İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - tamircihasan

Sayfa: [1]
1
Golf IV / Ynt: Hız Göstergem Bozuldu Fikirlerinizi Bekliyorum
« : 13 Haziran 2012, 21:39:25 »
adem kardeşim bizim t4tede aynı sorun var. hız ibresi çalışmıyor ve aracın kmsi ilerlemiyor trasporter t4 2.5 lerde km sensörü şanzımanın tam olarak neresinde ? soketleri kirli gevşek yada çıkmış olmasına karşı kontrol etmek istiyorum...

2
T4 2.5 tdi ile depoyu fulleyip 240km'si manavgattan konyaya, geri kalanı şehiriçi olmak üzere toplam 850 km yol yaptık...

3
Audi / Ynt: audi 80 B2 (1983) kalorifer peteği değişimi
« : 25 Mart 2012, 18:34:09 »
dün torpidoyu 3 ön 1 arka vidasından söktüm ve kalorifer peteği karşımda.

audideki kalorifer sorunu giderilmiştir.

kalorifer sökme sorusunu şimdi transporter T4 için soruyorum ?

audi 80 B2 1983 için motor kısmının elektriksel bağlantı şeması lazım motora giden kablo grubunun içinde ucu boş birsürü kablo var bunların nereye bağlı olduklarını öğrenip ona göre çeşitli modifikasyonlar yapacağım. radyatöre giden sıcak su hattındaki müşür gösterge panosuna bağlı kalorifere giden sıcak su hattındaki müşüre bağlı olan kablo ne için kullanılıyor onu çözemedim


4
audi 80 B2 kasa aracımızın kalorifer peteği patladı ve içeriye su akıttığı için peteği değiştirmeye karar verdim. elimden çoğu şey gelir; elektrik elektronik konusunda herşeyi yapıyorum, ısıtma bujisi, dizel yüksek basınç borusu değişimi, fren balata ve kampana tamiri, soğutma sistem modifiyesi, vites kolunun hareket iletimini sağlayan mekanizma modifiyesi, gösterge panellerine led modifiyesi + ısı göstergesi için dijital sistem çözümleri gibi işler yapmaktayım. acentadan peteği aldım yanlız bu konuda tecrübesi yada görmüşlüğü olan arkadaşlara bir sorum var: peteği değiştirmek için B2 kasalarda göğüsün sökülmesi gerekiyormu yoksa eski golflerdeki gibi torpidonun ordan filan sökme imkanımız varmı ?

cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...

5
arkadaşlar bugün konya karatay sanayiisinde oto klinikte baskı balata volantı ve baskı bilyasının olduğu merkezi komple değiştirdik 850tl baskı balata volant 150tl baskı merkezi 120tl işçilik ile yukarıda bahsettiğim problemden kurtulduk. aracın debriyaj pedalı sanki yokoldu kavrama süper kalkışlar süper. oto klinikteki tüm ustalarıma ve çalışanlarına özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. daha önceki değişim yapan sahtekar (isim vermeyeyim bilen bilir birçok transporterin önünde onun ismi hala duruyor) 2.5e 2.4ün sachs marka baskı balata volantını takmış bugün onu sökmek için akla karayı seçtik en sonunda volantı flexle keserek çıkartabildik. allahtan başka yerde hasar yok volant kitlenmiş. şimdi herşey düzeldi çekiş gücü kalkışlar herşey on numara oldu.

6
volant problemi var denilen aracımda debriyajı kaldırınca gelen tak tak tak sesi artık şarrr şarrr şarrr sesine dönüştü. marş yaparken bazen marş dişlisi yerine oturmuyor ve cırrrrr diye ses çıkarıyor. en kısa sürede baskı balata volant değişimi için sanayiye gideceğim. sizinde konu hakkında düşüncelerinizi almak istiyorum. bu tadilatla beraber yapılması gereken diğer değişimler ve bakımlar nelerdir ? (triger değişimi yağ değişimi vb.)

birde hareket halindeyken baskı balata giderse devir uygunlaştırarak vites değiştirmek ne kadar risklidir ? (durana kadar) bu durumda aracı kaldırmak zaten mümkün değil biliyorum

ilginize şimdiden teşekkürler...

Sayfa: [1]