Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - lamec061

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6
15
Polo 6N / Ynt: kompresörde 2000 devir kararsızlığı
« : 09 Kasım 2008, 12:27:25 »
avans ayarını en az 3 kere yaptırdım o günden sonra. ancak 1 hafta gidiyor düzgün sekilde daha sonra tekrar aynı kararsızlığa geri dönüyor araba anlamadım gitti vallaha arkadaşım. bende bu şekilde sürmeye devam ediyorum.

16
Polo 6N / 6n kapı lastik fiyatı?
« : 21 Eylül 2008, 03:46:27 »
arkadaşlar tek kapı 6n aracımın kapı lastiklerinin değişme zamanı geldi de geçiyor. daha önceden değiştiren arkadaşlar fiyat hakkında bilgi verirmisiniz?

17
Polo 6N / Ynt: 6n komple boya ??
« : 09 Eylül 2008, 00:47:51 »
sagolasın HellHound, bursa da ikamet ediyorum. varsa bursada tanıdığı ve arkadaşın dediği gibi işçiliği 10 numara olan biri gidip görüşeyim

18
michelin'ı tek geçiyorum

19
Polo 9N / Ynt: polo 1.4 triptonik
« : 05 Eylül 2008, 01:50:29 »
 :) doğru diyon ous

20
Polo 9N2 - 9N3 / Ynt: jant vs lastik
« : 02 Eylül 2008, 02:09:25 »
kardeş kusura bakma vw nin internet sitesinden aldığım bilgide 1.4 80 bg tdi yoktu. ama şimdi buldum senin aracın özelliklerini 1.4 80 bg 195 nm tork 0-100 km 13 sn.

toyotanın takmış oldugu jant lastiği takarsan eğer kendi fikrim 1 sn kadar uzar 0-100 km. ama diğer söylediklerimde aynı fikirdeyim. yakıt tüketimi artar motor yorulur.

ilk yazdığım yazıdaki 70 bg yazısı için tekrar kusura bakma. kazasız belasız sürüşler dileğimle.

21
Polo 9N / Ynt: polo 1.4 triptonik
« : 02 Eylül 2008, 01:45:24 »
triptronik vites özelliği normal düz viteste kullanılan debriyaj sisteminin aynısı mevcuttur. ancak bu debriyaja basma olayını araç bilgisayar sistemi ile kendisi yapmaktadır. doğal olarak yokuşlarda geri kaçırdığı doğru. bunu yeni araçlarda yokuş kalkış sistemi ile geliştirdiler. ancak otomatik vitesli arabalarda debriyaj sistemi yoktur ve dolayısıyla yokuşlarda geri kaçırma kesinlikle yoktur. alınacak olan araç 2007 model ve 8000 km dir. çalıştığım işyerinden bir arkdaşımın 97 model 11 yaşında otomatik polosu var ve hiçbir sorun çıkarmadan kullanmaya devam ediyor. sonuçta bu sistemi yapan alman! adamlar evladiyelik araba yapıyorlar. otomatik vitesin sorun çıkarması zordur doğru ancak sorun çıkaracak km ye tahminimce yaklaşık 150.000 km var  :)
arkadaşım eğer yakıt sorununu lpg ile çözerim diyorsan şahsi fikrim benzinliden vazgeçme.
teşekkür ederim.

22
Polo 9N2 - 9N3 / Ynt: jant vs lastik
« : 02 Eylül 2008, 01:25:31 »
toyota   1.4 dizel 90 bg 190 nm tork 205 - 55 - 16 lastik 0-100 14.7 sn.
vw polo 1.4 dizel 70 bg 155 nm tork                  14 lastık 0-100 14.6 sn.
arkadaşım veriler bunlar. sen arabana 16 jant takarsan 0-100 hızlanman yavaşlayacak, yakıt tüketimi artacak, motorun yorulacak. benden sana tavsiye alacaksan jantını aynı ebatlarda alabilirsin. herşeyin hayırlısı olsun senin adına arkadaşım. kazasız belasız günler diliyorum.

lamec arkadasım suan toyota corralanın yeni kasalarını malum biliosun adamlar 15 veya 16 jant koyuyolar fabrika cıkıslı 205 lastik o araclar cekişten düşmüo osaman bide benim aracla aynı motor 1,4 o 90 beygir benimki 80 bygr fazla oynamas heralde heee :-\

23
Polo 9N / Ynt: polo 1.4 triptonik
« : 31 Ağustos 2008, 19:41:22 »
ben olsam benzinli modeli alırdım. dizele göre artısı daha çok.
1- 2007 model
2- km düşük
3- triptronik
yılda 10000 km yapacaksan km. başına ortalama dizel 17 ykr yakarsa benzinli de 24-25 ykr tüketir. arada 8 ykr var. 10000 km de 800 ytl fark eder. dizelin bakımı benzinliden 250 ytl daha pahalı ve araba 80000 de. 90000 de ağır bakımı var. ben olsaydım benzinliyi alırdım arkadaşım.
merhaba arkadaslar. uzun arastırmalar sonucu yeni arabamın polo olmasına karar verdim. yakın cevremde 2 tane bulabildim. biri 2005 1.4 tdi 80.000 km de  düz vites sanırım trendline modeli  fiyatı 22000 ytl    diğeri ise  2007 1.4 75 hp trendline  6000 kmde ve triptonik fiyatı 22750 ytl arada kaldım karar veremiyorum. yılda ort 10 bin km ancak yapıyotum hani derler ya 40 binden az yapıyosan dizel alma. . ama benzin fiyatlarıda belli.   benzinlisini alıp lpgmi taktırsam acaba tiriptonik ve lpg uyum saglarmı bi sorun yaaratırmı. ne diyorsunuz. düsüncelerinize ihtiyacım var tesekkür ederim :'(

24
Polo 9N2 - 9N3 / Ynt: jant vs lastik
« : 31 Ağustos 2008, 19:36:05 »
benim arkadaşımın 207 si var 17 inc jant lastik taktırdı arabaya, araba hem çekişten düştü hem yakıtı bayağı arttı. artı motoru yorması da cabası. bence vw mühendisleri araştırma yaptıktan sonra üzerindeki jant boyunun uygun görmüşler.

25
Polo ve Lupo / Ynt: Hangi tip polo kullanıyoruz???
« : 30 Ağustos 2008, 18:13:06 »
kardeş kusura bakma yanlış gördüm hb yi bg diye gördüm  ;D
99 beygir ???

26
Polo ve Lupo / Ynt: Hangi tip polo kullanıyoruz???
« : 30 Ağustos 2008, 02:06:24 »
1.6 8v 99 HB gümüş/Full :sevgi:
99 beygir ???

27
Polo 6N / Ynt: 6n komple boya ??
« : 26 Ağustos 2008, 20:30:17 »
pekala arkadaşlar o zaman sizden fikir alayım.
97 poloma yaklaşık 1500 ytl boya - 1000 ytl de ortalama masrafım var onuda yaptırıp sürmekmi daha mantıklı yoksa bunu satıp bu 2500 ytl yi üzerine koyup daha yüksek modellisini almakmı daha mantıklı sizce ? arabamı 9500 ytl gibi bi fiyata satılır heralde

28
Polo ve Lupo / Ynt: Yakıt Tüketimi Tek Konu !
« : 25 Ağustos 2008, 20:13:10 »
tek kelimeyle süper tebrik ederim.

Evet arkadaşlar açıklıyorum. İsteyen yalan söylediğimi düşünebilir. 720 km de 29.20lt eurodiesel. Kısaca 4.05 lt/100km. Yani (2.91 ytl eurodiesel fiyatı ile 11.8 ykr yakmış.)
Not: 4 yolcu ve ekonomik sürüş. :tamamdir :D

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6