Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - eLapsed

Sayfa: [1] 2
1
Golf VI / Ynt: Astra dan Golf e Geciş
« : 28 Ocak 2016, 09:30:15 »
2. El araç alırken çok fazla şeye dikkat etmeniz gerekiyor. Böyle bir soru sorduğunuza göre ekspertiz yaptırmanız kendi kontrolünüzden iyi olacaktır.
 

Siz yanlış anladınız sanırım kronik sorunu varmı diyorum mesela astrada gaz fren yaparak arıza kodlarına bakabiliyoruz o tarz yada sürekli verdiği bi arza

2
Golf VI / Astra dan Golf e Geciş
« : 26 Ocak 2016, 19:09:32 »
iyi aksamlar 2011 astra j 1.3 cdti sport paket kullanıcısıyım. aractan genel olarak memnunuz ama motor performansı yeterli gelmedi. 1.6 tdi golf 6 ya niyetimiz var aracın kronik bi sorunu alırken dikkat etmemiz gereken ne var

3
Bora / Ynt: çıkma şanjuman ne kadar güvenilir olur?
« : 21 Nisan 2012, 12:34:18 »
biz ankaradan çıkma şanzuman getirtmiştik 106 gti için arabayı yaklaşık 10.000 km kullandım bi sorun çıkmadı . bilindik bi çıkmacıdan aldğn sürece sorun çıkcağını sanmıyorum . ama birazda şans işi

4
Otomobilim / Ynt: 1.4 tsi Leon Fr
« : 05 Nisan 2012, 19:52:46 »
maşallah bi an arabayı satıp leon alasım geldi  :D

5
Karşılaştırmalar / Ynt: Honda Civic Typer Vs Polo Gti
« : 24 Mart 2012, 22:29:09 »
220-230A önde olursunuz ama ondan sonra typerdaki hacim konuşacak olduğundan yetişip geçicektir .
230a gel frene bas :D
video çekmeyi unutmayın

video mutlaka ama ondan önce poloda birazcık oynama olacak silindir kapağı taşlama  :D

6
Karşılaştırmalar / Ynt: Honda Civic Typer Vs Polo Gti
« : 22 Mart 2012, 18:01:51 »
Taraflı davranmamak lazım gercekten Type R ler güzel arabalar stock halleriyle gercekten type r kopartır ama dediginiz gibi 280 beygir bir polo varsa dinlemez hic biseyi :D zaten bu adil bi karşılaştırma degil civicin karşısına golf le cıkmak gerek :D

golfle çıkmak gerekte fiyatla malum bayaaaaaa bi fark ediyo :D

7
Karşılaştırmalar / Ynt: Honda Civic Typer Vs Polo Gti
« : 22 Mart 2012, 18:01:15 »
az önce poloyu denedik boschde beygir ölçümü yaptırdık araba 256 beygir olarak gözüküyor  typeri geçecek gibi ama hayırlısı bakalım

9
Karşılaştırmalar / Honda Civic Typer Vs Polo Gti
« : 22 Mart 2012, 11:28:49 »
Typerın motorunda bi kaç ufak oynama dışında başka bi şey yok . Poloda ise chip + spor filtre + eksoz kiti + turbo ve intercooler büyütmesi mevcut polo yaklaşık 280 beygir geliyor sizce hangisi ?  :-\

10
tiestonun tüm şarkıları başta olmak üzere  :D
mydonosee fm
metro fm
number one fm  :D

11
Polo 6R / Ynt: polo gti chip tuning
« : 05 Şubat 2012, 12:15:28 »
Otomobiller üretilirken motorlar gerçek performansının altında bir yazılımla piyasaya çıkartılırlar. Bunun nedeni motoru koruma altına sağlamaktır. Ancak bazı yazılım uzmanları otomobillerin yazılım haritasında değişiklik yaparak otomobilin güç bandını kişisel ihtiyaçlara veya kullanım zevkine göre ayarlayabilirler. İşte chip tuning buna deniliyor. Aslına bakarsanız chip eski bir isimdir,eski otomobillerin beyninde küçük chipler vardı ve bu yazılımlar o chiplerde olurdu,yeni yazılımlar yeni chiplere yüklenir veya eski chiplerin üzerine yazılırdı bu yüzden adına chip tuning denirdi. Yeni teknoloji otomobillerin beyninde chipler genelde ana boarda entegre olduğundan yazılım güncellenerek aynı işlem yapılıyor ve bunun adıda software ama biz ağız alışkanlığı ile chiptuning demeye devam ediyoruz :) Şu an epeyce yaygın olan chip tuning olayı kontrolsüz bir şekilde uygulanmakta. Aracınızda hayati önem taşıyan bu işlemi profesyonel insanlara yaptırmanız. Neden: Bu işi dünya çapında ciddi olarak yapan firmalar (Vmax,Revo,APR,Superchips vb.) kendilerine test için gönderilen motorlar üzerinde çalışarak bu yazılımları gerçekleştiriyorlar. Önce yazılım haritası inceleniyor,buna göre haritada iyileştirmeler yapılarak yazılım güncelleniyor,güncellenen yazılımla motorlar 10bin km çalıştırılıyor,10bin km sonra motor içi açılarak yaşanan herhangibir deformasyon varmı kontrol ediliyor. Varsa eğer nedeni araştırılıp o hata giderilip yeniden deneniyor doğru yazılıma ulaşıncaya kadar bu işlem tekrar ediliyor. Şimdi ben size sadece bir tek işlemi yazdım ama inanın bu yazılımlar piyasaya çıkarılmadan önce benim de bilmediğim pek çok testten geçiyor. Yerli yazılımlar ise yurtdışında ki kadar imkana sahip olmadığından testlere falan girmiyor. Harita inceleniyor,biraz boost açılıyor (turbo basıncı) bu basınca biraz hava katalım,yakıtıda buna göre ayarlayalım diyip hazırlanıyor ondan sonra saldım çayıra mevlam kayıra denilip yollara salıveriliyor  :) Kırılan bir motor olduğunda inceleniyor haaa burada hata yapmışız biraz daha benzin verelim araba fakire kalmasın denilerek yazılıa bir  update çekiliyor devam  :D Bu nedenle benim önerim aracınıza bu tarz bir uygulama yaptıracaksanız 3-5 fazla verip profesyonel bir firmadan bunu tedarik etmeniz  :tamamdir


gerçekten çok açıklayıcı oldu teşekkürler

12
Polo 6R / Ynt: polo gti chip tuning
« : 04 Şubat 2012, 22:50:14 »
*210hp'ye kadar sorunsuz alınabilir.
*İsteğe bağlı olarak soft bir yazılımla yakıt tüketimi düşürülebilir. Standart yazılımla bile yapıldığında normal kullanımda yakıt tüketimi 100km'de 0,1-0,2 lt kadar düşer.

Düşünüyorsanız garantili olarak Alman Vmax yazılım için yardımcı olurum.

Eğer 210 hp ye kadar alabilrsek çok iyi . hedefi 250 hp ama 1.4 motora zararlı olabilirmi orası biraz kafa karıştırıcı  :-\

13
Polo 6R / Ynt: polo gti chip tuning
« : 04 Şubat 2012, 22:47:03 »
kendisinde type r vardı ondan sonra 180 kesmedi sanırım . birde polo r body kiti bulabileceğimiz bir site varmı . e bay dan baktm göremedm

14
Polo 6R / polo gti chip tuning
« : 04 Şubat 2012, 19:44:24 »
arkadaşlar bi abimiz polo gti aldı ve chip tuning yaptırmak istiyor tanmini olarak kaç hp elde ederz ?

Sayfa: [1] 2