İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - firebir30

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 13
1
Polo 6R / Ynt: VW POLO 6R için Cruse Control ve Kumanda
« : 28 Mayıs 2014, 13:52:27 »
antalyadan kodlama ve retrofitting için bana ulaşabilirsiniz. özelden mesaj atın...

2
Golf V / Ynt: 2006 Golf 5 Klima Sıcak Üflemiyor
« : 30 Aralık 2012, 12:13:58 »
göğüs sökülecek, radyatör değişecek...

3
Önce şanzıman ve motor takozlarını bir kontrol ettir. Vuruntu problemleri hidrolik ünite ile alakalı. Senin aracın 4 ileri. Çözümü hidrolik ünite değişimi ile olur. Ücreti için ünite fiyatı almak lazım... Sanırım 1000 tl civarlarında olması lazım...

4
06onur saol. Şunu söylemek istiyorum, bu şanzıamanlarda vuruntu sorunu kaçınılmazdır.Mutlaka 100.000 den sonra vuruntu olur. Bunun nedeni yağ değiştğirmemek değildir. Yapısı gereği selenoidleri 100.000 den sonra bozulur. Ünite gövdesinde genelde problem olmaz problem selenodilerdedir. Selenoidler tamir olduğunda vuruntu sorunu kalmaz. O nedenle % 99 durumda üniteyi değiştirmek gerekmez. O yüzden bir üniteye 3000 tl civarı para vermek gereksizdir. Yine bu gün yetkili servisin hidrolik ünite değişecek dediği bir 2006 A3 ü tamir ettim. Benden söylemesi herkesin kendi tercihi... Tüm otomatik şanzımanlarla ilgili sorularınzı dilimin döndüğünce cevaplarım... herkese selamlar...

5
Bu hidrolik beyinlerin tamirlerini Antalya ben yapıyorum. Bunun tamiri yok diye kim söylüyorsa yalan söylüyor. Maliyeti de 1250 tl. Yağ ve işçilik dahil. son 1 senede 70 in üzerinde araç yaptım. Çok para vermek isteyen sıfırını alır.Yekili Serviste, şanzımanda sorun çıkmadığı sürece bu şanzımanların yağı değişmez deniyor. Ama bu araca sahip arkadaşlara önerim 50.000 de bir yağ değişsinler. 100.000 de de vuruntu olsada olmasada hidrolik beynin bakım ve revizyonunu yaptırsınlar.

6
Golf V / Ynt: otomatik şanzıman yağı değişimi
« : 13 Ekim 2012, 22:01:24 »
hocam castrol dextron 3,  5 litre senin işini görür. 60 - 80 tl de filitre fiyatıdır. ben bu şanzımanların tamirini yapıyorum ve sürekli bu yağı kullanıyorum.  istanbulda bir vw özel servisine gidersen bu yağ değişimini yaparlar. voscar tugut usta var büyükçekmece tarafında oraya gidersen işini halleder. 881 10 31 telefonu.

7
Golf V / Ynt: otomatik şanzıman yağı değişimi
« : 13 Ekim 2012, 14:52:05 »
antalyadaysan aynı işlemi castrol kullaarak işçilik dahil 250 tl ye yaparım.

8
Golf V / Ynt: otomatik şanzıman yağı değişimi
« : 27 Ağustos 2012, 23:50:20 »
ben hep castrol tercih ediyorum. mutlaka mobilin muadili vardır ama ben bilmiyorum. mobilin ürünleride iyidir kötü diyemem...

9
Golf V / Ynt: otomatik şanzıman yağı değişimi
« : 27 Ağustos 2012, 23:38:15 »
dextron3 castrolün kırmızı atf si var. ben ondan koyuyorum araçlara. filtresi ile beraber değiştir. 4.5 lt kadar alması lazım... toplam sana işçilikle beraber 150 tl gibi bir rakam tutması lazım...

10
Golf VI / Ynt: DSG Sorunu
« : 25 Ağustos 2012, 00:35:43 »
aracın dq200 dq 500 lerde aynı sorun varmı bir araştırmak lazım. yoksa garanti kapsamında komple şanzıman değişimi istenebilir. şangırtı yapısal bir sorun düzeleceğini sanmıyorum. s40 larda aw-55-50 var. vw nin 09gler gibi aisin şanzıman. selenoid sorun yapar. her güzelin bir kusuru var...

11
Golf V / Ynt: DSG şanzıman!!!
« : 18 Ağustos 2012, 01:59:51 »
araç 6 ileri tiptronik - 09g diye geçer. yağ bakımları 60.000 de bir yapılmalıdır. yapsanda yapmasanda 120.000 130.000 arası vuruntı başlar. selenoidlerin yapısı gereği bozulurlar. vuruntuyu ilk hissettiğin anda müdahele edersen iyi olur. uzatırsan önce selenoid sonra hidrolik ünite sonrasında şanzımanı bozarsın.  http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-passat-golf5-jetta-a3-09g-ot-sanz-hidrolik-unite-revizyonu-73905665/detay/

12
Golf V / Ynt: otomatik şanzıman yağı değişimi
« : 18 Ağustos 2012, 01:55:01 »
dsg lerde 40.000 diğer otomatiklerde 60.000 km de bir değişir. kendiniz bile değiştirirsiniz eğer merak varsa...

14
Bora / Ynt: Otomatik Vites problemi
« : 30 Nisan 2012, 20:23:40 »
şanzımanın inmesine gerek yok. sadece aküyü sök üstten gözükür. tek bir civata tutuyor sensrü alyen başlı onu sök birde soketini tamamdır.

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 13