1
Bora / Ynt: Bende bi boracı olarak aranızı katıldım...
« : 13 Aralık 2012, 16:36:02 »
Hoşgeldiniz umarım sıkıntı yaşamazsınız bizde yardımcı olmayız :P
Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz
5,5 litre desem ne dersniz Hatta 5 litreye düşürdüğüm oldu CC sağolsuninanırım:) ama ekranda yazanı demiyorsunuz değil mi bu arada cc nedir
passattan neden memnunkalmadın dostum ve aldıgın fiyata satabıldınmı ?20.500e almıştım lpg ön takım falan derken 22.500e geldi o fiyatada sattım.çok memnundum mükemmel performansı vardı ama trigerin değiştiği tarih belli değildi. teker bilyasında ötme vardı döşemenin altındaki süngerler falan un ufak olmuş hoşuma gitmiyordu birde kötü yapılan boyadan dolayı 4 parçada vernik atması vardı.yani 2000 tl kadar masraf istiyordu. diğerlerini görünce sattığıma pişman oldum zaman kısıtlı olmasaydı bora almaz passat bakmaya devam ederdim.eğer 1.8t düşünürsen temizinide bulabilirsen şiddetle tavsiye ederim
Aracın kaliteli olduğuna inanıyorsanız, VW'nin tercih ettiği şanzımanda aynı öyle kaliteli olur. Bana da aman otomatik alma, bozulur, kırılır, kopar diye bi dünya saçmalık saydılar. Şimdi iyi ki almışım diyorum. Araç arıyorum, yine otomatik bakıyorum.kaliteli olabilir ama hiç bir otomatik şanzıman ömürlük değildir hatta yıllık bile olmayabilir. forumda otomatikten çeken çok 30binde dsg problemleri olan bile var.bende otomatikten problem yaşadım düzelmesi bir yana problemin neyden olduğunu bile kestiremedi servisler.dediğim gibi iyidir ama manuele göre risk ve masraflıdır
arkadaslar konuya pek talep yok normal ama o pervaneleri alacaklara uyari olsun almayiiin ben bunu arabama taktim hemde demin taktim ve söktüm
kayda deger bisi olmadigi icin video resim vs de yok ama gözlemlerimi yazayim yinede
öncelikle araba o pervane calistiginda tekleme yapiyo alt devirlerde mesela 1500devirde 2. vits yavas ilerledigi halde pervane calisinca silkeleme yapiyo
2000 ~ 2500 devirlerde oldugunda pervane ister tam devir dönsün ne basiyosa onu bassin istr yavas dönsün hic bir degisiklik olmuyor arabanin gidisinde hadi dicem 2500 devirde tam torkun konustugu civarlarda pervaneyi birden tam devir verip bi degisiklik yapsa gidisinde yada gaz yemesinde bir etki ettigin söylerim ama tik yok yani kuru hava fosss nekadar basarsan bas yakiti ateslemeyi vs düzenliyecek turboya es deger bir yazilim veya sistem olmadigi icin basilan hava ne +hp nede herhangi bir etki sagliyor
ben bu isi niye yaptim acaba ve deneme yanilma yöntemi kullanarak haliyle internette orda burda satilan adina turbo denilen elektik motorun ucundaki pervaneden ibaret 200€ luk bir yalani ortaya cikarmis oldum son nokta olarak ister 1 liraya mal edin ister 100 liraya sonuc degismeyecek 200€ ya bu yalani satanlarida zengin etmeye gerek yok bence
elimdeki sey ile
bir jet ucak motorum var ve kontrol ünitesi model jet ucak yapabilirim model airboat yapabilirim 40€ ya satabilirim ama kesinlikle birkez daha arabama takmam taktirmaaam
sizlere bir projemden daha bahsetmek isterim bizzat denedim ben bunu deney gibi yaptim herhangi bir aracta kullanmadim ama gördümki sudan yanici gaz elde edilebiliyor HHO denen bu gaz acayip patlayici ilerleyen zamanlarda bununla yakit tasarufu saglayabilecegime inaniyorum enazindan kuru hava kullanmicam baya bildigin su
buda yaptigim deney sonucu cekilen video
bu kücük bir model oldugu icin cikan gaz da az zaten kapali ortamda cok gaz üretmek baya tehlikeli bu gaz eve gelen dogal gaz gibi de degil kapi pencere acarak yok olmuyor
http://www.facebook.com/photo.php?v=485537613801&set=vb.547763801&type=3