İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - tatarlar

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6
1
Golf I / Bilye numarası
« : 27 Ekim 2015, 20:26:57 »
Arkadaşlar
Ön amortisör kuledeki bilyenin numarasını bilen varmı?

2
Golf I / Ynt: avans ayarı
« : 12 Şubat 2015, 01:39:53 »
sizin avans , sesli çalışma ve titreme varsa düşük değil yüksektir. gaz verdiğinde hafif tekleme gibi bişey hissediyorsan bu arıza enjektördür. ayrıca avans ayarı dışardan tapılır. sen bile yapabilirsin

3
Satılık / Ynt: golf 1.6 dizel mazot pompasi 50 TL
« : 29 Ocak 2015, 00:12:23 »
Merhaba Pompa duruyorsa talibim

4
Aranıyor / mk1 dizel marş dinamosu
« : 07 Ocak 2015, 17:08:57 »
golf 1 dizel için marş dinamosu arıyorum

5
Aranıyor / Golf 1 ön amortisör
« : 06 Ocak 2015, 00:48:00 »
Merhaba
Elinde golf mk1 için 1 adet ön amortisör lazım. Yay ve kovanı olmasa da olur. makul fiyatlı . Elimde arka amortisörleri var komple. bunlarla change de edebiliriz.

6
Golf II / Ynt: vites problemleri
« : 22 Aralık 2014, 01:38:51 »
stop konumunda 5. vites geçiyormu

7
Golf II / Ynt: yardım
« : 23 Kasım 2014, 01:32:17 »
sıyırıyorsa km teli yada km saati dönmekte sıkıntı çekiyordur. km telin
in içine motor yağı ile yağla olmassa teli değiştir bir de km teli çok fazla eğik olmasın . km dişlisinide tekin ucuna iyi yaapıştırıcı ile yapıştır

8
Golf I / Ynt: Golf mk1 şarj sorunu
« : 23 Kasım 2014, 01:27:15 »
Konjektör dışardan takılanlar 10-15tl ffalan. şarjın arkasındaki konjektör bozulunca dışarıya takılıyor.

9
Golf I / Ynt: Golf mk1 şarj sorunu
« : 23 Kasım 2014, 01:25:33 »
Merhaba
Bunun benzeri benimde başıma geldi .gece kalorifer far birde fan motoru devreye girince şarj gercekten yetişmiyor. Yalnız ben tam deneyemedim ama akü zayıflayıp tam şarj tutmuyor olabilir . ben 72 lik ucuz akü yerine 60lık inci taktım ama gece tam deneyemedim. Konjektör eğer uydurma yapılmadıysa şarj dinamosunun arkasında yuvarlak bişey . Bir şey daha gösterge panelindeki o şarj ve yağ ışıkları bazen düzgün çalışmıyor. sokettten yada kablolardan zayıf temas oluyor. o yüzden ben dışarı ya göz lambası taktım.

10
Golf I / Ynt: Golf mk1 şarj sorunu
« : 20 Kasım 2014, 02:22:48 »
Konjektör

11
Satılık / Ynt: golf mk1 satılık parcalar gti ve coilover
« : 15 Kasım 2014, 22:56:15 »
Merhaba
Yenileri değilde çıkmalardan rka ve ön amortisörlerin ayrı ayrı fiyatlarını alabilirmiyim

12
Golf I / Silecek motoru bağlantısı
« : 24 Ağustos 2014, 23:45:00 »
Merhaba arkadaşlar
Benim araçta tesisat sonradan yapılmış ve uydurma yapılmış, dolayısıyla orjinal sigorta ve röle kutusu yok. Neyse biraz uğraşıp tesisatı düzelttim ancak 2 konumlu silecek te 2 konum çalışıyor fakat silecek motoru üstündeki kontaklar bağlanmadığı için silecek parkı çalışmıyor. bunların bağlantı şemasının nasıl olacağını bilen varmı. teşekkürler...

13
Golf I / Ynt: motor sağlam araç çekişten çok düştü
« : 07 Ağustos 2014, 00:19:02 »
Merhaba
Duman olayı nasıl. arttımı ? İlk basmada çalışmamasında en büyük etken ısıtma bujileridir. 1 i dahi arızalı olsa çok sıkıntı çekersin . eğer 2 si bozuksa vurdurmadan çalışmaz. çekiş düşüklüğü konusunda; sente olayına mutlaka bak . eğer kaçıksa motor geç devir alır ve tekliyormuş gibi yapar. bir sebebide enjektörlerin kurum yapmasıdır. bunun sebebi ise enjektörlerin arızalı olması işemesi yada kurum pullarının ters takılmasıdır. ayrıca trigger kayışına iyice bak . en ufak bir hasar bile varsa mutlaka değiş . astarı yüzünden pahalıya çıkar.

14
Golf I / Ynt: 4 vites 5 vites çevrimi
« : 04 Temmuz 2014, 15:00:03 »
Merhaba
Araç önceden bende deildi. araç epey hor kullanılmış belli.Şanzıman üst kulağını takarken epey zorlanıyorum . takıldığı yerde yaklaşık 2cm kayma mesafesi olmasına ragmen iyice kenara geliyor. lastık takozu esneterek yerine takıyorum. Daha önceden kazalı yada alt kısmında sürtmede olabilir ama belirgin kaza izi yok açıkçası. Birde mesela sizlerde de oluyormu bilmiyorum ama sağ ön tekerleği kaldırdığımda uzun aks salıncağın ön kısmının bağlı olduğu yere çarpıyor. (araç jetta) Tabi benimki bir teori ama motor ve şanzıman sola 1 cm kaysa tüm olay düzelecek. Kulak olayını da aksın salıncağın bağlandığı yere sürtmesini önlemek için düşünmüştüm. Birde örneğin çukurlara girdiğimde sağ teker sanki akstan motora doğru vuruyor

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6