29
Bora / Ynt: 2005 model elegans vectramı ...2005hıglıne boramı ?
« : 10 Mayıs 2012, 21:02:53 »
oy veremedim, çünkü segmentleri farklı. birde hangi motor ile ?
Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz
Astranın kalitesi de düştü kokpitin çoğu sert malzemeden ve çok sert bi araç. Ama 1.3Cdti daha az yakar. Motor olarak 1.2tsi karşılaması imkansız sürdüm ancak Golf 1.6 102hp ayarında hatta ondan bile son hız olarak geride. Ucuza Dizel istiyorsan Linea Emotion plus al 40500e arkaşım aldı Cdti ın 1.6 105Hp motoru canlı ve daha ekonomik.hocam 1.2 tsi mi 1.6 102 bg golten zayıf demek istediniz yoksa opel 1.3 cdti mi 1.6 102 bg golften zayıf mı demek istediniz.
Jetta kalite olarak evet düştü ama yine astradan çok konforlu bi araç. Astra da Jetta da çok yakışıklı araçlar.
benzin+LPG kullanan sistemler var doğrudur.+1 aynen. hatta rolantide benzin yakıyormmuş. 2500 TL ye landirenzo takıyormuş
%20+%80 oranlı kullanıyor diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum.
Benim de söylediğim 1sn nin küçümsenmeyecek fark olduğu. 500hp porche cayenne turbo(5,1sn) ile polo gti(6,9sn) arasında 1,8sn var daha ne olacak tı ki. 0-100 çok kısa zaman. 0-160 0-200 de bu fark açılır. 80-120 arasında da 4.5.6. viteslerde belli eder.1 sn lik farkı bende küçümsemiyorum ama size bir yerde katılmıyorum. 0-160, 0-200 hızlanmalarında fark açılır diyorsunuz ya sadece orada katılmıyorum. fabrika iki motorun 1000 m ye çıkış süreleri arasındaki farkıda 1 sn veriyor. denedin mi derseniz denemedim ama fabrika öyle diyor.
102hp 12.0sn, 1.2Tsi 10.9sn arada rakamsal fark küçük olsa da sürüşe gelince çok çok fark var.
Fsi 1.6 da 11.5sn idi onu boşa mı üretmişler 0.5sn için.
Golf 4 8v 10,9sn idi, 16v 10,5sn geldi.
Bariz bir fark yok derken biraz abartmış mı ne.bariz fark yok derken herhalde adam 170 bg olan 1.4 tsi yi demedi, 122 liği dedi tabiki. evet ilk kalkışta 100 km hızlanmasında 1.2 motor 1.4 e göre 1 sn geç çıkıyor ama enteresandır ki siz esneklikten bahsetmişsiniz, o esneklik değerleri açısından bakarsanız 1.2 tsi 1000 m ye de gene 1.4 tsi den sadece 1 saniye sonra çıkıyor. burada da 122 bg lik olan 1.4 tsi den bahsediyorum tabiki yoksa 140-160 ve 170 bg olan makineler zaten intercoolerlı çok daha performanslı makineler.
1.2Tsi ş.içi 1lt 1.4 122Hp den az yakar
1.4Tsi 122HP 200nm 17hp/30nm -----9,5sn 1sn gayet kayda değer esneklikte bundan daha fazlasını verir
1.4Tsi 140Hp 220Nm -----8,8sn
1.4Tsi 170Hp 240nm -----7,9sn
1.6 102HP<1.2tsi 105hp<1.4 122hp<1.4 140hp<1.4 170hp Güç olarak böyle
yakıtta en iyi 1.2Tsi
bence yeni kasa 1.2 golf un baz fiyatı 42.000 tl den başlayacak diye tahmin ediyorum. çünkü jetta kasa değiştirdiğinde eski kasa primeline 1.6.102 bg 35.000 tl idi. yeni kasa 1.2 trendline 41.000 tl den satılmaya başlamıştı.doğuşta herşey mümkün. hele söz konusu GOLF olunca klasik reklamla verirler sloganı '' EFSANE GENE ŞEKİL DEĞİŞTİRDİ ''
vergi feda olsun ona parlement mavisi m paket, ofsetli jant ve 6 silindirin sesi yeterya aynen benim düşündüklerimi yazmışsın. 4,5 sene mk4 kullandıktan sonra tam 5.20 veya c200 kompressör düşünürken, vergi sistemi değişti. hatta daha da değişecekmiş (yakıt emisyonu, yaş felan. yaşlı araçlar daha çok vergi verecekmiş) memur olunca birazda geleceği düşünmek zorunda kalıp, 1.2 tsi leon aldım. golf 1.2 tsi olsa belki daha düşük donanımlı aynı fiyata golf alırdım ama malesef yok. şimdilik çok memnunum ama ilerde ne olur bilmem