Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - tavır

Sayfa: [1]
1
Polo 6N / Ynt: şanzıman bitmiş.
« : 22 Şubat 2010, 23:13:17 »
piyasada sıfır şanzıman var mı? varsa fiyatı nedir?

2
Polo 6N / Ynt: tek kapı polo
« : 31 Aralık 2009, 13:28:39 »
3k. 1.6  8v. 75bg.  tavsiye ederim. 96 binde aldım. şu an 155 binde 15 aydır kullanıyorum. büyük sorun çıkarmadı. bakımlarıda uygun.
2 kişiye kadar kullanırken çok rahat. 3 te olur, sağ kapıdan binicekse :p aceleci olduğum için arka tarafa binenleri beklemekten sıkılıyorum. bence 4 kapılara göre görünümü çok daha hoş. oyüzden yüzde bir arkaya binenleri beklemeye değer.

3
Polo 9N / Ynt: triger kayışı
« : 16 Şubat 2009, 22:49:40 »
selamlar
triger setinde (gergi+kayış) ina marka iyi midir? orjinalde motor üzerinde hangi marka mevcut acaba ?
 linkini vereyim
http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=arac&aracid=172&filtre=01.13
linkte ina marka triger seti uygun mudur?

4
Polo 6N / Ynt: 2 Adet Uzman sorusu...
« : 12 Ocak 2009, 22:33:46 »
evet hoparlörin paralel bağlıdır. amper i çeken player ve amfi dir.
yüksek amper li akü ler daha fazla cihaz çalıştırmak için kullanılır.
misal otobüslerde kullanılan akülerin amper leri fazladır. çünkü yük çeken cihaz fazladır. kettle, deepfreeze bile var yani değil mi?
cep telefonlarında ise renkli ekranlı, radyolu, webcamlı bir telefon siyahbeyaz ekranlı bir telefona göre yine fazla akım çekecektir.

5
Polo 6N / Ynt: 2 Adet Uzman sorusu...
« : 12 Ocak 2009, 22:02:48 »
kısmen
varsayalım senin aracında 4 hapörler var. 1 hapörlerin çektiği akım 2 amper.
ön hapörler açık arka hapörler kapalı ise 4 amoer çeker. 4 hapörler açarım yüksek ses dinlerim dersen 8 amper çeker.
desarj süresi hızlanır. voltaj çabuk tükeneceğinden daha kısa süre müzik dinlersin

not: amper ölçebilmek için yük(hoparlörün çalışıyor olması) bağlı olması gerek

6
Polo 6N / Ynt: 2 Adet Uzman sorusu...
« : 12 Ocak 2009, 21:44:58 »
Akü voltajı deşarj boyunca düşer. Cihazların çektiği Amper arttıkça Desarj hızlanır(voltaj düşer).
voltaj ölçmek için; avometre(ölçü aleti) dc kademesine alarak + ve - probları akü kutupbaşlarına temas ettirek ölçebilirsin.
amper ölçek için avometreyi dc amper kademesine alarak devreye seri bağlamalısın.
bana zor gelen ise 1. soru
 

7
dün gece lastiğim patladı - çakıl taşı remen lastğin içine çakulmış.
stepnenin ne durumda olduğu hakkında bilgim yoktu. ne mutlu faal miş

8
2. bir şey daha krang filitresi alıp takan oldumu bu kelebeğin temiz kalmasına yarıyormuş. Ben her gittiğimde 50 ytl vermek istemiyorum Çok çabuk kirleniyor. Ha bide tamamen aku bitti yada yerinden söküldü yine mi adaptasyon yaptırıcağız.

iyi bir konuya değinmişsin feedom
gerçekten akü söküldüğünde adaptasyon yapılması gerekiyor mu?
saat sıfırlandığını varsayarsak .. km sıfırlanmıyor.. aynı sonuç mudur?

9
bende daha önce 10 devir çalışan araç şimdilerde 5 devir çalışıyor.
silkelenme yaparak stop edebiliyor.

10
Polo 6N2 / Ynt: polomun debriyajından garip sesler geliyor
« : 17 Kasım 2008, 17:15:13 »
vites değişimlerinde garç gurç seslerini bende debraj olabilceğini düşündüm
hatta 1 ile 2 vitese geçmeyince debraj teli koptu sandım
sanayide şanzuman indirildi. bir ustaya göstemende fayda var

11
Polo 6N / Ynt: Kaput altındaki
« : 17 Kasım 2008, 17:07:27 »
1.6 8v yok. gerekli aslında :P

12
Polo 6N / Ynt: Şanzuman hk.
« : 17 Kasım 2008, 17:05:07 »
normal den farklı bir ses anlaşılabilir. tabi ben iş peşinde koşmaktan aldırış etmedim.
başta bilyenin arızalı olduğu hissettim. 150 km daha yaptıktan sonra resmen
'sanayii gir artık bağırttırma beni dedi'
vistes değişimlerinde gart! diye hissediyorsun.
misal 30 devirde gideriken ayağını gaz pedalından çektiğinde senin bu efektini vermeye çalıştığın sese yakın ' BUUUuuuuww.. '  sesi çok fazla çıkıyor. veya hava filtesi olmayan motor gbi.
benim araçta 360 ytl masraf yaptı. 1 vites dişlisi hafif bozulma oldu tornaya girdi.
şanzuman dişlisi değişimi yapıldı. ufak bir problemde olsa vakit ayırıp sanayiye girip göstermeli
iyi forumlar

13
Polo 6N / Ynt: Şanzuman hk.
« : 14 Kasım 2008, 19:45:39 »
selam arkadaşlar
bu konuda bende dertliyim
şanzıman bilyası dağılınca dişli grubunun en küçük yarıçaplı olana hasar vermiş. usta tornaya falan sokucam dedi. bakalım yarın ne çıkıcak ortaya.

14
Polo ve Lupo / Ynt: Yakıt Tüketimi Tek Konu !
« : 21 Eylül 2008, 13:07:08 »
merhabalar
aracımın yakıtını eşdeğer modelleri ile karşılatırmak maksadı ile arama motorunda araştırma yapıyordum.
hasbel kader bu forumu buldum. aranıza yeni katıldım.
18 eylül de 99 model 3 kapı polo satın aldım. araca bindiğim gibi  po ya giderek 100 ytl benzin aldım.
ve o gün 241 km yol yaptım. 19 eylül de 256km yol yaptım. eve geldim. akşam gezmek için çıktığımda araç tekledi. bozuldumu derken kırmızı ışık şaka yaptığını anladım. :)
yani 100ytl / 480km = 0.208 ytl km de sanırsam.  bunun 30 km 160km/s ile 170km/s gittim. 60 km side şehiriçi diyelim. onun dışında sıkıcı olsada aracı devirde kullanmayı gayret gösterdim. 1.6 motora göre normal diye düşünüyorum.
onun dışında egzoz um patlaktı. güzel bi ses ti ama onu dün sanayiiye gidip ustaya komple değiştirttim. 200ytl maliyeti tuttu.
 iyi forumlar arkadaşlar.

Sayfa: [1]