1
Golf IV / Ynt: hareket halindeyken rolantiye düşünce stop etme sorunu ve çözümü
« : 08 Şubat 2012, 15:30:49 »Bence akü değiştirme ile bu sorunu çözemezsiniz, Benim araca lpg ilk takıldığında hiç sorun yoktu, çok soğukta bile ilk çalışmada bir titreme yapmadan harika şekilde çalışıyordu. Ortalama 1,5 yıl kadar sonrasında sorun yaşamaya başladım. Sorun ise sadece ilk çalıştırmada araç biraz ısınıncaya kadar titreme oluyor, sonrasında herşey mükemmel...Akümü değiştireli 6 ay oldu akü öldüğünden dolayı. Sıfır mutlu taktırdım, herhangi bir değişim yaşamadım. Aracım comfortline, lpg harici hiçbir ekstra bişey yok, ne ses sistemi, ne de sis farı, stock halde....dikakt edersen senin anlattığın sorunla konu başlığında anlatılan sorun farklı şeyler
Bu durumu ben de çok araştırdım ve ulaştığım sonuç ise Araba ecusu sürekli lpg parametreleri ile çalıştığı için ve bu parametreleri kayıt ettiği için sabah benzindede aynı değerleri uygulamaya kalkıyor.Yani benzini lpg gibi yakmaya çalışıyor.Bunun sonucunda sabah zengin karışım ve sonucunda çiğ yakma ve çalışamama sorunu ortaya çıkıyor...
Fakat aracınızı 1 ya da 2 depo kadar tekrar benzinle kullanın. Tekrar araç ecusu eski parametrelerine dönmeye başlıyor ve yine sorunsuz günlerine dönmeye başlıyor...
Aynı sorun Bndede Var Araba Gazdeyken Vitesi Boşa Aldıgımda Devir 1000 in Üstüne Bikaç defa İNip Cıkıyor Sonrada Stop Ediyor.Göstermedıgım usta kalmadı bogaz kelbegını temızledık Biraz düzelir gibi yaptı ama yıne yapıyor.Sana Sorumm Şu olucak Bu Yırtık Hortum Bilgisayara baglayınca Cıkmadımı..?bigisayardan çok şey beliyorsunuz gibime geliyor bilgisayar sadece araç ecusuna bildirilen elektronik bilgileri okuyabilir. bir hortumun kırık olduğunu sadece bakarak anlayabilirsiniz.
Yarın İlk İŞim Bu Hortumları Kontrol Etmek Olucak
ha bi de mesajları baştan sona okursanız sorunlarınızla ilgili daha açıklayıcı bilgilere ulaşabilirsiniz. zira anlatılan sorunların birden farklı sebepleri olabiliyor. hatta çoğunlukla basit bir lpg ayarı ile çözülebiliyor eğer başka bir sorun yoksa. lpg ayarlarındaki sorun ise genellikle benzin enjektörleri basınç ayarları ile lpg enjöktörlerinin basınç ayarlarının birbirini tutmaması şeklinde karşılaşılabiliyor.