İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - yellow_driver

Sayfa: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 85
29
oy veremedim, çünkü segmentleri farklı. birde hangi motor ile ?

30
Astranın kalitesi de düştü kokpitin çoğu sert malzemeden ve çok sert bi araç. Ama 1.3Cdti daha az yakar. Motor olarak 1.2tsi karşılaması imkansız sürdüm ancak Golf 1.6 102hp ayarında hatta ondan bile son hız olarak geride. Ucuza Dizel istiyorsan Linea Emotion plus al 40500e arkaşım aldı Cdti ın 1.6 105Hp motoru canlı ve daha ekonomik.

Jetta kalite olarak evet düştü ama yine astradan çok konforlu bi araç. Astra da Jetta da çok yakışıklı araçlar.
hocam 1.2 tsi mi 1.6 102 bg golten zayıf demek istediniz yoksa opel 1.3 cdti mi 1.6 102 bg golften zayıf mı demek istediniz.

31
kalite düşmesi gibi birşey yok bence. sadece araç güney amerikada üretiliyor diye şehir efsanesi şaklinde kalite düştü meselesi var. daha hafta sonu arkadaşın aracını bayiye götürdük ve jetta inceledim, güzel araç. hatta yeni golflerde (5 ve 6 kasada) konsol düz, benim eski golfümde şöföre dönüktü BMW ler gibi, şimdi jettalarınki öyle. astranın eski kasasına göre kalite olarak ta teknoloji olarak da çok üstün araç ama astra HB, jetta sedan. o konuda sizin tercihiniz. ben hiç bir zaman opel tavsiye etmem. vw almayacaksanız toyota veya honda bakın (öncelik honda, çünkü daha kaliteli malzeme) ama VW hepsinden daha kalite ;) hatta hondanın kendisi alırken öyle isterseniz 0 km araçlarına garantili lpg takıyor diye biliyorum.

32
Golf V / Ynt: Fsı Motor Ve Lpg
« : 30 Nisan 2012, 21:19:33 »
benzin+LPG kullanan sistemler var doğrudur.
%20+%80 oranlı kullanıyor diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum.
+1 aynen. hatta rolantide benzin yakıyormmuş. 2500 TL ye landirenzo takıyormuş

33
Jetta VI / Ynt: 1,2 TSI motor ne getirdi?
« : 30 Nisan 2012, 21:06:12 »
bu arada 1.2 tsi motor 1.4 tsi ye göre daha hafif, onu da göz önünde bulundurun ara hızlanmalar konusunda. farkın açılmamasını sağlayan etkenlerden biri de bu olabilir.

34
Jetta VI / Ynt: 1,2 TSI motor ne getirdi?
« : 30 Nisan 2012, 21:05:00 »
Benim de söylediğim 1sn nin küçümsenmeyecek fark olduğu. 500hp porche cayenne turbo(5,1sn) ile polo gti(6,9sn) arasında 1,8sn var daha ne olacak tı ki. 0-100 çok kısa zaman. 0-160 0-200 de bu fark açılır. 80-120 arasında da 4.5.6. viteslerde belli eder.

102hp 12.0sn, 1.2Tsi 10.9sn arada rakamsal fark küçük olsa da  sürüşe gelince çok çok fark var.
Fsi 1.6 da 11.5sn idi onu boşa mı üretmişler 0.5sn için.

Golf 4 8v 10,9sn idi, 16v 10,5sn geldi. 
1 sn lik farkı bende küçümsemiyorum ama size bir yerde katılmıyorum. 0-160, 0-200 hızlanmalarında fark açılır diyorsunuz ya sadece orada katılmıyorum. fabrika iki motorun 1000 m ye çıkış süreleri arasındaki farkıda 1 sn veriyor. denedin mi derseniz denemedim ama fabrika öyle diyor.  ;)

35
Jetta VI / Ynt: 1,2 TSI motor ne getirdi?
« : 29 Nisan 2012, 00:32:02 »
Bariz bir fark yok derken biraz abartmış mı ne.
1.2Tsi ş.içi 1lt 1.4 122Hp den az yakar
1.4Tsi 122HP 200nm 17hp/30nm -----9,5sn 1sn gayet kayda değer esneklikte bundan daha fazlasını verir
1.4Tsi 140Hp 220Nm           -----8,8sn
1.4Tsi 170Hp 240nm    -----7,9sn


1.6 102HP<1.2tsi 105hp<1.4 122hp<1.4 140hp<1.4 170hp Güç olarak böyle
yakıtta en iyi 1.2Tsi

bariz fark yok derken herhalde adam 170 bg olan 1.4 tsi yi demedi, 122 liği dedi tabiki. evet ilk kalkışta 100 km hızlanmasında 1.2 motor 1.4 e göre 1 sn geç çıkıyor ama enteresandır ki siz esneklikten bahsetmişsiniz, o esneklik değerleri açısından bakarsanız 1.2 tsi 1000 m ye de gene 1.4 tsi den sadece 1 saniye sonra çıkıyor. burada da 122 bg lik olan 1.4 tsi den bahsediyorum tabiki yoksa 140-160 ve 170 bg olan makineler zaten intercoolerlı çok daha performanslı makineler.
benim amacım burada size 1.2 ile 1.4 arasında fark yok demek değil, zaten öyle olsa bir firma aynı görevi gören farklı iki makine yapmaz. demem o ki kısaca 1.2 tsi, 1.4 tsi den ilk hızlanma olsun ara hızlanma olsun çok az geride kalır, yakıt olarak da az bişey daha iyidir. iki aracıda aynı güzergahta kullanırsanız yakıtın da performansında çok büyük farklar göstermediğini göreceksiniz.
birde son olarak, 1.2 tsi 8 valf tir ve motor sesi 1.4 e göre devir yükseltirken biraz daha az. bu da benim gözlemim. aynı durum eski 1.6 hitler 8 valf golfümle arkadaşımın 16 valf pasifik borasında da gözlemlemiştim.

36
Golf VI / Ynt: Golf 1.6 trenline siparişi hk.
« : 24 Nisan 2012, 11:21:21 »
bence yeni kasa 1.2 golf un baz fiyatı 42.000 tl den başlayacak diye tahmin ediyorum. çünkü jetta kasa değiştirdiğinde eski kasa primeline 1.6.102 bg 35.000 tl idi. yeni kasa 1.2 trendline 41.000 tl den satılmaya başlamıştı.
doğuşta herşey mümkün. hele söz konusu GOLF olunca klasik reklamla verirler sloganı '' EFSANE GENE ŞEKİL DEĞİŞTİRDİ ''

37
Golf VI / Ynt: Golf 1.6 trenline siparişi hk.
« : 24 Nisan 2012, 00:16:02 »
o zaman diyecek birşey yok. şimdiden hayırlı olsun. ama şunu da belirteyim o zaman. yeni kasanın geleceğini biliyorsanız, şimdiden 1.2 golfe yazılın 1.6 alacağınız paraya 1.2 sini alırsınız hemde yeni kasa :)

38
Golf VI / Ynt: Golf 1.6 trenline siparişi hk.
« : 23 Nisan 2012, 22:38:50 »
belkide 1.6 motor artık tedaülden kalktı. çünkü 1.2 tsi aynı güçte çok daha seri ve neredeyse lpgli 1.6 kadar yakıyor. hemde 6 ileri oluşu sebebiyle yüksek süratte sessiz. a3 te var, jettada var, leonda var ama hala golfe koymadılar. avrupada 2 senedir 1.2 golf satılıyor. herhalde golfün adı bile satıyor diye 1.2 yerine eski 1.6 yı getiriyorlardı diye düşünüyorum. hatta daha güçlü olsun derseniz 1.4 tsi de sadece 100 km de 1 lt fazla yakıyor 1.2 tsi den (tabi yıllık vergisi de fazla)
golfte 1.2 yok derseniz leon tavsiye ederim ancak seat almam derseniz saygı duyarım ama şunu belirtim 1.6 golf alacağınıza trendline bile olsa 1.4 tsi alın. neden derseniz 1.6 nın yakıtına dayanamayıp, sonunda lpgeye geçersiniz ve o da size 1500 tl + muayne ve ruhsat masrafları (300 civarı) olarak yaklaşık extra 2000 TL ye mal olacak. yani kısaca araç 39000 e gelecek. şuan 1.4 tsi trendline 41000 TL. yeni kasada 1.2 gelirse o da 39000-40000 TL olur ki aynı paraya gelir.
tsi nin bir artısı da emisyon değerleri daha düşük. yani şuan sözü geçen yeni vergilendirme kanunu çıkarsa euro normuna uygunluk bakılacak ve çevreyi az kirleten motorların vergisi daha düşük olacak. bu da ilerde geride çıkabilecek muhtemel bir yasada vergi avantajı demek. umarım kafanızı karıştırmamışımdır ve hayırlı bir tercih yaparsınız.

39
şu linkteki teyp olsa muazzam;
 http://www.youtube.com/watch?v=jyM8Kx74D2E
veya şuda olur (RCD200 ün flash girişlisi gibi zaten);
http://www.youtube.com/watch?v=EMoDvmuwP6A&feature=related

40
Golf IV / Ynt: Teyp hakkinda yardim
« : 17 Nisan 2012, 17:03:09 »
şu linkteki teyp olsa muazzam;
 http://www.youtube.com/watch?v=jyM8Kx74D2E
veya şuda olur (RCD200 ün flash girişlisi gibi zaten);
http://www.youtube.com/watch?v=EMoDvmuwP6A&feature=related

41
Golf V / Ynt: golf 5 fsi egr problemim tarihe karıştı
« : 10 Nisan 2012, 22:57:51 »
mersinde hangi servismiş bu becerikli usta. yeri nerededir.

42
vergi feda olsun ona :D parlement mavisi m paket, ofsetli jant ve 6 silindirin sesi yeter :D
ya aynen benim düşündüklerimi yazmışsın.  ;) 4,5 sene mk4 kullandıktan sonra tam 5.20 veya c200 kompressör düşünürken, vergi sistemi değişti. hatta daha da değişecekmiş (yakıt emisyonu, yaş felan. yaşlı araçlar daha çok vergi verecekmiş)  memur olunca birazda geleceği düşünmek zorunda kalıp, 1.2 tsi leon aldım. golf 1.2 tsi olsa belki daha düşük donanımlı aynı fiyata golf alırdım ama malesef yok. şimdilik çok memnunum ama ilerde ne olur bilmem

Sayfa: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 85