Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - nurettinalpay

Sayfa: [1] 2
1
Sorun hepsi malesef...Kaçak olan yerdeki su buharlaşarak içeriye giriyor bunuda gözle görebiliyorsun çok ısındığı zaman.

2
Bu konuyla alakalı konyada yardıma ihtiyacım var. Yaza kadar duracak olmazsa sonra bakacaz bi çaresine

3
Herkese merhabalar.

97 model polomun yüksek ihtimalle kalorifer peteğinde veya devirdaimda sıkıntı var bu konu ile alakalı olarak ön göğüs sökme işlemini yapan arkadaşım varsa yardımcı olabilirmi? Ön göğüs sökme ile alakalı olarak görsel varsa çok sevinirim.
Yardımlarınızı bekliyorum......

4
Polo 6N / Şarj Dinamosu ve Akü Hakkında Yardım?
« : 02 Şubat 2017, 10:35:46 »
Arkadaşlar merhaba.Polo kullanıcı olarak kronik şekilde arıza ve arıza yapma olasılığını sürekli yaşayan birisi olarak daha önce başına gelmiş arkadaşların yardımlarını bekliyorum...

Bugün sabah aracımı çalıştırdığımda hava sesi gibi bir üfleme hissedip kaputu açtığımda şarj dinamosunun içerisinden minik kıvılcım gibi elektrik dalgaları gördüm.Aracı stop edip tekrar çalıştırdım halen devam ediyordu.Daha sonra araca bindiğimde akü lambasının dalgalandığını gördüm aracı stop ettim.Biraz bekleyip çalıştırdım ve biraz yürüdükten sonra göstergedeki dalgalanma yok oldu.

Tahmini olarak şarj dinamosunun kömürlerinin bitmiş olabileceğini düşünüyorum.

Konu ile alakalı olarak karşılaşmış yada başına gelmiş arkadaşlar varsa bilgilendirmenizi bekliyorum.

İyi Günler.

5
Polo 6N / Ynt: Sabahları LPG ye Gecınce Stop edıyor
« : 12 Aralık 2016, 14:47:56 »
Merhabalar.Konu ile alakalı olarak daha önce karşılaştığımdan  dolayı,aracının tüpe geçme süresini belirleyen derecesini yükselttir.40-45 derece sorununu çözecektir.Yazın 30-35 aralığına düşürtebilirsin.

Kolay gelsin.

6
Polo 6N / Jant Boyama Hk.
« : 30 Ağustos 2016, 12:34:58 »
Merhabalar arkadaşlar.
Plasti dip sprey boya ile piano black siyah renk resimde görünen jantlarımın gold kısımlarını boyamak istiyorum.Daha önce yapmış arkadaşımız var ise kaç sprey 4 adet jantı boyar tahmini yardımcı olabilir mi?

Görüşmek üzere.


7
Polo 6N / ŞANZIMAN , BASKI-BALATA HAKKINDA YARDIM?
« : 26 Ağustos 2016, 12:28:34 »
Herkese merhabalar hayırlı cumalar öncelikle.

Arkadaşlar aracımda yaşadığım ve devam eden sorunu sizlerle paylaşarak hem bilgi hemde çözüm hakkında görüşleriniz almak isterim.

Aracım 1.6 aee 1997 polo hb. Aracımla seyir halinde iken özellikle 3-4-5 viteslerinde DEĞİŞİM YAPARKEN DEĞİL sadece ayağım gaz pedalında iken biraz daha gaz vermek isteyince (ani hızlanma gibi) aracın deviri yükseliyor ancak ses yükselip arac gitmiyor.Devir azalıyor tekrar ondan sonra kendini topluyor.Bu konu ile alakalı aynı durumu yaşamış arkadaşlar var ise görüşlerinizi bekliyorum.
Baskı balatadan şüpheleniyorum.Hatta muhtemelen sorun kesin o.
Yakın zamanda bu durumla uğraşan arkadaşımız maliyet olarak ne kadar bir tutar ödedi ve kullandığı malzemeler konusunda yardımcı olabilir mi?

Herkese iyi günler.

8
Polo 6N / Ynt: bagajdan su alma
« : 26 Ağustos 2016, 12:14:53 »
Merbaha...

Bu sorun ile daha önce karşılaşmış ve senin gibi stopların silikonlanmasını falan denemiş olarak.Ayrıntılı bir şekilde yazayım sana.

Olayın kesin yerini söylüyorum.Eğer daha önce aracının arka tamponları sökük halde gördüysen mutlaka tampon altındaki çamurluğun altına gelen kısımda(depo kapağının tam aldı denilebilir) aracın kapılarının kapandığı zaman araç içerisindeki havanın tahliyesini sağlayan ve aynı zamanda hava silkülasyonuna faydalı havalandırma kutuları var yaklaşık olarak  10 cm 'e 15 cm ebatında. Özellikle yağmurlu havalarda damlumbaz ek yerlerindeki boşuklardan giren lastiğin attığı suyun veya tampon çamurluk arasındaki boşluktan sızan su damlalarının bu mekanizmanın lastiklerinin zaman itibari ile gevreyip veya eskiyip içeriye buhar yapması sonucu oluyor.Merkezi kilit motorunun altında şablon olarak sert sünger yada köpük mevcut hafif kenara çekerek kaporta ile plastik aksam arasına elini bagaj içersinden gezdirerek orada nemi oksit tarzı beyazlamayı yada direk ıslaklığı farkedeceksin.Orada bulunan köpük veya süngerin yırtılmış,yıpranmış veya tamamen olmayabilir.

Soğuk havalarda araç kaloriferi yada klimayı sıcak açtığın zaman oradaki su ,ıslaklık buharlaşarak yukarıda merkezi kilit motor plastiğinin damaklarındaki boşluklardan içeri girerek oksitlenmeye veya lehimler üzerinde buhulanmaya sebeb oluyor.

Sebeb tamamen bu.Ben komple oraya el almış biri olarak eğer bu işlemi yaptıracaksan sana tavsiyem.Depo tarafındaki (merkezi kilit motorunun altındaki) bahsetmiş olduğum hava kutusunu iptal ettir herhangi bir malzeme ile güzelce kapattır. sonuç olarak diğer tarafta aynı havalandırma ve tahliye çıkışı mevcut  böylelikle araç içerisindeki hava kapıları örterken oradanda çıkabilir.Ben bu söylediklerimi aynen yaptım.Ne merkezi kilit motor sesi ne ıslaklık oksitlenme.

Sakın iki deliğide açmışken kapatayım deme. Öyle yaparsan kapıları örterken araç içerisindeki hava basıncı eğer herhangi fitil vb. yerde sorun yoksa hava çıkamaz , ya kapılar sert kapanır yada güneşli bir ortama koyduğun zaman aracı içerideki hava genleşerek cam patlamasına veya kapıların kapanmamasına sebeb olabilir.

Durum tamamen bundan ibaret.Ben bu olayı çözene kadar 1 sene uğraştım o merkezi kilitle şimdi ise hafif kapıları açan hava hortumlarının sesi bile yok.


Kolay gelsin.

9
arkadaşlar 97 polom var kaza yaptım sağ farım kırıldı.Sonar marka birleşik sinyal angel far lazım daha önce kaza yapıp elinde olan varmı.

10
Polo 6N / Ynt: 98 polo 1.6 Motor testinde 85hp cıktı.
« : 19 Nisan 2016, 16:06:43 »
Arkadaşlar konuyu tesadüfen gördüm.Ancak benimde söylemek istediğim bir husus var.Çoğunluk 6n poloların hp oranlarını 1.6 motorlar için 75 hp olarak biliyor.Ama bu konuda net bir bilgisi olan yok.Benim aracımın ruhsatında özellik olarak 75 KW yazıyor bunuda çevirdiğin zaman 105 hp falan yapıypr yaklaşık olarak.

farklı farklı araçlara herkes gibi eş dost derken biniyoruz.aracım turbosuz olmasına rağmen bir çok modelli arabayla kalkışlarda 1-2-3 viteste daha atik ve farklı.o yüzden bu konuda tam bir kaos söz konusu.

11
Polo 6N / Ynt: Arka Teker Bılyası
« : 19 Nisan 2016, 15:54:20 »
MERHABa; Bendede teker bilyası sıkıntısı vardı bir kaç kere febi denedim ama randuman vermedi.FAG taktım yaklaşık bir sene olacak hala bir sorun çıkarmadı.Diğer bilyalardan alıp sürekli sorun yaşayıp sök tak parası vermektense ;FAG al bir kere taktır.Bu konudan oldukça sıkıntı çekmiş birisi olarak tavsiyem budur kolay gelsin şimdiden.

12
Beyler aracın alt orta kısmından el freninin altı ölçek olarak verilebilir.özellikle ilk çalıştırmalarda ve seyir halindede gazdan ayak çekince ve vites aralarında ses geliyor.aşırı derecede rahatsız eden bir ses.Daha yeni oldu uzun zamandır olan birşey değil.Başına gelen arkadaşlardan yardım alabilirmiyim.
bu linkten sesi dinleyebilirsiniz.


https://youtu.be/O_SxytNwgMg

13
Polo 6N / Ynt: Sivri Renkli Bijon Hakkında....
« : 04 Mart 2016, 11:28:28 »
Herhangi bir link atma şansınız varmı tam olarak anımsayamadım.

14
Otomobilim / Ynt: KONYA'DAN MERHABALAR....
« : 03 Mart 2016, 00:12:10 »
Evet filmler iki numara ön camdada var malesef :)
Camlar böyle olmasa bu kadar göstermezdi gerek jant gerek araç rengi.O yüzden stoplar dahil film mevcut.
Allah razı olsun.beğendiğinize sevindim.

Sayfa: [1] 2