Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - temel2176

Sayfa: [1] 2
1
Satılık / Ynt: Kırmızı Polomu Satıyorum
« : 08 Haziran 2009, 21:43:48 »
Arkadaşlar Polomu 10750 TL'ye Kartal oto pazarında sattım. Satışını verdim. Araç Konya'ya gitti. İlginize teşekkür ederim.

2
Satılık / Ynt: Kırmızı Polomu Satıyorum
« : 06 Haziran 2009, 10:09:34 »
   Teşekkür ederim arkadaşlar. Dosta gidecek bir araç, hayırlısı olsun artık.

3
Satılık / Kırmızı Polomu Satıyorum
« : 05 Haziran 2009, 12:03:28 »
              İyi günler arkadaşlar. Çok sevdiğim kırmızı Polomu satıyorum. İlgilenen arkadaşım olur ise http://www.sahibinden.com/sahibinden_kirmizi_polo-73WQQaXQQ12932468WQQpXQQdisplayitem
sorunsuz beni 2 sene taşıdı. Umarım yeni sahibini de mutlu eder.

4
Polo 6N2 / Ynt: eksozdan gelen suya çözüm?
« : 17 Mayıs 2008, 20:39:59 »
  Dediğin gibi motor bloğunun egzost manifold bağlantısında çatlak olduğu takdirde blokta dolaşan soğutma suyu egzosta karışabilir. Ancak böyle bir durumda motorun  sürekli su eksiltmesi gerekir. Bu çok düşük bir ihtimal. degaus arkadaşımın dediği gibi yoğuşma da olabilir, ama bunu soğuk havalarda yapar. Yanma ürünü olarak öyle çok aşırı su gelmez. Senin aracının özellikle incelenmesi gerekir diye düşünüyorum :)

5
Tabii ki Mercedes C Serisi.  Var mı Mercedes'ten ötesi .

6
Polo 6N2 / Ynt: eksozdan gelen suya çözüm?
« : 15 Mayıs 2008, 13:06:07 »
 Arkadaşlar bu olayı biraz bilimsel açıklamak istiyorum. Araçlarımızda yaktığımız bütün yakıtlar Hidrokarbon bileşimleridir. Bu hidrokarbonları yakmak için de oksijen kullanıyoruz. Yanma sonunda ise yaktığımız hidrokarbonun kimyasal bileşimine göre yanma sonrası atık gaz olarak karbonmonoksit, karbondioksit, havadaki azottan kaynaklanan azot oksit ve su elde ediyoruz. Özetle;

CH + O2 (hava %78 N,%21 O) + ısı  = CO2+NO(azot oksit)+H2O (su)

Bu formül yakıtın cinsine göre (CH) düzenlenerek gerçek reaksiyon elde edilebilir. Ben kabaca yazdım. Yani ekzostan gelen su yanma sonucu elde edilen bir üründür. Suyun miktarı ise abartılı olamaz terleme yada damlama şeklinde görülür. Bu durum yanmanın iyi olduğunu yani motorunuzun kendisinden bekleneni doğru yaptığını gösterir. Eğer su aşırı geliyorsa motorunuzda problem var demektir. 

7
Polo ve Lupo / Ynt: Yakıt Tüketimi Tek Konu !
« : 13 Mart 2008, 22:55:02 »
 Kesinlikle LPG taktır. Pişman olmazsın. Benimki şehiriçi LPG 170 ykrş, şehirler arası 135 ykrş yakıyor (LPG:1.74)

8
Sohbet / Ynt: SONUNDA BUDA GELDİ BAŞIMA
« : 12 Mart 2008, 18:44:16 »
 Başın sağolsun kardeş, mekanı cennet olsun, Allah geride kalanlarınıza sabır versin.

9
1994

10
Genel / Ynt: 307 için POLO dan vazgeçilir mi?
« : 12 Mart 2008, 00:04:10 »
 Arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum değerli yorumlarınız için, POLO'da kalmaya karar verdim.

12
Polo 6N / Ynt: Service uyarı yazısının silinmesi.
« : 03 Mart 2008, 22:47:25 »
"INSP"  inspection ifadesinin kısaltması yani türkçe ifade ile denetim/kontrol . 

13
Genel / 307 için POLO dan vazgeçilir mi?
« : 03 Mart 2008, 22:18:16 »
  Merhaba arkadaşlar bende 2000 model 6N polo mevcut. Bir arkadaşım cazip bir teklif yaptı ve aklımı çeldi. Size de danışmak istiyorum. Benim 6N de sıralı sistem BRC LPG mevcut çok da memmunum. Arabam temiz. Teklif şu : Polonu ver 13000 YTL ye sayalım. Üstüne 3500 YTL ver 2001 model çok temiz 74000KM'de 307 XT benzinli verelim. Arabaların her ikisinde de kaza yok. Benim POLO 131000KM'de sizce ne yapmalıyım? Polo'ya devam mı yoksa bir üst segment 307 mi?

14
Genel / Ynt: Hidro Gaz
« : 28 Şubat 2008, 23:10:47 »
Tamamen palavra

Sayfa: [1] 2