Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - deepdrastic

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 24
1
konu acmiyayim sirf resim icin araba düzelince bir banyoyu hak etti sonrada kremledik :D

yagmur da yagsa yikadim wax uyguladim isil isil su tutmaz oldu iste hava karardigi icin kalite götü ama parlaklik buna ragmen göz kamastirir

















MasAllah esirgemeyin arkadaslar :) daha yeni yaptim allah nazardan saklasin diyin (amin)

2
Golf II / Ynt: tekleme (Beyin degisti ariza düzeldi)
« : 07 Ocak 2013, 21:00:54 »
auhahuauh arabanin huyunu suyunu ogreniyoruz bu sayede benim olayim birazda inat swap yapan biri var ugrasmayip ona verir derdim bak neyi var :D kasindik :D

3
Golf II / Ynt: tekleme (Beyin degisti ariza düzeldi)
« : 07 Ocak 2013, 18:03:15 »
bizim kullanacağımız araba da elektronik olmaması lazım. olur yerli oto üretirsek koymasınlar, acayip satar, dünyaya satarız. bu nedir ya? yok beyin yok sensör yok kablo  :-X

o teknoloji cok geride kaldi bak 89 model araba bile elektronik ki simdikiler daha fena motor beyni harici airbag beyni var klima beyni var abs beyni var otmatikse vites beyni var sensörlere gelince hertarafi sensör krank sensörü eksantirik sensörü maf sensörü beyin varsa herseyin sensörü var balatalarin bile :D

bu pahali benzinde de karburatorlu araba da kullanilmaz enjeksiyonlu sart gerci babamin suzuki swifti var karburatorlu 3 silindir 1.0 motor acayip az yakiyo benim arabamin motoru cok nokta o yüzden biraz fazla yakiyo ama ona görede gidisi daha iyi tek noktaliya göre

enjektörlü iyidir benim 205 pejo vardi karburatorlu 6 sene önce benzin fiatlari ucmadigi dönemler 20 lira ile kadiköye git gel birazda gezmeye benzin kaliyordu :)

karburatorlu elektronikler gibi dertli olmayabilir ama onlarinda kendine has problemleri olmuyor degil samanrasi takilir memesi tikanir hava ayari vs hersey manuel vida cevirerek :)

hani diyosunya elektronik araba olmasin acayip satar hybritler e ne demeli yari elektrikli araba ehheehehe bence tasaruflu araba acayip satar :D

4
Golf III / Ynt: ustaa
« : 07 Ocak 2013, 16:48:26 »
ben satmadim yilmadim sonuca vardim düzeldi cok pis bir inadim var benim :D

yeni araban hayirli olsun kardesimde corsa gsi vardi 1.6 16v de seninki hic yol da yapmamis yahu sadece o bayan kullandiysa bir rodaj turuna cikarsin artik cigerleri acilsin  >:D 1. 2. viiidididididid 3 yüksek devir devam 4 te rahatlat 5 e lüzum yok kikikiki  :)

5
Golf II / Ynt: tekleme (Beyin degisti ariza düzeldi)
« : 07 Ocak 2013, 16:36:22 »
valla nizam bende aslinda tahmini is yaptim fakat bazi seyleri ölcmek bicmek te lazim birazda bu düzen hakkinda bilgi edinmeli nasil calisiyor ne oluyor vs

sistem hep biribiriyle komplike calisiyor arkadas akismetreye takili kaldi yok ayarlada ayarla ayarlanmiyorki yani naptiysak akismetredeki hicbir tepkiye cevap vermiyor araba ki ben adim gibide emindim akismetreden olmadigina 3 tane akismetrenin bozuk olmasi pek akil kaari degil :D neyse
nekadar sensör var ise ne voltaj ne omaj gelmesi gerekiyorsa servis bilgilerin bulduk sirasiyla basladik tabiki yine akismetreden balsadik ölcüme sikinti yok gayet düzgün birsekilde olmasi gereken degerleri verdi diturbutörde bir okuyucu var onuda ölctük voltaj vs oda tamam etc ler zaten tamam ki yeni degismisti buna ragmen ölcüldü enjektörler zaten allah ne verdiyse akitiyor benzini benzin problemide yok allah degilde beyin aslinda ful actigi icin enjektorleri ölcmedim hic lambda zaten degisti ki onun fisini cekince arabanin yürümesi gayet normal ve yaniltici onu yanilarak degistirdik atesleme sorunu olmadigi icin bobine de el atilmadi her ihtimale karsi dist kapagi ve makarasi da degisti ki zamanida gelmis bunlardan öncede benzin pompasini ölctüydük degerler düzgündü ondada bir sikinti olmamasina ragmen sirf pompadaki paslar cürükler yüzünden degisti yeniside ölcüldü cikma sonucta hernekadar super gorunsede ölctük oda saglam harika calisiyor

ha lambdaya da voltaj dogru geliyor hersey saglam hava aliyordur vs denildi yok öle bisi :D enson artik burnuma kadar doldugum icin bir hisimla söktüm beyini evde actim ohooo ilk beyini söküp bakaymisik ya yolar kalkmis kopuklar var lehimledik ama malum beyin bu bildigin bilgisayar eprom var eprom sürücüsü tetikleyici entegreler ve kristal kayniyor ici yol kabaracak ve baska parcaya zarar gelmeyecek müüüümkün degil o ancak tüplü tv lerde olur %50 yol tamiri ile tv ya calisir yada oraya ait nekadar entegre transistor hatta direnc varsa ucmustur :D

biraz uzun oldu okuyana faydasi olur ama  :tamamdir

6
Golf II / Ynt: tekleme (Beyin degisti ariza düzeldi)
« : 07 Ocak 2013, 15:23:04 »
sagolun valla ugrastik ta ugrasmasi bisi degil masraf cok oldu benzin yaktim yapanakadar oraya git buraya git o yani degisen parcalari masraftan saymam  :D

he unutmadan allah kimsenin basina böyle ariza göstermesin hele birde her gösterdigniz kisi sundandir bundandir diyip tahmini cevap veriyorsa isi zor cidden

7
Golf II / Ynt: tekleme (Beyin ariza tespiti)
« : 07 Ocak 2013, 10:43:59 »
Beyin degisti araba icin hayat yeniden basladi o artik zihinsel olarak polo  ;D akliniza hemen suphe dusmesin aaa polo beyni golfe olurmu diye polo 2 nz motorlu muhtemelen 5 vites ayni motoru kullanan 2 farkli kasa haliyle motor kontrol unitesi ayni   :tamamdir
Wide bandim bozuk bu arada adamlara mail attim bakalim ne olacak
Beyin degisiminden hemen sonra sehir ici ufaktan turladim tekleme vs yok cekis super sadece ilk baslarda biraz guc zayifligi vardi oda haftalardir asiri zengin calismaktan katin kurum baglamasindan
200km yol yaptim dun polanya git gel bastim vs 2. Vites kesicili km ye baktim 90 yapiyor bi anda baktim kac yapiyor diye

Dist kapagi tevzi makarasi nin degismesi ve arizanin giderilmesi ile araba eskisine gore cok daha iyi hizlaniyor bir problemi daha giderdik :)

8
Golf III / Ynt: ustaa
« : 06 Ocak 2013, 13:07:26 »
noldu hallettinizmi arizayi 2 gündür konuya bakiyorum tik yok yazarsaniz sevinirim

9
Golf I / Ynt: %100 antifirizmi
« : 06 Ocak 2013, 13:04:25 »
mk2 5.5litre su aliyor bunun 4 litresini antifriz yaptik gerisi su radyator 1 güne kalmadan patladi tecrübe ile sabittir %100 antifriz koyulmaz -60 derece mi göreceksiniz

ben size antifriz ile alakali bir kac tavsiye vereyim
1. antifriz ölcer derece alin
2. yasadiginiz ülke eksi kac derece görüyorsa antifrizinizi ona göre yerlestirin (antifrizi bok koyup heba etmeyin yazik )
3. hernekadar antifriz kirec önlüyorsa unutmayinki antifriz donmayi önler bu sebeple ben steril su kullaniyorum

benim yasadigim yerde -14 ile -20 derece arasi soguk oluyor haliyle antifrizi de derece ile ona göre ayarliyorum bos bir bidona antifriz koyuyorum 1L kadar sonrasinda su ekleyip derece ile ölcüyuyorum -25 dereceye ayarlayip aracima koyuyorum aracta su eksilme durumunda su ilave ediyorum bu sekilde -25 -22 derece arasi antifriz degeri kaybolmadan yola devam

bunun disina yukardaki postlarda da arkadaslarin dedigi sekilde hazir karisimlar mevcut

10
Golf III / Ynt: ustaa
« : 01 Ocak 2013, 21:39:46 »
benim beyin yanmis ya söküp baktim konuyada ekledim resimleri kalkan yollari lehimledim arizali transistor vs yoktu ama entegre yada eprom zarar görmüs olabilir uzun mevzu baska beyin takicam

11
Golf II / Ynt: tekleme gaz yememe (ariza tespit edildi)
« : 30 Aralık 2012, 16:54:05 »
hadi hayirlisi beyin e de el attim ya

durum söyle herseyi ölctüm bictim akismetreyi ölctüm calisma degerlerine göre calisiyor elimdeki butun akismetreler gaz kelebeyi switchi ölctüm calisiyor sicaklik sensörleri calisiyor fisleri köprüledim calisiyor disturbutor sensörü voltajlari tamam lambda voltajlarida tamam

AFR 11.0 10.9 dan baska bisi göstermiyor beyinden haricen bagladim lambdayi disardan external besledim ayni deger akismetreden hicbir ayari kabul etmiyor paso zengin veriyo

beyini söktüm cikarttim eve actim  2 tane 3 bacakli parca degismis sensör yada entegre olabilirler numaralarindan ne olduklarini anlamadim ölctüm transistor ölcer gibi saglamlar
derken bir yol gördüm kabarmis prob ucuyla bakayim derken baktimki yol kesilmis derken yaninda bitane daha kesik lehimledim düzelttim plaketi de temizledim esit recine dagilimini sagladim oksit olmasin diye

arabaya indim calistirdim bekledim afr degeri yine 11.2 de kaldi gaz verince 10.9 lara falan indi zaten bi tur attim tekleme hala var

beyin aramaktayim son durum budur

bunlarda beyinle alakali yaptiklarim









kopuk yollari kazidim


tamirli hali ama muhtemelen eprom zarar ördü yada eprom sürücüsü yandi bu sebeple ne varsa aciyo beyin




12
Golf III / Ynt: ustaa
« : 30 Aralık 2012, 12:53:40 »
benim problem devam ediyor ya lambda yi da degistirdim AFR degeri cok zngin rolantide de giderkende cok zengin bir türlü ortaya cekemiyoruz akismetredeki hicbir ayari kabul etmiyor akismetre 3 tane var hepsi denendi ölcüldü calisiyo

gaz kelebegi switch i var ölctüm calisiyo bugün disturbutor sensörüne gelen voltajlari ölcücem sicaklik sensörlerini köprüleyip afr den duruma bakicam vs de vs  >:(

13
Golf II / Ynt: tekleme gaz yememe (ariza tespit edildi)
« : 28 Aralık 2012, 21:13:33 »
vala aydin maydin degil problem devam degerler 11.0 cok zengin calisiyo ve naptiysam düsmüyo beyin habire benzini aciyo bu isin tek aciklamasi bu hadi önceki sensör bozuk diyelim saglamini taktik ayni ben beyin diyorum arkadas diyo imkansiz e ne ozaman bu zenginligi verebilecek tek sey beyin kafayi yedim valla

14
Golf II / Ynt: tekleme gaz yememe (ariza tespit edildi)
« : 28 Aralık 2012, 17:57:40 »
ohhh bee iste hastalik sebebi sonunda yenisi elime ulasti

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 24