Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - infernaltr

Sayfa: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 14
57
Golf IV / Ynt: Su eksiltme sorunu
« : 16 Mayıs 2014, 07:40:12 »
termostat bağlantı bölgesinden kaçırıyor olabilir

Gözler görülür hiçbir yerde kaçak yok tek tek hortumları kontrol ediyorum zaten aracı dip gaz yaparak sorunu bulmaya çalışıyorum yerde 1 damla su olmuyor , buharlaşma falanda gözükmüyor. Genleşme kabını söküp kontrol ettim sorun yok , kapakta kaçırmıyor.  :tamamdir

58
Golf IV / Ynt: Su eksiltme sorunu
« : 16 Mayıs 2014, 07:37:04 »
LPG bağlantılarını falan dikkatli kontrol edin. Dİbinde oksitlenme falan olabilir damlama kolay belli olmaz.

LPG Regülatör bağlantısını daha önce kontrol ettiydim kaçak yoktu emin olmak için tekrar baktım hortumlara kaçak yok.  :tamamdir

59
Golf IV / Ynt: Su eksiltme sorunu
« : 16 Mayıs 2014, 07:26:18 »
yağ ile alakalı şunu söyleebilirim castrol kullanıyorum aracımda 1 sefere mahsus mobil 1 kullandım bu dediğin şeyler başıma geldi yağ değiştirdim tekrar castrole döndüm hepsi ortadan kalktı.

Yağın değişim zamanı geldi sanırım bu yüzden böyle belirtiler veriyor , conta yakıp yakmadığımı bilmediğim için boşu boşuna yağ değiştirmek istemiyorum. Suyun motor yağına karıştığından tam emin değilim bu problem düzelince ilk işim castrol yağ kullanmak olacak  :tamamdir

60
Golf IV / Su eksiltme sorunu [ÇÖZÜLDÜ]
« : 15 Mayıs 2014, 00:10:03 »
Merhabalar  aracım malesef 100 km de 0.5 litre su eksiltiyor.  :'(

İzlenimlerim:
- Boruların kontrolü yapıldı hiçbir şekilde damlama veya sızdırma gözükmüyor
- Motorun çalışması , gaz yemesi normal güç kaybı yok.
- Hararet göstergesi 90 derecede çakılı kalıyor.
- Egzoz dumanında beyaz yada mavi renk yok fakat ilk çalıştırmada su atıyor buda normal sanırım ?

- Motor suyu genleşme kabında fazla sıkıştırdığım zaman suyun üstünün rengi beyaza dönüyor minik köpürmeler olduğu için rolantide çalışırken tekrar düzeliyor.
- Yağ çubuğunda motor sıcakken kabarcıklar oluşuyor , bu kabarcıklar soğuk olan motorda gözükmüyor.
- Motor kapağını 2bin km önce çıkarmıştım o zaman altında katılaşmış kremsi bir yağ birikintisi vardı bunu temizledikten sonra şimdiye kadar böyle kapakta kremsi yağ gözükmedi.


Sorunum sizce neden kaynaklanıyor olabilir yardımcı olursanız çok sevinirim.  :-\




61
Golf IV / Ynt: Golf 4 ten sonra araç tavsiyesi
« : 10 Mayıs 2014, 00:03:10 »
Bende mk4 ümü satıyorum. mk5 için kararsızım fsi motor olmasından dolayı ama çokda hoşuma gidiyor, yakıtını merak ediyorum, benzinde binsem nasıl olur birde satarken sıkıntı çekermiyim malum fsi motorlar pek tutulmuyor.

Benzin litre fiyatı 5 lira iken FSİ motor almak hiç mantıklı değil. 1.2 motor polo bile 30-35 kuruşdan aşağı yakmıyor.

63
Golf IV / Ynt: Golf IV - LPG Değeri (Güncel)
« : 01 Mayıs 2014, 13:26:29 »
20 TL lpg ile 30 kmsi şehiriçi olmak üzere 70 km yaptım 0,29 krş yakmış oldum. Lpg fiyatı 2,69

64
Polo 9N / Ynt: Bu arıza ışıgı neden yanar??
« : 09 Ocak 2013, 20:11:08 »
Bu işaret check engine ve servis lambasıdır. Aracınızın bakım zamanı geldiğinde yanar isterseniz kendiniz söndürebilirsiniz  :tamamdir Bu ışığı söndürdüğünüz halde yine yanarsa arıza kaydı vardır kesin ecuya bağlanınca çıkar serviste   :tamamdir

65
Polo 6K (Classic) / Ynt: rolanti dalgalanması
« : 09 Ocak 2013, 19:40:08 »
Lpg sisteminden kaynaklı bir sorun olmasın örneğin lpg beyni ya da enjektörlerinde sorun olabilir ? Lpg sisteminde sorun yoksa Distribitör , bobin , buji kablolarından da yapabilir.  :tamamdir

66
Polo 6N / Ynt: malesef yine merkezi kilit
« : 09 Ocak 2013, 19:21:22 »
ve 1 ay aradan sonra yeniden kendi kendine çalışmaya ve aküyü bitirmeye devam ediyor bütün kablolar sarıldı kaçak varmı diye kontrol edildi ama yine ayni şeyi yapıyor kendi kendine çalışıyor söküp takınca düzeliyor bir yada iki gün sonra yeniden çalışıp aküyü bitiriyor yine değiştiricem galiba bu gidişle

Merkezi kilit pompasının kendisinde problem olabilir ya da sigortası arada bir temas edip duruyorsa sürekli çalıştırıyordur.   :-X

67
Polo 6N / Ynt: Polom Zor Çalışıyor
« : 09 Ocak 2013, 19:15:34 »
Arkadaşlar 6n polom var 1.4 sportline 97 model

eskiden ayda yılda bir 2-3 kontak da çalısırdı  şimdi  hergün bu sorun  basladı

şimdi kontagı çevirmek yetmiyor  gazı pompalıyorum  hızlı bir şekilde  öyle çalısıyor neden acaba ?

İlk önce boğaz kelebeği temizliği yaptır ondan sonra dene bakalım . Boğaz kelebeğini kendin yapmak istiyorsan 4 tane alyan vida tutuyor bunları sök , gaz telini çıkar ayarını bozmadan. Kelebeği dışardaki gaz teli takılan yerle aç kapat, ortadaki kapağa elinle dokunma!. Tinerle yada WD-40 , Würth gibi pas sökücü,balata temizleyici spreyler var onları sık sonra bezle temizle yerine tak.  :tamamdir Aracın rolantisi bozulacaktır ama 1-2 hafta içinde alışınca düzelir.  :tamamdir düzelmez ise adaptosyan yaptırırsın..

68
Polo 6K (Classic) / Ynt: rolanti dalgalanması
« : 08 Ocak 2013, 07:46:58 »
Benimde rolanti dalgalanması sorunu vardı, boğaz kelebeği temizliğinden sonra zamanla kendi kendine düzeldi. Otomatik olduğu için araç kendi ayarlıyor.

Sizin sorun rolanti motorundan olabilir , kelebek söküldüğünde rolanti motorunuda söküp temizlemek lazım ya da kablolarını kontrol etmek lazım  :tamamdir

69
Polo 6N / Ynt: 1997 1.6 Atıker Safefast Lpg
« : 06 Ocak 2013, 22:55:09 »
Arkadaşlar yolda giderken stop problemi çözülmüştür.  :tamamdir

Bobin ölçümü yaptırdığımda sorun yok gözüküyordu ama arada bir elektrik kesme yaptığı için sorun bilenemiyordu neyseki çözüldü.

Benim gibi böyle sorun yaşarsanız kontrol edeceğiniz parçalar bunlar , başka bir parçanın stop yapma ihtimali yok. Polo 6N araçlarda en çok bobinden dolayı stop oluyor ilk önce onu değiştirin, sorun devam ederse sırasıyla parçaları kontrol ettirin. Servise gitmedim değil usta boğaz kelebeği filan değişecek dedi güvenemedim başka bir yere de sormadım. neyse ki sorun 70 liralık bir parçaymış  ;)

Aracımda sübap sesi problemi vardı, yağ buhar hortumu çürüdüğü için motorun içine plastik kalıntıları girmiş buda yağ filtresini tıkıyor sübaplar yağlama yapamıyor yağ filtresi ve yağ değiştirilerek bu sorunuda hallettim.

1.Bobin
2.Distribütör
3.Buji Kabloları
4.Krank sensörü
5.İmmobilizer
6.Beyin
7.ECU
8.Boğaz kelebeği

Yardımcı olan herkese teşekkürler  :tamamdir

70
Polo 6N / Ynt: 1997 1.6 Atıker Safefast Lpg
« : 05 Ocak 2013, 20:46:38 »
benim araçta lpg var ve bi bobin daha gitti yani lpg le ilgisi varmı bilmiyorum ama durum bu inşallah sorunun çözülmüştür


Bugün yine yolda kaldım  :'( Atiker servisini çağırdım dediğiniz gibi sorun bobinden miş.

Atiker servisi gitti elektrikçi ile bobini değiştirdik araçta bu sefer şıkır şıkır sübap sesi çıkıyor eski sesinden kat kat fazla. Bu şekilde 5 km gittim aracın çekişinde düşme var  :-[

Bir sorun çözülüyor başka bir sorun başlıyor.

Sayfa: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 14