İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - mehmet ozenc

Sayfa: 1 [2] 3 4
15
Arkadaslar Merhaba ;
Kayserı'de olup aracına lpg donusumu yaptırıp memnun kalan arkadaslar burdan bılgı paylasımında bulunabılır mı ? Genelde sektoru tanımama ragmen dogrudan tuketıcının yorumlarını almak daha farklı bır konuda daha ısabetlı karar vermemı saglayacak.Sımdıden Tesekkurler

16
Merhaba ;

2 Yıl öncesine kadar katkılı gazda sorunlar yaşandı fakat şuan sizin de belirttiğiniz gibi tamemen şehir efsanesi .Gönül rahatlığıyla Aygaz kullanabilirsiniz fakat fazla para vermeye de gerek yok derim.Selamlar...

17
Merhaba ;

Sorununuzun düzelmesine sevindim ,yardımcı olabildiysem ne mutlu.LPG li güzel günler dilerim...

slm mehmet bey dediğiniz olayı yaptık sorun kalmadım ara sıra stop eden aracım artık hiç stop etmiyo gayette güzel olsu yalnız baya uğraştı usta tşk edr iyi akşamlar...

18
Merhaba ;

Enjektör hortum mesafeleriniz oldukça uzun ; ayrıca farklı uzunlukta ... bu çok yanlış!!! Sistemi eski haline getirip tekrardan kalibasyon yaptırırsanız sorununuz düzelecektir.Selamlar...


valla mehmet bey eşit olduğu söylenemez en yakını bile sağlam 25 cm var en uzak olanda garanti 35 cm vardır benim arabamda hiç problem yoktu çekiş rölanti yakıt hepsi gayet iyiydi şehirler arası yolda 0.19 kuruş yakan arabam bi anda0.23-0.24 lere çıktı ve her ışıkta durmamda araba tak stop ediyo ustayla boğaz boğaza geldik hortumdan olmaz diyo başka bişiy demiyo arkadaş hayır sökmeden öncede dedim ki bakın böle bişiy varmış eğer öleyse uzatmayalım dedim yok öl bişiy dedi anladım ki usta olacak arkadaş para peşin de yaptı ve aracımı mahvettianlıcanız eski haline aldırsam acab eski performansı geri gelirmi resmen aracımdan soğudum hafta sonu.... :( :( :( :( >:( >:(
Merhaba ;

10 cm ideal bir mesafe fakat yeni düzenlemeden sonra enjektör hortum mesafesi ne kadar oldu ? Ayrıca dört hortumun mesafesi de eşit mi ?

[/quote



19
Merhaba ;

10 cm ideal bir mesafe fakat yeni düzenlemeden sonra enjektör hortum mesafesi ne kadar oldu ? Ayrıca dört hortumun mesafesi de eşit mi ?

slm arkadaşlar 99 polo classıc aracımda romano marka sıralı sitem lpg sistemi vardı gayette randımanlı çalışıyodu yanlız montaj biraz bozuktu enjektörleri hava filtresinin altına sıkıştırmışlardı benden önceki sahibi yapmtırmış montajı ben alalı 1.5 yıl oldu bi sıkıntı yoktu montaj bozukluğundan başka bu gün kafama takıldı sanayiye gidip ustaya durumu anlattım ve enjektörlerin yerini değiştirdi biraz mesafe uzadı hay değiştirmez olaydı araba stop etmeye başladı her ışıkta stop ediyo neyse geri gittim anlattım durumu bizim ustaya herifle boğaz boğaza geldik ondan olmaz diyo başka bişiy demiyo tabi bu arada babamlada papaz oldum neyse ona gelmiyorum bile velhasıl kalibrasyon yapalım olur dedi usta yaptı gene aynı ya varmı başına gelen yada enjektör hortumlarınız ne kadar uzunlukta biyerden sordum ne kadar kısa olursa o kadar iyidir dediler eski hortumlarım 10 cm felandı arabada ateş gibiydi acaba hortumları kısaltsam düzelirmi fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim...

20
Merhaba Saruhan ;

Bu sorunun ateşleme sistemi ile bağlantısı yok.Ayağınızı gaz pedalından çektiğinizde araç cut off a geçer burda yakıt püskürtmemesi gerek ; şayet lpg enjektörleri açık kalıyorsa ya da boğaz kelebeği tam kapatmıyorsa bu sorunu yapacaktır ; her iksini de kontrol ettirin .Selamlar...

Mehmet bey merhaba
99 polo 1.6 aee aracım ısınmaya yakın yolda giderken ayagaımı gazdan çekince silkeleme yapıyor ve debriyaja bastıgımda devir ibresi oynuyor ve stop ediyor.Bunu gün içerisinde sadece ısınmaya yakınken yapıyor ve ısınınca yapmıyor.aracımda atiker lpg sistemi mevcut.forumda okudugum kadarıyla siyah horizon enjektörler varmış bu konuda bilgi verebilirmisiniz?aracımın bütün ateşleme sisteminin bakımını yaptırdım.

21
Merhaba Ferhat Bey ;

Öncelikle sorununuzun düzelmesine sevindim.Serviste yapılanlara bakıldığında ;
*Orjinal filitre takılması normal
*Gaz ayarının rolanti de yapılması yanlış hatta hikaye .AEB yazılama sahip zavolli programı ile rolantıde ayar yapılmaz ,muhakak yola çıkılıp yol ayarı yapılması gerekir.
*Bakım fiyatı pazarlıkla normal seviyelere inmiş.

Lpg li güzel günler dileriz.

haklıymışsınız mehmet bey bujileri değiştirdim sorun düzeldi. baya bi körelmiş bujilerin uçları. üzerinden çıkan NGK marka 3 tırnaklı buji idi yerine Bosch un yine 3 tırnaklı bujileri takıldı. 35 TL bujiler + 10 TL işçilik ödedim. sizce bu nasıl.?

artı ustama sordum ben aracı aldığım 17.000 km dir hiç lpg bakımına girmedim diye girsen iyi olur dedi. zavoli kitim için konya bölge distribütörü sarıkulak otomotiv e gittim. sıkıntınız var mı ne kadar yakıyor ne zaman gaza geçiyor diye sordular çekişinde bi sorunum olmadığını sadece 2.3. viteste 2000 devir civarı silkelediğini ve son lpg fiyatlarına göre uzun yolda 20-21 krş şehiriçinde 24-25 krş yaktığını söyledim normal dediler bujileri yeni değiştirip oraya geldiğimi + aracı aldığım 17.000 km dir lpg ye hiç baktırmadığı mı söyledim. filtreyi değiştirelim bide sistemden değerlere bakalım dediler. bi el attılar benim sistemde lovato nun filtresi çıktı ve içi motor yağının değişimden önceki kıvamında ve renginde yağ doluydu 1 şırıngayı dolduracak kadar. ellerinde böyle ucuz filtre olmadığını zavolinin kendi orjinal filtresini takacaklarını peşin fiyatının 70 TL olduğunu söylediler. takın dedim. bilgisayara da bağlayıp baktılar değerlerin normal olduğunu gaza geçiş süresini biraz kısalttıklarını ve yakıtı hafif tatlandırdıklarını tüketimim çok artacak olursa tekrar uğramamı söylediler. fiyatın son olacağını sordum 60 olsun dediler cebimden 55 tl çıktı nakit onu kabul ettiler. sizce fiyat nasıl ve yapılanlara söylenenlere yorumlarınız nelerdir?

22
Prins ya da BRC  şuan Türkiye'de montajlara başlamadı ; her iki markada demo montajlar yaptı.Likit sistem en erken 2013 yılında başlayacaktır (benim şahsi düşüncem)

bugün arabam.com e-dergi de okudum. prins lpdi yani sıvı lpg sistemlerine başlamış. hemde araca özel üretim yapıp aracın motorunda hiçbir tadilat gerektirmiyormuş. direk aracın yakıt sistemini yani enjektörlerini kullanıyormuş. araç bilgilerini alıp hollanda daki fabrikada üretip türkiyeye montaja gönderiyorlarmış...

23
Merhaba ;

Lpg sıralı sistemlerde ayar gerektirmiyor ibaresi tamamen yalandır.Benzin işletim sisteminde benzin ecüsü motorda bulunan bir çok sensörden veri alarak düzenleme yapar ; çok basit bir örnek ile motor ısı sensörü soguk motorda havayı örneğin -10 derece okudugu zaman benzin ecüsü anlar ki bu sıcaklıkta motorun daha fazla bir yakıta ihtiyacı olacaktır ve buna göre farklı bir yakıt gönderecektir ; fakat lpg sistemleri değişken duruma göre yakıt ayarı yapmaz ; yani sürekli bir düzenleme içerisinde değildir.Montaj sonrası oto kalibrasyon yüklenir ; ve yol ayarı yaparak çarpanlar ayarlanır .Ayar gerektirmiyor ibaresi tamamen yanlıştır.Muhakkak ayar yapılmalıdır.

Lovato Easy Fast Sıralı Sistemi hakkındaki görüşeriniz nelerdir? Bu sistem ayar gerektirmiyor ve dizel common rail sistemi gibi çalışıyormuşş.. bilgilendirirseniz sevinirim..

24
BRC SDI Kit ile şuan tsı fsı motorlara lpg dönüşümü mümkün fakat bu sistem belirli oranda benzin tüketiyor ; bunun nedeni i,se yanma odasının içerisinde olan benzin enjektörlerinin soğutulmak istenmesidir.Bu sistem ile %35 oranında tasarruf sağlanıyor.Yakında piyasada olacak BRC LDI Sistemi ise tamamen bir devrim niteliği taşıyor.
BRC LDI Sistemi soğuk motorda  ve sıcak motorda ilk çalıştırmada ve devamında %100 LPG ile çalışmakta.Depodaki LPG yi yüksek basınç pompası ile LİKİT Halde aracın kendi benzin enjektörlerini kullanarak yanma odasına püskürtmektedir.Bu sistem ile %45 oranında tasarruf % 5 e yakın güç artışı sağlanmaktadır.Türkiye'deki ilk montajı 1 ay önce direkt enjeksiyona sahip Hyundai ix35 GDI motora yaptık.Sonuç gayet başarılı.Fiyat ve seri montajlar hakkında net tarih veremiyoruz ; yasal prosedürlerin tamamlanmasının ardından montajlara başalanacaktır.Selamlar..

Peki TSI motorlara tüp takılabiliyor mu?

25
Merhaba Atego ;

Gaza geçişlerdeki sorunun nedeni lpg enjektörlerinizden ki muhtemelen 1 nolu enjektörün açık kalıp lpg gazını doğru püskürtmemesi ile alakalı ,üzgünüm ki lpg enjektörlerinizi değiştireceksiniz.
Emme manifoltundaki patlamanın nedeni de bu olabilir ,motorda yanmayan fazla gaz patlatma yapıyor olabilir ,tabi enjektörler değiştikten sonra bu sorun devam ederse ateşleme sisteminin tekrar kontrol edilmesinde fayda var.Selamlar...

26
Merhaba ayyıldızteam ;
Enjektör hortumlarınız maksımum 15 cm olmalı ,daha fazlası rolanti ,performans ve yakıtta olumsuz etkilere neden olabilir ama montajın anlattıklarınıza göre düzeltilmesi gerekiyor.Hortumlara ve elektrik tesisatına bu şekildeki bir baskı uzun vadede soruna neden olacaktır.Selamlar...


slm mehmet bey bende 1999 model polo classıc 75 hp alm motor bi araç var aracımda romano marka sıralı sitem gaz var yanlız benim bi sıkıntım yok çekiş olsun benzinden gaza geçiş olsun benim tek sorunum enjektörlerin çok alkasız biyere konmuş olması öle bir yere koymuşlarki aracın motor koruma kapağınıaltına sıkıştırmışlar resmen enjektörler ve kabloları hortumları ezilme oluyo bu enjektörleri açık biyere aldırsam aracımın lpg düzeni bozulurmu yani enjektör hortumları uzayınca problemler oluyomuş gibi bişiyler duydum acaba doğrumudur resimle göstermek isterdim yanlız araç şu anda yanımda değil...ama hafta sonu resimle gösterebilirim cevap verirseniz ustaya gittiğimde fikir sahibi olmak istiyorum tşk edr.... :) :) :)

27
Rica ederim ; sorununuzun düzelmesine sevindim.Aklınıza takılan tüm soru ve sorunlar için bize yazabilirsiniz.Selamlar,saygılar...

Öncelikle mehmet beye teşekkür ederim kendisiyle telefondada görüştük o neler yapılmasını söyledi bende yazdım sonra ustama gittim anlattım evet haklı doğru söylüyor dedi ve yaptı sorunum kalmadı

Böyle sorun yaşayan varsa mehmet beye mutlaka ulassin arkadaşlar

28
Scirocco ve Corrado / Ynt: Galiba yeni Scirocco
« : 27 Şubat 2012, 09:08:55 »
Bu benim rocconun aynısı  :)

Sayfa: 1 [2] 3 4