İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - POLO

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 15
1
Otomobilim / Ynt: 1962 VW KARMANN GHIA
« : 07 Ekim 2011, 09:11:02 »
Gri olan zaten tam bir efsane,bunun sadece kasası karmann,motoru,yürüyeni,frenleri vs Porsche,videoları da var dehşet birşey...

2
Otomobilim / Ynt: 1962 VW KARMANN GHIA
« : 07 Ekim 2011, 00:29:45 »
Stoplarindan dolayimi BU versiyon oluyo  :p Karman guzel bir aractir umarim toplayan profesor irzina gecmeden toplar . Orjinaline sagdik kalarak toplamaya calisin su amerikalilarin yaptigi gibi resto-cal yakisir ;)
Stoplar Anadol ama orjinallerini sahibi yanında verdi:) Kaporta,boya olduktan sonra gerisi kolay,sonuçta 50 yaşında araç çürük,patlak yerleri baştan yapılıyor şu sıralar ama bitince felaket olacak.

3
Otomobilim / 1962 VW KARMANN GHIA
« : 06 Ekim 2011, 17:12:12 »
Çok samimi bir arkadaşımın aracı,beraber gibip ahırdan çıkardık,çatı üstüne çökmüştü :) Manisada çocukluğumda yolda sürekli gördüğüm bu araç sonra biranda kaybolmuştu. Arkadaşımda izini sürüp sahibini bulmuş,kendisi gurbetçi olan sahibi senelerce bu aracı kullandıktan sonra tamamen toplatıp yeniliyor,kapalı garaj yerine sokakda duran aracın, bir gece serseriler tarafından yan camları kırılıyor,sahibide daha fazla uğraşmamak ve sokakda zarar vermesinler diye köyüne aracı götürüyor ve çalışır vaziyetde giden bu araç,7-8 sene ahır gibi bir yerde kalıyor,köydeki çocuklar vs oyuncak yapınca araç bu hale geliyor.
İnanın o kadar seneden sonra bir iki uğraşsak araç çalışırdı,çünkü motor vs sapasağlam...Yerini bilseydim ben alacaktım ama arkadaşım benden önce davrandı,şuan Manisa sanayide klasik araç toplayan,eskilerin daha iyi bildiği (zamanında autoshow vs, kaplumbağları cabrio'ya çeviren yer diye dergiyede çıkan),bu bölgede çoğu eski vw restorasyonunu yapan usta tarafından toplanıyor,tüm parçaları Amerikadan,İstanbul'dan vs getirildi ancak titizlik gerektiren bir uygulama olduğu için yavaş ilerlemekde,buyrun fotoğraflar...Bu arada kaça aldınız derseniz üstümüze,sahibi başta 4000 dedi sonra 2250TL istedi vergi borçları vs sahibi tarafından ödenince 1800TL'ye mal oldu,sahibi ilk biz bu aracı alıcaz dediğimizde,delimisiniz bu araç hurda nasıl yapacaksınız,parçası yok vs dedi,tabi bizde bunun üzerine fiyatı baya kırdık,zor bulunan parçalardan camları,kapı fitilleri vs zor bulundu,diğer parçaların,motorun vs tamamı zaten kaplumbağalarla aynı,orjinal ve düzgün toplanmışlarına 25-30bin dolar fiyat isteyenler var ki Türkiye'de 10 tane yoktur,bu versiyondan...






4
Aranıyor / Ynt: golf vr6 aranıyor...
« : 31 Mart 2008, 00:15:56 »
sahibinden de eski kasa 95-96 mı ne passat VR6 sw var

5
Satılık / Ynt: Satılık 1.4 Polo Sportline
« : 31 Mart 2008, 00:08:49 »
motorin pahalıda olsa benzinliden katkat iyi,mesela ben polo ile 20ytl ye 70-80km yol yapıyorum,aynı şartlarda corolla dizel ile 200km,servis olarak pahalı ama dışarıda bakım yaptırırsan ucuz,toyotanın garantisi bitiyor artık kendim yapacam herşeyi,zaten servisler arabayı daha çok bozuyor,dün baktım adamlar krank hortumunu filtreye takmamış havalandırmadan yağ kokusu geliyor,baya bir kulaklarını çınlattım!Ama bu fiyatların sonu yok en iyisi motor almak ben öyle yaptım,20 ytl benzin alıyorum istesemde bitmiyor ;)

6
Otomobilim / Ynt: Erhan- Polo Sportline-
« : 31 Mart 2008, 00:01:08 »
supercharge ;)

7
Polo 9N / Ynt: triger kayışı
« : 30 Mart 2008, 23:54:27 »
kayış para değil,para yapan işçilik,kayış dayco marka takıyorlar 3040ytl birşey,ama işçilik,devirdaim pompası,antifiririz vs 6n lerde 280-300YTL arası,çift egzantrik pololarda daha pahalı

8
Polo 6N / Ynt: 97 Polo ABS varmı?
« : 30 Mart 2008, 23:51:21 »
Türkiye'ye gelen hiçbir 6n 1.6 da abs yok,sadece yurtdşında var!Bize 97-98 gelen 1.4 16v ler abs li sadece

9
Polo 6N / Ynt: arabam sag taraftan su alıyor !
« : 30 Mart 2008, 23:47:03 »
su tahliyesi tıkalı,bu yüzden su taşıp filtreden havalandurmaya giriyor oradan da içeri

10
güzel bir çalışma,ben sökmeden temizlemeyi tavsiye ederim,birde esas temizlenmesi gereken  yer,gaz kelebeğinin alt tarafında boğazda bulunan küçük delik

11
Polo 6K (Classic) / Ynt: oksijen sensörü
« : 26 Ocak 2008, 11:46:55 »
Bende kat iptali yaptım oksijen sensörü şu anda aracımda mevcut değil ve 10000 km dir kullanıyorum ancak ikaz lambası yanıyor ve yakıt artışı var.Sana tawsiyem ikaz lambası yanmadan değiştirmene gerek yok.herhangi bir problem çıkarmıyor.Tabi kendi aracım adına konuşuyorum
en büyük hatayı yapmışsın,egzoscun kimse o arkadaşı tebrik etmek lazım...o sensör egzosdan çıkan gaza göre beyine komut gönderir ve yakıt miktarını ayarlamaya yardım eder...şuan sende bu sensör olmadığından aracın şuursuz durumda,yakıt tüketiminde artmıştır zaten

12
Polo 6N / Ynt: Yağlanmış Hava Filtresi
« : 23 Ocak 2008, 23:14:35 »
yağ kapasitesi 3.5L,serviste 4 litre bidonu boşaltıyorlar!Karter havalandırmasından yağ filtrenin kutusuna geliyor ve boğazıda kirletiyor,yağ normal seviyede olsada sıkıştırınca aracı yine yağ çıkıyor

13
Polo 6N / Ynt: 98 polo 6n hararet sorunu
« : 12 Ocak 2008, 22:02:52 »
Termostat gidici olabilir,ya da müşüre bir baktır,yoğun trafikte 90 görmen lazım termostad kapamıyor olabilir

14
Polo 6N / Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« : 12 Ocak 2008, 21:53:17 »
Lastik ebadın yanlış,senin 97 modellerde bbs 15 inç jant vardı ve bunlar 195/45 R15 astik kullanırdı,çoğu kişi bu ebadı 50-55 yanakla değiştirdi,çünkü 45 profil bizim yollara çok riskli!sende ne olur dersen hızını az gösterir ve ara hızlanmaların düşer,son süratin artar!
Buhar çözme olarak ben polodan iyi tanımıyorum,sıcağı açıp rezistans konumuna getirdiğimde ön camda buhar kalmıyor,tabi iç hava sirkülasyonu kapalı olacak,bence polen filtresine bir bak,ön cama hava iyi üfleniyor mu ona bir bak kanallar tıkalı olabilir!
Bir arkadaşımız bu araçlar paslanmıyor demiş,paslanıyor ama biz görmüyoruz!Kaoı lastiklerini arkaya hoparlör takarken kablo çekmek için söktüm,lastiklerin altı sırf pas olmuştu,su buralar girip kalmış,arka bagaj kapağı iç tarafında tavanın birleşme yerlerinde macun altı,orta b sütununda kapı direği ile tavanın birleşme noktaları ve tavan rayının uç tarafları bu araçlarda paslanır,kaporta sacında pas olmaz,genelde birleşme yerleri paslanır!
Corolla d-4d olayına gelirsek,aynı aracın sedanından kullanıyorum 60bin km oldu,o araç düz yolda çok iyi gitmez ama yokuştada affetmez 195Nm tork var ve bu torku 2000devirden 4000'e kadar sabit veriyor,ara hızlanmalarıda iyi ama 1.4 16V ile kapışmak bu araçla saçmalık olur,son hız max 200 yaptım ama 180 den sonra ben gitmem diyor,0-100'de 13sn fabrika verisi son hızıda 180, polonun ise bu değerler 9.8sn ve 188km/h yani geçmen oldukça doğal,ancak yokuşlarda denk gelme ;) Bu araç ekonomi aracı 1.4 90hp 1150kg ama ne zaman mazot aldığını unutuyorsun,max performansta da kullansam max 100km'de ortalama 6lt yakıyor...

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 15