İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - R-Line

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6 ... 158
15
aracı görüyorsam rahat 25 30 m den açıp kapayabiliyorum  ;)

16
Otomobilim / Ynt: GOLF MK IV...77 - Yeni araç 90 TD JETTA...
« : 22 Aralık 2011, 23:36:59 »
hayırlısı olsun abim.
güzel bir araç almışssın
130luk tdi bir mk4 ile aramıza dönmen dileğiyle  :)

17
Golf IV / Ynt: golf'umu satıp peugeot 307 alıcam
« : 21 Aralık 2011, 11:59:53 »
hepsi kırmızı olan TDI lazım, 150 hp ARL motor.  :D

18
Golf IV / Ynt: Lpg mi yoksa dizel mi?
« : 14 Aralık 2011, 23:01:04 »
Her şeyi yetkiliye yaptırmayın.Verdiğiniz örnekle insanları yanıltmayın aklını karıştırmayın.Turbo,dizel araç için elzem bi parça bu tartışılmaz,fakat sizin 4500 tl dediğiniz turbonun onarımı maksimum 500 tl.mekanikturbo.com adresini inceleyin,telefonla iletişime geçin.Bahsettiğiniz turbo arızasını sorun başka bişey söylemicem.Belkide sıfır diye aldığınız şey onarılmış yani yenileştirilmiş olabilir.Bana şunu söyleyin,aracınızı yetkili servise götürdüğünüzde başında durabiliyormusunuz?

insanları yanıltmak mı?
1.9 TDI axb motor kodu, İzmir Vosmer yetkili servisin verdiği fiyat, birde siz arayın fiyat alın.

siz olaya golf olarak bakmışsınız ama golfün bile tdi motorları aynı değil malesef.
VP (VerteilerPumpe) ve PD (PumpeDusen) diye ayrılıyor. birinde mazot pompası varken diğerinde yok.  doğal olarak yakıtı direk pompalayan enjektör pahalı oluyor.
bu arada tabi ki 4500 vermedik, aynı turbo dışarıda 1200 civarı. turbo onarım işine malesef sıcak bakamadık ;)
son olarak biz aracı yetkili serviste yaptırmayız, parçayı genellikle servisten alıp ustamıza yaptırıyoruz o açıdan da sıkıntı yok.

dieseli ben kötülemem, aksine diesel taraftarıyım  :)

19
Golf IV / Ynt: Lpg mi yoksa dizel mi?
« : 14 Aralık 2011, 08:19:18 »
amaç ekonomi ise tabi ki diesel, sıfır veya 2.el
belki sıfır alırken aradaki fiyat farkı insanı düşündürse de satarken dieseli daha pahalı satacağınız için o kuşkuda ortadan kalkıyor
şuda bir gerçek ki diesel masraf açtımı sağlam açıyor
bir örnek vereyim 1.9 TDI aracımız hafta başı turbo kesti ki bu araç full bakımlı, yetkili serviste turbo fiyatı 4500 lira...

20
Golf IV / Ynt: A3 GOLF4 Kıyaslaması
« : 02 Aralık 2011, 16:13:45 »
söz konusu golf 4 ise audi bile kurtarmaz.
audi olacaksa 2004 ve sonrası  ;)

21
Golf IV / Ynt: benzin degeri güncell
« : 21 Kasım 2011, 23:47:38 »
120tl ile 350km yaptım en son. Çeşme Otobanı.
araba çok yakmıyor benzin pahalı  :bekleriz:

22
1.6 golf seri olsun veya sürat yapsın diye sunulmuş bir seçenek değil ki zaten, seri olduğunu iddaa edelim.
10,5sn diyorsa doğrudur, alt tarafı 1 den 2 ye takacaksın. ;)

23
kullanılan mesafe kısa ise
benzinli de olsa diesel de olsa golf güzel yakar, otomatikse daha güzel yakar, birazda agresifsek çok çok güzel yakar.  :sevgi:
ama bu golfe has bi olay değil, çoğu araçta bu böyledir.  ;)

24
Golf IV / Ynt: Jant Seçimi
« : 07 Ekim 2011, 22:13:07 »
sürtmez sürtmesine de o ebat yanlış. 205-55-R16 olacak.

25
Golf IV / Ynt: 10 Bin Km mi yoksa 15 Bin Km mi?
« : 06 Ekim 2011, 07:38:44 »
dieselse 10.000 benzinliyse 15.000km.

sene dolmadığı sürece benzinlinin 15000 e kadar yolu var  :)

26
Golf IV / Ynt: Aracınız ilk çıktığı yılki fiyatı??
« : 03 Ekim 2011, 22:47:52 »
11.000 gibi bişeydi sanırım. 00 comfortline.

27
Golf IV / Ynt: YARDIM LÜTFEN şöför kapısı
« : 01 Ağustos 2011, 14:08:12 »
switch arızası
kilidin sökülmesi gerekir.
yetkili servise gidersen kilit değişecek der birde işçilik ister ki kilit 300 civarı vardır tahminimce.
işten anlayan elektrikçi switchi değiştirir. 40-50 lira masrafı olur.

28
Bora / Ynt: hızlanma gaz tepkisi.
« : 01 Ağustos 2011, 14:03:48 »
benim aracımda lpg falan yok ama 140km hızı falan 3. viteste rahat görür.
tamam kalkışta hantaldır biraz ama öyle sollamaya çıktım mı asla tereddüt etmem aracımdan  ;)

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6 ... 158