonra motorda çamurlaşma yağ kanalları tıkanıklığı yağ pompası süzgecini özelliklede süzgecini sözde onarcı özelliği olduğundan tıkıyacaktır çok faydalı mademki ağır şartlar altında yapılan motorsporlarında neden sponsor değiller senelerdir var bu ürünler resmen arabalara torna tezgahı dikiş makinesi muamelesi yapıyorlar vw yetkili servis dahil birçok yetkili servisin onarım mekanik bölümlerinde belli başlı sıvılar(silecek suyu antifriz vs) sergilenir faydalı birşey olsa bu bor ürünleride sergilenir hiçbir servis otomobil üreticisi bunu tavsiye etmezken isterse uzay üssü gibi bir laboratuarda geliştirilmiş olsun bu arabayı yapan adamdan daha iyi tanıycak değiller motor yapısını vs kullandığımız yağlar çok yüksek standartları karşılayan gerçek testlerden geçmiş gerekli onayları almış maksimum verime yönelik hazırlanmış yağlardır siz araç için uygun olan yağı kullandıktan sonra gerisi şöföre kalmıştır soğuk motoru zorlarsanız gereksiz aracı sıkıştırırsanız yada ölü devirde kullanırsanız o motora ne koyarsanız koyun aşınır verimi düşer bu iş 5 ton çeken kamyona nasılsa tartıyo diyip 8 ton ezbere yük vurup sonra ilk rampada aks kestirip sağa çekmeye benzer şehir efsanesi bu katkılar

2
Golf IV / Ynt: Kilometre hız göstergesi sapıttı
« : 13 Mart 2014, 23:04:18 »
km sensoru arizali yada bozulmak uzere. Cakmasi 60 70 orj. 90 100 arasi bisey alip kendin bile degistirebilirsin

Nexus One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
kusura bakmayın pek fazla giremiyorumda geç cevap verdim kendim alıp değiştirdim zaten orjinalini aldım sorun aynı söküp geri verdim

3
Golf IV / Ynt: jant ve lastik
« : 26 Şubat 2014, 02:11:14 »
215*45*17 favori
taban janta göre çok dar kalıyomuş gibi geliyo bana genede zevkler renkler tecrübeler değişkendir :)

4
Golf IV / Ynt: jant ve lastik
« : 26 Şubat 2014, 00:15:44 »
225-45-17 iyidir bende böyle kullanıyorum

5
Golf IV / Kilometre hız göstergesi sapıttı
« : 26 Şubat 2014, 00:07:18 »
arkadaşlar arabanın km göstergesi bi acaip oldu durduğum yerde ibre 260 140 150 60 70 abuk sabuk değerler gösteriyo yolda 100le giderken bi bakıyorm 150 gösteriye nedendir sizce

6
Golf IV / Ynt: hava filtresi
« : 26 Şubat 2014, 00:04:53 »
standart 1.6 bi arabada sesten başka bişeye yaramaz araba rahatladı çekişi arttı diyenler var doğrudur rahatlar mantıken burnunuzu düşünün tıkanınca rahat nefes alamazsınz açık hava filtreside öyle standart filtrelere oranla geçirgenliği daha fazladır eğer mesuliyet kabul ettircek kadar işe yarar faydalı bişey olsaydı 1litre 5-30 yağı 50 liraya satan doğuş oto açık hava filtreside satardı servislerinde  ;) bende kullandım bi ara simota racing sport ve K&N kullandım hemde orjinalin gözünü seviyim :)

7
Golf I / Ynt: motorin?
« : 09 Ocak 2013, 23:12:12 »
Kesinlikle. Erşan Üstadın önerisiyle Po dan almaya başladım. Çok memnunum. Daha az yakış daha çok kaçış diyebilirim :)
Bu tavsiyeyi aldığım günlerde, bir gün po ya gitmeye üşenip shelle uğramıştım. Mazot alacaktım, öncesinde pompacı genç arkadaşla kısa bir muhabbet ettik, "abi benzin dedin mi bizim shell kesinlikle en iyilerden biridir" dedi, "ama motorin dersen ben po derim motorini oradan al abi" dedi. Ve eyvallah deyip yakıt almadan üşenmeyip doğru po ya gittim. Nihayetinde ne oldu diyeceksin, milimetrik ölçüm yapmadım ama rutin kullanımıma göre yaptığım karşılaştırmada daha az yakıt yaktığımı, enjektörlerdeki ıslanmanın azaldığını, gidişin de gayet iyi olduğunu farkettim.
peki merak ettiğim bu pro dizel kırsalmı çünkü kırsal kalktı yani yoksa euro ile kırsal arası bişeymi

8
Video / Ynt: ,Pimp My Ride - Golf mk2
« : 09 Ocak 2013, 01:36:54 »
jantlar ve stoplar cikletten çıkmış gibi ayrıca o iç döşemede hiç gitmemiş bana kalırsa işçilikte yok ortada pasları temizlemediler çamurluklar sökldükten snra bile kapı sistemini gitti paslı yere taktı amanya binsin güle güle das orjinalciyizz :D

9
Golf IV / Ynt: Golf IV Karışık Sade Fotolar
« : 09 Ocak 2013, 00:50:07 »

10
Golf I / Ynt: motorin?
« : 08 Ocak 2013, 21:55:43 »
hmmmmm po diiiniz yani :)

11
Golf I / Ynt: motorin?
« : 08 Ocak 2013, 00:01:08 »

12
Golf I / motorin?
« : 07 Ocak 2013, 23:27:55 »
mk1-mk2 düz dizel ve turbo dizelde ne tür mazot kullanıyosun arkadaşlar yazabilirmisniz acaba euro dizelmi pro dizelmi kırsal varken herkez kırsal koyuyodu ama şimdi durumlar ne hangisi sağlıklı sıkıntısız

13
Bora / Ynt: Nokian WRD3 kış lastiği deneyimlerim...
« : 05 Ocak 2013, 00:37:02 »
bizimle peylaştğın için teşekkürler bence faydalı ve güzel bir kullanıcı analizi yapmışsın hayrlı olsun :)

14
2. si Golf 1,5 dan 2 gibi olmuş sanki  :D :D :D
aynen hoş duruyo amaaaa das orjinalden yanayız :D

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 88