Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Prokizya

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 17
1
prokizya bunlardan sanırım aliexpreste vardı.gözüme çarptı benimde ön kapılarda sorun var solu yaptırdım 100 tl aldı 6-7 ay dayandı gene tık tık kilitlenip açılıp duruyo insanı sinir ediyo.bişey değil anahtar içerdeyken kilitlenecek diye korkuyom.
Doğru ben de oradan buldum zaten ama almadım.
Sağ ön kapı anahtarı hiç kullanılmadığından sorunluydu. Kilitini komple söküp kapıdan çıkarttım, kap içinde mazotla yıkadım tertemiz oldu yağdan arındırdım yerine taktım. Zamanım kısıtlıydı kilitin içini açmadım. Geniş bir vakit olsa denemek istiyorum. Ama şimdilerde yine bi tutuklu yapıyor kapı döşemesinde ki lamba bazen yanıyor bazen yanmıyor.

2
Golf IV / Ynt: ROT-BALANS ve Direksiyon Yumusakligi.
« : 10 Mayıs 2016, 20:15:07 »
Rot başları değiştiğinden yumuşama olmuştur sonuçta eskidikçe toz vs girince hareket kabiliyeti zorlaşan parçalar.

Yalnız sağa çekme varsa rot ayarını yapan ustanıza tekrar bi götürmenizde fayda var.

3
Golf IV / Ynt: Motor suyu eksiltiyor nereleri kontrol etmeli.
« : 10 Mayıs 2016, 20:12:20 »
Arkadaslar, dediginiz gibi sızıntı 3 su flansı denilen parcadan cikti. Gozlemledik ve degistirdik ama o parca genelde sızıntıya megilli bir parcaymis ustanin kendisinde de ayni aractan var 2 senede 3 defa degistirdim diyor. Kalitelisini bulmak zormus. Taktik bakalim ne kadar idare edecek.

Sebebi bulmuş olmanız sevindirici. Bende yan sanayi taktım maalesef.

Masrafınız ne kadar oldu acaba merak ettim.

4
Aracım 99 1,6 SR (şuan 195,000 km de) Aldığımda km yüksek diye 10/40 koyuldu sonra araştırmalarım ve yağ firmalarının ürün seçim tablolarından 5/40 koymaya karar verdim. Yalnız araç 10/40 koyduğumda da çok bir eksilme söz konusu değildi. 10/40 tan 5/40 a geçişte eksilme olabileceğini biliyordum ama şuan senesi gelmek üzere ve yaklaşık 8,000 km yol yaptım eksilme 200-250 gr arası diyebilirim. Yağ firmalarının seçim araçları şimdi 0/30 a kadar düştü. Aracım Vw 500-501,01-502 yağ kodlarınına sahip karşılayan ve özellikle onay almış yağ koymaktan yanayım. Zaten senede 15,000 km yi bile dolduramıyorum.

5
Golf IV / Ynt: Görüntülü Teyp
« : 27 Mart 2016, 11:53:08 »
İlla görüntülü olacak ise daha iyi bir ürüne bakın bence. Bunların kalitesi biraz tartışılır. Ekran olmayacaksa güzel bir USB'li teyp bundan daha iyi ses kalitesi sunabilir.

6
Geçmiş olsun. O kadar yere bakmışsınız ama konu aracın vites değiştirme prensibi ile alakalı geldi bana. Aracın burnu havadayken fiziksel olarak vites değiştirmesini engelleyen bir durum var sanki. Bu herhangi bir sokak arasında rampa yukarı denediniz mi, yoksa seyir halindeyken mi oluyor illa. Umarım kısa zamanda çözüme ulaşır.

7
Golf / Ynt: Volkswagen Golf - Geçmişten günümüze
« : 28 Şubat 2016, 17:18:49 »
Hepsi birbirinden güzel  :sevgi:

8
Golf / Ynt: Şanzıman Neden Yağ Eksiltir (Kaçak Yok)
« : 28 Şubat 2016, 16:41:28 »
Aracımı 175,000 de aldım, tanıdık bir özel servise gittik vites geçişleri sert dedim arabayı yeni aldık nedir ne değildir bi bakar mısınız dedim. Ayrıca şanzıman yağının kontrol edilmesini söyledim. Kontrol kelimesini hiç kaale almadan boşaltıp castrol şanzıman yağı koydular ve tuzlu bir hesap çıkardılar. (yağ pahalıdır o ayrı) bu yaptıkları hoşuma gitmedi tabi sonradan biraz araştırdım bizim araç için şanzıman yağ değişimi 300,000 km diyor. yaklaşık yarıda değiştirmiş olduk. Vites geçişleri aynı. :)

sizin aracınıza da umarım çekiden ucuz bir yağ koymamışlardır.

9
Genel / Ynt: Bugun otomobiline ne yaptin ? konusu...
« : 21 Şubat 2016, 13:22:45 »
Bugün değil ama son birkaç gündür yaptıklarımı özetleyeyim;
Ön kaput, ön tampon ve bagaj kapağı boyandı,(vernik atığı ve çiziklerden dolayı)
Komple pasta cila uygulandı,
Bora 4motion spoiler takıldı,
10 bin bakımı yapıldı.

Hayırlı olsun. Benim de tavanda vernik atmalar başladı. Sadece boyaya ne kadar harcadınız acaba, aracınız ne renk bilmiyorum ama renk farklılığı vs oldu mu ?

10
Golf IV / Ynt: Motor suyu eksiltiyor nereleri kontrol etmeli.
« : 11 Şubat 2016, 20:10:33 »
Binim aracımdada eksiltme vardı kapıtu açınca motorun sağ tarafında biraz aşağıda motora giren bir plastik parça 3 tane felan hortum o plastiğe bağlıydı dibindeki conta eskimiş plastikle değiltirdim düzeldi motor suyu sıcak olduğu için direkt olarak su göremiyoruz boruların birleşim yerlerine dikkat ederseniz su kaçıran yerde veya döküldüğü yerde kararma olur

Ben de o 3 lü plastik boğazı değiştirdim sorun kalktı. Yalnız eğer o parçadan ise sadece motor çalışırken kaçak oluyordu bende.

11
Bizim bu kilitlerin bozulan switchleri bunlar sanırım, daha önce alıp değiştiren oldu mu acaba ?


12
Golf IV / Ynt: Yağ kaçakları ve conta değişimi
« : 17 Ocak 2016, 16:32:33 »
Aynı sorunun çok azını ben, daha fazlasını arkadaşım yaşadı.

99 golf dediğiniz yerden aşağı sızan yağ canımı sıkıyordu balata spreyi vs temizledim yine oldu parmağımı bir sürdüm üst kapak somunları gevşekmiş. Güzelce hepsini sıktım şuan için herhangi bir kaçak yok. Arkadaşımın ise Escortu var dert ve fazlasınyla yağ sızıntısı vardı. Ustası sizin dediğiniz gibi conta seti falan demiş aynı şekilde somunlara bi dokundum çoğu gevşek. Lokma anahtar ile güzelce sıktık şimdi ondanda kaçak yok. Siz de bir kontrol etmenizde fayda var bence.

13
Golf IV / Ynt: BASKI BALATA SON HIZA ETKİ EDERMİ
« : 15 Ocak 2016, 21:37:05 »
Debriyaj kaçırdıkça muhakkak etkisi olacaktır. Yakıtınızda artmıştır zaten.

14
Golf IV / Ynt: MK4 EGSOZDA PATLAMA
« : 01 Ocak 2016, 20:11:15 »
Geçmiş olsun, neyse ki içanadoluya göre daha ılık bir şehirdesiniz. Sonuçları çok ağır olabilirdi.

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 17