Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Aleyniko

Sayfa: [1]
1
Yakın zamanda 2000 model aracımda açtırdığım bir özellik. Harekete geçtikten sonra 15km hıza ulaşınca kapıların otomatik olarak kilitlenmesi ve anahtarı çıkarınca kapıların açılabilmesi. Bu özellikle yolda birini indirseniz ya da bagajdan birşey alsanız da tekrar kilitleme yapıyor. :tamamdir

2
Henüz çok zaman geçmedi sorunu çözeli ama sensörün değişmesiyle kesildi şikayetlerim.
İlk çalıştırma konusunda benim de tarifimi düzeltmem sorunun anlaşılması açısından yararlı olacaktır; İlk çalıştırma çok gürültülüydü ve bazen patlama sesi geliyordu ama marş aldıktan sonra herhangi bir sıkıntılı durum olmuyordu. Gün içinde ilki gibi olmasa da yine çalıştırma problemliydi. İlaveten ustam sensörün mil pozisyon bilgisini de aldığını söyledi. Bu arada Üniversal cihazlar ile sorunu net göremediğini VAG ile görebildiğini belirtti. Bu durumda arıza tespitinde VAG'ın öneminin büyük olduğunu anlıyoruz.

3
Bir bilgide benden daha önce burada veya herhangi bi yerde göremedim.
Daha doğrusu bende benzinlikte yaşlı bi pompacıdan öğrendim, benzin kapağını açtığınızda (bundan kastım dış dikdörtgenin içindeki) parmağınızı içeri uzatın solda küçük bir düğme var. O düğmeye basılı tutarak benzin aldığınızda, depo içeriden, yedek depo bölmesini kaldırıp oraya da benzin alıyor ve yedek depo ile birlikte depoya benzin alıyosunuz. daha fazla alıyo.
Bizzat o zaman denedik, yarım depoya yakın benzin vardı tatile giderken, 215.00 tl (42,5lt) daha benzin aldı.(bu haziranda)
 inşallah işinize yarar, yolda kalmazsınız.  :saygılar

Pek tavsiye etmem kullanmanızı. zira yedek depo değil o genleşme tankıdır.

4
Dün nihayet ustaya götürebildim arabamı. Egzantrik devir sensörü arızalanmış. değişince problemler de çözüldü.
İlk çalıştırmadaki sarsıntı ve tuhaf seslerin, yakıt sarfiyatının düzensizliğinin ve 5200 devirde takılı kalmasının sorumlusuydu bu sensör.

5
vites değiştirme sorunuyla eş zamanlı başlaması aynı sorunla alakalı olabileceğini düşünmeme neden oldu. Ayrıca direksiyon müşür arızasını cihaz bağlandığında gösterirdi diye düşünüyorum. Yine de bir baktıracağım. Teşekkürler.

Önümüzdeki hafta aracımı götürmeyi planlıyorum gelişmeleri buraya yazarım. Aynı problemi yaşıyor olabiliriz.

6
Yukarıda belirttiğim soruna ilave olarak sabahları ilk çalıştırmada tuhaf sesler çıkararak ve motoru sarsarak çalışıyor. Bazen patlamaya benzer bir ses de geliyor. Çalışmasında ve normal kullanımda vites değişimlerinde hiç bir problem yok.

7
Merhaba, benzer sorun 2000 model Golf 4 aracımda da mevcut. Yokuştan ziyade gaza basma durumuyla oluyor, normal şartlarda seyir halindeyken kısa sürede hızlanmak için(mesela sollama yapmak için) gaza sonuna kadar bastığımda vitesi küçültüyor (mesela 4 ten 3 e) ve 5200 devire gelip takılıyor. Ayağımı hafif çekmemle tekrar yükseltiyor vitesi.

Konuyla ilgili internette bir cevap bulamadım, tanıdık birinin yönlendirmesiyle gittiğim bir ustadan boğaz kelebeğinin arızasından dolayı bu sorunun olduğunu öğrendim. Teyit amaçlı boğaz kelebeğini değiştirip deneyeceğim. Ancak bir türlü fırsat bulup (zaman ve zaman :) ) aracımı götüremedim.

Bu arada boğaz kelebeğinin temiz olduğunu ve adaptasyon yapıldığını belirtmek isterim. Arızalı olduğu için adaptasyonun tutmadığını söylediler.

Sayfa: [1]