Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - G60

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 268
1
Polo 6N / Ynt: Manuel Dikiz Aynası
« : 09 Ekim 2017, 13:42:16 »
Düğme ve aynaları bulabiliyorsanız, ortalama bir elektrikçi tesisatı kendi de yapabilir. Yapabilirsiniz yani.

2
Sohbet / Ynt: İstanbul - marmaris güzergah
« : 09 Ağustos 2017, 10:40:25 »
Yolculuk anadolu yakasından mı, avrupadan mı? Bayram tarihine denk geliyorsa dönüş için Çanakkale üzeri gelmeyin.

4
Otomobilim / Ynt: Volkswagen T3 Bus D Projesi
« : 11 Haziran 2017, 21:28:44 »
Gostergemiz bitmek uzere. Arabanin uzerine gelmeye dogru yaklasiyor. :)

Hava filtresi, bağlantı boruları ve akışmetre bağlantısını taktım
.





Pompanın ayarlarını yapmamıştık. Avans ayarını vs yaptık. Bu sırada sanayiye git gel deneme sürüşü oluyor.  Sonrasında yine köşesine çekildi.

5
Sohbet / Ynt: Sahibinden.com'daki İlginç İlanlar
« : 30 Mayıs 2017, 15:42:06 »
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-clio-parasina-dizel-isvec-tanki-437294705/detay

MACUNLU YERLERİ KENDİM BOYADIM AMA RENK UYUMU OLMADIĞI İÇİN ARACI KOMPLE BOYADIM. SEN USTAMISIN DİYE SORMAYIN DEĞİLİM AMA BAZI DOYUMSUZ USTALAR UCUK FİYATLAR İSTEDİĞİ İÇİN KENDİM BOYADIM GAYETTE GÜZEL OLDU. SONUCTA SOBA BOYASİYLA BOYAMADİK.

açıklamaya gellll

Bu gidişle ben de kendim boyayacağım. :D

6
Otomobilim / Ynt: Volkswagen T3 Bus D Projesi
« : 28 Mayıs 2017, 15:56:20 »
Orjinal BUS D yazisini TDI olarak yapmayi dusundum. En kolay yol pleksi lazer kesim ile gozuktu. Kadran icin parcalari kestirirken aradan cikarttim.







Beyin ve röleleri arka koltuk altında muhafaza edecegim. Aküyü de haftaya ayni yere almayi planliyorum.





Gecis yeri olarak arka kaloriferin su hortum gecis yerini kullandim. Hazir şablonlu kesilmelik yer :D tesisatin orjinal lastigi de ise yaradi.



Ön tarafi muayene icin idareten dikkat cekmeyecek sekilde icini topladim.



Yağmur haftasonu planimi aksatti verimli olmadi Ankaraya gelisim. Haftaya daha siki calisirim umarim.
Bus icin 1 hafta istirahat zamani.





7
Otomobilim / Ynt: Volkswagen T3 Bus D Projesi
« : 28 Mayıs 2017, 15:42:28 »
Kadrandan devam ufak ufak. Ekranın yerini ayarladım, sökülebilir sekilde ilerlettim.






Tum her şey bitince, en son kasayı komple boyayıp toparlayacağım.



8
Otomobilim / Ynt: Volkswagen T3 Bus D Projesi
« : 27 Nisan 2017, 21:01:47 »
Nerede kalmıştık?

Büyük ve lazım olan şeylerde ilerleme yok. Ivır zıvırla akşamları halimiz kalırsa uğraşıyoruz.
Atıf amcam arabada hak iddaa etmek için tam gaz çalışıyor. VDO saat seti, el freni lambası ve hansların illuminati yazılarından hediye etti gönlümün efendisi.



Gelelim VDO göstergenin içini açmaya. Elimizdekiler voltmetre, yağ basıncı ve sıcaklık göstergesi. Hemen camlarını temizlemek için kasayı söktüm.



Çerçeve pres olduğundan ince düz tornavida yardımıyla kenarları ayırıyoruz.



Sonrasında temizlik boya ve mutlu son! Ha bu arada bu çerçeve ve camların sıfırları vs satılıyor VDO saatler için. Takarken yine kenarları bükerek takacağımız için eskisini kullanmaktan farkı yok benim için. Kalıp ve presle uğraşmak isteyen daha güzel işçilik sağlar. :)



Gelelim takomuza.
Yol bilgisayarı için kullanacağımız ekran geldi. TFT dokunmatik ama dokunmatik özelliğini kullanmayacağım. Ölçüleri tam istediğim gibi olduğu için aldım. Ana hatları belirledik, sensörleri okuyup değerleri gösterebiliyoruz. Kadrandaki ledleri de ekrana simge olarak taşıyorum. GPS modülü geldiğinde de hız okumaya başlayacak. Sonrasında da çerçeveye montaj.


9
Bora / Ynt: 8 valf mi 16 valf mi?
« : 04 Nisan 2017, 22:05:40 »

lambda sensörü, diğer adıyla oksijen sensörü aracın en önemli parçasıdır.  Aracın performansını yakıtını herşeyini bu parça belirler.  Bu parça doğru çalışırsa, araç en ideal hava-yakıt karışımını yapar, en iyi şekilde yanma olur, aracınız güzel kaçar, az yakar. 
bu parça bozuksa aşırı fakir karışımla  performans'tan düşeceği gibi aşırı zengin karışım yapıp  size performanslı da hissettirebilir. Lakin bu cebinizi aşırı yakar.  motor ömrünü çabuk doldurur, katalizör çabuk dağılır vs.


Fakir karışım daha yüksek performans verir. Yanma sıcaklığı çok yüksek olduğu için zararlı oluyor bu durum tabi.  :)
Konuyla alakasız, ters bilgiyi düzeltmek istedim.

10
Genel / Ynt: 10 60 Yağ Nasıl ?
« : 02 Nisan 2017, 20:03:28 »
Hangi motora koydunuz ?

11
Otomobilim / Ynt: Volkswagen T3 Bus D Projesi
« : 27 Mart 2017, 00:06:50 »
orta kısımdaki ekran nasıl bişey olcak ? bilgileri nerden nasıl alcan aydınlat bizi :)

Az bir şey java biliyoruz. Arduinoyu da dokunmuşluğumuz var. İki üç library çalar yaparız bir şeyler.  :D
Aliexpress de şu 7th indirim zımbırtısı gelsin alırım ekranı. :D


12
Otomobilim / Ynt: Volkswagen T3 Bus D Projesi
« : 25 Mart 2017, 17:23:27 »
Gösterge ile ilgili ne yapacağımda kararsızdım. Arka folyodan kurtulmak için bir şeyler düşünüyorum. Orta kısımı komple yol bilgisayarına dönüştürmeye karar verdim.

Orta kısımı komple kestim ve boşalttım. Ekranı buraya koymayı planlıyorum. Sinyal, selektör, şarj, kızdırma, yağ lambasını vs komple ekrana taşıyacağım. Bu sırada turbo basıncı, yağ basıncı vs gibi şeylerle tabi.



Biraz çatlakları olan gösterge kasasını sağlamlaştırdım.
Yöntem şu ; zımba telini havya yardımıyla çatlaklara çapraz şekilde gömmek.Sonrasında eriyen plastiği geri üstüne sıvayıp kapamak :D
Tarifi biraz zor fotoğraflardan anlaşılır. Her türlü plastik tamirinde bu yönteme başvuruyorum. :)






Ne zaman biter kısmının ucu çok açık.

13
Otomobilim / Ynt: Volkswagen T3 Bus D Projesi
« : 25 Mart 2017, 17:14:43 »
mükemmel proje, inşallah emeğinin karşılığını fazlasıyla alırsın   :melek:

Teşekkür ederim. Karşılığı biraz zor ama umarım.  :D

14
Otomobilim / Ynt: Volkswagen T3 Bus D Projesi
« : 19 Mart 2017, 13:17:57 »
Düşürme yok, geri geri gittim.

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 268